Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Vittuilun makua :D :D :D
Kattoluukku vain nostaa painopistettä.
Comfort Access ärsyttää kun pitää vaihtaa paristoa.
Msport alusta tulee kalliiksi kun takarenkaat on niin kauhean leveät.
Dynaamiset ajovalot on turhake, toimii vain inspillä testatessa.
Kannattaa sittenkin ostaa karvalakki.
 
Kattoluukku vain nostaa painopistettä.
Comfort Access ärsyttää kun pitää vaihtaa paristoa.
Msport alusta tulee kalliiksi kun takarenkaat on niin kauhean leveät.
Dynaamiset ajovalot on turhake, toimii vain inspillä testatessa.
Kannattaa sittenkin ostaa karvalakki.

Joo, onhan tossa reikiä varustelistauksessa, mutta työmatkapeliksi jolla heitetään vähän pitempiäkin lenkkejä mukavuushilppeet oli etusijalla. Ittelle tärkeimmät oli 3.0l N53, comforttijakkarat, proffanavi, tutkat edessä ja takana, minimissään hifipaketti ja ilman kattofönäriä. Muutama panoraamakatollinen mese ollut työautona ja en kyllä sen viehätystä oikeen näe. Ainoot mitä kaipais on tuo avaimeton käynti ja adaptiivivakkari.
Hudista tai aktiivitolpista en itseasiassa tiiä onko tällaseen prolemalliin edes noita saanut - yhtäkään jossa noi olisi en nimittäin oo nähnyt. Eikä nyt hirveen monesta karvalakista löydy persgrilleillä olevia takapenkkejä tai sähkörullaverhoja ;)

Verraten siihen mitä tuosta sai köyhtyä niin harvassa suomipelissä on noinkaan hyviä hilppeitä.

Ja jätetään ne korisarjat oikeille ämmäläisille. Tavallinen peli kuiteski kysessä - niillä joilla on paalua sen V10:n kanssa elämiseen on oikeus näyttää sitten siltä Keravalaisomistajan 530D:ltä.
 
Miten putkisto vaikuttaa takuuseen?

täälläpäin maailmaa tykkää auto valmistajat yrittävät kaikin keinoin takuukorjauksia hylätä jos autoa on jotenkin viritetty, ja liittyy moottoriin/voimasiirtoon tjsp.


Hinnat tippunut siitä mitä aikoinaan oli, ei jäänyt aikoinaan kymppitonnista paljon jäljelle kun itse olisi asentanut

 
Viimeksi muokattu:
Hudista tai aktiivitolpista en itseasiassa tiiä onko tällaseen prolemalliin edes noita saanut - yhtäkään jossa noi olisi en nimittäin oo nähnyt.
Ja jätetään ne korisarjat oikeille ämmäläisille. Tavallinen peli kuiteski kysessä - niillä joilla on paalua sen V10:n kanssa elämiseen on oikeus näyttää sitten siltä Keravalaisomistajan 530D:ltä.
M5 E61 yli 250kmh ajaneena se oli vähän pettymys. Tykkään ahdetun väännöstä eikä tuosta kuitenkaan prätkän tyyppistä kierros fiilistä saa.


 
Taas vaihteeksi ranskis, jolla olen ajanut noin 1000km. Citroen C4 1.6 bensa, 2004 294tkm. Halvassa autossa oli jotain aika isoa vikaakin, mutta korjaantui ainakin toistaiseksi tai hetkeksi. Kampiakselin asentotunnistimen johtoja vähän vain siirsin suorempaan. Omituinen vika siis oli, eikä auto käynnistynyt. Auton plussana vakionopeudensäädin ja kyyti on suht ok. Kuten näkyy niin kynnys on tunkattu vähän linttaan, on siis nostettu ihan väärästä kohdasta. Ei onneksi vakava juttu.

IMG_20200611_130954.jpg
 
kyllähän BMW:llä yksisivuinen varustelista on lähinnä häpäisy. Toiselle sivulle ulottuva on "Semi-Voll" ja kolmannelle vasta "Voll".
 
Piti haalia lisää romua pihan täytteeksi:

14798078.jpg


VW Transporter Doppelkabine Syncro 2.5 TDI -02. Moottori on tyypiltään AXL, jota tunnetusti voi viritellä sinne pariin sataan heppaan ilman isompia investointeja. Rajavartioston alkujaan, joten jonkinmoisena erikoisuutena takaovet molemmin puolin.

Laittamista aika tolkuttomasti, mutta siksipä tuon hommasinkin. Perusfiksauksen lisäksi visioita olisi vaikka millaisia. Pitää ensialkuun selvittää mitä katsastusteknisiä asioita tulee ottaa huomioon, jos/kun haluaa tuosta lavakopista eroon. Tavallista lavaakaan ei toki ole tulossa vaan joko flatbed tai sitten joku muu viritelmä.

Tätäkin projektia nysvätty ja sain sen maalariltakin tänään. Vielähän tässä on hommaa mutta mukava nähdä jotain valmistuvankin:

14852757.jpg


Väriksi valikoitui Porschen värikartasta tällainen, että löytää omansa Prisman parkkipaikalta. Alustaa tulossa, enkä ole ihan varma jääkö nämä Azevit vanteiksi vai jotain muutako sittenkin.
 
Vapuksi otettu diktaattori ajoon, avolle vielä vähän turhan kylmät kelit. Nyt mietinnässä mimmoset 20" fillarit tuohon laittas kun kerkesin jo JR23 tilata 10&10,5" leveinä vaan oli leveemmät loppunu joka paikasta. Tuppaa vähän semmoset olemaan noi kaaret että imasee helposti vähän isommatkin vanteet.

IMG_20200619_202152-01.jpg


Tuli nyt sitten tollaset Transformers-vanteet lätkästyä alle. Kyllä noihin alkaa pikkuhiljaa silmä tottua, pienesti korkeemmat kumit ois vaan saanu olla. Ensi kerralla viisaampana sitten.

Selailin muuten vanhoja huoltokuitteja ja hymähdin itsekseni kun liikkeen kuitissa oli selostus tuosta merkin vaihdosta. Edellinen omistaja oli nimenomaan halunnut tuon "760i" -badgen eikä tähän kuuluvaa "760Li" -merkintää. Onko tämä nyt se upbadgingin vastakohta?
 

















Siinäpä pienpätkä miltä se diesel auto kuullostaa
 
Ei kai tälle ole mitään erityistarkoitusta mielessä. Tai käyttökohdetta. Auto siinä missä muukin, jolla siirtyilee paikasta toiseen.
On kyllä härski väri, ei ainakaan tule parkkipaikalla tilannetta ettei tahdo löytää omaa autoaan.

Mielenkiintoista nähdä, mikä on projektin lopputulema.
 

IMG_20200614_192930-01.jpg


IMG_20200614_192909-01.jpg


IMG_20200614_192852-01.jpg


Lisää amiskäyttiksen pakotusta. Vanteiksi valikoituivat loppujen lopuksi kuitenkin perusvarmat BBS RS:t. Väri vielä vähän mietinnässä, toisaalta tekisi mieli mennä siitä mistä aita on matalin ja vetää vaan vaihdetut osat korin väriin, kun taas toisaalta värinvaihtokin houkuttelisi...

Ehkä kuitenkin hieman konservatiivisemmin kuin @Henkilöasiakas omansa toteuttanut :x3:
 
Laitetaas omatkin kulkineet näytille pelkän muiden omien kommentoinnin sijaan..

Kesäkäyttisharrasteraksapaku:
ford.jpeg
Ensi vuonna 50v täyttävä työkalu. 302 cid V8, 3 vaihteinen automaatti, sopivasti lotkotusta putkista. Ohjaustehostinta ei ole, ei tee mieli taskuparkkeerata kaupungilla:rolleyes:, mutta muuten ei haittaa. Jarrutehostin sentään jo löytyy (rummut joka nurkassa). Kulkee ihan riittävästi ajo-ominaisuuksiin nähden:nb:

Ja sitten ympärivuotinen käyttis:
saab.jpeg
2,3t Vector, suht vakio vissiin. Näillä keleillä parasta on ilmastointi ja tummat lasit. Harrasteautohan se tämäkin alkaa jo olla..

Tällä hetkellä olen kalustoon enemmän kuin tyytyväinen.
 
Suorastaan kaunis nappisilmä:love:
Kiitos! Tämä oli tämmöinen heräteostos emännän kanssa puoliksi. Lattiat tein eteen molemminpuolin uusiksi ja hommasin parit ehjät turvavyöt, muuten meni ihan kiillotteluilla. Ps. Komia voorti!

Pitää sanoa, että on tuossa melkoinen ero kyydissä kymmenen vuotta vanhempaan toisen suurvaltion autoon verrattuna.
14838121.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Heh, tuli siirryttyä ilmavolkkareihin. K70 Volkkarin vaihtelin tällaiseen aika "retro" henkiseen laitteeseen.

VW -Ilmajäähypiireissä näitä Californialookereita ja muuten vain rakenneltuja ei ilmeisesti oikein arvosteta mutta muutamaa testattuani ei tarvinnut miettiä onko kivempi ajella tällaisella "modernisoidulla" -versiolla vai alkuperäisellä 1300cc pahnanpöllyttäjällä. Tällä sentään pystyy ajelemaan motarilla ja mutkapätkälläkin vähän kepittelemään. Kivaa vaihtelua uudemmille autoille.

Perimätiedon mukaan kone 1700cc. Mun mielestä tää on hauskan näköinenkin joskaan ei kovin vakavahenkinen laitos =)



 
Transportteriin lavaa tuli värkättyä ja nakattua se rungon päälle mallailtavaksi. Materiaaliksi valikoitui 168mm leveä Siperian lehtikuusilauta ja tässä pariin kertaan venelakalla vedettynä ja vähän märkänä vielä:

14854219.jpg


Tuohon tulee todennäköisesti reunoihin upotettuna kuormansidontakoukut, vaikka mitäänhän tällä ei varmaan tule kuskattua. Takavalot tulee muuttumaan muunlaisiksi, kunhan löytää hyvät ja saa askarreltua paikalleen. Voi olla että koko takapaneeli kokee vielä jonkinlaista kehitystä. Saapa nähdä. Lokasuojaakin tarjosin vähän "sinne päin", jotta näkisi millaiseksi kokonaisuus muodostuu:

14854218.jpg


Katsastusteknisistä syistä kopan ja takarenkaan väliin pitää laittaa alleajosuojat, josta on jo jonkinlainen visio olemassa. Uusi pakoputki vähän harmittavastikin paistaa tuolta välistä kiiltävänä. Tai sanotaanko näin että jonkun viikon päästä paistaa harmittavasti ruosteisena, ellei sitä maalaa.

Harmi että kesäloma loppui nyt, niin hidastuu vähän projektin eteneminen.
 
Etkö meinaa laittaa lavaan mitään kaiteita? Näyttää aika hassulta ilman mitään.
 
Olen pahoillani, mutta väkisinkin kuva herättää pientä huvitusta. Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...

Samaan aikaan talo kaipaisi hieman maalia :rolleyes:
 
Olen pahoillani, mutta väkisinkin kuva herättää pientä huvitusta. Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...

Samaan aikaan talo kaipaisi hieman maalia :rolleyes:

No varsinaista järkeähän ei aina harrastuksissa ole muutenkaan, jos siltä kantilta asiaa katsoo. :) Talo on kuitenkin vanhempieni kesäpaikka ja kaipaisi aika paljon muutakin kuin vain maalia.
 
Melko hämmentävä auto on puunattu kuntoon ja lava jota ei käytetä on käsitelty muutamaan otteeseen...

Tästä tuli mieleen, kun kumppani ihmetteli miksi imusarjaa pitää kiillotella viimeisen päälle kiiltäväksi. Ja miksi sen päälle pitää tehdä viimeiseen asti kiillotettu kuori hiilikuidusta. Ja miksi ylipäätään konehuoneeseen pitää mitään visuaalista tehdä, kun eihän sitä ulospäin näe. Ja miksi tuo kaikki pitää tehdä vanhaan jenkkipakuun. Toisille auto on vain väline liikkumiseen ja toisille talo on vain paikka nukkumiseen :)
 
Ai millä tapaa vaarallinen? Sama väliseinä tossa on kun pakussakin, onko pakutkin järjettömän vaarallisia?
Pakettiautossa on seinät kontin ympärillä ja tuossa ei taas mitään eli tavarat huonosti kiinni ja tippuvat kesken matkan pois kyydistä esimerkiksi. Ei tässä puhe ollut mistään väliseinästä vaan lavan reunoista/seinistä.
 
IMG_20200619_202152-01.jpg


Tuli nyt sitten tollaset Transformers-vanteet lätkästyä alle. Kyllä noihin alkaa pikkuhiljaa silmä tottua, pienesti korkeemmat kumit ois vaan saanu olla. Ensi kerralla viisaampana sitten.

Selailin muuten vanhoja huoltokuitteja ja hymähdin itsekseni kun liikkeen kuitissa oli selostus tuosta merkin vaihdosta. Edellinen omistaja oli nimenomaan halunnut tuon "760i" -badgen eikä tähän kuuluvaa "760Li" -merkintää. Onko tämä nyt se upbadgingin vastakohta?

Eipä ole tuollaista vastaan tullut että badge vaan vaihdetaan downgreidattuun... :hmm: Itellä edellisessä parissa golffissa ja nykyisessä audissa on vaan ollut tuo lisävaruste tilatessa että mallimerkit pois...
 
Saako tosiaan tehdä lavan ilman kunnon etulaitaa? Järjettömän vaarallinen ainakin jos mitään koskaan kuskata meinaa.

Kyseessä huoltoautoksi rekisteröity ajoneuvo, eikä lavalle ole mitään erityisiä vaatimuksia; saa olla vaikka pärekori lavana, jos siltä tuntuu.
 
vroom_vroom.PNG
katso liitettä 406363

Tässä se on. Ensiautoni.
Rakkaudella hankittu pikku Hyundai Getz 1.1 5D musta.
Saanut hyvää huolenpitoa, kuten ansainnut aidot Denson iridium tulpat ja syönyt lisäaineita!
Kuluttaa tasan 6L kaupungissa ja alle riippuen ajotyylistä. Ollut käytössä vuoden perheellä ja omassa käytössä vähän alle 3kk (sain ajokortin silloin). Paljon huoltoon kulunut rahaa, mutta sen arvosta.
Autoon on mm. kytkinpakettivaihdettu, suodattimet vaihdettu, ilmastointi vaihdettu, öljyt vaihdettu ja lisätty ekan kerran omenan tuoksuista kesäkäyttöön tarkoitettua tuulilasinestettä.
Arviolta olen ajanut autolla itse noin 6230km, eli en paljoa. Turvallisen tuntuinen moottoritiellä ja mahtuu isompikokoinen sisälle ilman ahtaan tunteisuutta.
Auto kaipaisi edullista myllytystä, mutta ei kaukaa huomaa tarvetta... Yhteensä autoon olen kokonaisuudessaan noin 3200€ käyttänyt sisältäen polttoaineet. Käytän koko kesän auton kanssa puuhasteluun, eipä tässä töitä tai parempaa tekemistä ole. Tänää pesetin autoa ulkoa ja imuroin ja matot pesin. Huomenna koitan sisältä pyyhkiä kojelautaa ja kiillottaa vähäsen.

Onhan tässä tietenkin pientä sanomista, tuulilasista ja katsastuksessa muutamia huomautuksia, mutta vuoden saan nauttia ajosta.
En parempaa autoa ole löytänyt, vaikka väkisin olen yrittänyt. Parempi auto maksaa yli 4000€. Isommalla autolla ei pk-seudulla mahdu liikkumaan ja jos isompaa harkitsee, niin paku se kannattaa olla. :comp2:
Pitää vielä rempata autoa, eikä kerrostalossa ja ilman välineitä itse mihinkään pysty. Sentään voin nauttia tuulilasin pyyhkimien vaihdosta itse. Puhaltaa kylmää ilmaa! Ulkona +32.9°C ja auton sisällä +13.1°C. Aion nauttia autostani vielä pitkään, koska ei järkevää syytä vaihtaa toiseen ja ei ole varaa. (Seuraava auto ehkä parin vuoden päästä Kia Picanto, koska maksaa uutena alle kymppitonnin tällä hetkellä tai muu vastaavanlainen mini auto, jossa pienet ylläpidot ja kulutukset) . Tällä autolla mä päivittäin ajelen. Tänääkin ajoin 320km yhteensä. :hammer:

Ei siinä. Varmasti kiva kulkine, mut kyllä sä sen auton vielä löydät ennenpitkää :lol:
 
Aika velho saa olla, että alle kuudella pääsee kaupungissa, kun speksattu kulutus on 6,9 l/100km kaupungissa.

Omassa Cliossa speksattu kulutus on 5,5 l kaupungissa, mutta ei se kyllä niin vähällä mene vaikka kuinka yrittäisi. Ajotietokone sanoo keskikulutukseksi tällä hetkellä 6,1 l.

Espacessa keskikulutus ajotietokoneen mukaan on alle kuuden, mutta sepä onkin diesel ja sillä ajetaan pidemmät siirtymät koko perheen voimin. Mutta se, että isommalla autolla muka ei voi ajaa kaupungissa, on paskapuhetta.
 
Viimeksi muokattu:
Aika velho saa olla, että alle kuudella pääsee kaupungissa, kun speksattu kulutus on 6,9 l/100km kaupungissa.

Omassa Cliossa speksattu kulutus on 5,5 l kaupungissa, mutta ei se kyllä niin vähällä mene vaikka kuinka yrittäisi. Ajotietokone sanoo keskikulutukseksi tällä hetkellä 6,1 l.

Espacessa keskikulutus ajotietokoneen mukaan on alle kuuden, mutta sepä onkin diesel ja sillä ajetaan pidemmät siirtymät koko perheen voimin. Mutta se, että isommalla autolla muka ei voi ajaa kaupungissa, on paskapuhetta.

Isossa kaupungissa, jossa jatkuvasti katutöitä ja ahtaat tiet, sekä parkkipaikat estävät hieman ajamista. suurella autolla. Voi ajaa vaikka rekalla, kunhan vaihtaa tietä tarpeen tullen ja perkkeeraa tilavaan paikkaan.
Ajatko kierrosluku mittari noin 900-1200rpm välillä ja painat kaasua hellästi? Itse ymmärsin, että lähinnä pelkän kaasupolkimen vaikuttavan polttoaine kulutukseen. Mitä vähempi painaa ja mitä vähemmän tallaa pohjaan, niin sitä vähempi kuluttaa. Itse tosi harvoin pysähdyn valossa tai painan jarrua. Annan auton liikennevalojen lähestyessä valua ja toivon valojen muuttuvan vihreäksi. Enkä tyhjäkäynnillä autoa pidä päällä ja ilmastointi ei vaikuta paljoa kulutukseen. Taloudellista ajotapaa, kun autokoulussa pari kertaa opettelee niin jää opetus mieleen. Pahimmillaan ajamallla nasta pohjassa ja kierrokset jopa 2100-4200rpm, niin tottakai auto kuluttaa jopa 11L/100km ja tämän tiedän, koska annoin sukulaisen ajaa autolla ja tykkää ajaa, miten huvittaa.
 
Isossa kaupungissa, jossa jatkuvasti katutöitä ja ahtaat tiet, sekä parkkipaikat estävät hieman ajamista. suurella autolla. Voi ajaa vaikka rekalla, kunhan vaihtaa tietä tarpeen tullen ja perkkeeraa tilavaan paikkaan.

Suomessa ei kyllä semmoista kaupunkia ole, missä ei pitkän akselivälin ässämersulla voisi ihan hyvin ajella ja pysäköidä aivan normaalisti. Ei tuo Getzikään poikittain ruutuun mahdu.
 
Tuli hommattua alle -06 Honda Civic 1.8 Sport, kilsoja 300000 mutta ikäisekseen hyvä kuntoinen, jarrut tosin pitää herkistää ja samalla uusin varmaan palat ja levyt.
 

Liitteet

  • DSC_0595.JPG
    DSC_0595.JPG
    7,8 MB · Luettu: 189
Viimeisten 3 kuukauden aikana hankittu kalusto.
Ensin heti Suomeen muuton jälkeen piti löytää mahdollisimman nopeasti mahdollisimman edullinen ja luotettava ajopeli.
Oli oikeastaan melkoinen löytö bongata ihan naapurista 116K ajettu 2002 Avensis.

Nyt sitten lisäksi vähän mukavampi auto pidemmille matkoille. Uhkarohkeasti päädyin ranskikseen, noilla tippuu käytettynä hinnat kuin lehmän häntä vaikka varustetaso on erinomainen. 2017, 33K mittarissa Intense varustuksella oleva Talisman. Katselaan nyt kauanko kestää.

auto_LI (2).jpg
 
Ei kait noissa mitään ihmeellisiä sudenkuoppia ole. Talisman on harvoja raneja joista uskon että muotoilukin kestää aikaa. Tuo on ihan komean ja särmikkään näköinen laite. Jos jotain miinuksia niin keskikonsolin näyttö on samalla tapaa ikävän halvan tabletin oloinen kovissa muovikuorissa, vähän kuten Mondeossakin... Muutenhan laatuvaikutelmakin alkaa olla jo fiksulla tasolla.
 
Talismania itsekin katselin viime vuoden puolella, kun kriteereinä oli uudehko ja hyvinvarusteltu auto sopuhintaan. Sillä kertaa päädyin toiseen merkkiin, mutta jäi vaikutelma, että tuossa pitäisi olla hinta ja laatu hyvässä suhteessa, ja tosiaan ranskalaiseksi ulkonäkökin varsin hyvä. Mukava olisi kuulla kokemuksiakin sitten kun niitä alkaa kertyä.
 
Nämä "ei halutut" isot autot ovat niitä kaikkein parhaimpia ostoksia vähän ajettuina. Ensimmäiselle omistajalle ehkä huonompi diili kuin Toyota, mutta seuraavat omistajat kiittävät.

Enpä taida enää itsekään siirtyä takaisin saksalaisten premiumiien rattiin ylihinnalla kun silti korjattavaa riittää melkoisesti. Ennemmin jokin vähänarvostettu ja siten edullinen "muoviromu" pienillä kilsoilla ja murheettomia kilometrejä tiedossa. Silti saa nauttia tehokkaasta moottorista automaattivaihtein ja ison auton rengasmelu pysyy riittävän vaimeana.
 
Siinä tapauksessa varmaan itse kääntyisin ennemmin vielä Japanilaisiin jos pelkkä tekniikan kestävyys ja edulliset kilometrit houkuttaa.
 
Nämä "ei halutut" isot autot ovat niitä kaikkein parhaimpia ostoksia vähän ajettuina. Ensimmäiselle omistajalle ehkä huonompi diili kuin Toyota, mutta seuraavat omistajat kiittävät.

Enpä taida enää itsekään siirtyä takaisin saksalaisten premiumiien rattiin ylihinnalla kun silti korjattavaa riittää melkoisesti. Ennemmin jokin vähänarvostettu ja siten edullinen "muoviromu" pienillä kilsoilla ja murheettomia kilometrejä tiedossa. Silti saa nauttia tehokkaasta moottorista automaattivaihtein ja ison auton rengasmelu pysyy riittävän vaimeana.
Heitäs nyt sellainen tehokas iso hiljainen auto. Renault Talisman ei taida osua segmenttiin. Just sain leiman 440tkm saksalaiseen, piti vaihtaa kallistuksen vakaaja ja seisontajarrun kilkkeet.
Edit. Ja ensimmäisen vaihdatin omaehtoisesti.
 
Mulle tulis mieleen joku 607 pösö, tosin ne ei kyllä ole mitään tuoreita. Niitä ei tainnut uutenakaan haluta kukaan ja hinta oli aika matala ominaisuuksiin nähden sitten jokusen vuoden ikäisenä. Karmea sellainen oli ajaa mutta pelkkään matkantekoon ihan mukava laite, suhteellisen hiljainenkin.

Nissan Maxima oli joskus vähän samaa kategoriaa.
 
Tällänen tuli tänään haettua. Maaliskuussa tilattu. Skoda Fabia Combi Style, 1.0TSI 110hv.

En oo skooda-miehiä ite vaikka saman konsernin vehkeitä pihassa onkin, mutta toi on saatanan hieno väri. :thumbsup:
 
Ja Opel Kadett GSi:ssä oli 80-luvulla digitaalinen nopeusnäyttö, oli muuten hienon näköinen juttu siihen aikaan, kun samaan aikaan telkusta tuli Ritari Ässää :D


Fiat Tipo DGT, noissa oli koko mittaristo digitaalinen...

7021631_dda94b6a6a82b2091a1bb5e1e4c21ca9_wm.jpg


Oli muutenkin hyvä auto aikansa italialaiseksi. Tollasella pöristelin ysärillä kunnes volvo tuli kylkeen kolmion takaa ja paska lunariin.
 
Nuo kasari-digimittarit on nykyään retrocool.

Hieman harmittaa kun oma Corvette tuli hommattua uudemmalla mittaristolla eikä tuolla upealla ritari ässä mittaristolla. Alunperin oli tarkoitus kyllä.

Vanha
c4-corvette-wheel-ogi.jpg


Uusi
2412148183_94ea5a84c0.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom