Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Quickplayn voisi poistaa kokonaan, aivan turha pelimuoto. Voisi olla samat säännöt kuin compissa ja rangaistukset jos lähtee pois kesken
 
On kyllä taas ihmemenoa, vaikka omasta mielestä oman pelin taso on pysynyt ihan tasaisena pidemmässä juoksussa tulee silti älyttömiä tappioputkia heti kun saa edes pari kolme voittoa putkeen

edit: ja väitän ettei se voi mennä enää sattuman piikkiin että kun sai vihdoin hilattua rankin takaisin platinarajan paremmalle puolelle tuli yli viisi tappiota putkeen, kaikissa vastassa joko täysi premade tai kahdesta premadesta koostuva vastustaja, kun minä vedin soloqueuella.
 
Mielestäni on hiton ärsyttävää että quick playssä joutuu solona pelatessa jotain 4/5/6-stackejä vastaan. Epäreiluahan se on jos vihollisen tiimissä harrastetaan ehkä jopa kommunikointia ja taktikointia kun taas oma tiimi vaan sinkoilee ympäriinsä kuin päättömät kanat ja peli on ohi minuuteissa. Olen pelannut viimeisen viikon ajan quickia juuri siksi ettei tarvitsisi murehtia kuin omasta suoriutumisestaan ja sitten pakotetaan pelaamaan kuin comppia tai jäämään tallotuksi.
 
lopetin tämän pelaamisen ihan siksi että joko steam rollataan vihu tiimi tai sit meiät rollataa, eiikinä ole tasaisia pelejä. Ja yleensä joutuu häviäjän tiimille.
 
lopetin tämän pelaamisen ihan siksi että joko steam rollataan vihu tiimi tai sit meiät rollataa, eiikinä ole tasaisia pelejä. Ja yleensä joutuu häviäjän tiimille.

Tämä steamrollaus jompaan kumpaan suuntaan on kyllä tämän Blizzun matchmakerin trademark. Matchmaker toimii siedettävästi ainoastaan kun pelaa partyssa.
 
Taidan olla uusi Mercy main. Compissa nyt aloittanut Mercyn ja 12 peliä joista 9 voittoa, 2 tasuria ja 1 tappio. Voittoprosentti 88% :beye:
 
Saa nähdä tuleeko comppiin muutosta vasta sitten kun original fanboyt alkaa katoamaan tuosta pelistä kokonaan. Nyt ois hyvä hetki korjata tuo ennenkuin porukka kyllästyy kokonaan tuohon.

World Cuppikin on ihan nurkan takana ja siitäkin tulee kyllä aika :tdown: katsottavaa jos Mercylle ei tehdä mitään muutosta. Tai sitten toivottavasti pelaavat vanhalla versiolla.
 
Saa nähdä tuleeko comppiin muutosta vasta sitten kun original fanboyt alkaa katoamaan tuosta pelistä kokonaan. Nyt ois hyvä hetki korjata tuo ennenkuin porukka kyllästyy kokonaan tuohon.

World Cuppikin on ihan nurkan takana ja siitäkin tulee kyllä aika :tdown: katsottavaa jos Mercylle ei tehdä mitään muutosta. Tai sitten toivottavasti pelaavat vanhalla versiolla.
Uusi Mercyhän on hyvä. Toki, onhan se vahva ja "pakollinen" valinta, mutta entisen pelaaminen oli niin helvetin tylsää.
 
Ongelma onkin just se, että uusi Mercy on liian hyvä ja liian pakollinen. Jos pelaa ilman sitä, antaa vihulle liian suuren advantagen eikä pelin pitäisi niin toimia vaan kaikkien supportien pitäisi olla balanssissa eli yhtä hyviä keskenään.
 
Uusi Mercyhän on hyvä. Toki, onhan se vahva ja "pakollinen" valinta, mutta entisen pelaaminen oli niin helvetin tylsää.
Onhan se mercy normipelaajille hyvä muutos, itsekin siitä tykkäsin. Toisaalta se on lähes aina pakollinen valinta ja sitä se kuulostaa olevan myös tämän hetken turnauksissa, mikä ei ole katsojien näkökulmasta hyvä asia. Kaikki taistelut keskittyy siihen, että kuka saa ensimmäisenä tapettua toisen tiimin mercyn, eikä mikään muu tappo korvaa sen mercyn menetystä. Eli 5v5 taistelut ei ole tasapuolisia jos toisen tiimin mercy on hengissä ja toisen ei.

Kun kerta blizzard keskittyy tuon e-sportsin rakentamiseen niin kovasti, niin kyllä niiden pitäisi ottaa huomioon miten ne ottelut saadaan katsojille mielenkiintoisiksi.
 
En ole vähään aikaan pelannut enkä seurannut...onko se tilanne nyt että jopa parhaat korealaiset tiimit käyttää lähes 100% Mercyä? Nuo world cupit pitää joka tapauksessa katsoa.
 
Ongelma onkin just se, että uusi Mercy on liian hyvä ja liian pakollinen. Jos pelaa ilman sitä, antaa vihulle liian suuren advantagen eikä pelin pitäisi niin toimia vaan kaikkien supportien pitäisi olla balanssissa eli yhtä hyviä keskenään.
Vielä lisäisin sen, että mercy on yksi pelin helpoimmista hahmoista pelata. Eli se ei vaadi edes niin paljon opettelua kun vertaa esim. Anaan.

En ole vähään aikaan pelannut enkä seurannut...onko se tilanne nyt että jopa parhaat korealaiset tiimit käyttää lähes 100% Mercyä? Nuo world cupit pitää joka tapauksessa katsoa.

Kyllä korealaisetkin käyttää mercyä. 95% on tällä hetkellä mercyn pickrate pro-peleissä ja lucio on ensimmäistä kertaa pudonnut alle 70% (on nyt 13%).
 
Vielä lisäisin sen, että mercy on yksi pelin helpoimmista hahmoista pelata. Eli se ei vaadi edes niin paljon opettelua kun vertaa esim. Anaan.
Tämä ärsyttää itseäni kun Blizzardilla on joku fiksaatio koittaa saada pelistä sellainen että peli on helposti lähestyttävä casual-pelaajille, "tosissaan" pelaaville ja siinä sivussa vielä yrittävät kovasti pakottaa tästä e-sporttia. Johtuisiko siitä että low skillcap herot ovat tällä hetkellä niin hyviä vrt. paljonko täytyy opetella hahmon mekaniikkoja/pelitapoja. Taisipa Blizzard joskus sanoakkin että peliä tasapainotetaan vähän sieltä täältä eli muutokset tehdään quick playn perusteella (koska pelatuin pelimuoto...) sekä osa bronzen ja osa top 500 pelien perusteella
 
Blizzardhan tekee OWn täysin casuall pelaajille. Mercy on pelatuin hahmo, joten Mercyn pitää olla hyvä. Genji pelaaja käyttää satoja tunteja harjoitteluun eikä muut opi counteeraamaan häntä, Genji pitää nerffata.

Helposti pelattavan hahmot ovat yhtä hyviä ellei parempia, kuin high skill cap herot. Onko yllätys, että niitä sit pelataan.

Kyllähän Anan pitäis se paras healeri olla, koska huomattavasti Mercyä vaativampi.
 
Kyllähän Anan pitäis se paras healeri olla, koska huomattavasti Mercyä vaativampi.
Olen kyllä samaa mieltä. Anan skillcap taitaa olla yksi pelin kovimpia Genjin ohella ja täten olisi perusteltua, että hyvä Ana olisi parempi kuin hyvä Mercy. Toki, onhan Ana huomattavasti monipuolisempi kuin Mercy, joka on ainakin omasta mielestä täysin puhdas healer.
 
Sen verran selvittelin, että maailman paras Ana-pelaaja Ryujehong joutuu nykyisin pelaamaan väkisin Mercyllä, joten eiköhän se kerro kaiken oleellisen.
 
Sen verran selvittelin, että maailman paras Ana-pelaaja Ryujehong joutuu nykyisin pelaamaan väkisin Mercyllä, joten eiköhän se kerro kaiken oleellisen.
Ei kai tässä kukaan ole väittänytkään, ettei Mercy olisi pelin paras healer. Onhan se tietysti surullista, että balance on mitä on. Ihannetilanne olisi se, että käytännössä mitä vain pystyisi pelaamaan tasolla kuin tasolla ja vielä voittavasti. Esimerkiksi Symmetra taitaa olla täysin hyödytön korkeammilla tasoilla, pro peleistä puhumattakaan. Lisäksi onhan tuolla muitakin heroja, joita pelataan todella vähän.
 
Kyllähän ainakin Envyus pelas Symmetraa melko hyvällä voitto%. Uus Mercy vaan tekee telen melko hyödyttömäks.

Toi "Kaikki herot yhtä hyviä joka tilanteessa" pakkosyöttö onkin vähän ongelma.
 
Lyhyesti sanottuna nykyinen Mercy pilaa kaikki pelit. Toivon todella että sille tehdään jotain ennen World Cuppia, muutoin jää pelit kyllä suurilta osin katsomatta.
 
Lyhyesti sanottuna nykyinen Mercy pilaa kaikki pelit. Toivon todella että sille tehdään jotain ennen World Cuppia, muutoin jää pelit kyllä suurilta osin katsomatta.

Kyllä, jos pelit ratkeaa lähtökohtaisesti siihen että kummalla joukkueella on healerinä Mercy niin jotain on vialla. Tosin koska Blizzard niin ovat varmasti vain tyytyväisiä koska winrate on ~50% koska pickrate on lähes 100%.

Mitä World Cupiin tulee niin aivan sama mitä tekevät niin jää katsomatta. OW on vain omasta mielestäni aivan käsittämättömän tylsää seurattavaa
 
Mitä World Cupiin tulee niin aivan sama mitä tekevät niin jää katsomatta. OW on vain omasta mielestäni aivan käsittämättömän tylsää seurattavaa
Omasta mielestä OW on varsin mukavaa seurattavaa, mutta todella sekavaa. Peli on kuitenkin paikoin aika nopeatempoista niin varsinkin peliä vähemmän pelanneet saattavat olla hieman ulapalla. Esimerkiksi Counter-Strikea voi katsoa lähes kuka vain koska peli on kohtalaisen hidasta ja selkeää.
 
Tracer on ainoa sankari mihin Blizzu ei ole koskenut betan jälkeen (koskiko betassakaan?). Junkratin buffin myötä kuitenki flankkereilla pelaamisesta on tullu paljon ikävempää ku junkki voi vaa spammia miinaa tiukan paikan tullen. Ennen pysty sentää kattomaan, että onko se vasta käyttäny sen, mut nyt junkilla on aina vähintää yks miina jemmassa. Jos eka ei tapa, nii uus vaa heti putkee. Flankkerin on pakko tappaa junkki ilman mitään varaa virheeseen, ku ei tuota miinaa lähietäisyydellä voi heittää huti eikä sitä ehdi väistää. Siinä tarvis olla joku aika miten äkkiä sen voi detonatee, ei TF2:ssakaan demoman voi välittömästi detonatee stickypommejaan ampumisen jälkeen.
 
Tracer on ainoa sankari mihin Blizzu ei ole koskenut betan jälkeen (koskiko betassakaan?). Junkratin buffin myötä kuitenki flankkereilla pelaamisesta on tullu paljon ikävempää ku junkki voi vaa spammia miinaa tiukan paikan tullen. Ennen pysty sentää kattomaan, että onko se vasta käyttäny sen, mut nyt junkilla on aina vähintää yks miina jemmassa. Jos eka ei tapa, nii uus vaa heti putkee. Flankkerin on pakko tappaa junkki ilman mitään varaa virheeseen, ku ei tuota miinaa lähietäisyydellä voi heittää huti eikä sitä ehdi väistää. Siinä tarvis olla joku aika miten äkkiä sen voi detonatee, ei TF2:ssakaan demoman voi välittömästi detonatee stickypommejaan ampumisen jälkeen.

Menee vähän samaan kategoriaan Mercyn kans. Suosittu hero matalammilla rankeilla, niin pakko buffata. Saadaan sit keinotekoisesti korkeille rankeille näitä.
 
Onkos kenelläkään faktaa tai edes käryä tämän placement-systeemin toiminnasta ja SR:n arpomisesta?

Kävi nääs näin, että hetki sitten aloittanut kaverini pääsi suoraan goldiksi ja itse jumitan silverin alarajalla. Lähes mitä hyvänsä statseja katsomalla olen selkeästi tehokkaampi ja Quickeja pelatessa pärjään selkeästi paremmin, SR-ero on kuitenkin murskaava hänen edukseen. Miksi näin? En myönnä ainakaan suosiolla olevani niin selkeästi kehnompi :D
 
Onkos kenelläkään faktaa tai edes käryä tämän placement-systeemin toiminnasta ja SR:n arpomisesta?

Kävi nääs näin, että hetki sitten aloittanut kaverini pääsi suoraan goldiksi ja itse jumitan silverin alarajalla. Lähes mitä hyvänsä statseja katsomalla olen selkeästi tehokkaampi ja Quickeja pelatessa pärjään selkeästi paremmin, SR-ero on kuitenkin murskaava hänen edukseen. Miksi näin? En myönnä ainakaan suosiolla olevani niin selkeästi kehnompi :D
SR-systeemihän vertaa sun suoriutumista muihin sun tasosiin pelaajiin jotka pelaa samoja hahmoja ku sinä. Eli vaikka näyttäiski, että sulla on paljon kultamitaleita, nii samaa aikaa kuiteski toisella pelaajalla toisessa vastaavanlaisessa pelissä on ollu vielä paremmat scoret. Oman roolin suorittaminen merkittee myös paljon, mercyltä odotetaan paljon healingia ja ressejä, genjiltä paljon eliminaatioita, tankilta damage blokkeja ja kaikilta classeilta mahollisimman vähän kuolemia suhteessa niihin omiin suorituksiin. Kaveriin on vaikeaa verrata omaa suoriutumista, koska et aina näe kaveriesi virheitä tai hyviä suorituksia. Jotkin todella hyvätkin temput saattaa monilta jäädä huomaamatta, esimerkiksi erinomaisesti tiimin eduksi laitettu Mei:n jääseinä (esim. Mei blokkaa choken jääseinällä ja vihutiimi hukkaa 10 sekkaa ku kiertää jostain, ton tyylistä). Kaikkea tuskin SR-systeemi kuiteskaan laskee, mutta ite uskon siihen että se suurpiirtein osaa asettaa pelaajat oikeelle rankille.

Mitä paremmuuteen tulee niin hopea-kulta ero tuskin on nyt dramaattinen. Tai kulta-platina. Eroa alkaa vasta selvästi näkee ku on useampi rankki väliä taidossa.
 
Hmmm, kai se sitten on parempi Reinilläkin vaan seisoa kilpi tanassa kuin syöksyä keihäänkärkenä hyökkäyksessä? Mercyllä nyt vaikea tehdäkään muuta kuin heal/res.. Kovasti yritän kehittyä ja kantaa tiimiäkin, mutta vaikea yksin muiden sinkoillessa kuin päättömät kanat.
 
Hmmm, kai se sitten on parempi Reinilläkin vaan seisoa kilpi tanassa kuin syöksyä keihäänkärkenä hyökkäyksessä? Mercyllä nyt vaikea tehdäkään muuta kuin heal/res.. Kovasti yritän kehittyä ja kantaa tiimiäkin, mutta vaikea yksin muiden sinkoillessa kuin päättömät kanat.

No jos katsot miten prot pelaa, ja ihan kokemuksestakin, mitä vähemmän reinilla chargeilee niin sen paremmin yleensä menee. Tietysti niin tiimistä kiinni.. jos on aivan scrub dps, niin muutamalla onnistuneella blind_chargella ja huitomisella voi kantaa muuten paskan tiimin suht pitkälle.

Hyvällä tiimillä kannattaa koittaa malttaa chargejen kanssa ellei ole 100% varmoja hittejä.

Matchamakerista: on jotenkin huvittavaa että mikäli on vaikka 4-6 matsin winstreak niin MM tuntuu jotenkin huomaavan tämän ja pistää sinut automaattisesti seuraavat 10 peliä täysin thrower tiimeihin.
Tämä sama pattern on tapahtunut jo niin monta kertaa että en usko että kyseessä on mikään sattuma. Eli ilmeisesti kun systeemi päättä rankin jonne kuulun, niin systeemi palauttaa väkisin sinne jos alkaa liikaa rankki nousta.

Tl;dr - älä pelaa soolona.
 
Viimeksi muokattu:
"Tietysti niin tiimistä kiinni.. jos on aivan scrub dps, niin muutamalla onnistuneella blind_chargella ja huitomisella voi kantaa muuten paskan tiimin suht pitkälle.

Hyvällä tiimillä kannattaa koittaa malttaa chargejen kanssa ellei ole 100% varmoja hittejä.

Tätä harrastanut ja yrittänyt ihan kohtalaisella menestyksellä. Tuntuu olevan valitettavan harvinaista se että tiimi hyödyntäisi Reinin suojaa varsinkin attackissa, joten edistettävä touhua muulla tavalla parhaansa mukaan.
 
Onkos kenelläkään faktaa tai edes käryä tämän placement-systeemin toiminnasta ja SR:n arpomisesta?

Kävi nääs näin, että hetki sitten aloittanut kaverini pääsi suoraan goldiksi ja itse jumitan silverin alarajalla. Lähes mitä hyvänsä statseja katsomalla olen selkeästi tehokkaampi ja Quickeja pelatessa pärjään selkeästi paremmin, SR-ero on kuitenkin murskaava hänen edukseen. Miksi näin? En myönnä ainakaan suosiolla olevani niin selkeästi kehnompi :D

Ei statistiikat merkitse juuri mitään. Jos keskityt ainoastaan saamaan ne gold killzit ja elimzit niin ehkä siinä on syy siihen miksi olet silverillä etkä grandmasterilla (ihan näin esimerkkinä).
 
Ei statistiikat merkitse juuri mitään. Jos keskityt ainoastaan saamaan ne gold killzit ja elimzit niin ehkä siinä on syy siihen miksi olet silverillä etkä grandmasterilla (ihan näin esimerkkinä).
No ei kyllä ole niistä kiinni meikäläisellä! Pelaan sitä mitä tarvitaan eli yleensä Mercy/Rein. Tiimiä varten siellä ollaan ja sankariteot jätän ES:sille. (eikä kyllä taivu ikääntyvän rpg-miehen refleksitkään enää urotöihin) :D Joskus sitten "lukkotilanteisiin" otan Winstonin/Junkin/soltun jotta saa ne auki.

Kai se sitten on sitä omaa kädettömyyttä suhteessa muihin samaa hahmoa pelaaviin.

Kiitän mielipiteistänne ja toivotan menestyksekkäitä spelejä. :tup:
 
Viimeinkin Ana saa damagea takasin siitä mitä nerfattiin vaikkei vieläkään ole alkuperäisellä tasolla. Myös Mercy saa ressiin cast timen ja liikkuvuus pienenee sen aikana 75% eli on melkein 2 sekunnin ajan hyvä maalitaulu. Tuo kyllä varmasti vähentää ressien määrää ja vähän vaikeuttaa hahmon pelaamista.

Vähän harmittaa että comppiin ei tullut mitään muutosta, ehkä sitten S8:lle. Tietää ettei kyllä kannata paljoa satsata tuon pelaamiseen jos on yhtä paljon epätasaisia matseja kuin edelliselläkin kaudella.
 
Viimeinkin Ana saa damagea takasin siitä mitä nerfattiin vaikkei vieläkään ole alkuperäisellä tasolla. Myös Mercy saa ressiin cast timen ja liikkuvuus pienenee sen aikana 75% eli on melkein 2 sekunnin ajan hyvä maalitaulu. Tuo kyllä varmasti vähentää ressien määrää ja vähän vaikeuttaa hahmon pelaamista.

Vähän harmittaa että comppiin ei tullut mitään muutosta, ehkä sitten S8:lle. Tietää ettei kyllä kannata paljoa satsata tuon pelaamiseen jos on yhtä paljon epätasaisia matseja kuin edelliselläkin kaudella.
Paljonko alkuperäinen damage oli biotic rifflessä? Nythän damage on 60 ja jatkossa se tulee olemaan 70.
 
Placementit läpi 4 stackilla ja voitot 8/10. Aivan eri meno kuin viime kaudella jolloin vedin placementit soolona, jolloin hävisin 6/10. Ei tätä kyllä kannata pelata muuta kuin ryhmällä.
 
Placementit läpi 4 stackilla ja voitot 8/10. Aivan eri meno kuin viime kaudella jolloin vedin placementit soolona, jolloin hävisin 6/10. Ei tätä kyllä kannata pelata muuta kuin ryhmällä.
Ihan mielenkiinnosta, pelasitteko aina jotain tiettyä heroa? Esim sinä depsiä, toinen kaveri tankkia ja kolmas kaveri aina healeria. Jos näin oli niin oliko isoja eroja placement rankeissa, esim depsin ja supportin välillä?
 
Ihan mielenkiinnosta, pelasitteko aina jotain tiettyä heroa? Esim sinä depsiä, toinen kaveri tankkia ja kolmas kaveri aina healeria. Jos näin oli niin oliko isoja eroja placement rankeissa, esim depsin ja supportin välillä?

Pelattiin juurikin näin, ja minä (dps) sekä healer (mercy) ainakin päädyttiin samalle rankille. Muita en tsekannutkaan.
 
Toivottavasti seuraava sankari on uusi parantaja tai tukimies. Tykkään itse pelata paljon Analla, joten olen todella iloinen parannuksesta. Olen ajatellutkin, että Ana on heikompi parantajana kuin muut tiettyjen rajotteiden vuoksi, mutta korvaa hyvin tätä tappamalla porukkaa omillaan, esimerkiksi Pharahia pystyy täräyttelemään helposti, mutta ei meinaa vaan tippua jengi tarpeeksi nopeasti. Tracer ollut pahin vihollinen ikinä, joka vain tulee ja tappaa silloinkin, kun osun häneen nukutuspyssyllä ja täräytän päähän niin nopeasti kuin pystyn.
 
En itsekään ajatellut vetää placementejä yksin. Viime seasonin placementit vedin soolona vain saadakseni ne nopeasti pois alta. En flexaile turhia vaan vedän kaikki pelit heroilla joilla suoriudun parhaiten (Zarya, Lucio ja Ana).
 
Toivottavasti seuraava sankari on uusi parantaja tai tukimies. Tykkään itse pelata paljon Analla, joten olen todella iloinen parannuksesta. Olen ajatellutkin, että Ana on heikompi parantajana kuin muut tiettyjen rajotteiden vuoksi, mutta korvaa hyvin tätä tappamalla porukkaa omillaan, esimerkiksi Pharahia pystyy täräyttelemään helposti, mutta ei meinaa vaan tippua jengi tarpeeksi nopeasti. Tracer ollut pahin vihollinen ikinä, joka vain tulee ja tappaa silloinkin, kun osun häneen nukutuspyssyllä ja täräytän päähän niin nopeasti kuin pystyn.
Kyllä Analla on aina pystynyt nukutetun Tracerin tappamaan, se on se tietty combo eli M1>kranaatti>M1>melee. Nyt kun damage nousee niin ei tarvitse meleelyöntiä tuohon comboon. Sen lisäksi Analla ei lasketa headshotteja, eli on ihan sama mihin kohti ammut niin sama damage.

Placementit läpi 4 stackilla ja voitot 8/10. Aivan eri meno kuin viime kaudella jolloin vedin placementit soolona, jolloin hävisin 6/10. Ei tätä kyllä kannata pelata muuta kuin ryhmällä.
Miten paljon muuttui SR verrattuna edellisen kauden loppuun?
 
Ihan mielenkiinnosta, pelasitteko aina jotain tiettyä heroa? Esim sinä depsiä, toinen kaveri tankkia ja kolmas kaveri aina healeria. Jos näin oli niin oliko isoja eroja placement rankeissa, esim depsin ja supportin välillä?
Käsittääkseni/muistaakseni Blizzard jokin aika sitten tweakkas SR-järjestelmää että ei ole enää ainakaan niin suurta eroa sr:n ainsaitsemisessaeri classien välillä.
 
Onko kenelläkään ollut trolleja/throwaajia placementeissä? Viime seasonilla itselläni oli useammassa pelissä häiriköitä joista kahdessa oli ihan selkeitä tapauksia ja loppujen pelaaminen vaikutti muuten vain griefaamiselta. Mietinpähän vaan kuinka paljon korkeampi placement rank olisi ollut ilman noita.
 
Onko kenelläkään ollut trolleja/throwaajia placementeissä? Viime seasonilla itselläni oli useammassa pelissä häiriköitä joista kahdessa oli ihan selkeitä tapauksia ja loppujen pelaaminen vaikutti muuten vain griefaamiselta. Mietinpähän vaan kuinka paljon korkeampi placement rank olisi ollut ilman noita.
Kyllä niitä piisasi viimeksi ja kolme matsia hävittiin siihen että oman vuoron alussa tiimistä katoaa pelaaja.. motivoi kivasti :grumpy:
Tämän illan "elämyksiä" odotellessa:hungry:
 
Ana buffi erittäin tervetullut. Ja Mercyn nerffi jo tällaisenaan vois tulla PTR:ltä läpi, se casting time on juurikin sellainen että sen voi keskeyttää sopivalla herolla ja napsia Mercyn pois. Joten jatkossa joutuvat miettimään tarkkaan kannattaako ressata vai ei.

Pari päivää sitte Widowmakerilla paras peli ikinä, ehkäpä sitä pikkuhiljaa oppii tuollakin pelaamaan. Mukava tunne ku headshotit vain kilisee.

VmuHAum.jpg
 
Zenyatan Trancedence hiilaa 300/sec. Ollaan veljen kanssa mietitty, että onko tuota mahdollista depsiä yli, että joku trancedencen vaikutuksen alaisena oleva kuolee? Siis ilman 1 shot ultia (McCree, D.VA, Junkrat). Esimerkiksi jos 100% energy Zarya ultaa koko tiimin, Pharah+Reaper+Hog+Genji+Hanzo ultaavat siihen päälle niin saako joko tiimin tapettua, vaikka vihollisen Zenyatta käyttäisi Trancedencen?

Paljonkohan yhdellä Trancedencella on edes mahdollista saada healingia tehtyä, itsellä ennätys taitaa olla jotain 2k+ luokkaa, Redditissä oli tosin video yli 4.2k Trancedencesta.
 
Vanha beyblade vetäs kyllä komeesti Zen ultin läpi, en tiiä toimiiko enää. Läheltä ammuttu nano barragekin taitaa tuohon kyetä.
 
Toki on mahdollista tehdä enemmän vahinkoa, muutenhan olisi sama jos se tekisi kaikista kohdalle osuvista vahingoittumattomia + täydet hp:t.
 
eYQGZb9.jpg


Se taitaa nyt olla kaikki suomalaiset OWL-pelaajat julki. Odotetusti melkein kaikki Gigantista pääsi mukaan.

Dallas Fuel
  • Timo "Taimou" Kettunen | DPS

Houston Outlaws
  • Jiri "LiNkrz" Masalin | DPS

Philadelphia Fusion
  • Joona "Fragi" Laine | Tank

Los Angeles Gladiators
  • Benjamin "BigG00se" Isohanni | Support
  • Jonas "Shaz" Suovaara | Support

Florida Mayhem
  • Aleksi "Zuppeh" Kuntsi | Support


Ulkopuolelle siis jäi Zappis, Davin ja Tseini. Vähän yllätyksenä tuli Zappiksen poisjäänti. World cupin karsinnat sillä meni vähän penkin alle, mutta contendersissä todella vahvaa pelaamista. Hyvä flex monellakin eli herolla, mutta olisko selkeämmät roolit sit etusijalla liigassa? Ilmeisesti kesken kauttakin voidaan ottaa porukkaa mukaan joukkueeseen jos tuleekin tarvetta vahvistuksille. Toivottavasti sitten tärppäis lopuillekin. Tai ainakin viimeistään sitten contendersin kakkoskauden jälkeen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 724
Viestejä
4 494 103
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom