Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Jostain syystä plugaribemari, ainakaan tämä, ei ylläpidä 12V akkua jos auto jää kuukausiksi käyttämättä, menee jonkinlaiseen "sleep modeen". Viime talvena herjasi matalaa 12V
Yleensä nämä saksalaiset plugarit ei lataa 12V akkua jos ei ole virrat päällä.

En kyllä itse säilyttäisi autoa talvea niin että se on jatkuvasti laturissa, ei tee hyvää akulle kun on koko ajan täynnä.

PS. On kyllä hieno Bemariksi!

Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg

IMG_20250126_223032.jpg

IMG_20220820_082624.jpg

Yhden restomod bemarin esittely. Auto tuli minulle -22 kesän lopulla raakakorina. Seuraavan parin vuoden aikana sitten korjattiin kaikki ruosteet, maalattiin ja rakennettiin auto uudelleen nykyiseen kuosiin. Auto "valmistui" pari kuukautta sitten eikä ihan ehtinyt leimalle ennen lumia joten odottelee kevääseen rekisteröintiä.

IMG_20241024_165754.jpg

IMG_20250126_223032.jpg

IMG_20220820_082624.jpg

Hyvältä näyttää. Onko tuo siis tekniikaltaan ihan M3 vai jotain muuta? Omaa aikaa ei tietysti lasketa, mutta täytyyhän tuon olla aivan tajuttomasti aikaa ja varmaan myös melkoisestu rahaa vievä projekti.

Hyvältä näyttää. Onko tuo siis tekniikaltaan ihan M3 vai jotain muuta? Omaa aikaa ei tietysti lasketa, mutta täytyyhän tuon olla aivan tajuttomasti aikaa ja varmaan myös melkoisestu rahaa vievä projekti.
Tekniikaltaan M3. Tähän löytyi myöhemmin sama moottori kuin tehtaalla aikoinaan asennettu, niin täsmää sarjanumero koneessa ja rungossa. Moottori on läpikäyty myös ja hinkattu hienoksi, vakio kuitenkin
:). Aikaa meni kyllä ja rahaa tietenkin. Haluaisin sanoa, että ei enää koskaan näin isoa projektia mutta tallissa odottaa yksi vakiomallin E30 vielä ja siihen hilppeet rakentaa M3 replica, niin täytynee vielä se jaksaa tehdä.

IMG_20241024_165754.jpg

IMG_20250126_223032.jpg

IMG_20220820_082624.jpg
Nämä on hienoja ja kannattaa pelastaa ja nähdä vaivaa, arvo vain nousee!

Tekniikaltaan M3. Tähän löytyi myöhemmin sama moottori kuin tehtaalla aikoinaan asennettu, niin täsmää sarjanumero koneessa ja rungossa. Moottori on läpikäyty myös ja hinkattu hienoksi, vakio kuitenkin
:). Aikaa meni kyllä ja rahaa tietenkin. Haluaisin sanoa, että ei enää koskaan näin isoa projektia mutta tallissa odottaa yksi vakiomallin E30 vielä ja siihen hilppeet rakentaa M3 replica, niin täytynee vielä se jaksaa tehdä.
Oma kone? Eikö tuo ole uskomatonta tuuria?

Oma kone? Eikö tuo ole uskomatonta tuuria?
Noh, ehkä hieman harhaanjohtavasti kirjoitettu multa. Koneen sijainti oli tiedossa jo ennen kauppoja korista, koneen hinnasta päästiin sopuun kuitenkin vasta myöhemmin. Nämä kun ovat tietenkin molemmat arvokkaimmillaan silloin kun korin ja koneen numerot täsmäävät.

IMG_20241024_165754.jpg

Tää on kyllä nätti! Tymä kysymys, mutta eikös näiden hinnat pyöri jossain +100t€ paikkeilla?

Tää on kyllä nätti! Tymä kysymys, mutta eikös näiden hinnat pyöri jossain +100t€ paikkeilla?
Kiitos! Itse ainakin toivon, että arvo olisi jotain sitä luokkaa. Näitä on eri hintaisia myynnissä, mutta en usko, että alle 100k€ saa täysin läpi käytyä yksilöä. Ja vanhojahan nämä on, niin jos mitään ei oo tehty on kyllä paikat ruosteessa väkisinkin.

Onhan nämä tällaiset ihan next level. Pätkällä voi kuka vaan "harrastaja" käydä ostamassa jonkun softaviriviri tööt tööt 35i bemarin, tällaista ei ihan jokainen kaveri rakennakaan. Hattu päästä.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 101
Jäsenet
75 763
Uusin jäsen
Lyffie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom