Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Kuinka kauan yleensä menee että tässä kehittyy? Ehkä jopa hyväksi. Joo, se on yksilökohtasta mutta mites teillä?
Hatusta väittäisin että vähintään 3-4 tuntia per hahmo minimissään (että ko. hahmon hallitsee mitenkuten), tietenkin vähän pelaajasta riippuen. Uutta oppii kuitenkin jatkuvasti myös sen jälkeen.
 
Hatusta väittäisin että vähintään 3-4 tuntia per hahmo minimissään (että ko. hahmon hallitsee mitenkuten), tietenkin vähän pelaajasta riippuen. Uutta oppii kuitenkin jatkuvasti myös sen jälkeen.

OT: Jännä silti että joillain on FPS peleissä satoja tunteja ja silti ei oikein tahdo osua mihinkään.. Yksilöitähän kaikki ollaan mutta silti.

Aiheeseen liittyen. Kyllä omasta mielestä se viitisen tuntia minimissään lasiin niin alkaa jo perusasiat olemaan hallussaa herolla. Itsellä on aikakausia kun maistuu joku tietty hero, esm. S1 paukuttelin melkein kokonaan pelkkää Hogia. Nykyään taas joku muu. Suppea on oma heropoolini, mutta niihin kuuluu niitä usein "tarvittavia" heroja, eikä trash-pick Widoweita.
 
OT: Jännä silti että joillain on FPS peleissä satoja tunteja ja silti ei oikein tahdo osua mihinkään.. Yksilöitähän kaikki ollaan mutta silti.

Aiheeseen liittyen. Kyllä omasta mielestä se viitisen tuntia minimissään lasiin niin alkaa jo perusasiat olemaan hallussaa herolla. Itsellä on aikakausia kun maistuu joku tietty hero, esm. S1 paukuttelin melkein kokonaan pelkkää Hogia. Nykyään taas joku muu. Suppea on oma heropoolini, mutta niihin kuuluu niitä usein "tarvittavia" heroja, eikä trash-pick Widoweita.
En nyt väittäis Widowia trash-pickiksi. Tappaa kuitenkin yhdestä osumasta suurimman osan heroista ilman ultia jos osaa.
 
Tässähän tätä voidaan jankata sivu tolkulla. Ehkä sitten siellä GM huudeilla.
GM-huudeilla ne Windowin vastustajatki on paljon kovemmat. Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.

En ite varsinaisesti mainaa Widowia (7h qp, 52,3% voitto%), mutta menee kuitenki paljon paremmin tuolla kun McRee:llä vaikka oon pelannu McReetä enemmän (11h, 36.6%) :D
Compissa en nyt Widowia ottais jos en ois satavarma omasta tähtäyskyvystä (josta en siis ole koskaan varma).
 
Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.
Tää on muuten täysin totta^^
Hanso/widow smurffilla pelatessa Joka päivä vähintään yksi peli missä joku Jää spawniin rakentelemaan turretteja koska ei tykkää mun pikistä
 
Viimeksi muokattu:
GM-huudeilla ne Windowin vastustajatki on paljon kovemmat. Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.

En ite varsinaisesti mainaa Widowia (7h qp, 52,3% voitto%), mutta menee kuitenki paljon paremmin tuolla kun McRee:llä vaikka oon pelannu McReetä enemmän (11h, 36.6%) :D
Compissa en nyt Widowia ottais jos en ois satavarma omasta tähtäyskyvystä (josta en siis ole koskaan varma).

Joo tottahan tuo on että kovempi taso siellä. Tuo luovuttaminen on kyllä naurettavaa, mutta niin on myös samalla tasolla se Widowin "pakottaja". Eniten rasittaa ne jotka eivät vaihda heroa jos selkeästi näkee että perseelleen menee
 
Hyvä widow Tietää Millon on aika vaihtaa.. Yksikään järkevä ihminen ei hakkaa päätään seinään
 
Hyvä widow Tietää Millon on aika vaihtaa.. Yksikään järkevä ihminen ei hakkaa päätään seinään

Tässä sitten taas korostuu se että tyyliin 20% pelaajista puuttuu joku aivosolu kun ei älytä että ei siitä herosta X nyt tällä kertaa tule mitään. Vaihta jos ehdottaa kauniisti tai rumasti, ihan miten vaan, tulee vastaus "Nussin sun mutsia homo"
 
Jos tähtäilyhommat sujuu niin kokeiluun Roadhog, Ana ja Zenyatta :)

Hogii oonki jo koittanut. Sillä menee ihan hyvin.

Hatusta väittäisin että vähintään 3-4 tuntia per hahmo minimissään (että ko. hahmon hallitsee mitenkuten), tietenkin vähän pelaajasta riippuen. Uutta oppii kuitenkin jatkuvasti myös sen jälkeen.

Huhhuh, kauan sitä saa pelata.
 
En kyllä vielä 4 tuntia hyväks laskis. Ainakin sen 10h helpoilla heroilla ja 20h vähän hankalimmilla. Siitäkin on sit vielä paljon parantamisen varaa.

Tietysti, jos on yleisesti paljon peliaikaa, oppii uuden hahmon vähän nopeammin. Tietää miten sillä on hyvä pelata jne. muiden esimerkistä.
 
En kyllä vielä 4 tuntia hyväks laskis. Ainakin sen 10h helpoilla heroilla ja 20h vähän hankalimmilla. Siitäkin on sit vielä paljon parantamisen varaa.

Tietysti, jos on yleisesti paljon peliaikaa, oppii uuden hahmon vähän nopeammin. Tietää miten sillä on hyvä pelata jne. muiden esimerkistä.
"hallitsee mitenkuten" ja "hyvä" ovat toki eri käsitteitä (juu tiedän, hyvää kysyttiin, mutta se riippuu vielä enemmän pelaajasta, kuin tuo että hallitsee jollain järkevällä tasolla ko. heron)
 
Eihä se tuntimäärä ihan yks yhteen mene taidon kanssa. Hanzolla eniten tunteja ja silti about paskin jamppa meikäläisen käsissä :D
 
Tämän seasonin kokonaispeliajasta (97h) olen pelannut 70h zaryalla ja 23h reinhardtilla kun ne toimii tässä metassa hyvin pelimuodosta riippumatta. Onneksi porukkaan kuuluu support maineja niin saa itse mainailla noita tankkeja. Nyt on rank 3100 ja nousua seasonin alkuun nähden on 900p. On se vaan hyvä hahmo tuo zarya. Kiva suojailla muita ja kun saa "putken" päälle (eli kunnon damagebuffit) niin se on kyllä ihan pysäyttämätön oikeissa käsissä. Lisäksi kun porukassa yksi pelailee aina Dvalla niin kiva heitellä ulticomboja.
 
Tulee kans Zaryalla pelailtua. Saa hyvin damagee pihalle ja pystyy pelastaan porukkaa. Hyvä graviton combo on aika nannaa myös.
 
On tuo competitive vaan melkoista syöpää, tänään kolme peliä ja kaikissa quitterit. 5-6 (tappio), 5-6 (tappio), 6-2 (voitto). Quitterit paskoo tuon competitiven ihan täysin. En ole mikään kummoinen pelaaja, mutta olisi ihan mukava pelailla tasa tiimein ja katsoa mihin rahkeet riittää. Placementit mukaan luettuna competitive pelejä takana 23 joista 9:ssä joku quitannut. Quit rate 39%. Kuukauden bänni vaan quiteille, aivan sama vaikka syynä ATK.

Mahtava ura on tällä hetkellä vieny 1522 pisteeseen. :P
 
Rupeaa kyllä rusinat rusahtelemaan näiden achievementien kanssa. Sombran hack the planetkin jäi 3 kiinni ja Genjillä tule mistään vittujakaan. Ois pitäny tollakin pelata sillo alussa kun porukat eivät niin hyviä ollu jne... Vaikka noh, kolmanneks eniten pelattuna tolla osaa edelleenkään mitään että ei siinä.
Loput ovatkin sitten aika pitkälti tuurista riippuvia.
 
Hulluksi vaan tulee jos noita acheja metsästää ihan tarkoituksella. Ne kyllä tulee aikanaan kun tarpeeksi pelaa.
 
Onhan tuokin täysin totta. Tosin symmetran teleportaatio achi vaatii tarkoitusta vaikka mielummin meikä shield generaattoreita laittelisinkin.
 
Suurempi ongelma on pelaajat jotka heittää heti pyyhkeen kehää ku näkee jonku ottavan Widowin.

Tämä on ongelma mikä itseä häiritsee eniten. Varsinkin kulta/platina peleissä missä itse pyörin(olen tämän tasoinen pelaaja, en pro, joka vaan jäänyt "elo helvettiin koska muut ovat huonoja :D), niin jotkut orjallisesti yrittää seurata "pro metaa" ja itkupotkuraivarit alkaa ja jäädään spawniin.
Usein käy vielä niin, että se Hanzo tai Widon on joukkueen paras. Olen nykyään yrittäny erän alussa sanoa (nätisti), jos joku alkaa itkeä että voidaan ihan hyvin voittaa näilläkin heroilla jos kaikki vaan yrittää.

Toki jos joukkueessa ei ole yhtään esim. healeria niin jonkun olisi hyvä vaihtaa. Omissa peleissä ei ole sitä ongelmaa kun pelaan eniten Lucioo/Zeniä :)

Toinen mihin nykyään kommentoin on "high ground" taktiikat puolustuksessa. Se vaan ei toimi tällä tasolla. Jos joku saa puhuttua kaikki tähän "pro puolustukseen", on vihollisella aina helppo kävely ekalla pointille. Erityisesti Doradossa, Route 66 ja Watchpoint Gibraltarilla, missä parhaimmat mahdollisuudet puolustaa on heti ekassa mutkassa. Toki siellä ylhäälla on hyvä olla joku bastion/torb/widow tai s76.

Esimerkkinä Doradossa jossa vedettiin Stylosan videolta opitulla "pro" taktiikalla ja vihollinen pääsi loppuun asti melkein pysähtymättä. Oma hyökkäys onnistui ihan hyvin ja aikaa jäi n. minuutti. Seuraavassa puolustuksessa sain puhuttua että unohdetaan tuo highground-paska ja puolustetaan heti payloadin luona. Se toimi ja vihollinen ei päässyt edes toiseen mutkaan. Onneksi yleensä porukka vetää noob-taktiikalla :)
 
Meta tosiaankaan ei merkitse juuri mitään vasta kun timantista ylöspäin. Timantissakin se edellyttää että kaikki osaa pelata niitä meta-pikkejä. On tullut voitettua matseja hanzo tiimissä 3-1.

Ja aiheeseen liittyvää kultaa:


:rofl:
 
On tuo competitive vaan melkoista syöpää, tänään kolme peliä ja kaikissa quitterit. 5-6 (tappio), 5-6 (tappio), 6-2 (voitto). Quitterit paskoo tuon competitiven ihan täysin. En ole mikään kummoinen pelaaja, mutta olisi ihan mukava pelailla tasa tiimein ja katsoa mihin rahkeet riittää. Placementit mukaan luettuna competitive pelejä takana 23 joista 9:ssä joku quitannut. Quit rate 39%. Kuukauden bänni vaan quiteille, aivan sama vaikka syynä ATK.

Mahtava ura on tällä hetkellä vieny 1522 pisteeseen. :p
Voi kun ne joiden takia joutuu pelaamaan alivoimalla tajuaisivat edes lähteä pelistä pois. Mieluummin sitä pelaa rehdisti 5v6 kuin että tiimissä on joku takalinja-bastion/widow/etc, jolla ei ole mitään annettavaa tiimille. Hyökätessä nämä sankarit juoksee tasan niin kauan, että saadaan näköyhteys vihuihin ja sitten pysähdytään seisomaan siihen chokeen, mitä vittua? :hammer: Puolustaessa vetäydytään objectiven/payloadin taakse odottamaan, että vihu saa ladattua ultinsa ja varmasti heitettyä ne koko tiimin syliin :facepalm:
 
Njahas, sjw:illä taas tylsää kun hirveät itkut noista Mei:n skineistä. Luulis että ihmisillä ois oikeitakin ongelmia :D
 
Njahas, sjw:illä taas tylsää kun hirveät itkut noista Mei:n skineistä. Luulis että ihmisillä ois oikeitakin ongelmia :D
Ei mielisairaille idiooteille riitä mikään. Vaikka miten yritetään laittaa diversiteettiä hahmojen rotuun, seksuaalisuuteen sun muuhun mahdolliseen niin pitää aina jostain kekkasta uhrikortti koska jollakin hahmolla on esim. olemassa perse toisin kuin näillä mtf-hormonikammotuksilla.
 
No siis itkevät siitä ettei nuo kiina skinit ole niin pulleita kun muut. Itse aina luulin että se mein takki on vain niin paksu että se peittää oikeat muodot mutta kait se sitten on "pullukka".
No kukin tavallansa.
 
Blizzardhan vielä sanoi, että se on jonkinlainen bugi. Ne yritti korjata sen, mutta ei näyttäny onnistuvan.
 
Nuo Mein uudet skit on tavallaan hyviä, ja periaatteessa tekisi mieli ostaa (jos en saa boksista) vaikka en kovin paljon sitä hahmoa pelaa... mutta ehkä kuitenkin jään odottelemaan jotain Miss Plus size bikini-skiniä ennen kuin ladon 3000 creditsiä pöytään :btooth: Nuo vaatteet on hieman liikaa tehty 55- vuotiaille kiinalaisille.

Mutta sanotaanko että nyt tuli tämän eventin myötä sellainen sopiva raja vastaan että alkaa melkein jokaiselle hahmolle olemaan sellainen skini joka miellyttää omaa silmää ja jolla on kiva pelata. Nyt on tullut jo D.va:lle, Tracerille ja Reiskalle huippuskinit, ja tuo Zenyattan uusin on mielestäni sillekin paras, joten tulee varmasti ostettua jos ei saa boksista. Ja creditsejä jää sen verran hyvin säästöön että sillä pitäisi pärjätä seuraavankin eventin yli.

Mitenhän Blizzard meinaa hoitaa nuo sitten kun alkaa tulemaan uudestaan samoja eventtejä kuin edellisenä vuonna. Ilmeisesti tarkoitus on pistää ne samat vanhat olympialais-skinit yms. kiertoon, mutta toisaalta ne on niinsanotusti nähty ja Blizzard käsittääkseni tekee pirusti voittoa noilla event loot boxeilla. Varmaankin sekä uutta että vanhaa rinnakkain (jolloin myös on tilastollisesti hieman vaikeampaa saada niitä uusia skinejä, joten porukka ostaa bokseja). Toisaalta luulisi Blizzardia hieman harmittavan että jos on grindannut itselleen muutama sata leveliä niin ei tarvitse enää välittää tuurista kun kaiken voi ostaa pelin sisäisellä rahalla.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän sieltä tuu joku uus "tier" jossain kohtaa, kunhan tilanne/pelaajat/markkina nykyisten legejen kanssa on saturoitu eikä lootakauppa enää käy :) "ultra legendary" jota saa vain bokseista tms. voi olla semmonen minkä blizzu heittää peliin jossain kohtaa.
 
Tässä nyt viikonloppuna tuli järkyttävän monta häviötä ihan sen takia, että oli leaver teamissä. Tiukat pelit ei ainakaan ratkea omaksi eduksi alivoimalla.. Samoin kun koitat oikeasti keskustella noista pickeistä omien kanssa, niin monet pickaa sen oman go-to-heron ja alkaa määräämään mitä muut pelaa. Eilen tuli vähän turhaan provoisoiduttua omien huutelusta ja kirjotettua takaisin, joka aiheutti sitten yhden oman ragequitin. Pitäisi varmaan pitää suu kiinni :btooth:
 
Tässä nyt viikonloppuna tuli järkyttävän monta häviötä ihan sen takia, että oli leaver teamissä. Tiukat pelit ei ainakaan ratkea omaksi eduksi alivoimalla.. Samoin kun koitat oikeasti keskustella noista pickeistä omien kanssa, niin monet pickaa sen oman go-to-heron ja alkaa määräämään mitä muut pelaa. Eilen tuli vähän turhaan provoisoiduttua omien huutelusta ja kirjotettua takaisin, joka aiheutti sitten yhden oman ragequitin. Pitäisi varmaan pitää suu kiinni :btooth:
Mutea vaa kehii ja yrittää parhaansa pelata sillä mitä on.
 
Eilen tuli vähän turhaan provoisoiduttua omien huutelusta ja kirjotettua takaisin, joka aiheutti sitten yhden oman ragequitin. Pitäisi varmaan pitää suu kiinni :btooth:
No lopputulokseen ei vaikuta jos joku kämpperi/DPS-main katoaa kesken pelin, kun oma tiimi vaan pitää pään kasassa eikä rupea miettimään asiaa liikaa ja lähde itsekin :)
 
Vähierin alkaa perse kyllä hajoamaan tässä. Phara käytti ultinsa ja meikä roadhogina olen pullaamassa niin oman tiimin mei veti seinän niin että phara oli seinän päällä ja koukku kolahti seinään.
Alkaa muutenkin olemaan semmonen fiilis että tainnu tulla tasokatto vastaan, ei tunnu siltä että millään charalla enään parantuisi ja matsit menee pitkälti tuurilla.
Voishan se olla jälleen tauon paikka ainakin tämän eventin jälkeen.
 
Saimpahan aikaseks pelailla placementit, lähinnä solttuu ja zaryaa, vähän reiskaa välissä. SR 2230, siitäpä nostamaan sit.
 
Bastion Re-Work on julkistettu, tulossa PTR:lle "hyvin pian". Ei siis vielä. Mutta Game Designer pisti tämmöset speksit uunista ulos:

Here are some high level stuff we're likely to have testable in the next PTR:

Recon Mode - Lowered spread and increased magazine size, to help with general viability in this mode.

Sentry Mode - We're looking at focusing this mode into more of a tank-buster and barrier-buster mode, while also making it feel less suicidal to be transformed. To that end we're testing stuff like increased spread and removing headshots, but taking less damage while transformed.

Self-Repair - We've been testing a few big changes to this that are feeling really good so far. Currently our internal build has Bastion able to use Self-Repair while moving and also having it no longer interrupted when taking damage. To balance that out it is now on a resource system (similar to the route D.Va's defense matrix went). These changes have turned this ability from a more niche rarely used ability, to a much more powerful and core survivability tool.

We're still testing and tweaking things with Bastion but we'll hopefully have a PTR build coming fairly soon so you guys can try it out!

https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20752612877?page=17#post-325

Kuullostaa hyvin mielenkiintoiselta! Toivottavasti eivät heilauta Bastionia 'yli' OP:n puolelle, vaan osuuvat sweetspottiin jossa se ois balanssi vaihtoehto.
 
Mitä helwettiä? Tänään on kaksi ja myöskin ensimmäistä kertaa käynyt niin että menen Quick Playhin ja valitsen Heron mutta jään jumiin siihen valikkoon vaikka peli alkaa. Onko muille käynyt näin, onko korjausta ja tietoa miksi näin käy?

Googlettelin ongelman ja tuli heti ekana samantapainen ongelma:

"Sometimes when I play OW on my brothers account, when I try to switch heroes when respawning, it shows me the character select screen, but without any options of heroes to select, just showing the character I currently have selected in their regular pose. No matter what I do, I can't get back in the game and I'll get booted after a while. It's frustrating but so far has only happened in QP so haven't lost any SR."
 
Milloinkohan ihmiset lakkaa valittamasta Sombrasta competitivessa? Oon yrittänyt kunnostautua viime aikoina Sombrana compissa ja alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan kuinka sombravastaisia suurin osa porukoista tuntuu olevan. Jos tiimillä menee huonosti ja satut pelaamaan Sombralla niin voit olla varma että se pistetään sun syyksesi. :D Suurin osa tuskin pelannut hahmolla kertaa tai paria enempää. Tunnutaan ajattelevan että "ei damagea = paska hahmo". Jos joku kuvittelee että tässä on kyse ainoastaan mahdollisimman isosta damagen määrästä ja killscoreista niin pelaisivat sitten vaikka jotain CoDia tai CS:GO.
 
Milloinkohan ihmiset lakkaa valittamasta Sombrasta competitivessa? Oon yrittänyt kunnostautua viime aikoina Sombrana compissa ja alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan kuinka sombravastaisia suurin osa porukoista tuntuu olevan. Jos tiimillä menee huonosti ja satut pelaamaan Sombralla niin voit olla varma että se pistetään sun syyksesi. :D Suurin osa tuskin pelannut hahmolla kertaa tai paria enempää. Tunnutaan ajattelevan että "ei damagea = paska hahmo". Jos joku kuvittelee että tässä on kyse ainoastaan mahdollisimman isosta damagen määrästä ja killscoreista niin pelaisivat sitten vaikka jotain CoDia tai CS:GO.

Millä rankilla? Valitukset Sombrasta vain tuntuvat osuvan noin 90% oikein, eli parempi hero löytyy Sombran tilalle melkein aina.
 
Millä rankilla? Valitukset Sombrasta vain tuntuvat osuvan noin 90% oikein, eli parempi hero löytyy Sombran tilalle melkein aina.
Itsestä pelatessa tuntuu ainakin 100%:sti siltä, että kun Sombralla pääsee edes tuplakullille, niin siinä on kyse pelkästään vihutiimin surkeudesta ja oma panos noissa peleissä on vain päästä ottamaan valuvat vihut ensimmäisenä vastaan ja kerätä ilmaiseksi nuo mitalit. Oma tiimi siis pärjäisi ilman itseäkin, kun vihutiimi ei pääse täysissä voimin eden yhden v*tun Sombran ohi.
 
Millä rankilla? Valitukset Sombrasta vain tuntuvat osuvan noin 90% oikein, eli parempi hero löytyy Sombran tilalle melkein aina.

1800 tiimoilla ollaan menty tämä season. Sombrahan ei todellakaan toimi joka paikassa ja on defendissä melkeinpä täysin turha hero, mutta olen havainnut hyväksi ainakin Ilioksessa, Doradosssa ja Lijiang Towerissa. Täytyy vain olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan eikä vain haxata päättömästi jokaista eteen tulevaa. Tankit ja supportit ovat melko avuttomia hakkeroituna ja niihin Sombralla kannattaa keskittyäkin ja tilaisuuden tullen sitten viimeistelee vähissä elkuissa olevia vihuja.
 
Sombran toimivuus edellyttää täydellistä yhteistyötä ja kommunikaatiota tiimin kanssa. Jos tuota ei tee, niin kaikki muut dps:it on parempia vaihtoehtoja, ne tekee vaa duuninsa paremmin. EMP & Hackit kestää sen verta lyhyen aikaa, että ei aina riitä että hackaa sillo ku puskee vaan tiimin pitäs myös tietää että se vihollisen kilpi katoaa kohta, jotta voi oikeesti reagoida ja jyrätä yli sitten.

1800 tienoilla en uskois, että on mitään kauheen tiivistä kommunikointia kuten 2000 sr korkeammalla rankeissa.
 
Hyödyllisenä Sombrana oleminen vaatii aika huolellista keskittymistä, kärsivällisyyttä ja suunnittelukykyä. Mitään näistä hyveistä ei oikein löydy itseltä eikä varmaan 95% muultakaan kansalta, joten jatkan kuplassa juoksemista ja lyijyn keräilyä Zaryana
 
Tuosta kun pistää win raten perusteella järjestykseen, niin voi tehdä tiukkaa analyysiä Sombran hyödyllisyydestä:
Master Overwatch — Heroes

Toki on kai se teoriassa mahdollista, että jossain on joku tyyppi joka on hyödyllisempi nimenomaan Sombralla kuin muilla hahmoilla.
 
Sombran toimivuus edellyttää täydellistä yhteistyötä ja kommunikaatiota tiimin kanssa. Jos tuota ei tee, niin kaikki muut dps:it on parempia vaihtoehtoja, ne tekee vaa duuninsa paremmin.

En nyt sanoisi ihan noinkaan. Homma menee noin ehkä silloin jos ei osaa lukea tilannetta ja hakkeroida niitä jotka sillä hetkellä vaikeuttavat eniten etenemistä. Helppo hahmohan se ei ole ja vaatii vähän hoksottimia jotta saa mitään aikaiseksi.

Is Sombra Weak? Is Sombra Bad? No, YOU ARE: A Second Guide to Sombra
 
Codey oli pari viikkoa sitten NA top-10:ssa ja Sombra on pelatuin hahmo. Saa Sombran toimimaan, eikä edes harrasta kovin paljon kommunikointia tiimin kanssa mitä olen striimiä katsonut.

Master Overwatch — Codey#11115 on PC (United States) — Profile Overview
Toivottavasti ei ole sama kaveri joka teki Youtubeen videoon että ikävää kun tiimi trollaa kun pelaa Sombralla. Oli gameplay'na siinä taustalla joku King's Row -matsi hyökkäyssuuntaan ja tyyppi ei tehnyt ensimmäisen 90% peliajan aikana yhtään mitään xD Ihme jos pidetään trollina :D
 
Oon edelleen sitä mieltä että firman paskin argumentti on "Mulla on kultasella frägit ja kuolemat", ja hyvin usein se kuuluu aina jonkun Widowin suusta. Niin on varmaan sillä luciollaki, mutta ei se damagee niihin tee. Tämä vaan tällaisena huomiona kun muutamaan otteeseen näkyny mitalien mainostus. Sitten se Widow jolla ne kultaset hutiampumiset, kuolemat ja "triggeröin oman tiimini"- mitalit löytyy ihmettelee / ulisee kun kysytään josko vaihtaisi johonkin fiksumpaan / siihen mitä tarvitaan.
 
Toivottavasti ei ole sama kaveri joka teki Youtubeen videoon että ikävää kun tiimi trollaa kun pelaa Sombralla. Oli gameplay'na siinä taustalla joku King's Row -matsi hyökkäyssuuntaan ja tyyppi ei tehnyt ensimmäisen 90% peliajan aikana yhtään mitään xD Ihme jos pidetään trollina :D

Ei ole sama tyyppi. Se oli Ster, joka muistaakseni pelasi vielä smurffilla.
 
Ja siinä vaiheessa kun puhutaan GM-tason pelaajista, niin ei siellä välttämättä matsin aikana puhuta kertaakaan voiceen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 773
Viestejä
4 498 640
Jäsenet
74 281
Uusin jäsen
staffanjohansson34

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom