@taski Mitä tapahtuu jos ET vastaa puhelimeen normaalitoimistoaikojen ulkopuolella?
- Ihmishenkiä / ihmisten terveys vaarantuu?
- Infra (sähkö / vesi / liikenne / muu) katkeaa / vaarantuu?
- Tuotantolaitoksen toiminta katkeaa / vaarantuu merkittävästi?
- Asiakkaiden palvelut vaarantuu kriittisesti / katkeaa?
- Oman yrityksen talous vaarantuu kriittisesti?
- Toimintaa ulkomailla, joten puhelut tulevat siksi Suomen toimistoaikojen ulkouolella?
Noista lähes kaikkien pitäisi mennä jonkinlaisen service centerin kautta päivystäville asiantuntijoille tai päivystysnumeron kautta asiantuntijalle. Vasta sitten jos edellämainituille tulee eteen joku ongelma mitä eivät osaa ratkaista, heillä ei nappulat riitä asian eteenpäin viemiseen tai heitä ei jostain syystä tavoiteta, pitäisi esimiehen (sinun) puuttua tilanteeseen. Homma ei kuitenkaan voi olla niin, että olet ainoa esimies joka on backuppina. Toivottavasti kyseessä ei ole mikään sellainen tilanne, missä myyjän retkut soittelee ja teettävät työnsä sinulla kun qvartaali quotat pitäisi täyttää ja saada omat bonukset.
Ymmärrän toki ettei omaa työtään voi tai kannanta tänne liikaa avata. Itse kun on tässä jo 19 vuotta päivystellyt, niin ei tulisi mieleenkään tehdä niitä hommia omaan piikkiin tai jollain mitättömällä kokonaispalkalla.