Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Jollakin oli ihan harkitsemisen arvoinen idea se, että matchmakingissa itse valitsisi hahmoluokista (dps, tank, sup) pari joita mieluiten pelaa ja peli yrittäisi sen perusteella mätsätä semmoiseen porukkaan johon oma rooli sopii parhaiten.

edit: tai siis semmoiseen porukkaan johon tarvitaan sinun hahmoluokkasi pelaaja.

Tuossa on tosiaan se ongelma, että Blizzard ei halua määritellä itse vahvasti metagamea. Esimerkiksi League of Legendsissä aikoinaan taisi olla tuollainen systeemi (ei ole tullut pelattua moneen moneen vuoteen), mutta siinä oli hyvinkin staattinen meta sen osalta mitä rooleja tiimistä pitää löytyä. Blizzun toiveena ja tavoitteena taitaa olla, että lähes millä tahansa tiimikompilla pystyisi pelaamaan ja voittamaan pelejä ja uusia taktiikoita kehiteltäisiin. Lisäksi tuossa tulisi väistämättä tilanteita, joissa joku merkkaa itsensä supportiksi ja pelaa jotain solttua, kun "sillä pystyy healaamaan". Samoin peli voisi olla mielenkiintoista kun supportteina olisi sombra ja symmetra :)
 
@Recycle Mikä oli veljesi viime kauden loppu SR-lukema? Minulla tuli omia placementteja pelatessa vastaan pelaaja, joka oli viime kaudella pronsissa ja nyt pelasi duossa placementtaja n.3.8k tasolla. Ihan selkeästi kuulu sinne tasolle, mutta myöhemmin kun katsoin minkä rankin tämä pelaaja sai niin se oli jotain silver luokkaa.
 
@Recycle kun veli on noin hyvä tracer/mccree niin aika sujuvastihan tuo pystyy carryamaan tiimiä ja siten löytää itsensä sieltä minne kuuluu jos vaan viitsi muutama kymmenen matsia pelata. Hikisempää olisi jos ne mainit olisi vaikka tankkeja.
 
@Recycle Mikä oli veljesi viime kauden loppu SR-lukema? Minulla tuli omia placementteja pelatessa vastaan pelaaja, joka oli viime kaudella pronsissa ja nyt pelasi duossa placementtaja n.3.8k tasolla. Ihan selkeästi kuulu sinne tasolle, mutta myöhemmin kun katsoin minkä rankin tämä pelaaja sai niin se oli jotain silver luokkaa.
~1900
@Recycle kun veli on noin hyvä tracer/mccree niin aika sujuvastihan tuo pystyy carryamaan tiimiä ja siten löytää itsensä sieltä minne kuuluu jos vaan viitsi muutama kymmenen matsia pelata. Hikisempää olisi jos ne mainit olisi vaikka tankkeja.
Tänäänhän tuo selviää, pitää kohta lähteä kokeilemaan.
 
Ei nyt aivan alkanu uusi kausi niinkuin halusin. 46 peliä takana ja SR dipannu 300 pojoa alaspäin timantista. :tdown: Koko ajan menee niin että voittaa yhden ja häviää 2.

3 peliä ainoastaan ollut missä joku on lähtenyt tai trollannut, eli ne on kyllä vähentyneet. Täysin ollu tiimipelin ja kommunikaation puutetta nuo häviöt.
 
Kylläpä on taas paskaa. Porukka rupeaa ulisemaan ja throwaamaan matseja heti kun ollaan hieman tappiolla, vaikka muutamalla hyvällä onnistumisella saataisiin tasainen matsi käännettyä voitoksi.
 
Aika iso ongelma on tuo että kaikki yleensä haluaa pelata vain dps:ää vaikkei niiden taito siihen täysin riittäisikään. Monen monta peliä ollu taas missä tulee 4 instalock dps:ää ja kukaan ei halua vaihtaa. Tai sitten tulee näitä instalock hanzoja jotka ei ole voicessa tai chatissä. Vaikka tiimiin otetaan zarya ja yritetään pelata tän kommunikoimattoman hanzon kanssa niin se ei edes yritä combota ulttejakaan. Täysin hyödytöntä tulla tuolla asenteella tiimipeliä pelaamaan kun olis se CS tai COD vaihtoehto olemassa.

Varmasti youtube/reddit ja muut vaikuttanu tuohon, että kaikki haluaa pelata dps:ää, koska sillä on "helpointa" nostaa rankkia. Eikä blizzukaan auta siinä, että se palkitsee yksilösuoritusta, jolloin tankkien ja varsinkin supporttien pelaaminen ei ole yhtä palkitsevaa.
 
En nyt sanois, että sen rankin kasvatus on helpointa DPS-sankarilla. Toi rankkisysteemi kuitenki vertaa aika paljon pelaajien suoritusta toisiin samaa sankaria pelaaviin. DPS-sankarilla on vaan helpointa alottaa, jos tulee jostain toisesta räiskintäpelistä. DPS-sankareilla voi fragailla paremmi kuin jollai tankilla tai hiilerillä. Suurin osa pelaajista kuiteski tulee jostain TF2, CS, Quake, tms. vastaavasta fragittelypelistä ja ei noissa oikein ole support-rooleja.
 
Eilen ehtoolla pelailin placementteja. Ekassa matsissa tiiminä kaks platua, kulta, hopea ja Mercy main. Vihuilla kolme timanttia ja kaks masteria. Ei menny hyvin. :D

Toinen samanlainen peli, kaks voittoa suolasen tiimin kans ja kaks miellyttävää voittoa. Eli kolmannes peleistä nautittavia ja nekään eivät olleet erityisen tasaväkisiä.

Jos sitä loput tos ehtoolla...
 
@Blah no mut on se kuitenkin vähän huono et suurin osa haluaa vaan frägäillä depsillä eikä ymmärrä sitä tiimipelin käsitettä.
 
@Blah no mut on se kuitenkin vähän huono et suurin osa haluaa vaan frägäillä depsillä eikä ymmärrä sitä tiimipelin käsitettä.
Tankit & hiilerit tarvii buffia fun-to-play suhteen ja muutenki OW:ssa sais olla joku LFG-järjestelmä vakavempia comppimatseja varten. Oli tankkeja ja hiilereitä miten paljon tahansa niin se tiimipelin määrä ei siitä välttämättä nouse yhtään, koska tiimit lyyää iha satunnaisista pelaajista kasaan.
 
Depsit nyt vaan on hauskempia pelata. Kyllähän jonku Reiskan ja apinan jauhaminen aika puulta rupee maistuun. Niissä ei pahemmin ole opeteltavaa depseihin verrattuna.
 
Depsit nyt vaan on hauskempia pelata. Kyllähän jonku Reiskan ja apinan jauhaminen aika puulta rupee maistuun. Niissä ei pahemmin ole opeteltavaa depseihin verrattuna.
Opettelee vaikka Anan kunnolla niin saattaa mennä tunti jos toinenkin.
 
Tulipahan placementit tehtyä. 8/10 ja 3211sr. Viime kausi päätty 2913, joten ei paha.
 
Alkaa menemään vähän motivaatio rankedin pelaamiseen. Placementeissä mid-platinaan ja pääsin lopulta diamondiin, putosin sieltä ensiksi kaksi kertaa takaisin platinaan ja kipusin kummallakin kerralla uudestaan diamondiin (season high 3058) mutta kolmannella kerralla näin ei enää tapahtunut. Nyt rankki on 2543.

Tämä voi kuulostaa tyypilliseltä "tiimit on vain paskoja"-seliseliltä mutta huomattavassa osassa matseja tämä on ollut ihan täyttä totta. Toxiceja, throwaajia, trolleja, typeriä/perseileviä lapsia, sooloilevia dps-pelaajia jotka kuvittelevat voivansa hoidella koko vihollistiimin yksin(AINA joko Genji tai McCree) tai muuten vain huonoja pelaajia ei ole ollut toki joka pelissä mutta kuitenkin PALJON. Tuntuu että ilman noita aivan totaalisia perseilymatseja rankki olisi ainakin 200sr isompi kuin nyt. Eipä tuota platinaa ole sanottu turhaan paskimmaksi rankiksi koko pelissä.
 
Eipä se täs timantissakaan paljoa muutu ja mitä streamejä kattellu, niin GM:ään. Ei ehkä trolleja tai toxic niin paloja, mutta matsien laatu vaan on huono. Voitotkin on usein helppo stomp, josta ei paljoa käteen jää.
 
Eipä se täs timantissakaan paljoa muutu ja mitä streamejä kattellu, niin GM:ään. Ei ehkä trolleja tai toxic niin paloja, mutta matsien laatu vaan on huono. Voitotkin on usein helppo stomp, josta ei paljoa käteen jää.

No ei se diamond mitään kauhean ihmeellistä ollutkaan, mitä nyt ehdin siellä vähän aikaa olemaan, hetken aikaa kuvittelin jo että tästä se peli varmaan vasta alkaakin. Heti eka peli diamondissa oli ihan täydellinen yliajo jonka kruunasi leaver ekalla roundilla ja tokalla roundilla päätettiin että annetaan olla ja lähdettiin kaikki lätkimään. :D

Jos tipun vähänkin alemmas platinasta niin täytyy varmaan pyytää yhtä GM-kaveria boostailemaan tai luovuttaa suosiolla. Ei tällaista jojottelua jaksa vanha erkkikään. :smoke:
 
Jos kiinnostaa kokeilla muuta kuin rankedia suosittelen tutustumaan kaupunkisotaan, Kausi 2 | THE KAUPUNKISOTA

Tällä kaudella on kaksi divisioonaa, 12 joukkueen competitive (2000-4000SR) ja 8 joukkueen premier (4000SR+). Tälle kaudelle ei enää voi osallistua, mutta Discordiin voi liittyä, jos kiinnostusta löytyy ensi kaudelle.
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa menemään vähän motivaatio rankedin pelaamiseen. Placementeissä mid-platinaan ja pääsin lopulta diamondiin, putosin sieltä ensiksi kaksi kertaa takaisin platinaan ja kipusin kummallakin kerralla uudestaan diamondiin (season high 3058) mutta kolmannella kerralla näin ei enää tapahtunut. Nyt rankki on 2543.

Tämä voi kuulostaa tyypilliseltä "tiimit on vain paskoja"-seliseliltä mutta huomattavassa osassa matseja tämä on ollut ihan täyttä totta. Toxiceja, throwaajia, trolleja, typeriä/perseileviä lapsia, sooloilevia dps-pelaajia jotka kuvittelevat voivansa hoidella koko vihollistiimin yksin(AINA joko Genji tai McCree) tai muuten vain huonoja pelaajia ei ole ollut toki joka pelissä mutta kuitenkin PALJON. Tuntuu että ilman noita aivan totaalisia perseilymatseja rankki olisi ainakin 200sr isompi kuin nyt. Eipä tuota platinaa ole sanottu turhaan paskimmaksi rankiksi koko pelissä.
Platina on varmaan paskin sen takia, että siellä on suurin osa pelaajista ja näin sieltä löytyy myös eniten niitä perseilijöitä. Itsekin luulin päässeeni platinasta eroon kun S4 aikana tuli noustua timanttiin ja viime kaudella peak oli 3450, mutta nyt sitä ollaan taas takasin siellä platinassa eikä ole helppoa nousu takaisin.

Oon ensimmäistä kertaa pitäny kirjaa google sheets-taulukolla tuosta SR:n kehityksestä ja näkee hyvin keskiarvoista, että häviöistä tulee enemmän tappiota kuin mitä voitoista saa, eli 50% voittoprosentillakin SR laskee koko ajan.

Volskayassa sattui ihan makea peli, kun sai puolustettua 6min A pointtia, peli päättyi siis 2-2 tasapeliin. Harvemmin onnistuu noin pitkät puolustukset ja vielä kun tietää, että siitä saa parhaimmillaan tasapelin.

Toinen matsi mikä jäi mieleen oli sellanen, missä sai fillata DPS roolia (tapahtuu kerran sadassa matsissa) Doradossa. Päättyi voittoon ja saldona 46 tappoa / ~19k damagea. Jäin miettimään, että pitäiskö alkaa pelaamaan useammin solttua kun näyttää sujuvan ihan hyvin. :lol:
 
Oma sr tuppaa yleensä nousemaan, vaikka 50/50 voitot ja häviöt, ellen pelaa ryhmässä joka laskee pelien srää.

Ihme perseilyä eilen ehtoolla, kun ihmisillä ei ollut mitään hajua miten pelataan vaikka 3100 paikkeilla. Yhdessäkin matsissa sain mennä ihan vapaasti soltulla ja vihuilla ei paljoa ollut tekoa. Enkä edes ole mikään kova solttupelaaja. Vähänkin tosta sr kasvaa, niin jään jalkoihin.

Todennutkin vähän omia heikkouksia ja siirtynyt suosiolla enemmän tankkipelaamiseen. Varsinkin korkeessa timantissa suurin osa on ainakin yhtä hyviä ellei parempia depsejä kuin minä, mutta usein kustaan tankeilla. Tosin "GM" Genji boostaili itseään platujen avulla ja sain pidettyä hyvin kaverin kuoseissa. :P

No onpahan 100% win% Mäkkärillä. :D
 
Pitänyt nyt myös pari viikkoa paussia, alko olla meno niin toxic että itsellä rauhallisena miehenä alkoi hermot mennä. Tankin tai supportin pelaaminen on ihan jees, mutta ei sitäkään jaksa nykyään kun joka pelissä instalock Shimada brothers+pari muuta depsiä. Sitten jos jaksaa d.vaa pelata, on yleensä pelin päättyessä (häviöön) silti se 4-5 kultamitalia, sitä vain miettii että mitä muuta ne omat depsit tekee paitsi feedaa vihun ulteja.

Tuosta BO5->BO3 muutoksesta en myöskään pidä tippaakaan, välillä pelit menivät pitkiksi mutta olivat silti hauskoja, koska oli kokoajan tasaista vääntöä.

Ihmetyttää myös miksi 6 soloquessa olevaa joutuu 4+2 vihutiimiä vastaan, kyllähän siinä arvata saattaa että tappiota lähdetään hakemaan.

Noista SR muutoksista en ole oikein vielä päässyt kärrylle, pitänyt niistä exceliin kirjaa eikä niissä aina kauheasti logiikkaa ole. Koko peli tulessa ja 5 kultaa, silti hikinen average gain, perässä vedettävä supportti ja all time top gainit. En ymmärrä.
 
BO5 matsit oli kyllä ihan mukavaa vääntöä toisinaan, muistan kuinka winstonillakin tuli 60-70 eliminaatiota parhaimmillaan. Itse kuitenkin tykkään tuosta BO3:sta enemmän, ei veny matsit liian pitkiksi ja kyllä sitä häviöllä ollessa pitäisi jo 1 hävityn erän jälkeen tajuta mitä pitää tehdä tuodakseen peli tasoihin.

Itsekään en ole tuota SR laskulogiikkaa ymmärtänyt, +/- 14-33 alueella se on liikkunut. Keskimäärin plussaa on tullut 23,10 ja miinusta 24,02.
 
Oliko jakaumasta jossain S3:sta tuoreempaa dataa?
Tuo oli vaan omaa mututuntumaa, mitään tuoretta dataa ei Blizzardilta ole tullut. Aiemmassa datassahan oli kultatason pelaajia eniten ja kaikkien keskiarvo 2350. Statsitrackerit näyttää aina että platinatason pelaajia olisi eniten, mutta nehän on vain suuntaa-antavia, eivätkä näytä kuin osan pelaajista.
 
Platina on varmaan paskin sen takia, että siellä on suurin osa pelaajista ja näin sieltä löytyy myös eniten niitä perseilijöitä. Itsekin luulin päässeeni platinasta eroon kun S4 aikana tuli noustua timanttiin ja viime kaudella peak oli 3450, mutta nyt sitä ollaan taas takasin siellä platinassa eikä ole helppoa nousu takaisin.

Omien kokemusten perusteella melko lailla kaikki rankit pronssista sanotaan high-platinaan on välillä yhtä paskamyrskyä. Tuskin low-diamond vielä hirveästi platinasta eroaa ja vasta ehkä puolivälissä masteriin ne pahimmat toopet ovat karsiutuneet pois.

Sain nostettua rankin kaverien kanssa ( ja myös pienen boostin avustuksella :vihellys:) 2865 joten on tässä vielä toivoa lopettaa season diamondeihin. Tein päätöksen etten pelaa yhtäkään peliä solona ennenkuin season high (3058) on joko saatu kiinni tai ohitettu.
 
Eilen tuli uusi pätsi liveen: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20759166300

Junkertown oli kyllä makee kartta kun testasin sitä pari kertaa. Yllättävän avara kenttä joillakin osin, mikä on varmasti snipuille hyvä juttu.

Mercyn muutokset tuntu hyvältä, ei sopinut omaan pelityyliin ollenkaan se entinen piileskely, niin nyt pystyy silläkin keskittymään hiilaamiseen ja myös tuo ressien ajoittaminen tuo siihen oman haasteensa. Määrällisesti kyllä tulee saman verran jollei enemmänkin ressattuja kuin aiemmin (~16), kun sitä ei tarvitse niin paljon enään säästellä vaan ensimmäinen kuollut tiimikaveri kannattaa aina ressata. Sitten jos ajoittaa tuon ultin oikein niin saa 3 ressiä / 11 sekuntia. Ulttaavaan mercyyn on kaiken lisäksi hankala osua, liikkuu sen verran sukkelaan.

D.Va:sta tuli vähän ristiriitaiset fiilikset, en tiedä mihin tilanteisiin se nyt sopii. Heikkojen ja yksittäisten tyyppien jahtaamiseen se on tosi vahva mutta puolustamiseen taas heikko kun mikä.
 
Minkähän takia tuon random heroesin itsetappo blokki tuli oikein tähän? Okei joo hillitsee sitä että matsin alussa ei tule joukkoitsemurhaa mutta en nyt tiedä onko se paljon parempi tehä kamikazea josta vastustajat saavat ulti chargea.
Sanotaan näin että aivan liian useasti joutunu widowmakerilla vetelemään tässä vaikka ei mitään hyötyä olisi.
 
Minkähän takia tuon random heroesin itsetappo blokki tuli oikein tähän? Okei joo hillitsee sitä että matsin alussa ei tule joukkoitsemurhaa mutta en nyt tiedä onko se paljon parempi tehä kamikazea josta vastustajat saavat ulti chargea.
Sanotaan näin että aivan liian useasti joutunu widowmakerilla vetelemään tässä vaikka ei mitään hyötyä olisi.
Hyvä vaan että tuli. Idea on että yrität parhaas sillä sankarilla mitä saat. Joskus RNG on pahasti vastaan ja joskus hyödyksi, mutta se on pelin henki.
 
Henk.koht tuo mercy hyvä uudistus koska sillä tein aina itsarin mutta nyt tuolla jopa viitsii yrittää pelata.
 
Turha sitä mysteryä on pelata, jos jossei hallitse kaikkia hahmoja edes sen verran ettei tarvitse aikaa tuhlata itsensä tappamiseen. Tuon mystery-elementin saisi tuoda ihan compinkin puolelle, niin tasoerot näkyisivät selvemmin.
 
Tulikin helppo nousu platinasta takaisin diamondiin, aloitin rankista 2948 ja tuli vastaan kolme throw-tiimiä peräkkäin. :D:D:D
 
Meni vähän yli 100 peliä, että pääs placementtien jälkeen tapahtuneen dippauksen jälkeen takas timanttiin. Ärsyttävän hidasta toipua tuollasista pitkistä häviöputkista.

Potutti vähän telian nettiliittymä, kun tuli ensimmäistä kertaa oikea disconnecti omalla kohdalle, eikä kerennyt joinata matsiin takaisinkaan kun tuo tapahtui aivan viimeisellä minuutilla. Sattui olemaan vielä peli, joka alussa näytti selvästi hävityltä mutta lopussa oltiin taas selkeästi voittomassa. Vaikka tuosta dc:stä saa penaltina -50 SR, niin tuntu kuin olisi saanut pientä boostia koska seuraavista voitoista sai 33-35 pojoa, joka on tankkipelaamisella aika harvinaista.
 
Kävin pelailemassa hieman comppia ja kyllä taas muistui mieleen, että miten syöpää tuo on. Pelit hävitään käytännössä ennen kuin ne alkavatkaan. Alussa pickattiin 2 healer, 3 DPS ja 1 tank. Tässä vaiheessa tankki rupeaa kitisemään että "2-2-2" ja kun kukaan depsi ei ota toista tankkia niin chattiin tulee "Ok fuck this, gl" ja tankki vaihtuu Sombraksi. Se peli oli siinä ennen kuin se ehti edes alkaa.

Pitää jatkossa pelata vain Deadmatchia niin tappiosta ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään :sdarra:
 
Tänään illalla muuten klo 20 aikaan tulee Overwatch contendersin EU-puolen finaali jossa Team Gigantti kohtaa Misfitsin. Mukavasti suomalaisia finaalissa kun misfitsin puolella pelaa Gigantin entinen support Zuppehw. 00.30 Tulee NA-puolen finaali jossa Taimoun EnvyUs kohtaa Faze Clanin. Kannattaa kyllä katsoa, kun saattaa olla Gigantin viimeisiä pelejä. Talvella alkaa Overwatch league (OWL) niin monet pienemmät tiimit päästävät omia pelaajiaan "vapaille markkinoille" että leaguen 12 joukkuetta voi niistä valita pelaajia jos on rosterissa vajetta. Ilmeisesti aika paljon kyselyitä ollut Gigantin miehille eri joukkueista. Mielelläänhän tuommoiseen sopimukseen tosiaan tarttuu kun luvataan vähintään 50k usd vuoteen, terveydenhuollot jne. Taimoun EnvyUs siirtyy tietääkseni Dallasiin pelaamaan tuota liigaa.
 
Kävin pelailemassa hieman comppia ja kyllä taas muistui mieleen, että miten syöpää tuo on. Pelit hävitään käytännössä ennen kuin ne alkavatkaan. Alussa pickattiin 2 healer, 3 DPS ja 1 tank. Tässä vaiheessa tankki rupeaa kitisemään että "2-2-2" ja kun kukaan depsi ei ota toista tankkia niin chattiin tulee "Ok fuck this, gl" ja tankki vaihtuu Sombraksi. Se peli oli siinä ennen kuin se ehti edes alkaa.

Pitää jatkossa pelata vain Deadmatchia niin tappiosta ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään :sdarra:

Koko competitive-pelimuoto alkaa menettämään pikku hiljaa merkityksensä. Eilen hävittiin yksi Dorado-peli siksi että tiimissä oli pelkkiä tank ja support-pelaajia eikä kukaan ollut pahemmin pelannut depseillä. Kerrottiin kaverin kanssa että dps ei oo ehkä ihan se meidän juttu ja yksi tankki alkoi valittamaan että miksi sitten valitsitte ne, no ei ollut muuta vaihtoehtoa koska muut classit instapickattiin heti??? Blizzardin olisi jo korkea aika saada jotain järkeä tähän touhuun.
 
Blizzardin olisi jo korkea aika saada jotain järkeä tähän touhuun.
En kyllä oikein tiedä, että miten tuota pitäisi muuttaa. Suurin ongelma on throwaajat ja troll pickaajat, joille ei voi tehdä oikein mitään. Tietysti voisihan sitä olla vaikka jonkunlainen WoWin tapainen /LFR kanava jossa muodostettaisiin tiimit etukäteen. Mutta eihän mikään estä sielläkään sitten vaihtamasta heroa. Olen kyllä Blizardin kanssa samaa mieltä siitä, että tiimejä ei pidä pakottaa yhteen muottiin. Useimmiten 2-2-2 on paras ratkaisu ja joskus tankin tai jopa healerin voi korvata ylimääräisellä depsillä, tilanteesta riippuen.
 
Oon yhä sitä mieltä että comppi vaatii taakseen kunnon looking for group -systeemin jossa vois edes vähän valita kenen kanssa pelaa.

Randomien kanssa tuo tulee aina olemaan arpapeliä. Vaikka Blizzu ois kuinka ankara ja antais penaltia trolleille niin niitä silti tulee riittämään.
 
Ei toi soloQ niin paha ole. Varsinkin, jos tiimit on yksinpelaavia. Ei oo niin organisoitua ja porukkaa on helppo napsia pois.
 
Ei toi soloQ niin paha ole. Varsinkin, jos tiimit on yksinpelaavia. Ei oo niin organisoitua ja porukkaa on helppo napsia pois.

Joo, suurin ongelma on joutua 4-5 hengen premadeen. Omat vaikutusmahdollisuudet heikkenee siinä kohtaan oleellisesti.
 
Huikea peli Gigantilta ja 3-1 tilanteessa näytti hyvältä. Misfits tuli tasoihin kiitos paskojen sääntöjen että voi ottaa saman mapin uudestaan kun on valinta vuoro. Onneksi Gigantti vei 4-3 ja Linkzr oli ainakin reddittiin kirjoittajien mukaan turnauksen MVP. Aivan huikeaa pelaamista! Gigantti, Eu contenders mestari! :tup:
 
Ei toi soloQ niin paha ole. Varsinkin, jos tiimit on yksinpelaavia. Ei oo niin organisoitua ja porukkaa on helppo napsia pois.

Riippuu rankista. Pronssista matalaan platinaan tuo varmaan pitää paikkansakin kun ihmisten pelitaju, reagointi ja varautuneisuus on vähän mitä on mutta korkeammilla rankeilla ei niinkään.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 746
Viestejä
4 494 757
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom