P0rtier
Merssu
- Liittynyt
- 09.01.2017
- Viestejä
- 467
En nyt väittäis Widowia trash-pickiksi. Tappaa kuitenkin yhdestä osumasta suurimman osan heroista ilman ultia JOS osaa.
Tässähän tätä voidaan jankata sivu tolkulla. Ehkä sitten siellä GM huudeilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt väittäis Widowia trash-pickiksi. Tappaa kuitenkin yhdestä osumasta suurimman osan heroista ilman ultia JOS osaa.
GM-huudeilla ne Windowin vastustajatki on paljon kovemmat. Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.Tässähän tätä voidaan jankata sivu tolkulla. Ehkä sitten siellä GM huudeilla.
Tää on muuten täysin totta^^Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.
GM-huudeilla ne Windowin vastustajatki on paljon kovemmat. Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.
En ite varsinaisesti mainaa Widowia (7h qp, 52,3% voitto%), mutta menee kuitenki paljon paremmin tuolla kun McRee:llä vaikka oon pelannu McReetä enemmän (11h, 36.6%)
Compissa en nyt Widowia ottais jos en ois satavarma omasta tähtäyskyvystä (josta en siis ole koskaan varma).
Hyvä widow Tietää Millon on aika vaihtaa.. Yksikään järkevä ihminen ei hakkaa päätään seinään
Jos tähtäilyhommat sujuu niin kokeiluun Roadhog, Ana ja Zenyatta![]()
Hatusta väittäisin että vähintään 3-4 tuntia per hahmo minimissään (että ko. hahmon hallitsee mitenkuten), tietenkin vähän pelaajasta riippuen. Uutta oppii kuitenkin jatkuvasti myös sen jälkeen.
"hallitsee mitenkuten" ja "hyvä" ovat toki eri käsitteitä (juu tiedän, hyvää kysyttiin, mutta se riippuu vielä enemmän pelaajasta, kuin tuo että hallitsee jollain järkevällä tasolla ko. heron)En kyllä vielä 4 tuntia hyväks laskis. Ainakin sen 10h helpoilla heroilla ja 20h vähän hankalimmilla. Siitäkin on sit vielä paljon parantamisen varaa.
Tietysti, jos on yleisesti paljon peliaikaa, oppii uuden hahmon vähän nopeammin. Tietää miten sillä on hyvä pelata jne. muiden esimerkistä.
Näköjään 230 tuntia. Ei nyt hirveästi kun peli tosiaan tullut jo toukokuussa ulos.Paljonko tunteja takana?
Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.
Voi kun ne joiden takia joutuu pelaamaan alivoimalla tajuaisivat edes lähteä pelistä pois. Mieluummin sitä pelaa rehdisti 5v6 kuin että tiimissä on joku takalinja-bastion/widow/etc, jolla ei ole mitään annettavaa tiimille. Hyökätessä nämä sankarit juoksee tasan niin kauan, että saadaan näköyhteys vihuihin ja sitten pysähdytään seisomaan siihen chokeen, mitä vittua?On tuo competitive vaan melkoista syöpää, tänään kolme peliä ja kaikissa quitterit. 5-6 (tappio), 5-6 (tappio), 6-2 (voitto). Quitterit paskoo tuon competitiven ihan täysin. En ole mikään kummoinen pelaaja, mutta olisi ihan mukava pelailla tasa tiimein ja katsoa mihin rahkeet riittää. Placementit mukaan luettuna competitive pelejä takana 23 joista 9:ssä joku quitannut. Quit rate 39%. Kuukauden bänni vaan quiteille, aivan sama vaikka syynä ATK.
Mahtava ura on tällä hetkellä vieny 1522 pisteeseen.![]()
Puolustaessa vetäydytään objectiven/payloadin taakse odottamaan, että vihu saa ladattua ultinsa ja varmasti heitettyä ne koko tiimin syliin 
Ei mielisairaille idiooteille riitä mikään. Vaikka miten yritetään laittaa diversiteettiä hahmojen rotuun, seksuaalisuuteen sun muuhun mahdolliseen niin pitää aina jostain kekkasta uhrikortti koska jollakin hahmolla on esim. olemassa perse toisin kuin näillä mtf-hormonikammotuksilla.Njahas, sjw:illä taas tylsää kun hirveät itkut noista Mei:n skineistä. Luulis että ihmisillä ois oikeitakin ongelmia![]()
Njahas, sjw:illä taas tylsää kun hirveät itkut noista Mei:n skineistä. Luulis että ihmisillä ois oikeitakin ongelmia![]()

Nuo vaatteet on hieman liikaa tehty 55- vuotiaille kiinalaisille.
Mutea vaa kehii ja yrittää parhaansa pelata sillä mitä on.Tässä nyt viikonloppuna tuli järkyttävän monta häviötä ihan sen takia, että oli leaver teamissä. Tiukat pelit ei ainakaan ratkea omaksi eduksi alivoimalla.. Samoin kun koitat oikeasti keskustella noista pickeistä omien kanssa, niin monet pickaa sen oman go-to-heron ja alkaa määräämään mitä muut pelaa. Eilen tuli vähän turhaan provoisoiduttua omien huutelusta ja kirjotettua takaisin, joka aiheutti sitten yhden oman ragequitin. Pitäisi varmaan pitää suu kiinni![]()
No lopputulokseen ei vaikuta jos joku kämpperi/DPS-main katoaa kesken pelin, kun oma tiimi vaan pitää pään kasassa eikä rupea miettimään asiaa liikaa ja lähde itsekinEilen tuli vähän turhaan provoisoiduttua omien huutelusta ja kirjotettua takaisin, joka aiheutti sitten yhden oman ragequitin. Pitäisi varmaan pitää suu kiinni![]()
Here are some high level stuff we're likely to have testable in the next PTR:
Recon Mode - Lowered spread and increased magazine size, to help with general viability in this mode.
Sentry Mode - We're looking at focusing this mode into more of a tank-buster and barrier-buster mode, while also making it feel less suicidal to be transformed. To that end we're testing stuff like increased spread and removing headshots, but taking less damage while transformed.
Self-Repair - We've been testing a few big changes to this that are feeling really good so far. Currently our internal build has Bastion able to use Self-Repair while moving and also having it no longer interrupted when taking damage. To balance that out it is now on a resource system (similar to the route D.Va's defense matrix went). These changes have turned this ability from a more niche rarely used ability, to a much more powerful and core survivability tool.
We're still testing and tweaking things with Bastion but we'll hopefully have a PTR build coming fairly soon so you guys can try it out!
Milloinkohan ihmiset lakkaa valittamasta Sombrasta competitivessa? Oon yrittänyt kunnostautua viime aikoina Sombrana compissa ja alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan kuinka sombravastaisia suurin osa porukoista tuntuu olevan. Jos tiimillä menee huonosti ja satut pelaamaan Sombralla niin voit olla varma että se pistetään sun syyksesi.Suurin osa tuskin pelannut hahmolla kertaa tai paria enempää. Tunnutaan ajattelevan että "ei damagea = paska hahmo". Jos joku kuvittelee että tässä on kyse ainoastaan mahdollisimman isosta damagen määrästä ja killscoreista niin pelaisivat sitten vaikka jotain CoDia tai CS:GO.
Itsestä pelatessa tuntuu ainakin 100%:sti siltä, että kun Sombralla pääsee edes tuplakullille, niin siinä on kyse pelkästään vihutiimin surkeudesta ja oma panos noissa peleissä on vain päästä ottamaan valuvat vihut ensimmäisenä vastaan ja kerätä ilmaiseksi nuo mitalit. Oma tiimi siis pärjäisi ilman itseäkin, kun vihutiimi ei pääse täysissä voimin eden yhden v*tun Sombran ohi.Millä rankilla? Valitukset Sombrasta vain tuntuvat osuvan noin 90% oikein, eli parempi hero löytyy Sombran tilalle melkein aina.
Millä rankilla? Valitukset Sombrasta vain tuntuvat osuvan noin 90% oikein, eli parempi hero löytyy Sombran tilalle melkein aina.
Sombran toimivuus edellyttää täydellistä yhteistyötä ja kommunikaatiota tiimin kanssa. Jos tuota ei tee, niin kaikki muut dps:it on parempia vaihtoehtoja, ne tekee vaa duuninsa paremmin.
Toivottavasti ei ole sama kaveri joka teki Youtubeen videoon että ikävää kun tiimi trollaa kun pelaa Sombralla. Oli gameplay'na siinä taustalla joku King's Row -matsi hyökkäyssuuntaan ja tyyppi ei tehnyt ensimmäisen 90% peliajan aikana yhtään mitään xD Ihme jos pidetään trollinaCodey oli pari viikkoa sitten NA top-10:ssa ja Sombra on pelatuin hahmo. Saa Sombran toimimaan, eikä edes harrasta kovin paljon kommunikointia tiimin kanssa mitä olen striimiä katsonut.
Master Overwatch — Codey#11115 on PC (United States) — Profile Overview
Toivottavasti ei ole sama kaveri joka teki Youtubeen videoon että ikävää kun tiimi trollaa kun pelaa Sombralla. Oli gameplay'na siinä taustalla joku King's Row -matsi hyökkäyssuuntaan ja tyyppi ei tehnyt ensimmäisen 90% peliajan aikana yhtään mitään xD Ihme jos pidetään trollina![]()
Taidetaan pelata eri peliä sit kun itellä on ihan eri kokemukset High masterista.

Ainakin mitä minä seuraan (MoonMoon, Seagull, Ster) niin kyllä siellä chatin ohella puhutaan tiiminkin kanssa. Ja myös muut pelaajat suhteellisen paljon äänessä.Lähinnä peilasin noihin pro-striimaajiin, itsehän olen diamondscrub.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.