Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Koko Contenders seasonin ajan EnvyUs on ollut niin ylivoimainen että ovat voineet pelata rennosti ja Offmeta tiimeillä :D Tuokin Seagullin vaihto Mickien tilalle pelaamaan Dvaa oli hyvä esimerkki siitä.
 
Oli kyllä hyvät playoffsit ja finaalit contenderissa. Huippu juttu Team Gigantille tuo voitto, hyvin pelattu vaikka Misfits laittokin kampoihin. Pitää kyllä vähän perua negaa tuosta Shazista, et vaikka runkosarjan alussa näytti vähän heikolta toiminta niin loppuajasta ei oo kyllä ollu mitään valittamista pelaamisessa. Päinvastoin oli hyvää sombra ja zen pelaamista. Linkzr pelas kyllä loistavasti finaalin, mutta oli koko tiimin ansiota että voittivat. Ihmeelliset nuo säännöt että saa valita saman mapin toisenkin kerran, anubis varmaan surkein mappi.
 
Ilmeisesti Halloween Terror PvE ei ole muuttunut viime vuodesta? Vähän olis toivonut siihen päivitystä tai jonku stage 2 osion esim. linnaan. Ja olishan tuo mappi toiminut hyvin payload tyylisestikin.
 
Ilmeisesti Halloween Terror PvE ei ole muuttunut viime vuodesta? Vähän olis toivonut siihen päivitystä tai jonku stage 2 osion esim. linnaan. Ja olishan tuo mappi toiminut hyvin payload tyylisestikin.

Viime vuonna siinä ei muistaakseni ollut Symmetraa "bossina".
 
Genji: Dragonblade no longer interrupted when Genji is stunned or hacked
Orisa: Supercharger can now be interrupted when Orisa is stunned or hacked
Sombra: Hack Now interrupts the following ultimate abilities during their cast time: Ana's Nano Boost, Orisa's Supercharger, Mei's Blizzard, Reinhardt's Earthshatter, and D.Va's Call Mech

Overwatch Patch Notes
 
Sombra nyt vieläkin vahvempi pro-peleissä. Anubiksessa, Volskayassa ja Route66 melkein op. Matalan sr peleissä silti kehnohko, koska ei osata pelata sen ympärillä eikä tämä välttämättä muuta asiaa.
 
Sombra nyt vieläkin vahvempi pro-peleissä. Anubiksessa, Volskayassa ja Route66 melkein op. Matalan sr peleissä silti kehnohko, koska ei osata pelata sen ympärillä eikä tämä välttämättä muuta asiaa.

Ei tuo nyt ole alemmilla rankeilla Sombralla pelatessa edes se suurin ongelma. Sombra täyttää kohta vuoden verran ja se on vieläkin ehkä eniten paskaa niskaansa saava hahmo. Kun pelasin vielä jossain silver-matala platina-akselilla niin oli lähes mahdotonta löytää tiimi jossa joku (tai peräti koko tiimi) ei ala olemaan toxic tai throwaamaan Sombra-pickin takia. Tähän päälle sitten vielä olematon kommunikointi niin Sombralla pelaaminen on aivan täyttä syöpää ainakin diamondiin asti.
 
Ei tuo nyt ole alemmilla rankeilla Sombralla pelatessa edes se suurin ongelma. Sombra täyttää kohta vuoden verran ja se on vieläkin ehkä eniten paskaa niskaansa saava hahmo. Kun pelasin vielä jossain silver-matala platina-akselilla niin oli lähes mahdotonta löytää tiimi jossa joku (tai peräti koko tiimi) ei ala olemaan toxic tai throwaamaan Sombra-pickin takia. Tähän päälle sitten vielä olematon kommunikointi niin Sombralla pelaaminen on aivan täyttä syöpää ainakin diamondiin asti.

Näinhän se vähän on. Timantissa ei välttämättä saa paskaa niskaan, mutta ei Sombran ympärilläkään kunnolla pelata. Tankin ei käytä healt packejä eikä pusketa kunnolla empn aikana.
 
Eikös tuo Endless tullut uutena?
Viime vuonna siinä ei muistaakseni ollut Symmetraa "bossina".

Ihan ok muutoksia tuo endless mode ja symmetra. Symmetran uus skini on kyllä hieno ja nähtävästi kaikki hyvät tyypit on pelaamassa tuota pve-modea, kun eilen melkein joka comp pelissä oli taas ihme griefereitä ja throwereita. Ärsytti pelata mut oli hyvä siirtyä muutaman pelin jälkeen itsekin tuohon halloween brawliin.

Näinhän se vähän on. Timantissa ei välttämättä saa paskaa niskaan, mutta ei Sombran ympärilläkään kunnolla pelata. Tankin ei käytä healt packejä eikä pusketa kunnolla empn aikana.

Monesti ongelmana on se, ettei sombra tai moni muukaan ilmota siitä ultin käytöstään voicessa jolloin ei olla valmiina siinä tilanteessa. Comboaminen jää kokonaan tai sitten on tehotonta.
 
Onko pelissä joku syöpämoodi päällä viime aikoina, kun kahden viikon ajan on ollut sellaista hirveää griefiä kaikki pelit? Aivan käsittämätöntä touhua, kun joka matsissa joku trollailee tahallaan tai on näitä 4x DPS -tiimejä yms.
 
Onko pelissä joku syöpämoodi päällä viime aikoina, kun kahden viikon ajan on ollut sellaista hirveää griefiä kaikki pelit? Aivan käsittämätöntä touhua, kun joka matsissa joku trollailee tahallaan tai on näitä 4x DPS -tiimejä yms.
On jäänyt tosi pienelle huomiolle Blizzardin suunnalta nämä trollit ym. pelien pilaajat. Lopetin käytännössä koko pelin pelaamisen jokunen viikko sitten. En ole jäänyt kaipaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen oli kyllä ihmeellisen täydellinen päivä soloquessa, 10-2 pelit ja melkeen jokaisessa pelissä kunnon kommunikointi + hyvä tiimi. Ainoastaan yksi peli noistakin oli täydellinen ylijuoksu ja muut hyvin tasaisia. Ja toissapäivänä pelit oli yhtä syöpää. Ihan tuurista kiinni että minkälaisia pelejä sitä omalle kohdalle sattuu.
 
Tuli viimein satunnaisella pelailulla mentyä yli 3k. Samaa trollailua toi on joka rankilla.
 
Ei kyllä mulla masterin jälkeen alkaa perseily. Ketään ei kiinnosta mercya pickkaa. Oma tyttöystävä (GM) joutuu pelaamaan mercya kun kerran osaa :D
On kyllä ihan sairas tää uus mercy, pakko valita tai muuten häviö.
Lentää kohta näyttö ikkunasta kun ei pysty tappamaan ulti päällä olevaa mercya vaikka kuinka monta miljoonaa tuntia on pelattu.
 
Olisikin 4dps ainoastaan compissa, tuntuu olevan 5+zen. Tuota PVE tullut pelailtua, mutta alkaa vähän tylsäksi käymään sekin. Ehkä tässä on hyvä pitää pieni tauko koko pelistä...
 
Ei kyllä mulla masterin jälkeen alkaa perseily. Ketään ei kiinnosta mercya pickkaa. Oma tyttöystävä (GM) joutuu pelaamaan mercya kun kerran osaa :D
On kyllä ihan sairas tää uus mercy, pakko valita tai muuten häviö.
Lentää kohta näyttö ikkunasta kun ei pysty tappamaan ulti päällä olevaa mercya vaikka kuinka monta miljoonaa tuntia on pelattu.
Niin grandmasterissako ei kukaan meinaa mercyä pickata? Ite mercyä pelaavana huomannu viime päivinä, että vihun soltun ulti lähtee heti päälle mercyn ultin jälkeen että varmasti saisivat mut hengiltä.

Luciolla saa nykyään olla aika tarkkana ultin käytössä kun se Q:n painaminen kuluttaa sen samantien 0%. Aika monta kertaa mennyt koko ulti hukkaan kun on tapettu siinä hypyn aikana.
 
Olisko täällä master-tason jengiä, joiden kaa vois team uppaa?
Tuntuu tällä hetkellä kovin hankalalta nousta 3400 --> masteriin (ja siis GM oikea tavoite), kun soloqueue on paikoin hankalaa.
Pari kaveria löytyy, mutta pelaavat vain silloin tällöin, ja tuntuu ihan yöltä päivältä se ero kun pelaa yksin tai edes duoq.
Mainaan depsejä, mutta fillailen tarpeen mukaan ja pari kautta masterissa nyt takana konepäivityksen jälkeen.
Discord olis jeba.
 
Viimeksi muokattu:
Onko pelissä joku syöpämoodi päällä viime aikoina, kun kahden viikon ajan on ollut sellaista hirveää griefiä kaikki pelit? Aivan käsittämätöntä touhua, kun joka matsissa joku trollailee tahallaan tai on näitä 4x DPS -tiimejä yms.

Itellä ollut viime aikoina ihan samat fiilikset compin suhteen, viimeisen viikon oon pelannut lähinnä quick playtä. Ei jaksa oikeasti alkaa arpomaan enää onko tiimissä pelaajia joilla on aivot vai ei.

Joko tiimi on täynnä dps-pelaajia tai niitä ei ole yhtään tai sitten pelaavat vain yhdellä dps-hahmolla (Genji tai Junkrat), ketään ei kiinnosta kommunikoida, ketään ei kiinnosta healata, ketään ei tunnu kiinnostavan yleisesti mikään, "oho hups hävittiin, no ihan sama". Tähän sitten päälle vielä trollit ja throwaajat.

Tuskin tulen pelaamaan comppia enää tällä seasonilla, kyllä tää touhu alkaa jo siinä määrin turhauttamaan. 160sr pitäisi nousta että pääsisi edes takaisin diamondiin mutta taitaa olla tällä menolla helpommin sanottu kuin tehty.

 
Jees, menin pelaamaan 3v3 lockout eliminationia. Vihuilla Mercy. Taidanpa jatkaa suosiolla taukoa.

Uusia skinejä olisi kiva saada, mutta ei järki kestä loputonta arcaden tahkomista. Peliin menee erittäin nopeasti into muutaman häviön jälkeen kun ei riitä että pelaat peliä, vaan pitää myös voittaa niitä matseja mahdollisten randomien kanssa, mikä on joskus aivan mahdotonta.
 
Viimeksi muokattu:
Jees, menin pelaamaan 3v3 lockout eliminationia. Vihuilla Mercy. Taidanpa jatkaa suosiolla taukoa.

Uusia skinejä olisi kiva saada, mutta ei järki kestä loputonta arcaden tahkomista. Peliin menee erittäin nopeasti into muutaman häviön jälkeen kun ei riitä että pelaat peliä, vaan pitää myös voittaa niitä matseja mahdollisten randomien kanssa, mikä on joskus aivan mahdotonta.

Eihän se mercy ole kuin sen yhden erän voiton verran?
 
Peliin menee erittäin nopeasti into muutaman häviön jälkeen kun ei riitä että pelaat peliä, vaan pitää myös voittaa niitä matseja mahdollisten randomien kanssa, mikä on joskus aivan mahdotonta.

Niin, ihmiset joita ei kiinnosta pelata tiiminä tiimipohjaisessa pelissä ovat ehkä tämän(kin) pelin suurin ongelma.
 
Joko tässä saa bannia jos perseilee compissa? About kahteen kuukauteen ei ole tullut pelattua kun pelit GM-tasolla olivat aivan syöpää, eikä ainakaan tuolloin Blizzardia kiinnostanut tehdä asialle mitään.

edit: ois toki voinut lukea pari viestiä ylöspäin ;)
 
Ei varmaan ilman kymmentä tuhatta raporttia.
Kaplan puhui joskus kuukausi pari takaperin siitä että tiukentavat otettaan griefereitä kohtaan, mutta päivitysten jälkeen todettiin että se banni vaatii reilusti yli tuhat reporttia.

 
Kaplan puhui joskus kuukausi pari takaperin siitä että tiukentavat otettaan griefereitä kohtaan, mutta päivitysten jälkeen todettiin että se banni vaatii reilusti yli tuhat reporttia.


Voisin melkein tehdä ihan vain Blizzardille vittuillakseni trolliaccountin ja katsoa kuinka kauan pystyisin pelaamaan attack-Torbjörnillä ennenkuin saisin bannia.

Toisaalta on vaikeaa määritellä mikä on trollaamista, on melkeinpä mahdotonta todistaa pelaako joku jollain herolla puhtaasti trollatakseen vaikka hero olisikin tilanteeseen nähden kuinka sopimaton. Riittää että edes näyttää siltä että yrittää pelata niin selviää todennäköisesti banneitta, eri juttu sitten jos hyppii ulos mapista koko matsin ajan tai afkaa koko pelin ajan spawnilla.
 
"Väärän" heron pelaaminen ei ole vastoin sääntöjä, ja "väärän" heron reporttaaminen on reporttisysteemin abusea. Eli attack torb ei ole väärin, mutta tahallaan huonosti sillä pelaaminen on. Off-meta heroilla ja koostumuksilla voi helposti voittaa pelejä, ei siitä pidä rankaista.
 
Eipä tuosta mitään tulisi jos aina reporttaisi offmetan pelaamisesta. Nämä myrkylliset tapaukset on taas helppo huomata, eivät säätele sanoja yleensä. Tai jos mercy ei healaa ketään ja juoksentelee pistooli kädessä.
 
Nyt ei ole kovin montaa toxic tyyppiä peleissä ollut, mutta enemmänkin näitä ihmisiä jotka pickaa hahmoja joilla eivät tyypillisesti pelaa tai sitten perseilevät esim. mercyllä tai mei:llä. Eilenkin oli yksi mercy joka vain meni pointille ja kuoli jatkuvasti, ei yrittänyt hiilata tai ressata ketään.

Sekään ei ole kyllä yhtään riittävä rangaistus että hiljennetään ihmisiä, miten se auttaa tiimipelissä jossa pitäisi kommunikoida. Samalla tavalla ne voi perseillä vaikkeivat voisi chatissä ja voicessa muita haukkuakkaan.
 
Täytyy myöntää että solo-queue on perseestä. Oikeastaan aivan täysin sama miten hyvin pelaat, niin sillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Random-pelaajista koostuvat tiimit on joko hyviä tai huonoja, jos olet siellä yksin hyvä sillä ei ole merkitystä 99% tapauksista, ja siitä ei saa pisteitä että pelaa hyvin jos tuloksena ei ole voittoa. Peli on joko super helppo tai mahdoton, tasaisia hyviä pelejä ei oikeen ole. Jos pelaajien tasoa mitattaisiin muulla kuin voitoilla voisi olla ehkä erilaista.

Olen eri mieltä näistä "huonometa" tai huonot pickit, lähinnä hyvä tiimityöskentely ja kummalla puolella on parempia pelaajia voittaa huolimattia pickeistä. Toxic-pelaajat voi pistää mutelle, yleensä ne on kuitenkin niitä hyviä pelaajia jotka whinettää koska muut pelaa paskasti.. =) Paskaahan se on kieltämättä.
 
Niin ja saatais noi trollit ja perseilijät derankattua jos mitattaisiin oikeastaan vaan pelaajien tasoa. Ymmärrän kyllä että joku pointti on "vain voitolla on väliä", mutta ei se sitten oikeessa elämässä mene niin, lähinnä tämä johtaa paskoihin peleihin kun niin eri tasosta sakkia.
 
Niin ja saatais noi trollit ja perseilijät derankattua jos mitattaisiin oikeastaan vaan pelaajien tasoa. Ymmärrän kyllä että joku pointti on "vain voitolla on väliä", mutta ei se sitten oikeessa elämässä mene niin, lähinnä tämä johtaa paskoihin peleihin kun niin eri tasosta sakkia.

Mua häiritsee se kuinka rankkien välillä ei tunnu olevan paikoitellen mitään selkeää tasoeroa, tuntuu että jotkut diamond-matsit olisi voitu käydä yhtä hyvin vaikka gold-tasolla. Ihan jo platinassakin on tullut ihmeteltyä että miten noin pelaava voi olla näinkin korkealla rankilla, esim. Mcree häviämässä kaksintaistelun Zenyatalle ja toinen Mcree lähtemässä (kuolemassa) yksin koko vihollistiimiä vastaan kun muu tiimi vasta koittaa ryhmittyä uudestaan spawnilla.
 
Mua häiritsee se kuinka rankkien välillä ei tunnu olevan paikoitellen mitään selkeää tasoeroa, tuntuu että jotkut diamond-matsit olisi voitu käydä yhtä hyvin vaikka gold-tasolla. Ihan jo platinassakin on tullut ihmeteltyä että miten noin pelaava voi olla näinkin korkealla rankilla, esim. Mcree häviämässä kaksintaistelun Zenyatalle ja toinen Mcree lähtemässä (kuolemassa) yksin koko vihollistiimiä vastaan kun muu tiimi vasta koittaa ryhmittyä uudestaan spawnilla.[/QUOT

Kantsii vaan ottaa rento asenne. Itse jossain vaiheessa tajusin että on ihan sama pelaako niska limassa tosissaan vai pari bisseä juoneena ja muulla kuin millä on "hyvä". Pääasia että on hauskaa. Voitto tai häviö ei riipu kauheasti omasta panostuksesta. (quickplay ei ole hauska edes kännissä.)
 
Kantsii vaan ottaa rento asenne. Itse jossain vaiheessa tajusin että on ihan sama pelaako niska limassa tosissaan vai pari bisseä juoneena ja muulla kuin millä on "hyvä". Pääasia että on hauskaa. Voitto tai häviö ei riipu kauheasti omasta panostuksesta. (quickplay ei ole hauska edes kännissä.)

Millä rankilla mahdat pelata?
 
Mikä nyt vituttaa overwatchissa myös on että siinä ei voi valita serveriä millä pelaa. Serverit on hitaita ja keskieuroopassa. Mitään yhteisöjä ei voi muodostua kun aina joka pelissä on tuntemattomia. Käytännössä on mahdotonta nähdä toista pelaajaa uudestaan pelin jälkeen. Mainetta ei synny hyvään tai huonoon suuntaan. Ja hyviä pelejä ei voi myöskään muodostua kun pelit on aina niitä randomeita pelaajia.
 
gm ja m, nykysin m. vaihtelee viikottain.

No voi olla että pelaajien taso alkaa pikku hiljaa vakiintua korkeammilla rankeilla mutta toisaalta ihan samaa perseilyä ja trollaamistahan noillakin esiintyy. Katsoin tässä hiljattain yhtä gm-streamaajaa jonka yhdessä Volskaya-pelissä kummallakin puolella oli ekassa erässä ainakin kaksi trollia/throwaajaa ja toisesta erästä tuli mieleen lähinnä quick play kun porukat ilmeisesti kyllästyivät yrittämään tosissaan.
 
Compin ongelmahan on se, että se tuntuu olevan uusi QP.

Ketään ei kiinnosta pickata "kunnollista" heroa ja kärjistetyisti joka tilanteessa pitää pelata sitä Genjiä tai Hanzoa. Toki, niillekin on paikkansa. Suurin osa peleistä hävitään/voitetaan mentaalisella puolella, ainakin itsellä pelejä on hävitty liian usein sen takia kun joku throwaa matsin muutaman epäonnistuneen puskun jälkeen. Tässä vaiheessa tiimi haukutaan paskaksi ja omia taitoja kehutaan samalla kun otetaan joku trolli pick. Lisäksi häviävän pieni osa pelaajista osaa pelaa tankkia/healaria kohtalaisella tasolla ja suurin osa haluaa olla DPS. Itse olen alistunut osaani ja pelaan useimmiten healeria, mm. kuluneella seasonilla pelatuin hero oli Zenyatta 9h ja seuraavana tuli Reaper 2h. Voittoprosentti Zenyatalla 59% jota voin pitää omiin taitoihin nähden kohtuullisena.

Toinen asia mikä vituttaa on se, että ei tajua counter herojen merkitystä. Soldier tai McCree tappaa Pharahin huomattavasti helpommin kuin Hanzo ja vastaavasti Genji tappaa Bastionin. Monille se ei mene yksinkertaisesti jakeluun, mutta ehkä ihan hyviä, että porukka pelaa niillä heroilla joita kuvittelee osaavansa pelata. Tätä seasonia tuli pelattua 17h ja enempää tuskin pelaan. Seuraavalla seasonillakin todennäköisesti vain placementit, että saa competitive pisteet.

Jotain tälle tulisi tehdä, mutta en tiedä mitä. Tuskin tietää Blizzardikaan.
 
Aika hyvä mobility buffi tuli mercylle viime patchissä, ressit ultimaten aikana väheni nyt sen 1kpl kun cooldown ei nollaudu q:ta painamalla ja se on aina sen 30s.

Eipä tuo omasta mielestä kauheana skill cappiä nosta, saa olla aika kädetön pelaaja jos ei tuota mobility buffia osaa hyödyntää, sekään ei paljoa vaikuta että ressien määrä pelissä vähenee muutamalla kappaleella.
 
Mercy tuntuu patchinkin jälkeen olevan silti ihan liian tärkeä tiimille, jotta sitä ei pickaisi.
Aiemmin pelasin paljon Mercyä, mutta nyt oon kyllästynyt ja haluisin pelata esim. Anaa, mutta ei sitä viitsi pickata, kun tietää antavansa vihutiimille liikaa etumatkaa jos ei omassa tiimissä ole Mercyä.
 
Compin ongelmahan on se, että se tuntuu olevan uusi QP.

Ketään ei kiinnosta pickata "kunnollista" heroa ja kärjistetyisti joka tilanteessa pitää pelata sitä Genjiä tai Hanzoa. Toki, niillekin on paikkansa. Suurin osa peleistä hävitään/voitetaan mentaalisella puolella, ainakin itsellä pelejä on hävitty liian usein sen takia kun joku throwaa matsin muutaman epäonnistuneen puskun jälkeen. Tässä vaiheessa tiimi haukutaan paskaksi ja omia taitoja kehutaan samalla kun otetaan joku trolli pick. Lisäksi häviävän pieni osa pelaajista osaa pelaa tankkia/healaria kohtalaisella tasolla ja suurin osa haluaa olla DPS. Itse olen alistunut osaani ja pelaan useimmiten healeria, mm. kuluneella seasonilla pelatuin hero oli Zenyatta 9h ja seuraavana tuli Reaper 2h. Voittoprosentti Zenyatalla 59% jota voin pitää omiin taitoihin nähden kohtuullisena.

Toinen asia mikä vituttaa on se, että ei tajua counter herojen merkitystä. Soldier tai McCree tappaa Pharahin huomattavasti helpommin kuin Hanzo ja vastaavasti Genji tappaa Bastionin. Monille se ei mene yksinkertaisesti jakeluun, mutta ehkä ihan hyviä, että porukka pelaa niillä heroilla joita kuvittelee osaavansa pelata. Tätä seasonia tuli pelattua 17h ja enempää tuskin pelaan. Seuraavalla seasonillakin todennäköisesti vain placementit, että saa competitive pisteet.

Jotain tälle tulisi tehdä, mutta en tiedä mitä. Tuskin tietää Blizzardikaan.

Juuri tuon takia alemmilla rankeilla pelaaminen on vaikeaa ja sieltä nouseminen vielä vaikeampaa. Ja sanovat vielä että elohelvettiä ei ole olemassa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Juuri tuon takia alemmill rankeilla pelaaminen on vaikeaa ja sieltä nouseminen vielä vaikeampaa. Ja sanovat vielä että elohelvettiä ei ole olemassa. :D
Vaikeaahan se on, mutta pitää vain pelata paremmin. Tässä kun ei voi vaikuttaa kuin omaan pelipanokseen ja herovalintaan eli pitää yrittää kantaa joukkuetta. Aina se ei vain ole mahdollista.
 
Vaikeaahan se on, mutta pitää vain pelata paremmin. Tässä kun ei voi vaikuttaa kuin omaan pelipanokseen ja herovalintaan eli pitää yrittää kantaa joukkuetta. Aina se ei vain ole mahdollista.

Sehän tuolla bronze-gold akselilla (ja joskus oikeastaan vielä plateissakin) on perseestä että pelit ratkaistaan pikemminkin yksilösuorituksilla kuin tiimityöskentelyllä. Yksi hyvä dps-pelaajaa saattaa pistää koko vihollistiimin matalaksi koska kukaan ei vain yksinkertaisesti osaa tehdä mitään tämän pysäyttämiseksi.

Omasta mielestäni yksinkertaisesti paras hero alemmilta rankeilta nousemiseen on Zarya, vihut feedaa particle cannnonin chargea hulluna joten jos dps kusee voi sillä koittaa paikata sitä sillä kukaan ei todennäköisesti keskity Zaryaan, esim. Junkratit spammivät chargen täyteen hetkessä. Jopa Pharahitkin on joskus helppo tappaa koska eivät osaa varoa ja lentävät usein liian matalalla. Genji mainitkin on aika helppoa napsia. Zaryalla pelatessa kehittää myös omaa pelisilmää kun joutuu tarkkailemaan mitä muut tekevät ja missä menevät.

Ja vaikka depseinä olisikin esimerkkinä one trick Hanzo ja Genji se ei todennäköisesti haittaa yhtään sillä kummankin ultilla ja Gravilla pystyy oikeassa paikassa vetämään suurin piirtein koko vihollistiimin alas ja tuskin kukaan tajuaa ottaa esim. Zenyattaa counteraamaan niitä. Jos joku osaa pelata Pharahilla niin sekin on hyvä, hyvällä tuurilla vihollisen tiimissä ei ole hitscanejä/depsit eivät halua vaihtaa hitscaniin ja vaikka olisikin ne eivät joko keskity Pharahiin tai eivät vain osu.

Itse nousin viime seasonilla silveriltä platinaan pelaamalla lähes pelkästään Sombralla ja Zaryalla ja jälkimmäisellä tuli kannettua välillä ihan urakalla ja voin todellakin sanoa että elohelvetti on olemassa.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 741
Viestejä
4 494 559
Jäsenet
74 286
Uusin jäsen
taavio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom