Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummallakaan digimittaristoa? "Hierovaa" penkkiä? Adaptiiviset valot? Perus radio lienee aika ok ääneltään?
Onko tuo ovi sähköinen noissa kaikissa? Yhtä kokeilin talvella ja oli kieltämättä ihan hauska avata ovi etänä avaimesta, hypätä autoon ja kojelaudasta napista ovi kii.
E85 on ainoa auto, josta luopuminen on harmittanut. Se vain ei ollut talvella työkeikkojen ajoon oikein toimiva ratkaisu. Nyt on toki tilalla E89-koppainen Z4, mutta ei se ole ihan sama kun ei ole kangaskattoa ja taitaa olla painoakin tullut jonkun verran lisää. Ja persaus ei kestä näitä uuden generaation Zetoja vielä.Huhtikuussa tuli lisäksi hommattua rinnalle kuvan Z4.
Nyt kuitenkin vuoden alussa päätin, että etsin ja ostan mieleisen eemelin, jota viitsisi pitää pidempääkin.
Ai että se on hienoa kun joillain on varaa harrastaa autoja. Siinä on parivaljakko jonka voisi omaankin pihaan huolia, hienokuntoisen näköinen kyllä tuo eemeli ikäisekseen
Milläs tekniikalla moinen ja minkä vuotinen? -68 tai uudempi ainakin.
Kesäautoksi tuli hommattua moinen. Koneen remppasin ja päivittelin vähän kaasuttimia yms. Eilen hain leiman.
Itsellä kun oli ekana autona -65 jonka virittelin ja pistin maalipinnan sisustan jne jne. 1.7 kireä kierroskone, käytännössä jokkiskone kadulle yhdellä isolla keskituplalla ja sisuksista vakiota taisi olla bensapumppu ja hupia tuli kyllä koko rahalla kun tehopiikki iski mutkassa .-73 tuo on. Vähän liian uusi omaan makuun, mutta menköön nyt tässäkohtaa. Sopivaa makaavalamppuista etsiessä.
Kone on 1600. 85,5 Mahleilla, 69mm vastapainokseli. Löysä virinokka, 2-reikäkannet 39x32 venoilla ja 2x 1-kurkkuinen 34mm kaasari.
Itsellä kun oli ekana autona -65 jonka virittelin ja pistin maalipinnan sisustan jne jne. 1.7 kireä kierroskone, käytännössä jokkiskone kadulle yhdellä isolla keskituplalla ja sisuksista vakiota taisi olla bensapumppu ja hupia tuli kyllä koko rahalla kun tehopiikki iski mutkassa .
Mistä hommasit tuon öljyntäytön mutkakappaleen?
Kun tuossa tuli hommattua talo, jossa kohtuu hyvä autotalli, niin pitihän sitä hakea yksi auto ihan vaan pelkästään harrastepeliksi
Onko alkuperäisellä G60 tekniikalla vai onko pellin alle vaihdetttu 1.8T tai jotain vastaavaa?
Siistiksi laitettu Corrado, näitä hyviä ei enää näe liikoja.
Kai tuo korisarja tuosta lähtee ja alkuperäiskuntoon päällisin puolin? Hienoja pelejä mutta alkuperäiskuntoisina ei paljoakaan näe.
En tiedä kiinnostaako kellään, mutta tullut laitettua muutakin välillä projektien etenemisestä niin laitanpa nämäkin.
Caravelleä piti siis taas vähän askarrella joutessaan. Takakontissa oli jäänyt vaiheeseen penkkien asennuksen viimeistely, joten siinähän oli sunnuntaille sopivaa puuhaa. Lähtötilanne ja lopputulos:
Eteen ja taakse tummaa tekstiilimattoa, ennen ja jälkeen kuvat matkustajatilasta:
Vaahtomuovitpalat sohvan sivussa jälkeen-kuvassa on mallailua kun jotenkin pitäis tuolta tyhjää tilaa joskus täyttää. Vähän ahdashan tuo on useamman henkilön matkustaa, mutta 95% ajoista ajan kuitenkin yksin, niin ei sillä niin väliä.
2017 m140i xDrive. Lisämausteena BSR stage3 lastu ja 3" downpipe, jonka myötä 437hp/621Nm.
Varustelistaa mm. Lasikattoluukku, Harman Kardon-äänentoistojärjestelmä, Puhelimen "Wireless Charging", Ohjauspyörän lämmitys, Mukautuva M-alusta, M Sport-jarrut, Mukautuva Sport-ohjaustehotus, Comfort Access-avaimeton sisäänkäynti ja lämmitettävä tuulilasi.
TLDR; Helvetin kallis ykkössarjalainen, huono äänieristys, omaan käyttöön epäkäytännöllinen ja kuluttaa saatanasti (tankilla pääsee about 400km), mutta kolikon toinen puoli on sitten se hymy joka kerta kun suoristaa nilkkaa.
2017 m140i xDrive. Lisämausteena BSR stage3 lastu ja 3" downpipe, jonka myötä 437hp/621Nm.
Varustelistaa mm. Lasikattoluukku, Harman Kardon-äänentoistojärjestelmä, Puhelimen "Wireless Charging", Ohjauspyörän lämmitys, Mukautuva M-alusta, M Sport-jarrut, Mukautuva Sport-ohjaustehotus, Comfort Access-avaimeton sisäänkäynti ja lämmitettävä tuulilasi.
TLDR; Helvetin kallis ykkössarjalainen, huono äänieristys, omaan käyttöön epäkäytännöllinen ja kuluttaa saatanasti (tankilla pääsee about 400km), mutta kolikon toinen puoli on sitten se hymy joka kerta kun suoristaa nilkkaa.
Miten syö noin paljon, eikös noissa ole 52L tankki ja kulutus jossain ysin paikkeilla oikeassa elämässä? Omalla E60 530i:llä ja E46 330ci:llä pääsee molemmilla noin 800km tankillisella....
Kannattaisko noi selkä menosuuntaan olevat penkit jättää sitten suosiolla pois? Saisi romujakin kuskattua paremmin kun tulisi lattiatilaa enemmän?
Kyllä niitä digimittaristolla olevia 2016 vuosimallistakin jo löytyi, ainakin Ruotsista tuoduissa autoissa.Tais digimittarit tulla vasta 2018 malleihin? Eli sitä ei mulla ainakaan ole. Penkki on sähköinen, mutta hierontaa mulla ei ole. Valot on adaptiiviset ja niiden automatiikan voi säätää itselleen sopivaksi. Radio on ihan kelvollinen. En oo sitä vielä kummemmin säädellyt/luukutellut musaa.
Aston Martin Lagondassa oli jo 70-luvulla digimittaristo.Niin mullakin oli jo 2014 v60 digimittaristo, ei se nyt ihan sentään tämän päivän keksintö ole.
Eiköhän joku 2006 tms ikäinen ässämersu ole ekoja (tai CL) johon tuli se digimittaristo. Muistan kun se oli jotain uutta ja ihmeellistä, melko hitaalla ruudunpäivityksellä vain.
XJ Jaggessa oli myös digimittaristo jossain siellä 2010 taitteessa ja isossa rangessakin tuli vanhakoppaiseen faceliftin aikaan, eli joskus 2011.
Eli onhan niitä ollut jo tosiaan pidemmän aikaa.
Kyllä niitä digimittaristolla olevia 2016 vuosimallistakin jo löytyi, ainakin Ruotsista tuoduissa autoissa.
Aston Martin Lagondassa oli jo 70-luvulla digimittaristo.
Miten syö noin paljon, eikös noissa ole 52L tankki ja kulutus jossain ysin paikkeilla oikeassa elämässä? Omalla E60 530i:llä ja E46 330ci:llä pääsee molemmilla noin 800km tankillisella....
Pidemmälle kun lähtee niin pyörii tuossa 9l/100km hujakoilla kulutus, mutta koska suurin osa ajoista kehä3 sisäpuolella niin tahtoo olla reilusti enemmän. Pyöräteline katolle vaikuttaa myös yllättävän paljon. Aktiivinen ajotyyli ei myöskään helpota asiaa.
Hain boxsterille kaveriksi 911/996
Aiotko pitää molemmat? Ajokokemusta ei noista löydy, mutta voisin jotenkin arvella että ovat jossain määrin saman oloisia? Jos avo pitää olla olisiko 911 avo ollut helpompi valinta yhdeksi harraste autoksi?
NIin johan noista "digi" mittaristoista oli puhetta, mutta tarkoitin lähinnä näitä nykyaikaisia näytöllä toimivia digimittareita.Aston Martin Lagondassa oli jo 70-luvulla digimittaristo.
Jep. Kaiken maailman vilkkuvalo tauluja on, mutta ei vastaa näytä moderneja LCD tms pohjaisia ihan oikeita näyttöversioita.NIin johan noista "digi" mittaristoista oli puhetta, mutta tarkoitin lähinnä näitä nykyaikaisia näytöllä toimivia digimittareita.
Hain boxsterille kaveriksi 911/996
Minkälaisia eroja noissa on ajotuntumassa ja -fiiliksessä yms.? Siis sen lisäksi että 911:ssa on neliveto, isommat tehot ja kova katto.Joo meinasin pitää molemmat kyllä.
No on noissa aika paljonkin eroa 4S ja sit kapeakorinen 986 boxster.
Ostin vuosi sitten boxsterin ja suoraan en olisi uskaltanut 911 ostaa ilman kokemusta merkistä.
Nyt oli jo sitten sen verran tuntumaa että pysty tommosen hankkimaan jo
Minkälaisia eroja noissa on ajotuntumassa ja -fiiliksessä yms.? Siis sen lisäksi että 911:ssa on neliveto, isommat tehot ja kova katto.