Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Jostain syystä plugaribemari, ainakaan tämä, ei ylläpidä 12V akkua jos auto jää kuukausiksi käyttämättä, menee jonkinlaiseen "sleep modeen". Viime talvena herjasi matalaa 12V
Yleensä nämä saksalaiset plugarit ei lataa 12V akkua jos ei ole virrat päällä.

En kyllä itse säilyttäisi autoa talvea niin että se on jatkuvasti laturissa, ei tee hyvää akulle kun on koko ajan täynnä.

PS. On kyllä hieno Bemariksi!
 
Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg


IMG_20250126_223032.jpg


IMG_20220820_082624.jpg
 
Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg


IMG_20250126_223032.jpg


IMG_20220820_082624.jpg

Hyvältä näyttää. Onko tuo siis tekniikaltaan ihan M3 vai jotain muuta? Omaa aikaa ei tietysti lasketa, mutta täytyyhän tuon olla aivan tajuttomasti aikaa ja varmaan myös melkoisestu rahaa vievä projekti.
 
Hyvältä näyttää. Onko tuo siis tekniikaltaan ihan M3 vai jotain muuta? Omaa aikaa ei tietysti lasketa, mutta täytyyhän tuon olla aivan tajuttomasti aikaa ja varmaan myös melkoisestu rahaa vievä projekti.
Tekniikaltaan M3. Tähän löytyi myöhemmin sama moottori kuin tehtaalla aikoinaan asennettu, niin täsmää sarjanumero koneessa ja rungossa. Moottori on läpikäyty myös ja hinkattu hienoksi, vakio kuitenkin
:). Aikaa meni kyllä ja rahaa tietenkin. Haluaisin sanoa, että ei enää koskaan näin isoa projektia mutta tallissa odottaa yksi vakiomallin E30 vielä ja siihen hilppeet rakentaa M3 replica, niin täytynee vielä se jaksaa tehdä.
 
Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg


IMG_20250126_223032.jpg


IMG_20220820_082624.jpg
Nämä on hienoja ja kannattaa pelastaa ja nähdä vaivaa, arvo vain nousee!
 
Tekniikaltaan M3. Tähän löytyi myöhemmin sama moottori kuin tehtaalla aikoinaan asennettu, niin täsmää sarjanumero koneessa ja rungossa. Moottori on läpikäyty myös ja hinkattu hienoksi, vakio kuitenkin
:). Aikaa meni kyllä ja rahaa tietenkin. Haluaisin sanoa, että ei enää koskaan näin isoa projektia mutta tallissa odottaa yksi vakiomallin E30 vielä ja siihen hilppeet rakentaa M3 replica, niin täytynee vielä se jaksaa tehdä.
Oma kone? Eikö tuo ole uskomatonta tuuria?
 
Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg

Tää on kyllä nätti! Tymä kysymys, mutta eikös näiden hinnat pyöri jossain +100t€ paikkeilla?
 
Tää on kyllä nätti! Tymä kysymys, mutta eikös näiden hinnat pyöri jossain +100t€ paikkeilla?
Kiitos! Itse ainakin toivon, että arvo olisi jotain sitä luokkaa. Näitä on eri hintaisia myynnissä, mutta en usko, että alle 100k€ saa täysin läpi käytyä yksilöä. Ja vanhojahan nämä on, niin jos mitään ei oo tehty on kyllä paikat ruosteessa väkisinkin.
 
Kuva 2025-01-21 klo 22.24.36.jpg

Täällä myös sininen bemari. Vaimolla on Audi A4 farmari eli kakkosautoksi tuli pikkuauto. BMW 130i eli 265 hv vapaastihengittävä 3.0 L, manuaali, takaveto. Itse en ole mikään bmw-fani enkä tykkää merkin imagosta, mutta ajaminen tuolla on kivaa. Vaihtoehtoina silloin katsoin Audi A3 3.2:ia, mutta niissä oli jokaisessa ruostetilanne aika paha. Ohjaustuntuma on todella jämäkkä ja tunnetta on, että ollaan tiessä kiinni. Tuo ohjaustuntuma yhdistettynä aika kevyeen painoon ja suht tehokkaaseen moottorin on kyllä kiva esimerkiksi mutkatiellä. Mikään 0-100 km/h tykki tuo ei ole, mutta tuo ahtaamaton alavääntö ja takaveto on kiva.

WhatsApp-Kuva 2024-12-19 klo 14.34.24_f4358ad0.jpg

Vaikka onkin jo 18 vuotta vanha auto, niin tuli investoitua rataslukkoperä. Osa maksoi 650 € ja asennustyö peräöljyjen vaihtoineen 450 €. Ero avoimeen perään on kyllä talvella merkittävä, mutta ei nyt tule niin useasti leikittyä, että tiedä sitten oliko kuitenkaan hintansa väärti. Perä tässä on kyllä kevyt ja helposti lipsuu, vaikka asfaltti ei näyttäisi jäiseltä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
266 542
Viestejä
4 613 112
Jäsenet
75 864
Uusin jäsen
AntonJ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom