Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
´Tästä sairaudesta ei helposti parannuta. Viides suappi joka on talossa, tuotu Sveitsistä viime kesänä.
About kaikki varusteet (mm. ilmastoidut nahkapenkit) paitsi kattoluukku.
´
kuva ei näy. Näkyy kyllä tässä vastaus ruudussa.
edit. Poista se se s siitä httpS stä
Halpoja kilometrejä
Varmasti on edullista. Sukulaismiehellä tuollainen kippo, mutta ei hybridi. Tuota mallia vaan vaivaa jostain kumman syystä ruoste alustassa. En tiedä mitä ovat oikein ajatelleet...
4 vuotta vanhoissa yariksissa ihan merkittäviäkin ruoste nogelmia alustassa.
Millaisia ruosteongelmia? ja syy tähän on hinta.
Onko tässä nyt taikasana tämä "aikanaan". Ei näissä ole ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen mitään hyvää yksilöä vaadittu, laadullisesti samaa kuraa kuin kaikki euroautot Jos haluat luotettavan niin osta Toyota/Honda/joku kiva japanilainen. Alfalla on lähinnä maahantuojasta johtuva ikävä maine (saa taistella korjausten kanssa) jota on ikävä korjata ja nykyinenkään maahantuoja ei asiaa auta. Vikoja on vähän mutta vittuilu sitäkin pahempaa, joten uudelle asiakkaalle saattaa ottaa koville. VAG on todennäköisemmin paljon paskempi ja maahantuojakin vittuilee eikä siinä ole edes sitä "jotain" mitä Italialaisessa, mutta silti sitä menee kuin kuumille kiville koska sillä nyt vaan on hyvä maine vuosien takaa jota ei helpolla horjuteta. Samoin ostetaan jotain Qashqaita joka on aivan kamala paska, mutta Nissanin mainetta nyt ei muuta täällä mikään niin eipä se mitään haittaa. Pitäisi uuden/nousua haluavan merkin tarjota suoraa se 7v takuu ja hoitaa hommat niin saa maineen kuntoon, eihän täällä monikaan mitään Kiaa olisi ostanut 15 vuotta sitten, mutta se miten niitä mielikuvia luodaan vaikuttaa uskomattoman paljon myyntiin.Toivotan onnea, erittäin hyvää onnea, että kohdalle sattuu hyvä yksilö. Omistin aikanaan Alfan ja huh nevöforget oli aikamoista ylä-ja alamäkeä sen auton kanssa. Mahtava ajaa ja hyvältä näytti, mutta se ylläpidon hinta.
On se vaan silti nätti auto...
Katsastustilastot nyt ei juurikaan auton laadusta kerro mitään.
No en nyt sanoisi noinkaan. Meillä on perheessä ollut useampia tojotia eikä niitä ole kyllä tarvinnut erikseen ennen katsastusta huoltaa. Sen kun ajaa konttorille ja hakee leiman. Omanlaistaan premiumia sekin että tosi harvoin joutuu mitään autolle tekemäänKyllä vaan niitä Toyota Avensiksia ja Corolloita on paljon "vanhoilla ihmisillä" jotka vie auton ensin "katsastushuoltoon" ja sitten leimalle jopa huoltoliikkeen toimesta... Vääristää sekin tilastoja. Ja onhan autoissa paljon vikoja mitkä ei katsastuksessa näy. Lähinnähän katsastus kertoo vaan siitä onko kuluvia osia vaihdettu ajallaan...
Ettei nyt mene ihan OT:ksi niin laitetaanpas vielä kuva Corsasta talvivanteilla (orkkisvanteet)
Sama homma. Reilut 310 000 km mittarissa ja viimeinen huolto joka autolle on tehty on joskus 100 000 km kohdilla (edellinen omistaja teettänyt tohon asti kaikki huollot) Itse sitten ostin auton 100 000 km ajettuna ja vaihtanut laturin, vesipumpun sekä jarrupaloja ja öljyt+suodattimen vuosittain. Muuta ei tarvitse tehdä ja leima tullut aina. Mukavaa kun ei tarvitse pelätä että auto jättää tielle tai ei mene katsastuksesta läpi.No en nyt sanoisi noinkaan. Meillä on perheessä ollut useampia tojotia eikä niitä ole kyllä tarvinnut erikseen ennen katsastusta huoltaa. Sen kun ajaa konttorille ja hakee leiman. Omanlaistaan premiumia sekin että tosi harvoin joutuu mitään autolle tekemään
´
kuva ei näy. Näkyy kyllä tässä vastaus ruudussa.
edit. Poista se se s siitä httpS stä
Ettei mene huollot ja korjaukset sekaisin? Öljyjen ja muiden nesteiden vaihdot on ihan perus huoltoa. Jarrut ja alustankin osat menee kulutusosiksi, eli harvoin nekään oikeita remontteja on.Sama homma. Reilut 310 000 km mittarissa ja viimeinen huolto joka autolle on tehty on joskus 100 000 km kohdilla (edellinen omistaja teettänyt tohon asti kaikki huollot) Itse sitten ostin auton 100 000 km ajettuna ja vaihtanut laturin, vesipumpun sekä jarrupaloja ja öljyt+suodattimen vuosittain. Muuta ei tarvitse tehdä ja leima tullut aina. Mukavaa kun ei tarvitse pelätä että auto jättää tielle tai ei mene katsastuksesta läpi.
Huonosti ehkä ilmaistu, mutta nuo siis ainoat asiat mitä autolle on tehty. Tarkoitin, etten ole käyttänyt missään huollossa koskaan vaan tehnyt itse vain nuo jutut, on ne sitten huoltoja tai korjauksia, mutta mitään muuta ei ole tarvinnut tehdä.Ettei mene huollot ja korjaukset sekaisin? Öljyjen ja muiden nesteiden vaihdot on ihan perus huoltoa. Jarrut ja alustankin osat menee kulutusosiksi, eli harvoin nekään oikeita remontteja on.
Elämäni ensimmäinen oma auto tuli hankittua viime keskiviikkona eli 2005 VW Golf GTi, kolmisen kuukautta tuli päivittäin selailtua Nettiautoa ja Blockettia kunnes tärppäsi, 11 tuntia tuli ajettavaa edestakaisin mutta kyllä kannatti: Hieno nahkasisusta, tyyppiviat (DV ja PCV) korjattu ja jakopää vaihdettu juuri tammikuussa ja muutenkin todella hyvin huollettu ja pidetty, DSG vähän pelotti mutta DSG-öljyt oli aina ajallaan vaihdettu ja nätisti vaihtaa ajaessa niin hälveni nekin pelot. 245tkm ajettu ja tietysti pientä käytönjälkeä löytyy ja ruostekukkasia, mutta kokonaisuutena olen kyllä erittäin tyytyväinen hankintaan.
Tätä autuasta iloa ei kestänyt kuin kaksi päivää, kun perjantaina kateellinen Honda-mies ajoi persuuksiin ja jätti muoviseen takapuskuriin jäljet sekä moottoritiellä ajaessa lensi tuulilasiin nasta, jonka aiheuttama jälki pitää myös korjata. Onneksi auto on kuitenkin niin sairaan siisti että ei nuo pikkujutut kauheasti mieltä paina.
Kyllä oli myyjän mukaan ihan tehtaalta tullut tämännäköisenä, itsekään en ole vastaavaa nahkasisustaa nähnyt näissä autoissa.Onko mk5 GTI:ä saanut tuollaisella kaksivärisellä nahkasisustuksella ihan tehtaalta? Itse olen myös aikanaan tuollaista nettiautosta kuolannut, mutta en vastaavaa sisustaa ole ikinä nähnyt.
-08 R32.
Talvi ei kohdellut autoa hyvin. Oikea etuovi hieman rullalla kulmasta, maalit lähtenyt jne.
Etupuskuri rikki useasta paikkaa, esim. jäähdyttäjän edessä olevassa ritilässä nyrkin kokoinen reikä.
Mutta muuten oli oikeen nautinnollista ajamista
-08 R32.
Talvi ei kohdellut autoa hyvin. Oikea etuovi hieman rullalla kulmasta, maalit lähtenyt jne.
Etupuskuri rikki useasta paikkaa, esim. jäähdyttäjän edessä olevassa ritilässä nyrkin kokoinen reikä.
Mutta muuten oli oikeen nautinnollista ajamista
Minulla on pari vuotta vanhempi (2013) vastaava. Adaptiivinen vakkari on kyllä ehkä parasta. Helpottaa pk-seudun ruuhkissa nysväystä. Ainoa mitä kaipailen on Android Auto tai CarPlay -tuki. Golfin oma navi/multimedia softa kun on nätisti sanottuna todella hidas ja kömpelö.Nyt tälläinen Golf Highline vm 2015
-08 R32.
Talvi ei kohdellut autoa hyvin. Oikea etuovi hieman rullalla kulmasta, maalit lähtenyt jne.
Etupuskuri rikki useasta paikkaa, esim. jäähdyttäjän edessä olevassa ritilässä nyrkin kokoinen reikä.
Mutta muuten oli oikeen nautinnollista ajamista
Mahtava auto ja todella mahtavan kuuloinen, silloin kun toimii . Jää jäi oven ja karmin väliin vissiin? En tajua miten VAG ei tuota ole tajunnut koska samaa oli ainakin Octaviassa samoilta vuosilta. Ihan perusasioita lumitesteissä pitäisi olla että ovien väleissä lunta.
Adaptiivinen vakkari on kyllä parasta mitä autojen kehityksessä on tapahtunut pariin vuosikymmeneenMinulla on pari vuotta vanhempi (2013) vastaava. Adaptiivinen vakkari on kyllä ehkä parasta. Helpottaa pk-seudun ruuhkissa nysväystä. Ainoa mitä kaipailen on Android Auto tai CarPlay -tuki. Golfin oma navi/multimedia softa kun on nätisti sanottuna todella hidas ja kömpelö.
Juu voin sanoa että "pikkusen" syö että tuohon omaan uuteen Fiesta ST:seen ei moista saa edes rahalla koska välijäähdytin vie tilan :/Adaptiivinen vakkari on kyllä parasta mitä autojen kehityksessä on tapahtunut pariin vuosikymmeneen
Mikä näissä golffeissa maksaa kun itsellä on toisena autona Audi A3 8P 3.2 ja sen arvo lienee puolet tuosta. Eikö tuo pitkälle ole samaa autoa?
-08 R32.
Talvi ei kohdellut autoa hyvin. Oikea etuovi hieman rullalla kulmasta, maalit lähtenyt jne.
Etupuskuri rikki useasta paikkaa, esim. jäähdyttäjän edessä olevassa ritilässä nyrkin kokoinen reikä.
Mutta muuten oli oikeen nautinnollista ajamista
Elämäni ensimmäinen oma auto tuli hankittua viime keskiviikkona eli 2005 VW Golf GTi....
Onko DSG?
Serkullani oli -07 R32. Uutena osti ja 50tkm ehti ajaa pelkästään DSG-laatikon ongelmien kanssa.
Laakkonen ohjelmoi tuota laatikkoa uudelleen useaan kertaan ja vauhtipyöriäkin vaihtelivat mutta ikinä eivät saaneet toimimaan vaihteistoa "oikein". Vaihteisto nyki ja jäi "jumiin" vaihteisiin vaihtaessa. Joko liian pienelle vaihteelle tai liian isolle.
2 vuotta ja mitta täysi. Vaihtui Alpina bemariin.Laakkonen eikä maahantuoja suostunut vaihtamaan uutta vaihdelaatikkoa tuohon useista pyynnöistä huolimatta.
Muuten oli kyl mieluinen auto itsellekin. VR6 moottorin äänet oli kyl varsin maukkaat.
Mahtava auto ja todella mahtavan kuuloinen, silloin kun toimii . Jää jäi oven ja karmin väliin vissiin? En tajua miten VAG ei tuota ole tajunnut koska samaa oli ainakin Octaviassa samoilta vuosilta. Ihan perusasioita lumitesteissä pitäisi olla että ovien väleissä lunta.
Näistä kannattaa kysyä ihan virhevastuuta toimittajalta.
Tullut vastaan noissa "suunnitteluvirheissä" yllättävän pitkälle.
Omassa vanhassa 2010vm mk6 gti:ssä ja kaverin 2009 mk6 normigolffissa korjattiin.
Vag-arenalla korjattu myös mk5 malleja, vaikka kilsat ~200tkm.
Nevermind that, saako taustan 300C:stä lisää kuvia? Onhan se HEMI?
Minulla on pari vuotta vanhempi (2013) vastaava. Adaptiivinen vakkari on kyllä ehkä parasta. Helpottaa pk-seudun ruuhkissa nysväystä. Ainoa mitä kaipailen on Android Auto tai CarPlay -tuki. Golfin oma navi/multimedia softa kun on nätisti sanottuna todella hidas ja kömpelö.
Nyt on hieno!
kesäauto seisoo nyt tallissa talven yli pikku fiksailua varten
Renkaat tuli.
Vaihdelaatikon pukki sai jokunen aika sitten vähän rälläkkää ja hitsipilliä. Nyt mahtuu putkistokin ongelmitta tuosta.
Ei se kaunein ratkaisu, mutta toimiva ja riittävän jäykkä.