A3:ssa vaihtui korimalli täysin ja tuossa A4:ssa vaihto tuli lähinnä, kun sai ennen wltp normien voimaan tuloa viimeisellä viikolla niin ultimaattisen vaihtotarjouksen, ettei voinut kieltäytyä. Korimalli pysyi samana, mutta pientä uudistusta vuosimallien vaihtuessa. Varusteissa tärkein uudistus oli uuteen mobiiliapplikaatio, jota kautta saa webastoa yms. ohjettua. Tätä nykyistä, jos malttaisi pitää sen 3v ajan, mitä huolenpitosoppari kestää. Perustakuu noissa 2 vuotta ja sen saa jatkettua 3v ainakin huolenpitosopparilla. Käsittääkseni myös 5v huolenpitosoppari on mahdollinen, mutta sille en ole edes kysynyt hintaa. Pitänee katsoa muutenkin mikä on seuraava steppi. Tuskin hirveästi kalliimpaa enää, mutta riippuu siitä miten tuo a4 ylipäätään uudistuu ja mitä sähkömalleja tulee saataville. Myös bmw kiinnostaisi, mutta siinä räjähtää hinta käsiin varusteiden kanssa, esim. 320d xdrive farkku 55ke peruhinta ja 72ke varusteltuna msportilla. Mercedekseenkin kait kohta alkaisi "ikä riittämään"
Eikös se muutenkin ole helpompi laittaa auto kiertoon, kun alkaa miettimään katsastuksia tai uusia renkaita