Löytyykö foorumilta wheel stand prosta kunnon rigiin vaihtaneita?Kun tässä nyt meinaa innostua simuilusta ja olen Simlabiin ollut yhteydessä ja gt evo1 rigi olisi mietinnässä. Kaikkine kilkkeineen reipas 800e. Istuimeksi meinasin Sabeltin tai sitä simlabin omaa jakkaraa. Mahtuuko sinne tämmöinen 176/90kg perse? Ja saako fiilistä lisää ralliin ja rataan,kun olis tukevammat setit?. Tuo wheel standi heiluu kuitenkin ja olen joutunut laittaa 2x22.5kg käsipainot ettei luistelis jarruissa.
Se Darko on sieltä autellut ja hienoa asiakaspalvelua. Vähän lienee joutuisi askartelee kuitenkin,että saisi thr tss sparcon käsijarrun ja Th8a h-vaihteiston kiinni.
Ja,jos ja kun tuon hommaan,niin sitten ois joko rattisetin/jarrusetin uusintaa,tai vr. Nykyinen ratti siis thr tx,jossa sparcon 383 ratti kiinni. Eniten ärsyttää thr pro pedaaleissa jarrutuntuma,tai itseasiassa kaikkien polkimien fiilis. Assettossa lukkiutuu jarrut herkästi ja ei on tuntumaa. Se alkuperäinen jarrumodi kiinni. Heusinkveldin sprint polkimia katsellut mutta toki,ensin pitää rigi olla kunnossa. Onko kokemusta siis sprint pedaaleista?
No,entäs astetta paremmat rattisetit sitten? Suoraveto moottoreita kuolaillut ja onko tuo Fanatecin dd versiot kaikkein käyttäjäystävällisimmät? Ainakin Assettossa ärsyttää ratin ja forcen ”kuminauhamaisuus” vai saako sitä sitten säätämällä pois. Kerralla kaikkia näitä ei perse kestä ostaa mutta ois kiva saada supporttia. Eli rigi ensin ja satsaisiko sitten astetta parempiin polkimiin? Vai vr touhuihin? Vai jättääkö wheel standin ja ajaa nykyisen tx ratin loppuun(vajaa 3v vanha) ja panostaa koneen päivittämiseen ja vr pelaamiseen. Saako siis immersiota kunnon rigillä? Ja peleinä siis assetto ja dirt rally 2.0.
Se Darko on sieltä autellut ja hienoa asiakaspalvelua. Vähän lienee joutuisi askartelee kuitenkin,että saisi thr tss sparcon käsijarrun ja Th8a h-vaihteiston kiinni.
Ja,jos ja kun tuon hommaan,niin sitten ois joko rattisetin/jarrusetin uusintaa,tai vr. Nykyinen ratti siis thr tx,jossa sparcon 383 ratti kiinni. Eniten ärsyttää thr pro pedaaleissa jarrutuntuma,tai itseasiassa kaikkien polkimien fiilis. Assettossa lukkiutuu jarrut herkästi ja ei on tuntumaa. Se alkuperäinen jarrumodi kiinni. Heusinkveldin sprint polkimia katsellut mutta toki,ensin pitää rigi olla kunnossa. Onko kokemusta siis sprint pedaaleista?
No,entäs astetta paremmat rattisetit sitten? Suoraveto moottoreita kuolaillut ja onko tuo Fanatecin dd versiot kaikkein käyttäjäystävällisimmät? Ainakin Assettossa ärsyttää ratin ja forcen ”kuminauhamaisuus” vai saako sitä sitten säätämällä pois. Kerralla kaikkia näitä ei perse kestä ostaa mutta ois kiva saada supporttia. Eli rigi ensin ja satsaisiko sitten astetta parempiin polkimiin? Vai vr touhuihin? Vai jättääkö wheel standin ja ajaa nykyisen tx ratin loppuun(vajaa 3v vanha) ja panostaa koneen päivittämiseen ja vr pelaamiseen. Saako siis immersiota kunnon rigillä? Ja peleinä siis assetto ja dirt rally 2.0.