Overwatch (PC, PS4, Xbone)

No ei kullalla ja pronssilla ole pelaajien taidoissa ainakaan mitään eroa. Ihan turha erotella noita pohjarankkeja toisistaan pelkän erottelun ilosta.

On siellä aika selkeäkin ero. Kullalla yleensä on edes jotain reaktiokykyä ja tajuaa perusteet pelistä. Silti ei kuitenkaan voida pickata oikeasti järkeviä comppeja, vaan pelataan 99% ajasta vaan sitä mitä itseä sattuu huvittamaan sillä hetkellä. Eikä todellakaan osata esim. mitään kunnon wall ridea Luciolla tai flankkausmestoja Pharahilla.

Pronssilla sen sijaan suurimmalla osalla porukkaa on refleksit luokkaa 90v mummo eikä oikeastaan edes tunnuta tajuavan mitä pelissä pitäisi tehdä.
 
Mikä ois sellanen alottelijan chämppi? Tykkään ryysimisest. TF2 kokemusta aika paljonkin, jos se jotenkin vaikuttaa.
 
On siellä aika selkeäkin ero. Kullalla yleensä on edes jotain reaktiokykyä ja tajuaa perusteet pelistä. Silti ei kuitenkaan voida pickata oikeasti järkeviä comppeja, vaan pelataan 99% ajasta vaan sitä mitä itseä sattuu huvittamaan sillä hetkellä. Eikä todellakaan osata esim. mitään kunnon wall ridea Luciolla tai flankkausmestoja Pharahilla.

Pronssilla sen sijaan suurimmalla osalla porukkaa on refleksit luokkaa 90v mummo eikä oikeastaan edes tunnuta tajuavan mitä pelissä pitäisi tehdä.
Eipä oikeastaan, molemmissa on tullut pelattua niin paljon (platinan rajalta jonnekin tonnin SR:ään), ja enemmän niitä järkeviä compeja ilman turhanpäiväisiä DPS:iä tuli pronssipeleissä. Kultaan vaan ne ovat ilmeisesti jumiutuneet ne DPS mainit jotka eivät osaa yhtään eivätkä halua edes yrittää. Tuolla tasolla nyt Pharahin ei tarvitse edes flankata kun 90% McCreeistä ja Soldiereistä ei edes yritä ampua sitä tai ainakaan osu jos yrittää :)

Mikä ois sellanen alottelijan chämppi? Tykkään ryysimisest. TF2 kokemusta aika paljonkin, jos se jotenkin vaikuttaa.
Jos tähtäys kunnossa niin Roadhog, jossei niin Winston, mutta silloin tiimin pitää uskaltaa pelata Winstonin kanssa. Myös Dva on hyvä. Oikeastaan kaikki muutkin tankit mutta nuo muut vaativat vähän perehtymistä. Hyökkääjistä Soldier on perusvarma. Luciolla saa jossain kentissä tappojakin kun agressiivemmin pelaa ja ryysivä Mercy on aktiiviselle tiimille yksi voiton avaimista :)
 
Pharahilla pitää vaan muistaa, ettei voi ihan samalla tavalla kiitää mapin läpi parilla rokulla, kuin TF2 soltulla, ilman että kukaan ehtii tekemään mitään :D Toki flankkaamaan pääsee pharahilla todella hyvin, pitää vaan tietää mistä menee ilman että soltut/widowit/yms ampuu heti alas.
 
Mielestäni ainoa korjaus minkä ranked-moodi tarvitsee on raja että ainakin jokaisella hahmoluokalla on pelattuna pari tuntia.
Ei tossa ole mitään järkeä että jotkut Hanzo/Widow/Genji-onlyt pääsee edes pelaamaan tuonne ranked puolelle. Pelin idea on kuitenkin että niitä hahmoja vaihdellaan sen mukaan miten tilanne kehittyy ja peli kulkee. Sillä ei sitten mielestäni ole mitään väliä minkä tankin tai parantajan valitsee, kunhan valitsee jonkun.
Ainakin ~2500 kieppeillä pyörii paljonkin noita että on pelattu, ja pelataan edelleen vain sillä yhdellä hahmolla. Varsinkin nämä pienileveliset että juuri ranked saatu auki ja sitten sinne "mainaamaan" sillä Hanzolla saavat veren kiehumaan.

Ps. En ole katkera
Mitä se OW:n halvempi versio muuten maksaa, missä ei saa kuin yhden hahmon?
Olisin ehkä itsekin ostanut sen jos olisin tajunnut.
 
Ihmeen yleisiä nämä Hanzo-onlyt jotka ei ole pelannut mitään muuta hahmoa ever kun foorumeita seuraa. Itse olen törmännyt koko OW "urani" aikana varmaan yhteen ainoaan pelaajaan joka mainaa vain ja ainoastaan yhtä hahmoa.
 
Mielestäni ainoa korjaus minkä ranked-moodi tarvitsee on raja että ainakin jokaisella hahmoluokalla on pelattuna pari tuntia.
Ei tossa ole mitään järkeä että jotkut Hanzo/Widow/Genji-onlyt pääsee edes pelaamaan tuonne ranked puolelle. Pelin idea on kuitenkin että niitä hahmoja vaihdellaan sen mukaan miten tilanne kehittyy ja peli kulkee. Sillä ei sitten mielestäni ole mitään väliä minkä tankin tai parantajan valitsee, kunhan valitsee jonkun.
Ainakin ~2500 kieppeillä pyörii paljonkin noita että on pelattu, ja pelataan edelleen vain sillä yhdellä hahmolla. Varsinkin nämä pienileveliset että juuri ranked saatu auki ja sitten sinne "mainaamaan" sillä Hanzolla saavat veren kiehumaan.

Ps. En ole katkera
Mitä se OW:n halvempi versio muuten maksaa, missä ei saa kuin yhden hahmon?
Olisin ehkä itsekin ostanut sen jos olisin tajunnut.
Tuonkin jälkeen varmaan nuo kaikki trollit olisivat valmiina keräämään ne pakolliset tunnit. Toki ne tunnit olisivat pois perseilystä Rankedissa, mutta tuskin kovin moni niistä tunneista ottaisi onkeensa niin paljon että oikeasti alkaisi käyttää niitä muitakin hahmoja. Ei tuo paha ole automaattisesti että joku tuosta triosta osuu tiimiin, mutta kun niin valtava osa ko. pelaajista on jotain täysin turhia kämppereitä, jotka istuvat omien takana koko pelin poimien ehkä muutaman helpon tapon samalla kun tiimi kantaa heidät voittoon. Auttaisiko tuohon sitten jos vaikka Hannun ja Gertun ulti-lataustahti muuttuisi enemmän (täysin) aktiivista peliä suosivaksi?

Rankkisysteemi pitäisi laittaa uusiksi jos noista turhakkeista halutaan eroon. Välillä väläytelty ehdotus että kaikkien rank alkaisi nollasta ei olisi huono vaihtoehto. Kauden vaihtuessa rankki voisi vaikka tippua puoleen edelliskaudesta.
 
Ihmeen yleisiä nämä Hanzo-onlyt jotka ei ole pelannut mitään muuta hahmoa ever kun foorumeita seuraa. Itse olen törmännyt koko OW "urani" aikana varmaan yhteen ainoaan pelaajaan joka mainaa vain ja ainoastaan yhtä hahmoa.
Onhan noita yhden hahmon pelaajia vaikka kuinka paljon jos vain katselee pelaajien profiileita ennen matsin alkua. Itse olen platinatasolla törmännyt genji, widow, reiska, torbbi, bastion, dva, junkrat, hanzo, ana, mercy ja lucio maineihin. Nuokin on vaan ne mitä heti tulee mieleen, varmasti niitä on myös muilla hahmoilla. Muut hahmot ei vaan saa samanlaista reaktiota aikaseksi kuin nuo genji/hanzo/widow-onlyt.

En usko että mikään kahden tunnin peliaika jokaisella hahmolla takaa vielä mitään competivessa, yhtä lailla sen jälkeen voi keskittyä pelaamaan vain hanzoa vaikka olisi muitakin hahmoja kokeillut.
 
Nimenomaan omalla pelillä on väliä placement matseissa. Muutnehan kaikki hyvän voittoputken saaneet pääsis korkeille rankeille. Kyllä on porukkaa bronze rankin saanu kahdeksallakin voitolla.

Boostasin yhen tyypin platina rankkiin ja pakko sanoa, että joku kulta ja matala platu tasokin on aika naurettavaa välillä. Torb-Symmetra combo on varma defu voitto. Ei ne vaan tajua ampua sitä turrettia. :D

Itekin oon vain diamond tasolla ja kyllä on huikee ero. Pitäis kyl masteriks vielä päästä tällä kaudella. Pieni pettymys, jos ei onnistu.

Rankkisysteemi pitäisi laittaa uusiksi jos noista turhakkeista halutaan eroon. Välillä väläytelty ehdotus että kaikkien rank alkaisi nollasta ei olisi huono vaihtoehto. Kauden vaihtuessa rankki voisi vaikka tippua puoleen edelliskaudesta.

Toinen vaihtoehto vois olla kunnon "Elo"-meininki ja pistää kaikille 2500 pojoo kauden alussa. Siitä sit lähetään putoamaan tai nousemaan. Siihen päälle vielä, että ekat 10 matsia pitää pelata yksin.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinalaista uutta vuotta pukkaa noin kuuden tunnin päästä:
Streamable - simple video sharing
(tuo on espanjaksi mutta älkää antako häiritä :D )

Saa nähdä pystyykö odottamaan D.Va legendaryn ostamista eventin loppuun asti kun on 5000+ coinia tilillä... :think: Tai että pystyykö vastustamaan loot boxien ostamista :facepalm:

Käsitin myös että jonkinlaista capture the flagia olisi mukana.

8lGfmh8.jpg


M2X4Dfk.png


Qvpn5yN.png
 
Viimeksi muokattu:
Toinen vaihtoehto vois olla kunnon "Elo"-meininki ja pistää kaikille 2500 pojoo kauden alussa. Siitä sit lähetään putoamaan tai nousemaan. Siihen päälle vielä, että ekat 10 matsia pitää pelata yksin.
Tuon lopputulema on ihan nykytilanne. Trollit ja kämpperit seilaa ihan liian korkealla rankissa vain sen takia kun niin suurella osalla pelaajista on liian korkea rankki ja tuo voittoihin perustuva rank-pisteytys ei muuta tilannetta miksikään, kun rankit ovat niin sekaisin että peli ratkeaa usein siihen kummalla on enemmän sellaisia pelaajia jotka kämppimisen sijaan tekevät jotain oikeasti voiton eteen. Jos on rankkiin perustuva matchmaking niin sen ranking-järjestelmän pitäisi silloin toimiakin :facepalm:
 
Tuon lopputulema on ihan nykytilanne. Trollit ja kämpperit seilaa ihan liian korkealla rankissa vain sen takia kun niin suurella osalla pelaajista on liian korkea rankki ja tuo voittoihin perustuva rank-pisteytys ei muuta tilannetta miksikään, kun rankit ovat niin sekaisin että peli ratkeaa usein siihen kummalla on enemmän sellaisia pelaajia jotka kämppimisen sijaan tekevät jotain oikeasti voiton eteen. Jos on rankkiin perustuva matchmaking niin sen ranking-järjestelmän pitäisi silloin toimiakin :facepalm:

Ei kai noita trolleja nyt joka pelissä voi olla? Vähän tuntuu, että yleisesti liioteltua. Itelle aniharvoin tulee todellinen trolli peliin. Tietysti näitä yhden heron ihmeitä välillä näkyy, mutta he ovat vaan huonoja pelaajia eikä trolleja.

Kyllä sen trollinkin kanssa voi voittaa, mutta siinä pitää pelata sen ympärillä eikä ruveta vaan valittaan.
 
Ei kai noita trolleja nyt joka pelissä voi olla? Vähän tuntuu, että yleisesti liioteltua. Itelle aniharvoin tulee todellinen trolli peliin. Tietysti näitä yhden heron ihmeitä välillä näkyy, mutta he ovat vaan huonoja pelaajia eikä trolleja.

Kyllä sen trollinkin kanssa voi voittaa, mutta siinä pitää pelata sen ympärillä eikä ruveta vaan valittaan.
Mieluusti otan ennemmin tiimiin huonon pelaajan joka yrittää, kuin jonkun kämppitrollin. Ainakin tähän asti suurin osa peleistä on kaatunut siihen että yksinkertaisesti ei voida edes yrittää. Kämpitään ja seisotaan chokessa, oli pelimuoto tai tiimi mikä vaan, mitä vitun järkeä?
 
Kiinalaista uutta vuotta pukkaa noin kuuden tunnin päästä:
Streamable - simple video sharing
(tuo on espanjaksi mutta älkää antako häiritä :D )

Saa nähdä pystyykö odottamaan D.Va legendaryn ostamista eventin loppuun asti kun on 5000+ coinia tilillä... :think: Tai että pystyykö vastustamaan loot boxien ostamista :facepalm:

Käsitin myös että jonkinlaista capture the flagia olisi mukana.

8lGfmh8.jpg


M2X4Dfk.png


Qvpn5yN.png

Tracer ja D.Va skinit kiinnostaa, ei ole tullut edes aloitettua viikottaisten boxien farmausta kun odottelen, että tuo alkaa:think::think:
 
Mieluusti otan ennemmin tiimiin huonon pelaajan joka yrittää, kuin jonkun kämppitrollin. Ainakin tähän asti suurin osa peleistä on kaatunut siihen että yksinkertaisesti ei voida edes yrittää. Kämpitään ja seisotaan chokessa, oli pelimuoto tai tiimi mikä vaan, mitä vitun järkeä?

Ei ne mitään trolleja ole, ne vaan ei osaa. Huuda niile, että napatkaa yks tai kaks ja puskekaa läpi. Kyllä tommosia passiivisia pelaajia itellekin tulee joskus. Pitää vain koittaa näyttää esimerkkiä.
 
Ei ne mitään trolleja ole, ne vaan ei osaa. Huuda niile, että napatkaa yks tai kaks ja puskekaa läpi. Kyllä tommosia passiivisia pelaajia itellekin tulee joskus. Pitää vain koittaa näyttää esimerkkiä.
Vaikea sanoa osaavatko kun eivät edes yritä, luultavasti eivät noin turhia olisi jos sitä W-nappiakin välillä painettaisiin. Ei noille kommunikaatio mene perille, sama kurkkimis-single player siinä jatkuu niin kauan kuin objective alkaa tikittää omille. Sitten ollaan kyllä valmiita tulemaan "auttamaan". Yleensä ne ovat juuri jotain main DPS:iä, joille koko peli on pelkkää 'cherry pickingiä' ja omien takana seisomista samalla kun tankit ja healerit hoitaa kaiken puskemisen ja muun työn.
 
Trolli on pelaaja, joka rakentaa teleportin rotkonreunalle, wallaa pelaajat spawnii Mei:llä, pickaa hanzon ja ammuskelee vaa huviksee minne sattuu tai muute vaa joku joka idlailee / perseilee.

Sellanen pelaaja tai pelaajat jotka ei osaa chokesta puskee läpi on vaan kokemattomia.
 
Lopputulos on kuitenkin sama; oma tiimi häviää oli trollailutapa joku yllä mainituista tai se pelkkä chokessa seisominen. Ei vaan ole käytännössä mahdollista että ei osaisi puskea chokesta läpi. W pohjaan ja taitojen kehittyessä voi ottaa jopa A:n tai D:n mukaan.
 
Jasso, tea-bagging on nykyään kielletty sitten kun crouchiin tuli cd :D

Edit: samaan syssyyn vois sanoa että tais olla raskas päivitys servuille kun itselle tulee vain unable to connect viestiä kun matsiin yrittää.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä vaan, että crouchspämmiin tuli hieman rajoitusta. Teabagaamiseenhän tuo ei juurikaan vaikuta.
 
Joo ei toimi täälläkään. Noh, saipa rauhassa availla 50 boxia. Jopa kaksi event legendarya, "woo!"
 
Jenkkiservuilla on muuten hauskempi pelata oikeestaan, mukavampi meininki. Ja ehkä tulee whineä yhtä paljon mutta ainakin jos puhuu mikkiin niin ne ei oo fiilistä että ne on jäätäviä nörttejä jotka vastaa.

Edit: germaanisilla suvuilla taitaa olla joku peris negatiivinen asenne aina. Saksalaiset, skandit ja britit melkeen päättää siinä alkuasetelmissa hävitäänkö peli vaiko ei ja sitten tulee itkua vaikka menis hyvinkin. :E
 
Edit: samaan syssyyn vois sanoa että tais olla raskas päivitys servuille kun itselle tulee vain unable to connect viestiä kun matsiin yrittää.

Näköjään, kävin aamukuudelta kääntymässä QP:ssa (eli toimii taas) kun luulin että minulla olisi jotenkin tiedostot korruptoituneet mutta olikin ihan vaan serverivikaa.
 
Joka kerta kun tulee isompi patchi OW:hen niin servut sekoilee huolella useamman tunnin ajan. Ei mitään uutta.
 
Jenkkiservuilla on muuten hauskempi pelata oikeestaan, mukavampi meininki. Ja ehkä tulee whineä yhtä paljon mutta ainakin jos puhuu mikkiin niin ne ei oo fiilistä että ne on jäätäviä nörttejä jotka vastaa.

Edit: germaanisilla suvuilla taitaa olla joku peris negatiivinen asenne aina. Saksalaiset, skandit ja britit melkeen päättää siinä alkuasetelmissa hävitäänkö peli vaiko ei ja sitten tulee itkua vaikka menis hyvinkin. :E

Pelaa tietokonepeliä, on huolissaan että voice commissa vastaaja on "jäätävä nörtti". Wait what?
 
En oppinut (opin) mitään uutta tästä clipistä. En ole +400 leveliä kävellyt suoraan koskaan katsomatta sivuille...

 
Se on kyllä sanottava jos hyökkääjät saavat payloadin ekalle pisteelle alta 2 minuutin niin se on lähdönpaikka. Turhaan nyt aikaa haaskaa. Tämä siis arcadessa/qp:ssä ofc.
 
Noniin, pelasin nyt tutorialin läpi ja kaks pelii botteja vastaan. Pharahilla ja Soldieril. Pitää täs joskus koittaa ihan netissä. Mitäköhän siitäki tulee... :facepalm:
 
Pelasin ensimmäisen pelin oikeita pelaajia vastaan ja sain Play of the Game. Siis meni tosi hyvin. Yllätyin oikeen, meikä vaan tuhos. Onks toi hyvin? En tiedä. Soldierilla pelasin.
 
Pelasin ensimmäisen pelin oikeita pelaajia vastaan ja sain Play of the Game. Siis meni tosi hyvin. Yllätyin oikeen, meikä vaan tuhos. Onks toi hyvin? En tiedä. Soldierilla pelasin.
Pelaat muita alottelijoita vastaan. Pelaappa vielä useampi peli lisää, suattaapi tilanne hieman muuttua :geek:
 
Tuli sellainen ajatus mieleen tuosta competitivesta että entä jos oman rankin voisi halutessaan "jäädyttää" niin että se ei kasva mutta tietysti tippuu häviöstä. Nyt kun on taas se tilanne että omien kavereiden kanssa ei voi pelata comppia ja on odotettava tuota decayta - niin jos sen voisi jäädyttää vaikka siihen 3000 että sais jauhaa kavereiden kanssa sitä platina-tasoa niin kauan, että oppivat pelaamaan paremmin ja pääsevät nousemaan sieltä pois :D

Ärsyttää kyllä tämä nyky-systeemi, ei tätä yksin jaksa pelata eikä nyt kuitenkaan ihan pelaamattakaan halua olla. Sitä sitte puoliväkisin tahkoaa quickplayta...
 
Tuli sellainen ajatus mieleen tuosta competitivesta että entä jos oman rankin voisi halutessaan "jäädyttää" niin että se ei kasva mutta tietysti tippuu häviöstä. Nyt kun on taas se tilanne että omien kavereiden kanssa ei voi pelata comppia ja on odotettava tuota decayta - niin jos sen voisi jäädyttää vaikka siihen 3000 että sais jauhaa kavereiden kanssa sitä platina-tasoa niin kauan, että oppivat pelaamaan paremmin ja pääsevät nousemaan sieltä pois :D

Ärsyttää kyllä tämä nyky-systeemi, ei tätä yksin jaksa pelata eikä nyt kuitenkaan ihan pelaamattakaan halua olla. Sitä sitte puoliväkisin tahkoaa quickplayta...
Ei missään nimessä, tämä johtaa vain siihen että jotkut cärryyvät heikkotasosempia kavereitaan korkeammalle tasolle. Sitte saa kärvistellä ihme noobien kanssa noita matseja joilla perusasiatkaan ei oo ihan hallussa. Noita on ihan riittävästi jo nyt, ei kaivata lisää.

Mut muuten on tuohon tulossa ratkasu, tavallaan. Blizzard aikoo tuoda peliin ns. custom game pelilistan, tuota kautta sitten voi varmaankin luoda matseja toisia grouppeja vastaan ilman että tarvii murehita QP:n rajotteista tai rankkieroista (tai käyttää paljoaa aikaa toisen stäkin löytämiseen). Rankkiahan customeista ei saa, mutta jos kaverit ei omin voimin compissa pääse kasvaa korkeemmalle tasolle niin sitten niiden ei kyl kuulukkaan nousta.
 
Pelaat muita alottelijoita vastaan. Pelaappa vielä useampi peli lisää, suattaapi tilanne hieman muuttua :geek:

Kun pelasin viime yönä botteja vastaan niin joku pyysi mua kaveriksi. Pelasin myös hänen kanssaan, ja tuli vastukseksi jotain 30-60 levelisiä, Soldierilla pärjäsin aika hyvin. Noilla muilla ei sit niin hyvin meekkään.
 
Mut muuten on tuohon tulossa ratkasu, tavallaan. Blizzard aikoo tuoda peliin ns. custom game pelilistan, tuota kautta sitten voi varmaankin luoda matseja toisia grouppeja vastaan ilman että tarvii murehita QP:n rajotteista tai rankkieroista (tai käyttää paljoaa aikaa toisen stäkin löytämiseen). Rankkiahan customeista ei saa, mutta jos kaverit ei omin voimin compissa pääse kasvaa korkeemmalle tasolle niin sitten niiden ei kyl kuulukkaan nousta.

Ah no tuo kuulostaa hyvältä. Se ei vaan nappaa kaikkia pelata "muuten vaan" ilman mitään palkintoa voitosta. Ja tottahan se on että jos ei nouse niin siihen on kyllä syynsä.
 
Kun pelasin viime yönä botteja vastaan niin joku pyysi mua kaveriksi. Pelasin myös hänen kanssaan, ja tuli vastukseksi jotain 30-60 levelisiä, Soldierilla pärjäsin aika hyvin. Noilla muilla ei sit niin hyvin meekkään.

Soltulla varmaan aika hyvin pystyy pelaamaan lonkalta kunhan on pelannut FPS- pelejä ennenkin. Muut herot ja kartat sitten toki tarvitsee vaihtelevasti opettelua.
 
Ostin tämän muutama KK sitten ja vähäiseksi on pelaaminen jäänyt. Ei vaan pää kestä muita pelaajia enää, vaikka kynäriä aikoinaan täkytinkin aivan liikaa. Pelimekaanisesti lähinnä ultit ärsyttää. Saisivat olla vaikutukseltaan paljon miedompia. Mutta ne on varmaan vähemmän ongelma korkeissa ränkeissä, joissa koko tiimi ei kuole kerralla yhteen ultiin osaamattomuuttaan.
 
Ostin tämän muutama KK sitten ja vähäiseksi on pelaaminen jäänyt. Ei vaan pää kestä muita pelaajia enää, vaikka kynäriä aikoinaan täkytinkin aivan liikaa. Pelimekaanisesti lähinnä ultit ärsyttää. Saisivat olla vaikutukseltaan paljon miedompia. Mutta ne on varmaan vähemmän ongelma korkeissa ränkeissä, joissa koko tiimi ei kuole kerralla yhteen ultiin osaamattomuuttaan.

Itse pelailen kasuaalisti, mutta sen verran katsonut e-sportsia että mitä korkeammalla tasolle mennään, niin sitä enemmän ne ultit korostuu. Siis ei se, että porukkaa kuolisi massana johonkin D.va- ultteihin (ellei se ole kombottu Zarya-ultin kanssa), vaan siis että kun on kaksi tasaväkistä tiimiä, niin ne ultit ratkaisee aika pitkälti sen pelin "flown". Eli niitä pitää kombota mahdollisimman hyvin, pitää säästää silloin kun se on fiksua ja käyttää oikeassa tilanteessa. Tälle on ihan oma terminsä "ult economy".
 
Nuo Ultit sais melkein vaihtaa Cooldown Pohjasiksi + Jotain Boostia Omista tekemisistä.. Tyyliin: Earthshatter Base cooldown 40s Jonka saa omalla suorittamisella pudotettua 35s. Ehkä noita opittaisiin arvostamaan enempi kun ei voikkaan enää Tuhlata ulteja miten sattuu
 
Viimeksi muokattu:
40s cooldown Earthshatteriin? Enemmänhän sitä sitten saisi spämmä kuin nyt... :D
 
Minun puolesta ultien generoituminen vois olla edelleen hitaampaa, vaikka sitä jo viime pätsissä muistaakseni hidastettiin jo. Ja kyllähän tämän pelin tärkeimpiä juttuja on "haistella" milloin vihollisella on mikäkin ulti valmiina ja varautua niihin - ja käyttää omia ulteja järkevästi counterina niille.
 
40s cooldown Earthshatteriin? Enemmänhän sitä sitten saisi spämmä kuin nyt... :D

Parhaimmillaan mä saan shätterin ladattua sillä että käytä shätterin, huidon kolmea ukkoa tukkaan -> shätteri on ladattu :)

Yksi pelin nopeimmista ulteista 'ladata' jos pääsee vetää ukkoja kuokkaan, ja yleensä pääsee jos ländää shätterin hyvin. Matsin alussa välillä ärsyttävän hidasta ladata jos tulipallohuitasut menee huti/diva syö ne. Mutta sitten kun pääsee meleestä vasaralla huitomaan, niin pitkälle alle 30sec on shatterin 'latausaika' :D
 
Ultit latautuu jo itsestään pikkuhiljaa. Omalla tekemisillään sitten voi saada nopeasti täyteen, esimerkiksi firestrike koko vihutiimistä läpi tai analla rankkaa kranaatti+healaamista.
Genjillä voi ladata ultin täytee ku kiusaa vihollisen roadhogia (riskialtista, mutta saa nopeiten ultit). Sama vähän monilla muillakin hahmoilla.

Alussa jatkuvat ultit ärsytti itteäki, mutta nyt ku pelikokemusta on jo päälle 400 leveliä niin ei ne enään "häiritse", mun mielestä tempo alkaa olee jo aika sopiva.
 
Joo kyllä esm. Roadhogin ulti generoitu törkeää vauhtia season 1 aikoihin. Nykyinen tempo kohtuu jees, ei paljoa moitittavaa siitä.
 
Soltulla varmaan aika hyvin pystyy pelaamaan lonkalta kunhan on pelannut FPS- pelejä ennenkin. Muut herot ja kartat sitten toki tarvitsee vaihtelevasti opettelua.

Joo tän huomasin. Soltul menee aina hyvin, mutta kun ottaa jonkun toisen ni asia o eriksee... :D

Kuinka kauan yleensä menee että tässä kehittyy? Ehkä jopa hyväksi. Joo, se on yksilökohtasta mutta mites teillä?
 
Joo tän huomasin. Soltul menee aina hyvin, mutta kun ottaa jonkun toisen ni asia o eriksee... :D

Kuinka kauan yleensä menee että tässä kehittyy? Ehkä jopa hyväksi. Joo, se on yksilökohtasta mutta mites teillä?
Jos tähtäilyhommat sujuu niin kokeiluun Roadhog, Ana ja Zenyatta :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 762
Viestejä
4 498 202
Jäsenet
74 279
Uusin jäsen
Muskotti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom