Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Tuota Tracerin Pulse Bomb damagen pienennystä (400->300) en ymmärrä. Kokonaisuudessaan Tracer ollut varmaan pelin tasapainoisin hero ja ei tuo Pulse Bomb mikään ylivoimainen ole ollut.

Tiputettiin siksi että ultimate jolla alunperin piti hakea lähinnä supportteja/DPSiä pois käytettiin aika monesti siihen että stickattiin se vaan lähimpään tankkiin isomman hitboxin takia.
Ja koska blizzard haluaa että peliä pelataan siten miten he haluavat niin muuttivat.
 
Ei millään herolla ole 100% pickratea pro-peleissä. OWL esimerkkinä D.Va on pelatuin hero, sitten Zen, Wiston ja neljäntenä Tracer. Eihän kaikilla tiimeillä ole edes aina hyviä tracer pelaajia.
Mistä nämä statsit on peräisin? Tuoreimmat mitä eilen osui pikaisesti silmään oli jostain talvelta, eikä nekään olleet kuin jotain epävirallisia päätelmiä peliajasta. Oliko esimerkiksi viime viikolla yhtään kartaa jossa molemmat tiimit eivät olisi pelanneet Traceria?

Tän hetken metassa on aika samat team compit kaikilla, se kertoo aika selvää kieltään tasapainosta.
 
Mistä nämä statsit on peräisin? Tuoreimmat mitä eilen osui pikaisesti silmään oli jostain talvelta, eikä nekään olleet kuin jotain epävirallisia päätelmiä peliajasta. Oliko esimerkiksi viime viikolla yhtään kartaa jossa molemmat tiimit eivät olisi pelanneet Traceria?

Tän hetken metassa on aika samat team compit kaikilla, se kertoo aika selvää kieltään tasapainosta.

Winston's Lab - Overwatch esports statistics for analysts, teams and all kinds of stats junkies
 
Mistä nämä statsit on peräisin? Tuoreimmat mitä eilen osui pikaisesti silmään oli jostain talvelta, eikä nekään olleet kuin jotain epävirallisia päätelmiä peliajasta. Oliko esimerkiksi viime viikolla yhtään kartaa jossa molemmat tiimit eivät olisi pelanneet Traceria?

Tän hetken metassa on aika samat team compit kaikilla, se kertoo aika selvää kieltään tasapainosta.
Odotetaan nyt hetki että reworked Hanzo ja Brigitte tulee myös pelattavaksi OWL:ssä. Meta ja taktiikat saattaa muuttua paljonkin. Mitä pickrateen tulee niin tälläinen löytyi:

1od6Qvsugu2.png
 
Kuten jo totesinkin, nuo perustuu peliaikaan, ei siihen onko heroa pelattu. Aika saivartelua on tuota lukea kuin piru raamattua ja väittää esimerkiksi ettei edes D.VA:lla ole 100% rate, jos sitä ei kaikki pelanneet joka sekunti.

Jos nyt oletetaan että WL:n data on tarkkaa, tästä Applyämällä viime viikon käppyrät:
Winston's Lab - Overwatch esports statistics for analysts, teams and all kinds of stats junkies
Jos tuolla tavalla ajattelet pickraten niin silloinhan yhdessä matsissa se voi olla vain joko 0% tai 100%, koska pienetkin peliajat lasketaan tuohon 100%.

D.Van pickrate on kyllä todella korkea, mutta esim. Junkertownissa sitä ei ole pelattu pirateship kokoonpanossa juurikaan niin siitä se 0-5% ero johtuu
 
Odotetaan nyt hetki että reworked Hanzo ja Brigitte tulee myös pelattavaksi OWL:ssä.

Saat muuten odottaa vielä hetken kun Blizzard on kaikessa järkevyydessään päättänyt että seuraava stage pelataan välipätsillä jossa on Brigitte mutta ei uusittua Hanzoa. Tämä pätsihän ehti olla servereillä kokonaiset kolme päivää. :facepalm:
 
Saat muuten odottaa vielä hetken kun Blizzard on kaikessa järkevyydessään päättänyt että seuraava stage pelataan välipätsillä jossa on Brigitte mutta ei uusittua Hanzoa. Tämä pätsihän ehti olla servereillä kokonaiset kolme päivää. :facepalm:
Onhan tuo aika hassu mutta periaatteessa täysin ymmärrettävä ratkaisu. Brigitte on ollut pelattavissa pitkään ja jokaisella tiimillä on ollut aikaa harjoitella ja testata sitä huolella. Vastaavasti uusi Hanzo on ollut pelattavissa vasta viikon ja pro tiimit eivät varmasti ole päässeet vielä sen sielunelämään kiinni.
 
Jos tuolla tavalla ajattelet pickraten niin silloinhan yhdessä matsissa se voi olla vain joko 0% tai 100%, koska pienetkin peliajat lasketaan tuohon 100%.
No niinhän se pitää laskea, playtime ja pickrate kun ovat kaksi eri asiaa? Toki oikea data tulee vaan jos pickrate sisältää vain varsinaisen pelaamisen, eikä esim Symmetrakikkailua ennen pelin alkua. On tietty helpompaa selitellä miten hieno balanssi on saatu aikaiseksi jos niitä pelejä ei oikeasti katso ja sillä tavallahan sitä markkinoidaan.
Itse toki vaan pelaan, joten se varsinainen tasapaino ja halutessa monipuolinen heron käyttö kiinnostaa.
 

Team Gigantti Contendersin finaalissa British Hurricanea vastaan. 3 mappia pelattu.
 
Ranskalaiset twitchissä jouho et hanjo ois uudella pätsillä.. Redditistä luin. Toivottavasti on oishan toi typerää pelaa pätsil joka oli livessä 3 päivää.
 
Vuosi taukoa pelistä ja monta uutta hahmoa oli tullut. Kaikki enemmän tai vähemmän perseestä, joku lehmä mikä spämmää kilpeä ja ampuu kanuunalla nappi pohjassa, healer-dps hybridi autoträkkäävällä iskulla ( :rofl: ) millä lienee mahdotonta olla saamatta kultaista healing ja damage mitallia jos ei afkaile jossain kulmassa, Doomfist joka instatappaa yhden koska instakill jos mikä on hauskaa tälläisessä 1hz tickraten pelissä, ja sitten se tankki-healer hybridi mikä vaikuttaa kaikista tasapainoisimmalta näistä uusista.

Eniten ihmetyttää silti näistä tuo lehmä, että miten se on edes lisätty peliin, onko se joku Blizzardin toimarin itse masinoima hahmo. Se on aivan järkyttävän tylsä pelata, käytännössä ainut ilon pilkahdus on Rialtossa ja parissa muussa kohdassa, missä voi kerran viiteen peliin oikean napin pallolla lingota jengiä mapin ulkopuolelle. Ihan kuin jonkun modaajan tein-itse-ja-säästin tuotantolinjalta tämä sankari.


Mutta joo, ei jatkoon ja uninstall
 
Viime aikoina on tullut pelattua korkeintaan muutama free for all-deathmatch päivässä, comp tai quick play ei ole enää hauskaa edes kahden promillen kännissä.
 
Vuosi taukoa pelistä ja monta uutta hahmoa oli tullut. Kaikki enemmän tai vähemmän perseestä, joku lehmä mikä spämmää kilpeä ja ampuu kanuunalla nappi pohjassa, healer-dps hybridi autoträkkäävällä iskulla ( :rofl: ) millä lienee mahdotonta olla saamatta kultaista healing ja damage mitallia jos ei afkaile jossain kulmassa, Doomfist joka instatappaa yhden koska instakill jos mikä on hauskaa tälläisessä 1hz tickraten pelissä, ja sitten se tankki-healer hybridi mikä vaikuttaa kaikista tasapainoisimmalta näistä uusista.

Eniten ihmetyttää silti näistä tuo lehmä, että miten se on edes lisätty peliin, onko se joku Blizzardin toimarin itse masinoima hahmo. Se on aivan järkyttävän tylsä pelata, käytännössä ainut ilon pilkahdus on Rialtossa ja parissa muussa kohdassa, missä voi kerran viiteen peliin oikean napin pallolla lingota jengiä mapin ulkopuolelle. Ihan kuin jonkun modaajan tein-itse-ja-säästin tuotantolinjalta tämä sankari.


Mutta joo, ei jatkoon ja uninstall
Siitä huolimatta peli on aika hyvin balancessa ja kaikille löytyy counter herot. Älä syytä peliä, syytä pelaajaa :)
 
Viime yönä jatkui OWL ja "uusi" meta. Ei tuolla Brigitteä kovinkaan paljoa näkynyt. Toki pieniä muutoksia oli havaittavissa ja Zarya+Rein näkyi aikaisempaa enemmän. Lisäksi aika moni pelasi King`s Rowin attackilla tupla sniperia. Katsotaan miten jatkuu, mutta kyllä siellä vieläkin perus D.VA-Winston-Mercy-Zenyatta-Tracer-X combot pyöri.
 
Viime yönä jatkui OWL ja "uusi" meta. Ei tuolla Brigitteä kovinkaan paljoa näkynyt. Toki pieniä muutoksia oli havaittavissa ja Zarya+Rein näkyi aikaisempaa enemmän. Lisäksi aika moni pelasi King`s Rowin attackilla tupla sniperia. Katsotaan miten jatkuu, mutta kyllä siellä vieläkin perus D.VA-Winston-Mercy-Zenyatta-Tracer-X combot pyöri.
Kummasti on muuttunut taas pro-pelaajien mielipiteet kun ensin sitä Brigitteä kauhisteltiin että se on aivan OP, eikä sais tulla sellasenaan tälle stagelle, nyt sitten sanovat että se on hyvin tasapainoinen vaikka sitä ei ole pahemmin edes nerfattu. Tuntuu ettei sitä vielä monikaan tiimi osaa hyödyntää eikä tiedä että kenen sitä tulisi pelata kun joissakin joukkueissa depsit pelaa sitä ja toisessa tankit. Myöskään eivät uskalla pelata yhdellä hiilulla brigitten lisäksi, eli on aina 3 supporttia. Dallasin Mickey pelas aika paljon Brigitteä mutta Dragons ei osannut kyllä juurikaan puolustautua sitä vastaan. Dallasille se tosin sopii hyvin kun eivät koskaan kunnon Diveä saaneet pelattua.
 
Brigitte on kyllä aika laimea 1 button hero. Silti tosin sopivampi peliin kuin Doomfist, joka edelleen tuntuu aivan irralliselta muihin nähden. Muutenkaan mitkään oneshot iskut ei tunnu järkeviltä missään pelissä.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Brigitte on kyllä aika laimea 1 button hero. Silti tosin sopivampi peliin kuin Doomfist, joka edelleen tuntuu aivan irralliselta muihin nähden. Muutenkaan mitkään oneshot iskut ei tunnu järkeviltä missään pelissä.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Omasta mielestä oneshotit on sopivia silloin kun niihin vaaditaan oikeasti taitoa, esim Widowmakerilla headshot. DF:n ulti on kyllä sellainen joka aiheuttaa harmaita hiuksia, monella herolla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä siitä kun ei pääse karkuun.
 
Anan buffi on kyllä tervetullut
Tosin toteutettu buffi ei riitä. Muutos, että ammukset menee läpi full hp kohteista tekee ennakoivan healaamisen mahdottomaksi. Eli ei voi ampua kaveria just ennen kun hän ottaa damagee. Tuota tulee tehtyä useammin kuin että pitäis healata toista kaverin läpi..
 
Anan ultiin vois antaa takaisin osittain sen speed boostin että sillä olis taas enemmän arvoa pelissä.

edit. Onkohan symmetran rework tulossa kohta PTR:lle ja liveen kesä-heinäkuun aikana, koska blizzardin työntekijät on sanoneet haastattelussa että se on bannattu OWL:n finaaleista erinäisten syiden takia. En ainakaan itse keksi muita syitä kuin sen että se vois sekoittaa liikaa finaalipelejä jotka pelataan heinäkuun lopussa.

Will They Make An Overwatch 2? Here's What Blizzard To Say About That And More

Tuossa haastattelu, jossa myös mainitaan että Overwatch 2 ei ole vielä suunnitteilla vaan on tarkoitus tukea nykyistä pelialustaa ja lisätä siihen heroja/mappeja. Alunperinhän peliin on ollut tarkoitus lisätä 50 eri heroa, eli tällä hetkellä ollaan vähän yli puolessa välissä sitä määrää.
 
Viimeksi muokattu:
Jeffin viimeisin developer update pääs kyllä yllättämään.
  • Peliin on tulossa sisäinen LFG, eli groupin etsintä ominaisuus - tätähän pelaajat on halunneet todella kauan
    • pystyy asettamaan roolivaatimukset, voicen käytön ym.
      • offence ja defence herot kuuluvat tästä lähtien damage ryhmään, eli on vain 3 tunnistettavaa ryhmää: damage, tankit ja support
  • Endorsements (hyväksyntä) -> anna tiimikavereille tunnustusta jos he ovat hyviä shotcallereita, urheiluhenkisiä tai muuten vain hyviä tiimikavereita
    • tässä on jonkinlainen decay, eli se putoaa ajan kanssa ja jos saa minkäänlaista rangaistusta niin se nollaantuu
    • uskoisin että tätä käytetään yhdessä tuon LFG-ominaisuuden kanssa että voi tunnistaa "hyvät" tiimipelaajat
    • jos taso pysyy korkealla niin siitä saa myös joitain palkintoja/kannustimia
  • Pelaajaprofiilit pystyy asettamaan yksityiseksi, julkiseksi tai niin että vain kaverit näkevät sen
    • ilmeisesti liittyy tähän uuteen tietosuojalakiin
    • oletuksena vanhat accot on julkisia, uudet yksityisiä (piilotettuja)
    • tällä voi estää tiimikavereita näkemästä omaa pelihistoriaa
      • ei pysty tunnistamaan onetrick-pelaajia
  • Symmetran re-work tulee ensi päivityksessä
  • Horizon Lunar Colony mappi saa myös isoja muutoksia
  • Lisää sosiaalisia ominaisuuksia tulee kesällä/kesän jälkeen (ehkäpä kilta/klaani ominaisuuksia)
 
  • Pelaajaprofiilit pystyy asettamaan yksityiseksi, julkiseksi tai niin että vain kaverit näkevät sen
Omasta mielestä huono uudistus. Itsellä tulee vakoiltua niin omien kuin vihollistenkin profiileja ennen pelejä ja se vaikuttaa jopa omaan herovalintaan. Jos huomaan että tiimissä on vaikka kolme support mainia niin otan itse helpommin tankin/depsin sen sijaan, että ottaisin itsekin healerin. Lisäksi ei voi enää katsella yksittäisten pelaajien pelaamien herojen voittoprosentteja ja sitä kuinka kauan milläkin herolla on pelattu.

Tuo LFG vaikuttaa kyllä loistavalta mutta mitenköhän estetään trollien yms throwaajien pääsy peliin? Jos on sign upannut LFG:ssä healeriksi niin voiko silloin pelata ainoastaan healeria? Jos roolia ei ole lukittu niin mikä estää sitä supportia pickaamasta vaikka Sombraa ihan vain trollimielessä? Mielenkiinnolla odotan toteutusta.
 
Omasta mielestä huono uudistus. Itsellä tulee vakoiltua niin omien kuin vihollistenkin profiileja ennen pelejä ja se vaikuttaa jopa omaan herovalintaan. Jos huomaan että tiimissä on vaikka kolme support mainia niin otan itse helpommin tankin/depsin sen sijaan, että ottaisin itsekin healerin. Lisäksi ei voi enää katsella yksittäisten pelaajien pelaamien herojen voittoprosentteja ja sitä kuinka kauan milläkin herolla on pelattu.
Ite oon myös tutkinut toisten pelaajien profiileja tai nopeasti vilkassut sitä luetteloa mistä näkee ne pelatuimmat herot, että vähän tietäisi mitä se kyseinen henkilö voisi pelata ja mitä kannattaa itse pelata. Toisaalta tuon takia kukaan yhtä luokkaa mainaava ei ole voinut oikein luottavaisin mielin kokeilla mitään muuta luokkaa vaikka olisi sitä QP:ssä harjoitellut tuntikausia, koska yleisesti ajatellaan että jos ei ole compissa sitä paljon pelannut niin siitä ei ole mihinkään. Yleensä normaalista poiketen eri roolia pelaavaa syytetään ensimmäisenä jos peli ei suju tai sitten joku voi alkaa heti heittään pelin läskiksi kun ajattelee valmiiksi että peli on hävitty. Ja tämän takia itsekin olen hankkinut toisen accon jolla saa sitten rauhassa pelata depsiä eikä mua heti luokitella supportiksi jonka pitäis vaan hiilata.

Tuo LFG vaikuttaa kyllä loistavalta mutta mitenköhän estetään trollien yms throwaajien pääsy peliin? Jos on sign upannut LFG:ssä healeriksi niin voiko silloin pelata ainoastaan healeria? Jos roolia ei ole lukittu niin mikä estää sitä supportia pickaamasta vaikka Sombraa ihan vain trollimielessä? Mielenkiinnolla odotan toteutusta.

Juuri tuolla uudella "Endorsements"-ominaisuudella saadaan luokiteltua pelaajia eli hyvän palautteen saaneisiin pelaajiin pitäisi pystyä luottamaan. Ja se LFG:n johtaja saa päättää lukitaanko ne roolivaatimukset niin että supportti saa pelata vain supportteja. Siinä voi siis vaatia suoraa esim. 2/2/2 metaa ja siitä ei voida vaihtaa pois. Tiettyjä heroja ei varmaan voi lukita, eli edelleenkin ne depsipelaajat voi valita bastionia ja torbia vaikkei muu tiimi sitä haluaisi.


edit. Näköjään nuo muutokset on jo PTR-clientissa ja youtubesta löytyy paljon videoita noista. Tuossa alla on kuva tuosta LFG:n luomisesta eli siinä voi tuohon "endorsement" leveliinkin laittaa vaatimuksen, niin sillä kait välttyy parhaiten trolleilta. Eri pelimodeista löytyy QP, comp, arcade ja vs ai.

upload_2018-6-6_12-37-57.png


Ja tältä näyttää itse group finder

upload_2018-6-6_12-40-36.png
 
Viimeksi muokattu:
Moira saamassa nerffiä ja Orisa buffia. Muuta en löytänyt kuin että Orisan Supercharger ultimate cost reduced by 15% eli saa ultimaten jatkossa nopeammin.
Supercharger. Pitää katsoa että mitä sille Moiralle tapahtuu. Nyt tuntuu, että vähän kaikkia healereita ja niiden damagea nerffataan. Aikaisemmin Zen, Brigitte ja nyt Moira.

 
Ihan rehellisesti sanottuna en ole varma jaksanko pelata comppia enää edes tuon LFG-systeemin kanssa, sitä on tullut vaan hakattua niin paljon että pieni burnout painaa päälle. Quick playtä ja arcadea jaksaa vielä jossain määrin mutta taitaa olla aika siirtyä pikku hiljaa muiden pelien pariin.
 
Ihan rehellisesti sanottuna en ole varma jaksanko pelata comppia enää edes tuon LFG-systeemin kanssa, sitä on tullut vaan hakattua niin paljon että pieni burnout painaa päälle. Quick playtä ja arcadea jaksaa vielä jossain määrin mutta taitaa olla aika siirtyä pikku hiljaa muiden pelien pariin.
Pakko tarttua tähän mutta tämä sinun mielipide kyseiseen peliin ja comppiin on kyllä tullut viime sivujen aikana harvinaisen selväksi :)
 
Pakko tarttua tähän mutta tämä sinun mielipide kyseiseen peliin ja comppiin on kyllä tullut viime sivujen aikana harvinaisen selväksi :)

Niin no eihän toi tainnut olla kuin kolmas kerta kun avaudun tällä sivulla aiheesta. :vihellys: Mutta joo, uskon tehneeni mielipiteeni selväksi.
 
Viikonloppuna Overwatchissa double xp Weekend

Overwatch Double XP Weekend | June 8-11
by Blizzard Entertainment 06/06/2018
RI5URHM9PXTE1528220145454.jpg

Giving you a little extra!

It's been an incredible year, and we're so thankful you were a part of it. To celebrate our second Overwatch Anniversary together—and the community that made it all possible (that's you!)—all players who log in this weekend on PC, PlayStation 4, or Xbox One will receive double experience.

This bonus will apply to nearly all sources of in-game XP, including:

  • Time spent in a match
  • Completing a match
  • Completing consecutive matches
  • Winning a match
  • Backfilling a match in progress
  • Earning medals
It will also stack multiplicatively with existing group and IGR bonuses. The only experience it will not affect is your First Win of the Day bonus—which will remain at 1500 XP.

This bonus experience period begins in all regions across all platforms on Friday, June 8 at 11:00 a.m. PDT (or Saturday, June 9 at 18:00 UTC) and ends on Monday, June 11 at 11:59 p.m. PDT (or Tuesday, June 12 at 06:59 UTC). If you'd like to see when the bonus will go live in your region, check out the reference guides below. For additional time zone assistance, please visit thetimezoneconverter.com.

Overwatch
 
@L0nkero tuohan on vasta PTR:llä testattavana niin eikait se ketään haittaa.

Mä ite ainakin odotan että tuo uus LFG-systeemi tuo ison muutoksen omaan comp pelaamiseen kun saa vihdoin järkeviä tiimejä tuolla tehtyä.

@Recycle OW:ssa ei ainakaan liian usein ole tuota double xp viikonloppua ollut, tää taitaa olla vasta toinen kerta. Hyvä tuuri niille jotka on ostaneet viime alennuksesta uuden accon niin nyt saa puolet nopeemmin levelit täyteen.
 
Saisivat laittaa Overwatchiin sellaisen Warcraft3-tyyppisen chatin ja muutenkin sen pelin yhteisöominaisuudet. Olivat nettipuolella rautaa. Starcraft2:ssa oli sitten jo parhaat ominaisuudet tiputettu pois. WC3TFT-aikoihin jo pelkkä chattikanavilla hengaaminen kavereiden ja klaanilaisten kanssa oli todella mukavaa ja pelejä syntyi kuin itsestään ja yhteisö oli elävä.
 
Tuo Competitive FFA DM on kyllä ihan parasta. Olen periaatteessa pelannut koko seasonin Analla ja kuten arvata saattaa niin voittoja ei ole liiemmin tullut. Muutaman kerran päässyt top 2, aika paljon riippuu vihujen herovalinnoista. Mutta hauskaa on ollut kyntää täällä silver/gold rajamailla :D
 
Tracerilla ihme kuminauha blinkissä. Heilahtaa vähän takasin päin blinkatessa.
 
Mitä tuossa tuli uutta pätsiä pelattuna niin tuo LFG on ollut loistava. Quick playkin muuttui ihan eri peliksi kun pelaa 6-groupissa, vastaa jo aika paljon comppia kun on hyvä kokoonpano tiimissä. Comppiin myöskin hyvä kun voi groupata tiimiin jossa vaaditaan voicen käyttöä niin on sitä kommunikaatiota + matsit tuntuu myös paljon tasaisemmilta.

Saa nähdä miten nuo endorsementit tulee vaikuttaan et saako sillä sitten rajattua vielä trollit ym. pois tiimeistä. Tällä hetkellä tuntuu että niitä pisteitä satelee joka matsissa ja asioista joita ei välttämättä itse edes ajattele tekevänsä (esim. shotcalling).

Todennäköisesti hyvin vähän jos ollenkaan tulee soloqueta enään pelattua.
 
Jaahas nyt on sellaset muutokset että pitäis päästä helposti 3000+ kun ei tarvi soolona kärvistellä urpojen kanssa. :)
 
Muutama peli tuli pelattua ja toxicperseet loistivat poissaolollaan. Pari tappiota, derank ja yksi voitto. Mutta ei alkanut vituttamaan. Ihan sama vaikka jengi feikkaa mukavia pisteiden toivossa, tärkeintä katkaista se kierre joka syö koko tiimin. Hyvä päivitys, ehkä tässä palaa ilo pelata peliä.
 
Profiilien piilotus on vähän erikoisempi uus ominaisuus. Edes tarkkaa Sr-tasoa ei pysty kattomaan muilta pelaajilta. Toisaalta se on hyvä kun ketään ei leimata miksikään mutta olis sitä kiva tietää edes ne herot mitä tiimiläiset mieluiten pelaa esim. "Preferred heroes / 5 kpl".

Myöskään masteroverwatch ym. sivustot ei pysty päivittään enään statseja jos profiili on piilotettuna.
 
Sombralle kaavaillut muutokset: "So now she has infinite duration on both Stealth and Translocator, but we had to solve a couple problems that were caused by these changes. For one, she needed to be able to destroy the translocator, or it would often be stuck in some place she didn’t want it to be. To that end, you can now destroy it by looking towards it and pressing the Interact key. Also, Stealth giving you 75% bonus movement speed forever was… a bit strong. This bonus has been lowered to 50%. In addition, she can no longer contest objectives while in Stealth, since she that would just be super frustrating with infinite duration."
 
Sombralle kaavaillut muutokset: "So now she has infinite duration on both Stealth and Translocator, but we had to solve a couple problems that were caused by these changes. For one, she needed to be able to destroy the translocator, or it would often be stuck in some place she didn’t want it to be. To that end, you can now destroy it by looking towards it and pressing the Interact key. Also, Stealth giving you 75% bonus movement speed forever was… a bit strong. This bonus has been lowered to 50%. In addition, she can no longer contest objectives while in Stealth, since she that would just be super frustrating with infinite duration."
Toivottavasti myös nostavat cool downia reilusti jos nuo muutokset tulee, muuten ihan ok. Tuo translokaattorin tuhoaminen on kyllä hyvä, koska monesti itsekin sombralla pelatessa on huomannut että se on nyt huonossa paikassa ja saattaa joutua odottelemaan 20 sekuntia ennenkuin se tuhoutuu sieltä itsekseen.
 
Toivottavasti myös nostavat cool downia reilusti jos nuo muutokset tulee, muuten ihan ok. Tuo translokaattorin tuhoaminen on kyllä hyvä, koska monesti itsekin sombralla pelatessa on huomannut että se on nyt huonossa paikassa ja saattaa joutua odottelemaan 20 sekuntia ennenkuin se tuhoutuu sieltä itsekseen.
Jep. Cooldowneista ei tosiaan ollut vielä tietoa. Sombra on ehdottomia suosikkejani ja sillä reilut 100h mainattuna, mutta vähän häiritsevää tämä jatkuva muokkaus. Saa nähdä miltä tämä vaikuttaa. Edelliset päivitykset on tehneet hahmosta paljon mukavemman pelattavan.
 
Profiilien piilotus on vähän erikoisempi uus ominaisuus. Edes tarkkaa Sr-tasoa ei pysty kattomaan muilta pelaajilta. Toisaalta se on hyvä kun ketään ei leimata miksikään mutta olis sitä kiva tietää edes ne herot mitä tiimiläiset mieluiten pelaa esim. "Preferred heroes / 5 kpl".

Myöskään masteroverwatch ym. sivustot ei pysty päivittään enään statseja jos profiili on piilotettuna.
Profiilien piilotus johtuu käsittääkseni puhtaasti GDPR:stä. Mielestäni ärsyttävä ominaisuus kun ei voi enää katsoa esim sitä että onko oman tiimin main tank pelannut hahmolla minuuttiakaan.
 
Profiilien piilotus johtuu käsittääkseni puhtaasti GDPR:stä. Mielestäni ärsyttävä ominaisuus kun ei voi enää katsoa esim sitä että onko oman tiimin main tank pelannut hahmolla minuuttiakaan.
Pientä yliliioittelua kun suurinta osaa profiileja ei osata/pystytä edes yhdistämään oikeisiin henkilöihin. Blizzard oli jo lupaillut PTR:lle päivitystä noihin uusiin ominaisuuksiin niin toivottavasti saadaan jotain lisäystä noihin profiilisivuillekkin, vaikka edes sellaista jonka pystyy itse valitsemaan niin ei tarvitse jokaiselta erikseen kysyä mitä ne haluaa/pystyy pelaamaan.
 
Mietinkin että Blizzard tuskin tekee peliin kahta apinahahmoa, olisihan se ollut vähän hämmentävää kun "monkey" on jo vakiintunut Winstonin kutsumanimeksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Viestejä
4 497 427
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom