Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Itsekin olin platinassa aiemmin, nyt olen tippunut bronzelle josta on ollut aivan turha yrittää nousta. Joka matsissa on aina neljä instapick depsiä jotka on useimmiten aivan paskoja ja siten itse täytyy tankata tai healata jotta olisi edes mahkuja. Vastustajillakin on toki vastaavia.

Ranksysteemi on tässä pelissä niin paska että jos tiput kerran silveriin niin sieltä ei noustakaan sitten enää ilman tuuria tai partya. Systeemi muistaa huonoimmat tilastosi ja saat placementeista susipaskan rankin vaikka voittaisit jokaisen.. Älä siis pudota itseäsi solo queuella liian alas tai olet kusessa.

Tämä on tiimipeli joten yksilösuorituksella ei paljoa aikaan saa.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Itsekin olin platinassa aiemmin, nyt olen tippunut bronzelle josta on ollut aivan turha yrittää nousta. Joka matsissa on aina neljä instapick depsiä jotka on useimmiten aivan paskoja ja siten itse täytyy tankata tai healata jotta olisi edes mahkuja. Vastustajillakin on toki vastaavia.

Ranksysteemi on tässä pelissä niin paska että jos tiput kerran silveriin niin sieltä ei noustakaan sitten enää ilman tuuria tai partya. Systeemi muistaa huonoimmat tilastosi ja saat placementeista susipaskan rankin vaikka voittaisit jokaisen.. Älä siis pudota itseäsi solo queuella liian alas tai olet kusessa.

Tämä on tiimipeli joten yksilösuorituksella ei paljoa aikaan saa.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
Toisaalta totta, toisaalta ei. Allekirjoitan kyllä tuon neljän DPS:n instapickin ja nouseminen on kyllä vaikeaa, muttei mahdotonta. Mitä enemmän tätä on pelannut niin sitä enemmän on tajunnut, että sooloa kannattaisi suosia "itsenäisiä" heroja joiden suoritus ei ole niin riippuvainen oman tiimin sähellyksestä. Esimerkiksi Roadhog on omasta mielestä kohtalaisen voimakas, tekee kovaa damagea ja omaa kovan self healingin.

Äsken käytiin veljen kanssa hakkaamassa, Zenyatta + D.VA tuntui ihan kohtalaisen hyvältä combolta ja tuolla voitettiinkin useampi peli. Se on jännä homma, että uisemmiten meidän intapickien jälkeen joku otti toiseksi tankiksi Winstonin. D.VA:lle orbi ja vihuille disco, mm. vihollisen Pharahit tippui aika nopeasti. Pitää kyllä jatkossakin kokeilla tätä.
 
Dva on kyl kova. Depsin dmg, tankin hela ja Genin liikkuvuus. Sitten vielä matrix, jolla voi pelastaa kamuja. Varsinkin supportteja.
 
Siellä on menossa Los Angeles Valiant vs. Dallas Fuel. Aivan uskomaton matsi, ainakin ekassa mapissa (Junkertown). Kannattaa ehdottomasti katsoa VODina tämä eka mappi, ikinä nähnyt tuollaista vääntöä.
 
Tuli placementin viimeiset matsit pelattua tuli rs 3091 mikä on korkein mitä ikänä ollu ja tämä 3-7 tilastoilla. Pikkasen ihmettelin kun olin varma etten timanttia saa kun viime kaudella jäi 3024 josta decay 3000.
 
Tuli placementin viimeiset matsit pelattua tuli rs 3091 mikä on korkein mitä ikänä ollu ja tämä 3-7 tilastoilla. Pikkasen ihmettelin kun olin varma etten timanttia saa kun viime kaudella jäi 3024 josta decay 3000.

Porukka saattanut saada pointseja vähän keposemmin nyt. Ilmeisesti SR vastaa enemmän oikeaa MMR:ää kuin ennen.
 
Smurfilla on pelannut vaan kahdet placementit enkä sen jälkeen jaksanut koskea kun on mainia korkeammalla. Viime kaudella jäi 3220 ja tän kauden placementtien jälkeen meni yli 3400. Mielenkiinnolla odotan mitä seuraavan kauden placementeissa tapahtuu että rikkoutuuko masterin raja vai ei.

@Recycle Fuel vs. Dynasty eka päivänä oli kans aika mielenkiintonen matsi. Varsinkin Temple of Anubis (2. mappi). Sekin kannattaa VODina katsoa jos ei ole vielä nähnyt. Tässä Timpan kommentit IS:ssä Dynastyn matsista: "Harjoiteltiin ihan vääriä juttuja ja ajateltiin liikaa asioita. Luultiin heidän olevan paljon parempia, mutta eihän ne ollu..."
 
@Recycle Fuel vs. Dynasty eka päivänä oli kans aika mielenkiintonen matsi. Varsinkin Temple of Anubis (2. mappi). Sekin kannattaa VODina katsoa jos ei ole vielä nähnyt. Tässä Timpan kommentit IS:ssä Dynastyn matsista: "Harjoiteltiin ihan vääriä juttuja ja ajateltiin liikaa asioita. Luultiin heidän olevan paljon parempia, mutta eihän ne ollu..."
Tuon matsin katoinkin livenä ja oli kyllä tiukkaa vääntöä. Dallas on aloittanut ehkä odotuksia heikommin, sillä eikö tuota povattu koko roskan ennakkosuosikiksi? Taimou on kyllä pelannut hyvin Roadhogia, jännä ettei ole juurikaan pelannut hitscan heroilla. Itse odotan tältä illalta eniten Dynastyn matsia (koska Ryujehong) ja onhan siellä nytkin menossa Spitfire vs Fusion.
 
Dallas on aloittanut ehkä odotuksia heikommin, sillä eikö tuota povattu koko roskan ennakkosuosikiksi? Taimou on kyllä pelannut hyvin Roadhogia, jännä ettei ole juurikaan pelannut hitscan heroilla.

No Dallasia odoteltiin kärkipäähän koska se oli näennäisesti vahvistettu EnvyUS, mutta kyllähän se oli etukäteen tiedossa OWL:n suhteen että mitä enemmän joukkueessa on korealaisia, niin sitä parempi joukkue on. Kaava kuulostaa liian simppeliltä, mutta noin se nyt menee. Tässä kun on katsellut matseissa mm. Fletan tai Pinen pelaamista niin ei tuon tason refleksejä ja aimia yksinkertaisesti valkonaamoilla ole. Dallasin joukkueessa korealaisia on vain Effect, ja hänkin haukkui edellisen matsin jälkeen paskaksi koko oman joukkueensa itseään lukuunottamatta (tyyliin "Dallasilla pitäisi olla korealaisia tankkeja" tai että ei pysty pelaamaan Traceriä koska tiimin kommunikointi ei siihen riitä), joten sieltä on varmaan draamaa tulossa tänä vuonna ihan riittämiin :smoke:

edit: tästä nyt vaikka näitä Pinen highlightseja:
 
Viimeksi muokattu:
Nuo Fuelin ongelmat on kyllä omituisia. Luulisi että olisivat tulleet esiin jo preseasonilla ja scrimeissä ja niille olisi jotain tehty. Vielähän ne pystyy korjaamaan sikäli kun valmennuksella riittää ammattitaito ja pelaajilla usko.

Minun mielestä nuo Korealaiset depsit ei ole niin ylivoimaisia verrattuna länsimaalaisiin kuin mitä yleinen käsitys on. Ero tulee siitä että Korealaiset vaan pelaa sata kertaa parempaa tiimipeliä ja sen takia depseillä on tilaa ja aikaa tehdä mitä niiden kuuluukin tehdä. Jotenkin voin ymmärtää että kokonaan Korealaiset tiimit toimii hyvin yhteen ja kokonaan länsimaiset ei niin hyvin, mutta se on mielenkiintoista että nuo sekajoukkueet toimii niinkin hyvin kun toimivat.
 
Tässä kun on katsellut matseissa mm. Fletan tai Pinen pelaamista niin ei tuon tason refleksejä ja aimia yksinkertaisesti valkonaamoilla ole.
Pine ja Fleta, molemmat ovat pelanneet kyllä loistavasti. Esimerkiksi eilen Fletan suoritus Widowmakerilla ja Pharahilla Iliosissa oli jotain aivan käsittämätöntä. Tuollaista peliä on ilo katsoa. Muutenkin Seoul Dynasty vaikuttaa kohtalaisen valmiilta ja itsevarmalta tiimiltä. Toisaalta, Junkertownissa en tajunnut sen ryujehongin Mei pickiä, ehkä halusivat vain kokeilla taktiikoita.
 
Pine ja Fleta, molemmat ovat pelanneet kyllä loistavasti. Esimerkiksi eilen Fletan suoritus Widowmakerilla ja Pharahilla Iliosissa oli jotain aivan käsittämätöntä. Tuollaista peliä on ilo katsoa. Muutenkin Seoul Dynasty vaikuttaa kohtalaisen valmiilta ja itsevarmalta tiimiltä. Toisaalta, Junkertownissa en tajunnut sen ryujehongin Mei pickiä, ehkä halusivat vain kokeilla taktiikoita.
Tässä tulee kanssa se ero, että tiimityöskentely on niin paljon heikompaa esim houstonilla verrattuna esim dynastyyn ja excelsioriin. Linkzr pärjäsi statsien perusteella hyvin korean dps pelaajia vastaan, mutta excelsiorin hyökkäykset oli niin oikean aikaisia pinen sniputusten jälkeen että ei mitään saumaa. Jake on pelannut ihan paskasti kaikkea muuta paitsi junkrattia outlawsin riveissä ja on aiheuttanut suurta ihmetystä miksi ne vaihtaa Linkzrin pois ennen sitä. Tuo effectin avautuminen on tosi outo. Miksi ne ei pelaa niin kuin ennen, eli effect = Tracer, Taimou/seagul =flexaa mitä milloinkin tarvitsee (Taimou mcree, reaper, widow, junkrat, soldier, roadhog ja seagul sitten genji, pharah, hanzo, junkrat.) Toisekseen Fuelin support peli on ollut ihan hirveää, väärän aikaisia ulteja, huonoja ressejä jne. Tankit myös ei osaa pelata synkassa.
Positiivista suomalaisten esityksissä on ehdottomasti Gladiatorsin Shazin ja Biggoosen pelaaminen. Ihan jäätävää suorittamista!
Mutta kaiken kaikkiaan on kyllä ollut huikea aloitus tuolle liigalle. Katsojia parhaimmillaan twitchissä 441k suorana ja puitteet, skinit jne toimii tosi hyvin. Lisäksi tuotantoarvot on kohdallaan ja sisältö laadukasta!
 
Tässä on hyvä video missä on selitetty miksi Pine on niin hyvä kun on:



Tiimipeli toimii ja varsinkin tankit tekee oikeita asioita oikeaan aikaan. Eikä ole tarkoitus dissata Pinea, mutta edelleen olen sitä mieltä, että muutkin huippuluokan depsit pystyy tuohon jos tiimi toimii yhtä hyvin. Innolla odotan NYXL vs. Dynasty matsia.
 
Jake on pelannut ihan paskasti kaikkea muuta paitsi junkrattia outlawsin riveissä ja on aiheuttanut suurta ihmetystä miksi ne vaihtaa Linkzrin pois ennen sitä. Tuo effectin avautuminen on tosi outo. Miksi ne ei pelaa niin kuin ennen, eli effect = Tracer, Taimou/seagul =flexaa mitä milloinkin tarvitsee (Taimou mcree, reaper, widow, junkrat, soldier, roadhog ja seagul sitten genji, pharah, hanzo, junkrat.) Toisekseen Fuelin support peli on ollut ihan hirveää, väärän aikaisia ulteja, huonoja ressejä jne. Tankit myös ei osaa pelata synkassa.

Käsittääkseni nuo vaihdot on sovittu etukäteen. Mikä on yksi syy miksi tuo Dallasin touhu kusee, kun ei siinä tule oikein mitään jatkuvuutta kun Seagull pakkaa näppiksensä ekan mapin jälkeen ja tulee joku XqC:n kaltainen syöpä tilalle ja olisi siellä se Coccokin jos käytettäisiin. Periaatteessa tuo 8 lienee ideaali tiimikoko, mutta vain jos sitä soveltaa oikein. Varmaan tuo runkosarja menisi paremmin jos ihan vaan lähtevät siitä liikkeellä että Seagull pelaa aina ja on primary shot caller. Ei siksi että se olisi jotenkin muita parempi pelaaja, vaan koska tuo sirkus tarvitsee jonkun esimiehen. Ei sillä korealaistiimejä voita, mutta eipä toisaalta muutenkaan, playoff- paikasta noilla on kyse.

Pari huonompaa juttua OWL:stä:
- Kiinan Blizzardin sisäisen korruption takia Shanghain tiimi on paska vaikka Kiinassa olisi erittäin hyviä pelaajia kuten World Cupissa nähtiin. Se rosteri siitä varmaan vaihtuu ensi kauteen mennessä, mutta näin 12 tiimin liigassa se on harmi jos jotkut tiimit on selvästi paskempia kuin potentiaali.
- näissä on jokin vammainen map-kierto jossa veivataan samoja mappeja illasta toiseen tietyn ajanjakson verran. Lunar Colonyyn kyllästyi jo parissa päivässä kun se on niin tolkuttoman hyökkäystä suosiva. Junkertownikin alkaa tulla korvista ulos.

Joka tapauksessa OWL:n lanseerauksessa on tehty tosi paljon juttuja oikein, joten pohja on kunnossa.
 
- näissä on jokin vammainen map-kierto jossa veivataan samoja mappeja illasta toiseen tietyn ajanjakson verran. Lunar Colonyyn kyllästyi jo parissa päivässä kun se on niin tolkuttoman hyökkäystä suosiva. Junkertownikin alkaa tulla korvista ulos.
Olen samaa mieltä ja itsekin olen ihmetellyt tuota mappikiertoa. Ehkä seuraavissa peleissä mappeina on sitten Route 66/Gibraltar/Hanamura/Volskaya.
 
Olen samaa mieltä ja itsekin olen ihmetellyt tuota mappikiertoa. Ehkä seuraavissa peleissä mappeina on sitten Route 66/Gibraltar/Hanamura/Volskaya.

Ei siis tuo on joku helvetin pitkä aika putkeen sitä samaa. 4-6 viikkoa tms, en muista tarkalleen mutta varmaan sen mukaan miten tuo runkosarja on jaettu osiin.

Peruste on käsittääkseni että "pelien taso on näin parempi". No okei, ehkä tuohon voi sopeutua muilta osin paitsi että tuo Lunar Colony kyllä lähtee käsistä kun kaikki pelit on jotain 9-8.
 
Tuleehan nuo Junkertown ja Lunar Colony jo korvista ulos, mutta ihan hyvä pointti tuon systeemin puolesta oli myös se, että jollain map pick systeemillä pelattaisiin aina King's Rowssa ja kohta tulisi sekin korvista ulos. Kaipa tähänkin olisi joku kultainen keskitie löydettävissä.
 
Tuleehan nuo Junkertown ja Lunar Colony jo korvista ulos, mutta ihan hyvä pointti tuon systeemin puolesta oli myös se, että jollain map pick systeemillä pelattaisiin aina King's Rowssa ja kohta tulisi sekin korvista ulos. Kaipa tähänkin olisi joku kultainen keskitie löydettävissä.
Olisiko se niin epätasainen, että mapit arvottaisiin aina pooleittain ennen pelien alkua? Toinen asia johon en ole saanut selvyttä on se, että miksi neljäs mappi on aina pelattu, vaikka tilanne on ollut 2-0/3-0 toiselle joukkeelle, sillä toinenhan on jo hävinnyt matsin.
 
Olisiko se niin epätasainen, että mapit arvottaisiin aina pooleittain ennen pelien alkua?

Tähän en osaa vastata.

Toinen asia johon en ole saanut selvyttä on se, että miksi neljäs mappi on aina pelattu, vaikka tilanne on ollut 2-0/3-0 toiselle joukkeelle, sillä toinenhan on jo hävinnyt matsin.

Käsittääkseni tiebreaker on map voitot eli jos on sama määrä voittoja niin map voitot ratkaisee. Siksi pelataan kaikki mapit että kaikilla joukkueilla on mahdollista saada yhtä paljon map voittoja.
 
Ennemmin voisivat ihan vittuillakseen tehdä jonkin sellaisen mapin jota kukaan pelaaja ei ole koskaan pelannut, pistää sen noihin OWL-matseihin ja harjoittelumahdollisuutta ei ole, pitää vaan sopeutua ja oppia matsin aikana lennosta :smoke:

Kuulostaa typerältä mutta katsojia olisi ns. vitusti ja viihdearvokin varmasti hyvä. Mappi sitten tietysti julkaistaisiin PTR:lle ja liveen vähän myöhemmin.
 
Ennemmin voisivat ihan vittuillakseen tehdä jonkin sellaisen mapin jota kukaan pelaaja ei ole koskaan pelannut, pistää sen noihin OWL-matseihin ja harjoittelumahdollisuutta ei ole, pitää vaan sopeutua ja oppia matsin aikana lennosta :smoke:

Kuulostaa typerältä mutta katsojia olisi ns. vitusti ja viihdearvokin varmasti hyvä. Mappi sitten tietysti julkaistaisiin PTR:lle ja liveen vähän myöhemmin.
Olisi ihan hauska idea silloin jos pidettäisiin joku näytösottelu vaikka uuden mapin julkkareiden yhteydessä, jossa pelaisivat kaksi yleisöäänestyksellä valittua "all stars jengiä" vastakkain. Mutta missäään virallisessa matsissa tuollaista ei pidä missään nimessä tehdä.
 
Ei jaksa enää pelata kovinkaan säännöllisesti, tänään pelasin parin kaverin kanssa comppia muutaman päivän tauon jälkeen ja ihan yhtä huonoahan tuo on edelleenkin. Ei me kauhean montaa peliä onnistuttu voittamaan, yhdessä pelissä vihuilla oli leaver, toisessa attack-Torbjörn-trolli ja sitten pari tylsää stomppivoittoa siihen päälle. Eipä nuo kauhean nautinnollisia pelejä olleet vaikka voitettiinkin.
 
Eilen illalla tuli pelattua comppia 21-00. Vaikeuksista huolimatta saatiin tiukkoja pelejä käännettyä jatkuvasti. Kaveri sanoi että: "se oli sitten tappioton 3h pelaamista" sit katsoin statseja ja rank oli noussut 256sr ja ei tosiaan yhtään häviötä. Hiukkasen ihmettelen miten voi noin olla, mut kyl se vaan paikkaansa piti. Pelejä helpotti että pelattiin neljästään 2 support + 2 tank comboa. Omassa tiimissä oli pari contest point widowia, mut silti vaan voitettiin :D
 
Itsellä on tullut pientä tilttaamista välillä kun on soolona pelannut, mutta groupissa on taas pelit sujuneet paljon paremmin. Eiköhän sitä taas muutaman päivän sisällä jaksa paremmin pelailla kun tulee uusi mappi ja toivottavasti myös PTR:llä olleet muutokset liveen. Jos se laittaisi stopin tuolle Mercy-metalle niin supporttinakin olisi hauskempaa pelata.

Saa nähdä millä viiveellä ottavat OWL:ssä käyttöön uudet pätsit kun sielläkin varmasti tulee matseista mielenkiintoisempia kun saadaan Mercy pois peleistä.
 
Mercy ja Junkrat pois OWLstä niin pelien laatu paranee huomattavasti.

Olipa surullista katsoa Dallasin rämpimistä taas. Ei oo jengillä edes perusasiat kunnossa, vähän ku ois kattonu jonku random pubitiimin kohellusta protiimiä vastaan. Pelaisivat sillä vanhalla Envy-corella ja pitäisivät nuo streamerit subeina.

Taimou on näemmä Envyn tärkein pelaaja, heti kun tuli peliin niin meininki näytti ihan erilaiselta. Ei kärsi pitää äijää penkillä.
 
@Shepard Junkrat on kyllä toinen ärsytys tuossa pelissä, mutta kyllähän senkin miinoihin on tulossa pientä nerfiä. Jos ei sekään auta niin eiköhän Blizzu pidemmällä aikavälillä nerfaa sitä lisää. Toivottavasti Doomfist saa lisää peliaikaa myös OWL:ssä kun tuossa seuraavassa pätsissä on sillekkin monta bugikorjausta lisää.

En katsonut tuosta eilisestä Dallasin matsista kuin viimesen mapin. Seasoni on vasta alussa eikä tuo 0-3 häviöputki onneksi tarkota vielä mitään, tärkeintä joukkueelle on päästä playoff-peleihin kesällä. Ehkä 3kk päästä voidaan jo nähdä tarkemmin mihin Dallas pystyy. Kyky (valmentaja) tekee jotain pidemmän aikavälin suunnitelmia ja koittaa kehittää joukkuetta tulevaisuutta ajatellen. Seagull kommentoi matsin jälkeen että Timon puuttuminen pelistä haittaa joukkuetta, koska Timo on se teamleaderi tällä hetkellä. Tuossa tilanteessa niiden pitäis pelata 3 depsillä ja heittää toinen tankeista penkille koska voihan Timokin pelata sitä tankkiroolia, mutta pidempiaikaisempi ratkaisu on kehittää noista muistakin pelaajista parempia shotcallereita ja teamleadereita johon Kyky varmaan tähtääkin.
 
Katsoin VODina tuon Dallas vs Houston matsin ja kuten todettu, Dallasin peli on todella sekaisin. Houston puolusti ja hyökkäsi tasaisesti, Linkzr sai tärkeitä pickejä ja pakotti Dallasin polttamaan supportien ultit liian aikaisin. Mikä lie ollut syynä, ettei xQc pelannut ollenkaan ja että Taimoukin pelasi vain viimeisin mapin? Mielestäni xQc on pelannut kuitenkin ihan kohtalaisen hyvin, samoin Taimou. Effect oli mielestäni kohtalaisen näkymätön koko matsin ajan, mutta syy tälle voi olla edellisenä viikonloppuna tapahtunut avautuminen, ettei tiimin kommunikaatio vain toimi.

Btw, tiistainako se Mercyn nerffi tulee liveen?
 
Katsoin VODina tuon Dallas vs Houston matsin ja kuten todettu, Dallasin peli on todella sekaisin. Houston puolusti ja hyökkäsi tasaisesti, Linkzr sai tärkeitä pickejä ja pakotti Dallasin polttamaan supportien ultit liian aikaisin. Mikä lie ollut syynä, ettei xQc pelannut ollenkaan ja että Taimoukin pelasi vain viimeisin mapin? Mielestäni xQc on pelannut kuitenkin ihan kohtalaisen hyvin, samoin Taimou. Effect oli mielestäni kohtalaisen näkymätön koko matsin ajan, mutta syy tälle voi olla edellisenä viikonloppuna tapahtunut avautuminen, ettei tiimin kommunikaatio vain toimi.

Btw, tiistainako se Mercyn nerffi tulee liveen?
Yrittivät varmaan saada rosteria pysymään enemmän samana, mutta onhan se älytöntä että Mickie, pelin parhaita Dva pelaajia, laitetaan pelaaman Hogia, kun penkillä olisi ehkäpä maailman paras Roadhog pelaaja, joka voi flexata melkoisen monipuolisesti. Seagulin taso ei riitä millään ja Effectistä on alkanut paistaa läpi semmoinen ylimielinen tähden asenne. Pakko silti arvostaa Effectin sitoutumista ja treenausintoa. Effect lämmittelee aina 2-4h ennen kuin siirtyy competive/pro peleihin. xQc pelaa tällä hetkellä parempaa Winstonia, kuin cocco, mutta tuntuu että Fuel ei osaa pelata niin agressiivisen winstonin kanssa. Custa heitti noita ulteja Mercyllä aivan toivottomiin/huonoihin paikkoihin. Fuel ei näköjään osaa pelata yhtään mercymetaa.

Linkzr pelasi kyllä hyvin ja vei Effectiä mielin määrin DPS vs DPS taistossa. Toki Jake oli apuna olemalla parempi kuin kertaakaan tällä seasonilla. Eivät enää vaihtaneet Linkzriä ollenkaan pois, varmaan tajusivat että se on vaan tiimille liian tärkeä ja esim parempi Tracer kuin Clockwork vaikka se on siihen "erikoistunut".
Suosittelen kyllä katsomaan Tuon LA Gladiators vs Philadelphia Fusion matsin. Todella hyvä peli ja mielestäni kaikki suomalaiset pelasi todella hyvin. Gladiatorsista on kyllä tullut ehdottomasti yksi lempitiimejä. Shaz ja Biggoose vetää kyllä kovalla tasolla.
 
Todennäköisesti ensimmäinen vaihe vedetään nykyisellä patchilla elikkä vielä kolmen viikon ajan. Tämän jälkeen tulee 10 päivän tauko vaiheiden välissä jolloin uusi Mercytön aikakausi alkaa :tup:

Re: Dallas, uskon että Dallasin paras kokoonpano on Seagull, Effect, xQc, Mickie, chips ja Custa. Seagull ja Effect avaa enemmän mahdollisuuksia tehdä kartan sisällä roolivaihtoja, koska Seagull on parempi projektiilipelaaja kuin Taimou ja toisaalta Effect on tiimin paras Tracer, joka pystyy myös vaihtamaan hitaampaan hitscaniin.
 
xQc oli kyllä muutenki ihan hölmö rekry. Täys kakara joka ennenkaikkea haluaa pelleillä striimissään. Olkoonkin hyvä Winston, sekin kyllä on jo nähty ettei skilli välttämättä riitä propeleihin.

Toivottavasti potkivat pois ja ottavat vaikka Knoxxin tilalle.
 
Joo onhan tuo ihan pentu vielä. Ilmeisesti kuitenkin pro peleissä osaa käyttäytyä rauhallisesti, mitä ei uskoisi noista striimeistä. Tuo xQc:n ilme on kyllä huikea, kun tajuaa mitä tuli suusta ulos päästettyä. Miehekkäästi kuitenkin pyysi anteeksi heti Mumalta ja Muma on asian kanssa ihan fine nyt. Voi olla vaan Fuelin etu, kun xQc on poissa niin pysyy tankit samoina. Philadelphia Fusionillakin on korealainen tank pelaaja SADO joka on bannattuna 30 peliä, kun pelasi muiden accounteilla ja nosti niitä rahaa vastaan. Fragi pelasi muuten nyt paljon paremmin jo. Linzr vei Effectiä ihan miten tahtoi eilen jne.
 
Olin näköjään ihan oikeassa Taimou+Seagull+Effect kokoonpanon toimivuudesta :lol: Muut kentät menikin sitten vanhalla EnvyUS rosterilla ja harmillisen lähelle päätty payload-mapit, 2CP ei taas sitten sujunut ollenkaan. Coccoa vähän ihmettelen kun pelaa vaan Orisaa, mutta ehkä ne ajattelee että se on tulevaisuudessa isommassa roolissa kuin winstoni tai reiska.
 
Tuo xQc:n ilme on kyllä huikea, kun tajuaa mitä tuli suusta ulos päästettyä. Miehekkäästi kuitenkin pyysi anteeksi heti Mumalta ja Muma on asian kanssa ihan fine nyt.
Onko linkkiä tähän, en ole hetkeen katsonut xQc:n striimiä juurikin tuon pelleilyn takia.
 
Miehekkäästi kuitenkin pyysi anteeksi heti Mumalta ja Muma on asian kanssa ihan fine nyt. Voi olla vaan Fuelin etu, kun xQc on poissa niin pysyy tankit samoina.

Ei siinä mitään miehekästä ole kun ei se siitä mitään opi ja joskus viikon päästä mennään taas uuden xQc-draaman merkeissä.

Dallasille toki hyvä että pääsevät yhdestä häiriötekijästä eroon vähäksi aikaa ja ensi viikolla on jo sellaisia matseja joita voivat voittaa.
 
xQc on ollu kusipään maineessa jo pitkään ennen Fueliin liittymistä. Denialin aikaan oli draamaa jo. Parempi pysyä tuolla tyylillään suosittuna striimerinä ku olla sekottamassa owl-tiimin pakkaa.

Vaan onpahan Timollakin tekemistä että pääsee sille tasolle millä pelasi Koreassa, onko taas burnoutti peliin vai mikä vikana. On kyllä hankala kun on noin ailahteleva dps Effectin kaverina. Salaa toivon että jossain vaiheessa saatais Linkzr Effectin kaveriksi, siinä ois ihan törkeän kova duo.
 
Ei siinä mitään miehekästä ole kun ei se siitä mitään opi ja joskus viikon päästä mennään taas uuden xQc-draaman merkeissä.

Dallasille toki hyvä että pääsevät yhdestä häiriötekijästä eroon vähäksi aikaa ja ensi viikolla on jo sellaisia matseja joita voivat voittaa.
No se on semmoinen moottoriturpa joka sanoo mitä sattuu. Ei poista toki sitä että noita tyhmiä sanomisia ollut siltä jo ihan liian monta. Eikä varmaan opikkaan.
xQc on ollu kusipään maineessa jo pitkään ennen Fueliin liittymistä. Denialin aikaan oli draamaa jo. Parempi pysyä tuolla tyylillään suosittuna striimerinä ku olla sekottamassa owl-tiimin pakkaa.

Vaan onpahan Timollakin tekemistä että pääsee sille tasolle millä pelasi Koreassa, onko taas burnoutti peliin vai mikä vikana. On kyllä hankala kun on noin ailahteleva dps Effectin kaverina. Salaa toivon että jossain vaiheessa saatais Linkzr Effectin kaveriksi, siinä ois ihan törkeän kova duo.
Timo on jo pitkään valitellut pelin kiinnostavuutta ja ei jaksa treenata tarpeeksi. Nykyään jo paljon paremmin on nuo asiat sillä hoidossa, mutta ilmeisesti rannevaivaa ollut viime viikkoina.
 
Orisa on Reiskaa parempi kilpitankki. Enemmän hyökkäyspotentiaalia ja kilpikin pystyy kilpailemaan Reinhardin kanssa. Reinhard on jo pitkään nähnyt peliä vain tietyissä kartoissa kuten Lijangin control tower ja Kings Row.
 
Ekan seasonin kohokohta. Löytyi arkistoista :D
 

Liitteet

  • 13524524_902239906588249_7140351343686938066_n555.jpg
    13524524_902239906588249_7140351343686938066_n555.jpg
    97,1 KB · Luettu: 117
Täällä on listattuna kaikki uusi kosmetiikka mitä peliin on huomisessa päivityksessä tulossa: Overwatch

Vielä kun varmistuisi heropäivityksetkin ja tulis Mercy-nerffiä niin :tup:

S2RIAYKUOZYK1516322258842.gif
 
Näköjään pelkkä mappi ja kosmetiikkapäivitys tuli peliin.

PATCH HIGHLIGHTS
New Assault/Escort Map: Blizzard World

Relive where you took your first steps in Azeroth, where you confronted the Lord of Terror, and where you spawned your first zerg rush—all of these epic memories come together on Overwatch’s newest Assault/Escort hybrid map, Blizzard World! This theme park brings the magic of Blizzard’s many worlds into one place so your most epic memories can come to life as you attack and defend the payload across Azeroth, Tristram, and the Koprulu Sector.

The Blizzard World map will be disabled in Competitive Play until the start of Season 9. It will be available in Quick Play and Custom Games starting with today's patch.

Cosmetics Update

Starting now, loot boxes have been infused with over 100 cosmetics inspired by Blizzard World, Overwatch animated shorts, and more! Collect new legendary skins, including: Barbarian Zarya, Black Cat D.Va, Crusader Reinhardt, Ecopoint: Antarctica Mei, Kabuki Hanzo, and emotes such as Mercy’s Parasol, Sombra’s Marioneta, and Tracer’s Bomb Spin. Additionally, players will discover new highlight intros like Bastion’s Reconfigure, Soldier: 76’s Lights Out, Winston’s Roll, and many more.

BUG FIXES
General

  • Fixed a bug that caused weapon accuracy on the career profile to be displayed as 100%
Heroes

  • Fixed a bug that caused Junkrat’s Concussive Mine and Steel Trap to disappear if he placed them before using RIP-Tire
 
Veikkaan, että tässä on se ongelmana, että eivät ole saaneet tarpeeksi dataa PTR:ltä vielä niistä. Ei vissiin kauheasti ole siellä PTR:llä kävijöitä ollut.
Blizzard on tuossa aika pahassa välikädessä tällä hetkellä; osa pelaajista tahtoo Mercy-metan päättyvän, 99% pro-pelaajista tahtois poistaa koko hahmon pelistä ja Mercymainit uhkaa lopettaa koko pelin pelaamisen nerfin takia. Ei taida olla mistään muusta hahmosta enemmän viestejä tuolla PTR:n foorumilla aikaisemmin mitä nyt on Mercyn nerfiä koskevia. Toivottavasti nyt vaan löytäsivät tuohon ongelmaan jonkunlaisen vastauksen ettei tarvis kuukausitolkulla odotella muutosta. Nyt kun tarkemmin lukee noita vanhoja PTR patch-noteja niin siellä lukee, että muutoksia tarkastellaan uudestaan tulevien viikkojen aikana. Eli todennäköisesti jotain muutosta voisi olla niihin tulossa koska eivät niitä liveenkään työntäneet.
 
Olenko ainoa jolla on tullut viime aikoina ihan hirveästi ilmoituksia raportoinneista? Kahden viikon sisään tullut neljä (ainakin) ilmoitusta siitä kuinka jotakuta raportoimaani on rangaistu.
 
Olenko ainoa jolla on tullut viime aikoina ihan hirveästi ilmoituksia raportoinneista? Kahden viikon sisään tullut neljä (ainakin) ilmoitusta siitä kuinka jotakuta raportoimaani on rangaistu.
Kyllä niitä tulee useita jos ahkerasti raportoi ja ovat melko ilmiselviä tapauksia.

Kyllä tuo ilmoitus kannustaa jatkossakin raportoimaan kun aina ennen on tuntunut ettei ne vaikuta mihinkään tai siihen tarvitaan satoja raportteja. Vielä kaipais lisää läpinäkyvyyttä tuohon hommaan eli joku lista mahdollisista rangaistuksista ja raporttien määrä mitä ne vaatii.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 794
Viestejä
4 499 108
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom