Miten niin?
"But a lot of the feedback I read feels wildly blown out of proportion."
Totta, kitinä lähti ihan käsistä. Ei lähtenyt, bastion oli PTR:ssä pitkään tuossa tilassa ja se silti päästettiin liveen.
"Bastion isn't the "I Win button" and he can be focused and countered."
Totta. Bastionin focusaamiseen tarvittiin väh. 4 henkilöä ja se on aivan liikaa 6v6 pelissä.
"When a team is coordinated, he is far scarier than when a team is just playing a pick-up/deathmatch style of play -- and I've witnessed both over the past few nights."
Tämäkin on ihan totta ja koskee oikeastaan jokaista hahmoa. Bastionin kanssa ei tarvinnut olla "coordinated". Reiska pick on varmaan päästä heittämällä 70% pick GM peleissä, ja healeri löytyy aina pockettaamaan sitä bastionia. Väärin meni taas.
"I think complaints and praise of Bastion are both valid."
Oikein. Ei, valitukset oli täysin oikeutettua.
"I don't think he's perfect yet."
Taas meni oikein. Ainut oikea toteamus.
"But I do think there is a high amount of hyperbole around this particular situation." Jos tässä oli niin paljon liioittelua, niin miksi bastioni nerffattiin taas 0-pickiksi?
Minun mielestäni tuo oli ihan 100% kuten tapaus oli, ainakin näin itse tilanteen näen. Ei Bastion ollut silloin eikä nytkään ylivoimainen hahmo eikä sitä oikeastaan näe juurikaan competitive matseissa, ainakaan itse en ole nähnyt buffeista huolimatta.