Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Noniin, sain sitten äsken yhteen groupiin pari venäläistä derankkaavaa trollismurffia. :facepalm: Rupesi ottamaan päähän niin rankasti että oli pakko lähteä ensimmäistä kertaa koko Overwatch-uran aikana pois comp-pelistä, minkä ihmeen takia pitää tulla ehdon tahdoin pilaamaan muiden pelejä. Onneksi kyseessä oli sentään vain placement-matsi.
 
Noniin, sain sitten äsken yhteen groupiin pari venäläistä derankkaavaa trollismurffia. :facepalm: Rupesi ottamaan päähän niin rankasti että oli pakko lähteä ensimmäistä kertaa koko Overwatch-uran aikana pois comp-pelistä, minkä ihmeen takia pitää tulla ehdon tahdoin pilaamaan muiden pelejä. Onneksi kyseessä oli sentään vain placement-matsi.
On kyllä aika perseestä tommoset. Endorsement levelin pitäis sulkea pahimmat trollit pois sitten kun saa nostettua sitä omaa leveliä ja voi ettiä grouppeja missä on sama minimilevel.
 
Tuo rankki systeemi melko naurettava Overwatchissa, pelasin frendini kanssa duoja tuossa tovin aika, sitten niin häviöstä tippui 50 eloa ja voitosta tuli alta 20. Itse siis platinassa ja hän silverissä. Outoa miten rankki voi laskea nuin paljon häviöstä, kun melko mahdotonta on tässä pelissä yksin kantaa, joten "eloboostauskaan" ei pitäisi olla mahdollista duossa.
 
Tuo rankki systeemi melko naurettava Overwatchissa, pelasin frendini kanssa duoja tuossa tovin aika, sitten niin häviöstä tippui 50 eloa ja voitosta tuli alta 20. Itse siis platinassa ja hän silverissä. Outoa miten rankki voi laskea nuin paljon häviöstä, kun melko mahdotonta on tässä pelissä yksin kantaa, joten "eloboostauskaan" ei pitäisi olla mahdollista duossa.

Kun pelasin joskus smurffilla ekoja placementejä mun rankki laski ekoista häviöistä aika rankasti, juurikin jotain 50-60sr luokkaa per häviö mutta samalla se nousi voitoista suurin piirtein yhtä paljon mutta lopulta tasaantui -/+25-35sr tasolle. Todennäköisesti sr-systeemillä on vaikeuksia hahmottaa uusien accojen taitotasoa ja pistää ne hieman arpoen jollekin rankille.

Vähän turhauttavaltahan tuo tuntuu kun mainillakin on tullut käytyä useampaan otteeseen diamondissa asti ja nyt ollaan taas jossain platinan ja kullan rajamailla. Mutta eipä tuolle oikein mitään mahda, liikaa asioita joihin ei pysty itse vaikuttamaan.
 
Vähän turhauttavaltahan tuo tuntuu kun mainillakin on tullut käytyä useampaan otteeseen diamondissa asti ja nyt ollaan taas jossain platinan ja kullan rajamailla. Mutta eipä tuolle oikein mitään mahda, liikaa asioita joihin ei pysty itse vaikuttamaan.

Tätä juuri tarkoitan, itse et voi kantaa niitä pelejä, mutta silti sua rangaistaan isokädellä siitä jos häviät.
 
Tuo rankki systeemi melko naurettava Overwatchissa, pelasin frendini kanssa duoja tuossa tovin aika, sitten niin häviöstä tippui 50 eloa ja voitosta tuli alta 20. Itse siis platinassa ja hän silverissä. Outoa miten rankki voi laskea nuin paljon häviöstä, kun melko mahdotonta on tässä pelissä yksin kantaa, joten "eloboostauskaan" ei pitäisi olla mahdollista duossa.

Pyrkinee tasottamaan teidän SR:t. Otat käytännössä turpaan huomattavasti sua huonommilta pelaajilta (rankin perusteella) niin eikö se ole ihan perusteltua että rankkikin tippuu enemmän? Jos vedät vaikka jotain soldieria niin kyllä sun pitäisi saada sen verran silvereitä/goldeja pinottua että voittoja tulee selvästi enemmän kuin tappioita.
 
Pyrkinee tasottamaan teidän SR:t. Otat käytännössä turpaan huomattavasti sua huonommilta pelaajilta (rankin perusteella) niin eikö se ole ihan perusteltua että rankkikin tippuu enemmän? Jos vedät vaikka jotain soldieria niin kyllä sun pitäisi saada sen verran silvereitä/goldeja pinottua että voittoja tulee selvästi enemmän kuin tappioita.

Kuten sanottu ei niitä pelejä pysty (välttämättä) yksin voittamaan. Ei joku gm-smurffi platinassakaan jokaista peliään voita, oon pelannut monia kertoja yhden kaverin (smurffiaccon) kanssa joka on käynyt mainillaan joskus top500:ssa asti ja kyllä me ollaan otettu joissakin peleissä turpaan aika rankastikin. Kannattaa vaan pelata tiimin mukana eikä ryhtyä ylimieliseksi ja yrittää "kantaa" tiimiä.
 
Kuten sanottu ei niitä pelejä pysty (välttämättä) yksin voittamaan. Ei joku gm-smurffi platinassakaan jokaista peliään voita, oon pelannut monia kertoja yhden kaverin (smurffiaccon) kanssa joka on käynyt mainillaan joskus top500:ssa asti ja kyllä me ollaan otettu joissakin peleissä turpaan aika rankastikin. Kannattaa vaan pelata tiimin mukana eikä ryhtyä ylimieliseksi ja yrittää "kantaa" tiimiä.
Joku sano tyyliin että 33%:aa peleistä et voi voittaa ja 33% et voi hävitä. Loput on sitten niitä tiukkoja matseja joissa voit omilla valinnoilla ja taidoillas vaikuttaa lopputulokseen. Tosiaan, ei se top500 jamppakaa välttis voi cärryy platinatiimiä jos siellä joku pelaa umpikännissä tai throwaa. Mut sit jos katotaan voittoprosentteja viimeseltä 100 peliltä niin ne on huomattavasti korkeammat sillä gm:llä kuin platinajampalla.
 
Joku sano tyyliin että 33%:aa peleistä et voi voittaa ja 33% et voi hävitä. Loput on sitten niitä tiukkoja matseja joissa voit omilla valinnoilla ja taidoillas vaikuttaa lopputulokseen. Tosiaan, ei se top500 jamppakaa välttis voi cärryy platinatiimiä jos siellä joku pelaa umpikännissä tai throwaa. Mut sit jos katotaan voittoprosentteja viimeseltä 100 peliltä niin ne on huomattavasti korkeammat sillä gm:llä kuin platinajampalla.
Näinhän se menee. Joku totetesi joskus tällä palstalla aika osuvasti että "ainoa yhdistävä tekijä peleissä olet sinä itse". Ei pelejä voiteta yksin mutta tiukoissa väännöissä oma pelaaminen, oma kommunikaatio tiimin kanssa ja kannustaminen näkyy pidemmässä juoksussa joko positiivisesti tai negatiivisesti.
 
Itse pelasin placementit Mercyllä / Moiralla ja diamondiin suoraan. Kovin erikoisena pelaajana en itseäni pidä, average heal nykymatseissa ~10k. Miten peli käsittelee tuota rankkia, onko suppoille jokin kevennetty placement?
 
Ei nuo rankit ihan yksiselitteinen juttu ole ja peli ei voi antaa kuin karkean arvion siitä mille rankille kuulut placementien jälkeen, pelaajien taitotaso voi juuri tuon takia vaihdella aika rankasti jo yhden rankin sisällä. Toiset on mekaanisesti päteviä eli tähtäys yms on kunnossa mutta peli- ja tilannetaju on olematon jonka takia kuollaan jatkuvasti typerässä paikassa, hukataan ultimateja, ei vaihdeta heroja kun pitäisi ja niin edelleen jonka takia pysytään sillä rankilla millä nyt sitten ikinä ollaankaan. Toiset ei ole mekaanisesti yhtä taitavia mutta osaavat tehdä oikeita asioita oikealla hetkellä ja toimivat harkitummin.

Ite olen sitä mieltä että peli ei voi vaatia jokaiselta pelaajalta täydellistä suoritusta jokaisella osa-alueella mutta joku kultainen keskitie on hyvä löytää ja toivoa että muut tiimiin osuvat paikkaa omia heikkoja alueita.

Ps. Jaan vain tämä. :cigar:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin sitä taas hyväuskosesti kuvitteli että toi LFG voisi olla hyvä työkalu mutta samoja saatanan idioottejahan siellä on kun soolonakin.
 
Jotenkin sitä taas hyväuskosesti kuvitteli että toi LFG voisi olla hyvä työkalu mutta samoja saatanan idioottejahan siellä on kun soolonakin.

Kerran kavereiden kanssa kokeiltiin ja itelle riitti, kun kaks ryssää sieltä tuli. Ihan turha, kun randomeita tulee kuitenkin.

Eri asia, jos etsii pitenpiaikaisesti pelikavereita, niin voi olla näppärä. Silloinkin joutuu vähän valikoimaan.
 
Kerran kavereiden kanssa kokeiltiin ja itelle riitti, kun kaks ryssää sieltä tuli. Ihan turha, kun randomeita tulee kuitenkin.

Eri asia, jos etsii pitenpiaikaisesti pelikavereita, niin voi olla näppärä. Silloinkin joutuu vähän valikoimaan.

Ettei olis ollut samat ryssät joihin ite törmäsin. :) No ehkä ei kuitenkaan.

Mutta joo, ainakaan omien kokemuksien mukaan ero soloqhun ei ole mitenkään järisyttävä. Pelasin eilen kaverin kanssa ja kyllä LFG:llä kieltämättä löytyy hieman yhteistyökykyisempää ja kommunikoivampaa porukkaa mutta toisaalta ei voi koskaan tietää millaisia ihmisiä siellä tulee vastaan, päällimäisenä mielessä nuo aiemmin mainitsemani trollismurffit.
 
Ettei olis ollut samat ryssät joihin ite törmäsin. :) No ehkä ei kuitenkaan.

Mutta joo, ainakaan omien kokemuksien mukaan ero soloqhun ei ole mitenkään järisyttävä. Pelasin eilen kaverin kanssa ja kyllä LFG:llä kieltämättä löytyy hieman yhteistyökykyisempää ja kommunikoivampaa porukkaa mutta toisaalta ei voi koskaan tietää millaisia ihmisiä siellä tulee vastaan, päällimäisenä mielessä nuo aiemmin mainitsemani trollismurffit.

Itseä ei soolo pelaaminen haittaa. Jotenkin helppoa pelata muita soolo pelaajia vastaan, kun ei välttis hyvää tiimityöskentelyä ole ja samaan aikaan puhua oma tiimi pelaamaan yhteen. Ryhmää vastaan pelatessa kans kantaminen on vaikemapa, kun ne tajuaa helpommin focussaa.
 
Kummallista että minulla tuntuu olevan aina päinvastaisia kokemuksia pelistä. Pari iltaa pelannut QP:ta tuon LFG:n kanssa ja todella hyviä matseja ollut. Mahtuuhan sinne joukkoon niitä ylijuoksujakin, suuntaan tai toiseen. Hieman yrittää katsoa groupin nimestä ettei joudu keskelle Venäläisten tai Ranskalaisten grouppia niin hyvä tulee. Ennen ei ollut toivoakaan että QP:ssa olisi ollut mitään kommunikaatiota tai yritystä. Comppia en ole vielä pelannut, pitää jossain vaiheessa veljen kanssa vetää yhdessä placementit niin päästään taas samalle rankille.

Omasta mielestä LFG on ehkä parasta mitä Overwatchille on tapahtunut. Endorsements tuntuu aika turhalta, onko sillä edes mitään merkitystä?
 
Pidin tässä yli puolen vuoden tauon Overwatchista. Päivittelin pelin kun huomasin että tuo LFG oli tullut ja täytyy sanoa että on ihan helvetin positiviinen muutos peliin. Tässä nyt muutaman päivän pelaillu ihan QP:ta LFGn kautta 6-stackilla ja pääosin todella hyviä pelejä. Joskus toki ylijuoksuja puolin ja toisin, mutta myös äärimmäisen tiukkoja matseja.

Comppia en taida uskaltaa testata mutta kyllä mulle näin hyvät QP-pelitkin riittää. Mukava palata tämän pelin ääreen, ikävä oli jo vähän.
 
Endorsements tuntuu aika turhalta, onko sillä edes mitään merkitystä?
Grouppi-haussa voi laittaa minimivaatimuksen tuon endrosement levelin osalta, niin sillä pystyy joten kuten rajaamaan huonosti käyttäytyviä/pelaavia ihmisiä pois kun niillä ei todennäköisesti tuo endorsement leveli nouse kovin korkeaksi.

Edit. Nyt on tullu puolet ajasta pelattua soloquena niin osaa vähän verrata paremmin tuohon LFG:hen.

LFG:ssä ei ole tullut vielä yhtään trollia omaan tiimiin toisin kuin soloquessa, myöskin kesken matsin lähtijöitä on paljon vähemmän. Soloquessa ei välttämättä yhtään kommunikaatiota, mutta helpompia pelejä jos vastustajakaan ei kommunikoi. Soloquessa matsit kaatunu siihen että on 4-5 depsiä, LFG:ssä lukitut roolit niin ei ole samaa ongelmaa.

LFG:ssä alkanut tulemaan enempi suolasia pelaajia, enään ei oo pelkkää mielistelyä endorsement pisteiden toivossa. Venäläiset pelaajat on ärsyttäviä, myöskin sellaset jotka tuntuu tietävät kaikesta kaiken ja neuvoo koko ajan miten kaikki pitäis tehdä. Tekee välissä mieli mutettaa pelaajia.

Myöskin LFG:ssä tuntuu että osa pelaajista ei osaa sitä rooliaan mihin tulee pelaan, eikä piilotetusta profiilista asiaa voi tarkistaa. Eli sinne voi joku tulla harjotteleen depsiä vaikkei sitä osaiskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelu on ainakin hiljentyny täällä...

Tiistaina olis Hamsteri tulossa live servereille sekä ilmanen viikonloppu myöskin. En tiiä milloin tuo hamsteri tulee comppiin mutta ainakin pari ensimmäistä viikkoa vois vältellä compin peluuta kunnes innoikkaimmat hamsterit on jättäneet leikin kesken tai oppineet sitä pelaamaan.

PTR:lle on tullut päivitys jossa useat herot sai buffia tai nerfiä:
  • Junkrat, Pharah, Roadhog, Zenyatta, Genji ja Winston lataa tästä lähtien aseensa ultimaten aikana
  • Anan nano boost hiilaa samalla 300hp:tä
  • Moiran passiivinen energilataus toimii nopeammin eli pitempään pystyy hiilaamaan
  • Lucion aura kasvatettu 10m > 12m sekä ultimaten tuoma HP kasvaa 500 > 750 (pystyy torjumaan junkratin renkaan), mutta kuluu samassa ajassa pois eli ei pidennä sen kestoa
  • Brigitten shield bash cooldown pidennetty 5>6 sekuntiin
  • Hanzon "lunge" eli hyppy cooldown pidennetty 4>5 sekuntiin
  • Mercyn hiilaus per sekunti tiputettu 60 > 50
  • Widowmakerin hook cooldown pidennetty 8 > 10 sekuntiin
  • Zaryan lataama energia tippuu hitaammin mutta gravitonin vaikutusaluetta pienennetty 8 > 6 metriin
Omasta mielestä kaikki ihan ok muutoksia, mercyä olis tosin voinut nerfata rajummin tai toisella tavalla. Ottais sen passiivisen regenin pois tai pienentäis sen vaikutusta niin Mercy olis paljon helpompi tappaa kuin mitä se nyt on.
 
Ei missään nimessä mercyltä passiivi regeniä pois, käytännössä käyttö kelvoton sen jälkeen.
 
Eipä tätä syystä tai toisesta jaksa enää pahemmin pelata, pieni tauko tekee hyvää (ainakin compista). Oon vetänyt lähinnä deathmatchejä. Torbilla on kyllä hauska vedellä tuolla, on tullut potgeja ja voittojakin. :rofl: Doomfist ja Mcree on valitettavan ylivoimaisia hahmoja tuossa pelimuodossa.
 
Ei missään nimessä mercyltä passiivi regeniä pois, käytännössä käyttö kelvoton sen jälkeen.
Ehkä sen pelaamista ei haluta vaikeuttaa mut ei tuo 10hp/s pudotus hiilauksessa taida vaikuttaa sen pelattavuuteen kovinkaan paljon.

Se on oikeasti tylsä hero pelata eikä todellakaan palkitse sillä helppoudellaan mutta silti se on melkein pakkovalinta aina peleihin.
 
Ehkä sen pelaamista ei haluta vaikeuttaa mut ei tuo 10hp/s pudotus hiilauksessa taida vaikuttaa sen pelattavuuteen kovinkaan paljon.

Se on oikeasti tylsä hero pelata eikä todellakaan palkitse sillä helppoudellaan mutta silti se on melkein pakkovalinta aina peleihin.


Kyl tuo kumminkin tulee metassa saamaan aika ison muutoksen, kun mercyn healingista lähtee ~17% pois: Esim. tuon muutoksen myötä Winston tekee enemmän damagea kuin Mercy pystyy healaamaan elikkä veikkaisin että Diven voimataso kasvaa jälleen ja paluu Divemetaan saattaa olla lähellä taas. Tietenkään ei voi vielä varmaksi sanoa, kun ei voi tarkasti tuon Hammondin vaikutusta peliin tietää.
 
Testailin vähän practice rangellä tuota hamsteria ja tuon koukun käyttäminen ei olekaan ihan helppoa. Ihan hauskan oloinen hero vaikka onkin ehkä hieman vaativampi kuin muut tankit.
 
mikähä hitto kun pelaa, kerkee yhtäkää matsii vetää kun pelisammuu ilman mitää varotusta ja ilmoituksia, on uusimmat ajurit ja päivitykset. lämmötkikurissa
 
mikähä hitto kun pelaa, kerkee yhtäkää matsii vetää kun pelisammuu ilman mitää varotusta ja ilmoituksia, on uusimmat ajurit ja päivitykset. lämmötkikurissa
Checkaa pelin asennustiedostot Battle.netin työkalulla. Se lataa ja/tai korjaa installaation jos siellä jokin pielessä.
 
tsekattu ei auttanu vaikka yli 200mb korjas

edit. ongelma tais korjaantua. vaikka softat näyttää lämpöjen olevan kunnossa. niin ilmeisesti kumminkin emo kuuma jostain missä ei anturia ja vaikuttaa vakautee. peltiauki ja kyljenkokonen tuulari puhaltamassa sisään nii ei oo ilmenny kaatumista ainenkaan vielä
 
Viimeksi muokattu:
No mitä muutoksia tapahtunut verraten hetkeen vielä kun peli toimi? Ne uusimmat ajurit? Jos ne, kokeile vanhempi ajureita palauttaa
 
Jos jotain kiinnostaa niin Blizzard EU Storessa on OWL-tiimien Home Jerseyt tarjouksessa 30,00€/kpl (ovh 60,00€) ja nuo Season One paidat 14,00€/kpl (ovh 28,00€). Aidot paidat vieläkin aika kalliita, 85,00€/kpl kun eivät ole tarjouksessa mutta ulkonäöllisestihän noissa ei juurikaan ole eroa Home Jerseyhin. Sen verran OWL-fanboy olen niin piti ihan periaatteen vuoksi laittaa tilaus menemään kun näitä saa nyt täältä Euroopasta, ei tartte maksella Jenkeistä tulleja :D Otin tuon Dallas Fuelin Home Jerseyn ja Seoul Dynastyn Season One paidan. Postit halvimmillaan 13,10€.

owl-season-one-shirt-seoul-front-gallery.png
owl-subjersey-dallas-front-gallery.png
 
@Recycle tekis kyllä mieli tilata noita paitoja tuolta, mutta taidan odottaa S2:n paitoja jos tulis vielä hienommalla mallilla kuin nykyiset. Kattonu netistä useamman kerran muiden ihmisten tekemiä konsepteja jotka näyttää todella hienoilta.

Contendersissa riittäis katsottavaa kun Korean playoffsit alkoi tänään ja perässä tulee EU ja NA. Ei tunnu kauheasti olevan katsojia (muutama tuhat) OWL:n verrattuna mutta nuo casterit on Koreassa samat kuin Apexissa aikoinaan ja osaa mun mielestä asiansa paremmin kuin OWL:n vastaavat tyypit.

Eilen tuli comppimatsissa yhtäkkiä lagipiikkejä, sitten disconnecti ja kun yhdisti takaisin niin tuli uusi disconnecti. Jostain syystä voice channelin yhteys ei katkennut samalla kun lensin pelistä pois vaan siinä latausruutua tuijottaessa kuulin edelleen oman tiimin puheet siitä että minä lähdin matsista. Ei vaikuttanut aivan normaalilta disconnectilta kun kerran voice channel taustalla edelleen toimi ja blizzun foorumeilla oli tänään paljon valitusta servereiden katkoksista. Oma netti ei siis missään vaiheessa pätkässyt vaan vika oli jossain Blizzun päässä. Vähän potuttaa kun juuri oli career high alle 30 pojon päässä mikä on saavutettu joskus S6 aikoihin. Endorsement levelikin tipahtaa näköjään samantien yhdellä jos lähtee pelistä pois.
 
Tuli eilen illalla/alkuyöstä vedettyä ihan jonkun random lfg-tiimin kanssa parhaimpia pelejä aikoihin. Voitettiin kolme peliä neljästä ja se yksi hävittykin oli aika tiukka peli. Koko tiimi oli voicessa ja mietittiin aina yhdessä miten edetään, kommunikointi oli hyvällä tasolla ja jokainen pelasi heroilla joilla olivat hyviä. Oli ihan rento meininki ja kukaan ei alkanut huutamaan mitään törkeyksiä voiceen. Yhdessä pelissä vihulla oli tosin selvästikin jotain eripuraa tiimiläisten välillä kun niillä vilahti yhdessä vaiheessa attack-Torbjörniä yms ja joku huuteli erän välissä jotain sen suuntaista että "v***u kun on paska tiimi" mutta oltiin me kai muutenkin parempia.
 
Tuli seurailtua tuota Assemblyn OW-turnausta ja olihan tuo hieman epäreilua kun turnauksessa oli mukana yksi huipputiimi ihan Euroopan mittapuullakin eli Team Gigantti. Eivät hävinneet erääkään koko turnauksessa, aika kova tasoero Suomen ja Euroopan huippujen välillä. Katsotaan että miten pelaavat Contenders Europen finaaleissa ensimmäisen kierroksen, vastaan tulee Young and Beautiful joka pitäisi hoitua kohtalaisen helposti.
 
Tuli seurailtua tuota Assemblyn OW-turnausta ja olihan tuo hieman epäreilua kun turnauksessa oli mukana yksi huipputiimi ihan Euroopan mittapuullakin eli Team Gigantti. Eivät hävinneet erääkään koko turnauksessa, aika kova tasoero Suomen ja Euroopan huippujen välillä. Katsotaan että miten pelaavat Contenders Europen finaaleissa ensimmäisen kierroksen, vastaan tulee Young and Beautiful joka pitäisi hoitua kohtalaisen helposti.
Ihmeellistä oli miten jo toista vuotta peräjälkeen näissä laitetaan Gigantti puolustamaan ekana. Jää aika lyhyeksi matsit kun toinen ei saa edes ekaa pointtia.
 
Unohtu kattoa lauantain matsit mutta kyllähän tuo Gigantin voitto oli aika selvä jo ennen sitä. Kuitenkin Tier 2:n joukkue vastaan Tier 3:n joukkueita. Vaikka tiimin ehkä tärkein depsi puuttui niin kyllä Tseini paikkas sitä hyvin. Contendersissa on Gigantti on jo ennakkosuosikki finaaliin eli hyvät mahdollisuudet sillä on sinnekkin päästä.
 
Kun menet todella monen kuukauden jälkeen pelaa comppia (pari qp:ta lämmittelynä alla) ja sit täräytät tämmösen tiskiin ihan "vahingossa" niin tippu mullakin leuka aika hyvin näin viideltä aamuyöstä tähän pöytään :cigar:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Oli nätti pelailla sombraa ja hackata pallot paikoilleen. Kauheeta feedaamista vielä monella tuo hammondin pelaaminen.
Aika paljon näky bastionia ja mei:tä counteeraamassa myös hamsteria. Siinä mielessä on mukava et vähän vaihtuu tiimikokoonpanot eikä koko ajan ole sama Reiska, Zarya, Hanzo ja Zen combo joka pelissä. Mutta tosiaan ei ole vielä "osaavaa" hamsteria noissa peleissä näkynyt. Profiilin mukaan moni ei ole edes viitsinyt QP:ssä sitä harjoitella niin tympeä joutua sellaisen kanssa samaan tiimiin kun ei tuo hamsteri mikään helppo pelata ole.
 
Aika paljon näky bastionia ja mei:tä counteeraamassa myös hamsteria. Siinä mielessä on mukava et vähän vaihtuu tiimikokoonpanot eikä koko ajan ole sama Reiska, Zarya, Hanzo ja Zen combo joka pelissä. Mutta tosiaan ei ole vielä "osaavaa" hamsteria noissa peleissä näkynyt. Profiilin mukaan moni ei ole edes viitsinyt QP:ssä sitä harjoitella niin tympeä joutua sellaisen kanssa samaan tiimiin kun ei tuo hamsteri mikään helppo pelata ole.
Joo ei todellakaan ole. Vaatii taitoa jo hallita sen liikkuminen hyvin ja missä tilanteissa käyttää mitäkin. Osa taas vaan menee pointille ja alkaa pyöriä ympäri sitä tolppaa.
 
Ihmetyttää vähän että miksi se hamsteri on laitettu tankkipooliin. Mobility on varmaan parhain pelin kaikista heroista, joka on vähän turhahko ominaisuus tankilla. Samoin kestävyys on melko kehno, eikä damage outputtikaan ihan älytön ole. Tiimimatsin aloittamiseen tosi hyvä, mutta ei kyllä täytä edes offtankin kriteereitä. Tosi helppo counteroida / jättää omaan rauhaan kun ei ole varsinaista vaaraa siitä.

Pääseehään sillä kyllä spawnista nopeasti takas matsiin! :tup:
 
Ihmetyttää vähän että miksi se hamsteri on laitettu tankkipooliin. Mobility on varmaan parhain pelin kaikista heroista, joka on vähän turhahko ominaisuus tankilla. Samoin kestävyys on melko kehno, eikä damage outputtikaan ihan älytön ole.
Totta, ei kukaan pelaa Winstonia tai D.Vaakaan.

Winston 400 hp + 100 armor, barrier 600, ultilla total 1000hp/armor
D.Va 400 hp + 200 armor
Hammond 500 hp + 100 armor, adaptive shield 100-700
 
On toi Hammond nopeuteen suhteutettuna aika kestävä. Ei sitä voi DPS:äänkään laittaa, koska niin matala dps pääaseilla ja ei se tukihahmokaan ole.
Eikä missään määritellä että tankin pitäisi olla hidas.
 
Onhan toi hamsteri pirun kestävä ja vaatii melkein koko tiimin panostuksen saada hengiltä. Esim huonon loikan tehneen Winstonin voipi dps yksin saada hengiltä, mutta hamsteri vain rullailee pois. Tosin antaa kans pirusti ultia vihun depsille.

Ei oo tullu comppia pelattua ja QP:ssa enemmänkin ärsyttävä, kuin hyödyllinen. Tosin tiimin mukana ollessa, hyppy keskelle ja miinojen vapautus on aika hyvä tapa aloittaa fight.
 
Mulla on kokonaan mennyt ohi tuo hammondin adaptive shieldi et se on 100+100/vihollinen 7m alueella, tuohan on tosi tehokas esim. gravitonin lähellä.

Tänään on tullut uus pätsi liveen ja summer games eventti alkanut. Muutokset taitaa olla aika identtisiä niihin mitä oli jo PTR:llä testauksessa, omaan silmään osu uutena tietona tuo että Anan nanon range on kasvanut 30m->40m.


Nyt vois alkaa taas Luciota pelaamaan enemmän. :tup:
 
Totta, ei kukaan pelaa Winstonia tai D.Vaakaan.

Winston 400 hp + 100 armor, barrier 600, ultilla total 1000hp/armor
D.Va 400 hp + 200 armor
Hammond 500 hp + 100 armor, adaptive shield 100-700
Tuossa on vaan se ero, että Diivalla ja Winstonilla voit pelastaa kaverin/tiimiläisiä (defense matrix ja kupla). Hammondilla saat itsellesi kestävyyttä. Kumpi on oleellisempi asia tankin perspektiivistä katsottuna?

Ja kun hammondin damage output on suhteellisen pientä, sekä (pääsääntöisesti) yhteen targettiin kohdistuvaa, se ei ole tiimitaisteluissa mitenkään ykkös prioriteetin targetti.
 
Twitchissä on tällä hetkellä menossa Etelä-Korean ja Korean Contenders S2 voittajien välinen näytösottelu. Vähän esimakua tällä viikolla alkavaan World Cuppiin ja Suomihan pelaa juuri tuossa Korean lohkossa. Ottelut tulee suorana myös yle areenalta suomenkielisellä selostuksella.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuo Korean contenders S2 finaali oli kyllä parasta esport OW:tä tälle kesälle. Siinä mentiin BO7 matsissa kahdeksanteen mappiin asti koska yksi seitsämästä oli tasapeli.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 801
Viestejä
5 051 890
Jäsenet
80 983
Uusin jäsen
actualv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom