Toisaalta totta, toisaalta ei. Allekirjoitan kyllä tuon neljän DPS:n instapickin ja nouseminen on kyllä vaikeaa, muttei mahdotonta. Mitä enemmän tätä on pelannut niin sitä enemmän on tajunnut, että sooloa kannattaisi suosia "itsenäisiä" heroja joiden suoritus ei ole niin riippuvainen oman tiimin sähellyksestä. Esimerkiksi Roadhog on omasta mielestä kohtalaisen voimakas, tekee kovaa damagea ja omaa kovan self healingin.Itsekin olin platinassa aiemmin, nyt olen tippunut bronzelle josta on ollut aivan turha yrittää nousta. Joka matsissa on aina neljä instapick depsiä jotka on useimmiten aivan paskoja ja siten itse täytyy tankata tai healata jotta olisi edes mahkuja. Vastustajillakin on toki vastaavia.
Ranksysteemi on tässä pelissä niin paska että jos tiput kerran silveriin niin sieltä ei noustakaan sitten enää ilman tuuria tai partya. Systeemi muistaa huonoimmat tilastosi ja saat placementeista susipaskan rankin vaikka voittaisit jokaisen.. Älä siis pudota itseäsi solo queuella liian alas tai olet kusessa.
Tämä on tiimipeli joten yksilösuorituksella ei paljoa aikaan saa.
Sent from my H60-L04 using Tapatalk
Äsken käytiin veljen kanssa hakkaamassa, Zenyatta + D.VA tuntui ihan kohtalaisen hyvältä combolta ja tuolla voitettiinkin useampi peli. Se on jännä homma, että uisemmiten meidän intapickien jälkeen joku otti toiseksi tankiksi Winstonin. D.VA:lle orbi ja vihuille disco, mm. vihollisen Pharahit tippui aika nopeasti. Pitää kyllä jatkossakin kokeilla tätä.