Aika usein tuo on kiertoilmaus tes- minimilleTämähän kyllä sen palkan määrää niin tarkasti, että itse en tykkäisi. Eihän tätä oikein muualla näe kuin taulukkopalkkoja käyttävillä aloilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika usein tuo on kiertoilmaus tes- minimilleTämähän kyllä sen palkan määrää niin tarkasti, että itse en tykkäisi. Eihän tätä oikein muualla näe kuin taulukkopalkkoja käyttävillä aloilla?
Nimenomaan se pointti, tietää mitä saa. Ja jos ollaan rehellisiä, niin ei se tes maksimikaan nyt kovin paljon enempää ole.Aika usein tuo on kiertoilmaus tes- minimille
Senkin voisi kirjoittaa ihan rahana mitä se on. Ei ole yks eikä kaks työhaastattelua missä olen työnantajalle puhunut rahasta palkan yhteydessä ja työnantaja vaan paasaa jostain tesseistään.Nimenomaan se pointti, tietää mitä saa. Ja jos ollaan rehellisiä, niin ei se tes maksimikaan nyt kovin paljon enempää ole.
Tuo maininta "tes mukainen palkkaus" ei kerro mitään siitä palkasta. Jos ei kerrota mikä TES on kyseessä ja lisäksi jätetään kertomatta mikä olisi palkkaluokka, on informaatio arvo olematon. Hieman samaa on ilmoitus, että työtehtävän palkka on XXXXeuroa, sisältäen mahdolliset erilaiset lisät ja palkkiot. Hyvä ettei vielä lasketa mahdollisia ylitöitä vielä nostamaan tuota palkkaa.Tämähän kyllä sen palkan määrää niin tarkasti, että itse en tykkäisi. Eihän tätä oikein muualla näe kuin taulukkopalkkoja käyttävillä aloilla?
Hakijan näkökulmasta tätä ajattelin. Voi suoraan olettaa minimin mitä tes omilla spekseillä taulukosta suo. Jos se on sitten kärpäsenpaskan enemmän, niin positiivinen yllätys. Sen tuo kuitenkin takaa, että mitään unelmapalkkaa tessiin viittaava ei ole valmis maksamaan.Tuo maininta "tes mukainen palkkaus" ei kerro mitään siitä palkasta. Jos ei kerrota mikä TES on kyseessä ja lisäksi jätetään kertomatta mikä olisi palkkaluokka, on informaatio arvo olematon. Hieman samaa on ilmoitus, että työtehtävän palkka on XXXXeuroa, sisältäen mahdolliset erilaiset lisät ja palkkiot. Hyvä ettei vielä lasketa mahdollisia ylitöitä vielä nostamaan tuota palkkaa.
Maininta "tes mukainen palkkaus" ei tarkoita, etteikö palkka voi olla aivan jotakin muuta kuin itse palkkaluokat määrittelevät. Itse olen ollut nykyisessä työpaikassa yli 20 vuotta ja käytössä on palkkaluokat, niin oma palkka on ollut käytännössä koko ajan parempi kuin palkkaluokan määrittelemä palkka.
Täsmälleen samaa mieltä ja tämä oli yksi suurimmista kimmokkeista koulun penkille paluuseen ja alan vaihtoonAika vähän sikäli, että oot kuitenkin vastuussa koko korjaamon toiminnasta ja saat ne risut ja ruusut ja milloin mitäkin. Useimmiten risuja. Toki jossain lasipalatsin korjaamopäällikkönä se palkka on varmasti enemmän, mutta en usko, että se liksa kuitenkaan korvaa sitä kaikkea muuta, mitä siihen työhön liittyy.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.