Suomalaisessa pörssiyhtiössä (oma toimipiste Turun seudulla) olen ollut valmistumisesta 2008 saakka ollut ohjausjärjestelmäsuunnittelijana. Sulautettujen järjestelmien koodaamista (Codesys ja C lähinnä), mallipohjaista suunnittelua, sähkösuunnittelua, järjestelmätestaamista jne. Suht pieni tiimi niin työ on aika monipuolista kun ei ole lokeroitunut mihinkään kapeaan rakoon tekemään jotain tiettyä taskia.
Perus viisipäiväistä päivätyötä. Palkka 4200€/kk. Viihdyn kyllä työssäni enkä ole muita työnantajia edes harkinnut, mutta nyt tuli sauma hakea tiimimanagerin paikkaa niin jätin hakemuksen sisään. Vähän sellainen now-or-never sauma tuli ja lisähaasteet olisivat myös paikallaan. Silti vähän ristiriitaiset tunnelmat että miten kestää koppa lisääntyneet vastuut ja paineet. No katsotaan miten käy.
Perus viisipäiväistä päivätyötä. Palkka 4200€/kk. Viihdyn kyllä työssäni enkä ole muita työnantajia edes harkinnut, mutta nyt tuli sauma hakea tiimimanagerin paikkaa niin jätin hakemuksen sisään. Vähän sellainen now-or-never sauma tuli ja lisähaasteet olisivat myös paikallaan. Silti vähän ristiriitaiset tunnelmat että miten kestää koppa lisääntyneet vastuut ja paineet. No katsotaan miten käy.
en näe että palkkasi on mitenkään erityisen hyvä kun viittasit pk-seudun palkkoihin. Itse juuri mainitsin että tienasin saman n 3400€ + lisät ja olen koulutukseltani mekaanikko toki tietotekniikkapuolelta ja työkokemusta roppakaupalla.