Eiköhän se muutenkin mene pilalle jos taidot on valovuosia muiden jäljessä. Täytyy vaan olla sit mukana ja hävitä pelejä.
Treenaat muutamaa heroa qp:ssä hetken. Ei tohon kultatasoon paljoa vaadita, jos on yhtään fps taustaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se muutenkin mene pilalle jos taidot on valovuosia muiden jäljessä. Täytyy vaan olla sit mukana ja hävitä pelejä.
Treenaat muutamaa heroa qp:ssä hetken. Ei tohon kultatasoon paljoa vaadita, jos on yhtään fps taustaa.
Kaveri veti toissa seasonilla ekat placementit ikinä ja pääsi suoraan platinaan.
Tuo levelihän ei kerro pelaajan tasosta mitään, ainoastaan pelatun ajan. Joillakin se kehitys tyssää tai raja tulee vastaan kyvyissä jo alemmilla rankeilla. Sitten on paljon pelaajia jotka pelaavat toisella tilillä eli smurfaavat ja näillä taas taidot on paljon paremmat kuin mitä pelatusta ajasta voisi kuvitella. Tietysti jos on uusi pelaaja ja ensimmäinen competive kausi menossa niin peli ei vielä välttämättä osaa sijoittaa sua oikealle rankille (huomasin tämän omalla smurfilla pelatessa). Periaatteessa mitä enemmän pelaa, niin sitä varmemmaksi piilotettu MMR-luku tulee ja SR-pitäisi mennä lähelle oikeaa.Kyl siihen nyt varmaan jotain vaaditaan ku jos omassa tiimissä on äijiä jotka vetänyt yli 600lvl merkeistä päätellen ja silti vihu juoksee joka matsissa yli niin ettei oma tiimi saa yhtään prosenttia objectiveilta kerättyä
Meinasin tolla vaan sitä että olisi mukavampi pelata jos olis oman tasosten kanssa pelaamassa
Ongelmahan tuolla compissa on se matchmaking, joka ei läheskään aina takaa tasaisia matseja kaikille.
Et selvästi tiedä pelistä mitään ja sen rank systeemistä niin älä oleta että sun pitäisi olla 2000sr alempana. Pelin sisäinen MMR laskee minne kuulut. Se on aloittanut laskemisen heti ekoista leveleistä lähtien ja nyt se heitti sut tuommoisille luvuille. Vaikka pelaisit miten alhaalla niin niitä ylikävelyjä tulee aina silloin tällöin puolin ja toisin. Siellä peleissä voi olla kovien pelaajien alt accountteja jne. Pelaa nyt ihmeessä eteenpäin noita comp pelejä tosissaan. Jos olet pelin mielestä liian korkealla niin kyllä se laskee. Mutta älä nyt helvetti mene pilaamaan muiden tiimiläisten pelejä vaan sen takia kun haluat alemmas!!! Pelaa aina tosissaan. Just eniten vituttaa omat jotka ei yritä jostain syystä.Jos pelaa sillä tasolla kuin itse kuuluu niin olen käsittänyt että matchmaking tekee tiime että pelaajilla olisi 50% voittoprosentti. Tai ainakin näin se yleensä muissa peleissä menee. Jos taas pelaat kovemmassa mitä pitäisi niin silloin vain yleensä häviää ja moti menee. Sama myös toisinpäin että jos paskemmassa mitä kuuluisi niin voittaa enemmän mitä häviää. Promojen jälkeen ei ainuttakaan voittoa ni kyllähän se kannattaa periaatteessa rankki tiputtaa sinne mihin se oikeasti kuuluisi niin on kivempi pelatakkin kun ei joka pelissä tule perseraiskaus häviötä. Itse kuitenkin pelaan liki 2000 pistettä liian ylhäällä promojen perusteella. Ehkä parempi systeemi voisi olla että kaikki lähtis alussa 0 pisteestä eikä lyödä 2000 pistettä liian korkealle.
Siinähän ei olisi mitään järkeä kun olisi 1200 ja 4200 SR samassa pelissä.Ehkä parempi systeemi voisi olla että kaikki lähtis alussa 0 pisteestä eikä lyödä 2000 pistettä liian korkealle.
Sen olen myös huomannut että jos pelaat omalla tasolla tai sen yli, niin sitten todennäköisesti edessä on rankka tappiokierre. Tuo on niin pirun ärsyttävää että jos pelaat hyvin niin sitten peli laittaa sut johonkin ruputiimiin jota pitäisi kantaa. Näin tuntuu käyvän varsinkin jos pelaan tankeilla, tiedä sitten. Mutta selvää kehitystä näkyy tapahtuvan taidoissa kun asiaa tutkailee esim. masteroverwatch.com sivuston kautta.
Siinähän ei olisi mitään järkeä kun olisi 1200 ja 4200 SR samassa pelissä.
Et selvästi tiedä pelistä mitään ja sen rank systeemistä niin älä oleta että sun pitäisi olla 2000sr alempana. Pelin sisäinen MMR laskee minne kuulut.
No et sinä huono ole kun pääsit kerralla noin korkealle. Nyt vaan qp harjoittelua ja sit comppii pelaa niitä millä parhaiten osaa. Tuolta 1000-1500 rankeiltä on vaikea nousta kun moni vaan troillailee jne. Kaveri teki uuden accountin ja pelasi 25lvl asti ja sitten 10 peliä placementtejä luciolla. Rankiksi tuli 3550Nykyinen systeemi parempi että 2500-3000 pisteen joukossa on 500 pelaajia jotka ei vielä edes tiedä mitä mikäkin äijä tekee?
Siis olet sitä mieltä että miltein platinaan kuuluu sellainen joka ei edes vielä tiedä mikä äijä tekee mitäkin? Ehkä sen paikka olis kuitenkin bronssissa Eihän siinä ole mitään järkeä tunkea tuollainen noinkin ylös. Sama kun pistäisi 7v pelaamaan NHL:ään lätkää ja ihmettelee sen jälkeen miksi tiimi häviää
No et sinä huono ole kun pääsit kerralla noin korkealle. Nyt vaan qp harjoittelua ja sit comppii pelaa niitä millä parhaiten osaa. Tuolta 1000-1500 rankeiltä on vaikea nousta kun moni vaan troillailee jne.
Eipä tuossa ihmeellistä ole, aika tehokkaasti peli haistelee jo quick playssä tason ja säätää sen mukaan. Altilla ekat 5 peliä oli niin täyttä tuhoamista että vedin hanzolla yksin vastapuolen nippuun, sitten tulikin omantasosia. Kun comppiin pääsi ja sai rankin, oli se platina.Kaveri veti toissa seasonilla ekat placementit ikinä ja pääsi suoraan platinaan.
Tuohon black screen ongelmaan, itsellä auttaa niinkin suuri temppu että ottaa displayport piuhan irti hetkeksi ja taas mennään. Ei tee missään muussa pelissä vastaavaa, lisäksi alkumenu näkyy muutaman sekunnin ennen kuin ruutu menee pimeäksi. Käytössä Asus ROG 144hz näyttö, tuntuu olevan aika monella muullakin jota tämä vaivaa.
Pääasiassa kolmella, mutta tarvittaessa flexaan. Käytännössä voin pelata comppia 7-8 eri hahmolla.Miten muilla kuinka monella eri herolla pelaatte compissa?
Yleensä iltaisin ollut parempia pelejä kuin päivällä, monesti nuo länsieuroopplaiset tykkää puhua enemmän englantia voicessa.Nyt on itsellä kova vauhti päällä. Eilen 8/2 ja tänään 4/1 (w/l) pelit. Hyviä tiimejä sattunut kohdille pääosin, heti jos on hiemankin kommunikaatiota niin voitto on tulossa. Eilen pelasin pari matsia heti aamusta ja iltapäivällä pari lisää ja nämä oli ihan ylikävely voittoja, paskimmat pelit olleet itsellä yleensä iltaisin klo 19-23, yöllä voi olla taas ihan ok pelejäkin. Onko muut huomanneet kellonajan vaikutusta peleihin?
Olen nyt pelannut pääosin neljällä herolla tankkia (d.va/orisa) tai supporttia (mercy/lucio) vähän sen mukaan mitä tarvitaan ja mikä toimii itelle. D.va on jäänyt viime päivinä vähälle peluutukselle kun ei vain homma nyt. Miten muilla kuinka monella eri herolla pelaatte compissa?
Tästä skinimuutoksesta en kyllä pidä.
Nythän voi valita stealtheimmän skinin joka mappiin..
Sombrasta olisi mukava saada hieman itsenäisempi hero. QP:ssa tuosta ei saa juurikaan irti koska kommunikaatiota/tryhardia ei ole ja vastaavasti comppiin ei riitä taito. Olen yrittänyt opetella viime aikoina Sombraa ja hiljalleen mennään parempaan suuntaan. Mutta, eihän tuon pidäkään olla sellainen hero joka soveltuu jokaiseen tilanteeseen.Jeff Kaplanin mukaan Blizzard työstää balanssi-päivitystä seuraaville hahmoille ja tässä järjestyksessä:
Mei saa todennäköisesti buffia ja Hanzon scatter arrowin nerfaamisesta on ollut puhetta, mutta noita muita en vielä ymmärrä. Sombran pelaaminen tukeutuu tosi paljon tiimityöhön joten siihen asiaan voi olla tulossa jotain muutosta. Doomfistihän on jo saanut paljon bugikorjauksia ja on aika hyvä osaavissa käsissä. Sym ja Torb on just noita onetrick pelaajien suosimia, niin saapa nähdä mihin suuntaan niitä aikovat kehittää.
- 1.
- Mei
- Sombra
- Doomfist
- 2.
- Hanzo
- ?
- Symmetra
- Torbrjörn
Tästä skinimuutoksesta en kyllä pidä.
Nythän voi valita stealtheimmän skinin joka mappiin..
A few changes that are being worked on accidentally found their way into the most recent patch. This is unintentional and we're working on removing these.
We're planning on putting up a new PTR soon that has these changes (and more), so consider this a sneak peak.
Here are the complete changes (so far) for Sombra that we are looking to test out soon:
* No longer gains ult from health pack healing
* Weapon Spread decreased by 10%
* Hacking speed increased from 0.8s to 0.65s
* Hacking will disable more abilities. Basically any ability that requires a button press will also be disabled. Here is a list:
Genji - Double Jump/Wall Climb
Pharah - Hover Jets
Hanzo - Wall Climb
Lucio - currently running Crossfade song will be disabled
Mercy - Angelic Descent
The idea here is to take some power out of her ult (and awkwardness of ult gain through health packs), and give her more power and usefulness in the rest of her kit.
We're patching Lúcio very soon.
He will drop the flag on wall ride.
Patch will most likely hit Tuesday (pacific time) on PC and Wednesday/Thurs (pacific) for Console (we have to get the patch through certification -- that's why there is a difference in release time -- sorry).
Not only is his speed unreasonably fast with the boost from Wall Ride but he can also get to places that are very difficult to defend against.
Mielenkiintoisia kiinnityksiä, vaikka esim Shanghain pelaajat ovatkin itselleni täysin tuntemattomia.Eilen oli hullupäivä OWL-tiimien julkistaessa uusia pelaajia ja ensimmäisten pelaajakauppojen tapahduttua.
London Spitfire kauppasi Rascal (flex-dps) Dallas Fueliin ja Fissure (main tank) LA Gladiatorsiin.
Florida Mayhem vahvistui Sayaplayer (Hitscan DPS) ja Awesomeguy (main tank)
Shanghai Dragons lisäsi 4 pelaajaa; Sky (support), Geguri (Off-tank), Ado (flex dps) ja Fearless (main tank)
Onko muuten joku syy miksi kaikki league pelaajat on aasialaisia?
Onhan siellä pelaajia muualtakin, esim Outlawsilla ei ole yhtään Aasialaista riveissään. Kuitenkin, suuri määrä johtuu varmaan siitä, että Aasiassa on huomattavasti enemmän pelaajia joten sieltä tulee myös enemmän huippupelaajia.Onko muuten joku syy miksi kaikki league pelaajat on aasialaisia?
Tässä vielä sama homma ihan videon muodossa. Nuo custom game harjoitukset voisivat olla toimivia, myös itselle. Overwatch pätkä alkaa kohdassa 18:12.Tuossa on vanha postaus: mutta saa hyvin kuvan siitä miten esim Dallasin Effect treenaa ennen competiveen menemistäkin. 1-2 tuntia erilaista harjottelua ennen compin pelaamista ja varmaan vielä enemmän harjottelee ennen OWL-pelejä. Ei ihme että on stage 1:llä tuntunut tilttaavan kun ei voita mitään tuollasen työskentelyn jälkeen.
Mei
Sombra
- Increasing freeze duration from 1 second to 1.5s
- Decreasing ammo requirement for icicles from 25 to 20 per shot
Hanzo
- Translocator time increased from 15 seconds to 20 seconds
- Health packs no longer increase ult charge
- Speed of hack reduced from 0.8s to 0.65s
- Spread on main gun reduced from 3 to 2.7
- Hack now disables the following abilities:
- Genji—Cyber-agility
- Hanzo—Wall Climb
- Pharah—Hover Jets
- Lúcio—Healing Boost and Speed Boost (turns off current song entirely), Wall Ride
- Mercy—Angelic Descent
- Opportunist
- Now activates when enemies’ health bars are at less than 100%, up from 50% health (This is for showing the enemy health bars, not showing them through walls.)
- EMP is no longer blocked by small objects (e.g. sign posts)
Changes not yet on PTR but should be coming soon:
- Horizontal leap to be used more for disengaging than engaging
- Secondary ability replacing scatter arrow that allows you to shoot 5 arrows at a much faster fire rate, no mention on whether or not these are full damage arrows or not.
Doomfist
- Hand Cannon ammo recovery rate decreased from 0.8 seconds to 0.65 seconds per bullet
The project will look at your public competitive statistics (eliminations, deaths, healing for example) and estimates your current Skill Rating (SR).After that, it estimates your SR if you were to focus playing a specific hero more often.