Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Katselin tuota avatartasi.....
Tuollanen, tosin laiskuuttaan seissyt taas pari vuotta kun ei oo viittiny sitä varten katsastaa että pari kertaa kesässä käy heittämässä lenkin.
e46 320d
oikeastaan kaikilla herkuilla mitä ko. laitteeseen on ollut saatavilla. Ainoastaan nelivedon puute häiritsee näin talviaikaan, muuten erittäin mukava laite.
Mitä hienoimpia/tärkeimpiä herkkuja tossa on?
Tästä on kans onneksi jättetty pois puhelin, kattoluukku, ja GPS.
@litiumtomu
Aika freshin näköinen Passatti
Kui onneks? Kattoluukku muka vuotaa? GPS:llä ei tee enää ku vanhat kartat?
Kattoluukku ja puhelin = tuontiauto. Joku tykkää, joku ei. On mullakin uitetettuja ollut.
Tuontiautosta tämän ikäisissä haittaa koska?
Mjoo kesävanteet on style 60Aivan aivan. Näyttää kyllä siistiltä, itse vaihtaisin vielä vanteet enemmän auton ikäänsä sopivampiin, tosin taitaa olla talvivanteina nuo.
Kui onneks? Kattoluukku muka vuotaa? GPS:llä ei tee enää ku vanhat kartat?
Kyllä ja en jää kaipamaan kumpakaan vaikka toimisi vuotamatta ja uudella kartoilla kun puhelin GPS on ylenssä parempi.
Ainakin tuo Volvon RTI löytää satellitit yleensä huomattavasti nopeammin kuin puhelin eikä hukkaa sijaintia hankalissakaan olosuhteissa, joissa puhelin näyttää sijainniksi mitä sattuu.
Kyllä volvon ainakin se kojelaudan sisästä nouseva navi (s80, v70) tonne johonkin 2010 asti on niin sysipaska että en sitä haluais käyttää vaikka aseella uhattais. Uudemmat taitaa ollakin jo vähän järkevämpiä.
Mikä siinä muka on sysipaskaa?
Mikä siinä muka on sysipaskaa? Se ratin takana oleva ristiohjainsysteemi toimii huomattavasti paremmin kuin kosketusnäyttöpaskeet ja myös puolikkaalle ruudulle tuleva risteysopastus silloin, kun risteyksissä on tiheässä useampi peräkkäin, on äärimmäisen kätevä. 3D-näkymän puute on tietenkin pieni miinus, mutta useimmissa tapauksissa 2D riittää ihan hyvin. Mieluummin ainakin itse tuota käytän kuin tämän vuosikymmenen Renaultin, Opelin tai Chryslerin naveja, joita on tullut kokeiltua.
Onpas hienossa kunnossa oleva Passatti ja kilometrejäkään ei ole pahasti alla. Väri myös hienostuneen eleganttiItse tulee kurvailtua vuosimallin -05 peruspreussilaisella. Ei aivan karvalakki, mutta itse kaipaisin vielä xenoneita, automaattiaskia ja nelivetoa. 1.8T tuntuu vähän tehottomalta, vaikka kyllähän tuollakin on kaikkialle ehtinyt. Tiestöä kapine on kuluttanut kohta 150tkm. Kohtuullisen mukavaksi ja huolettomaksi kulkineeksi on osoittautunut matkan varrella.
Itse tulee kurvailtua vuosimallin -05 peruspreussilaisella. Ei aivan karvalakki, mutta itse kaipaisin vielä xenoneita, automaattiaskia ja nelivetoa. 1.8T tuntuu vähän tehottomalta, vaikka kyllähän tuollakin on kaikkialle ehtinyt. Tiestöä kapine on kuluttanut kohta 150tkm. Kohtuullisen mukavaksi ja huolettomaksi kulkineeksi on osoittautunut matkan varrella.
Vilkut peileissä. Ei maalattu, mutta tarvetta kyllä moiselle operaatiolle eittämättä olisi, sillä keula on täynnä kiveniskeymiä. Maksaa vain moinen niin perhanasti. Umpiot täysin originaalit, kuva vaan tuo noista esiin uusia sävyjä.Vilkut peileissä? Ylimaalattu? Umpiot tuunattu tai vaihdettu uusiin?
Oliko 3BG:ssä vilkut peileissä vakiona? Hyvin on säilynyt.
Tällaisella BMW e28:lla tulee ajeltua kesäisin:
En kyllä tiedä millainen romupuhelin pitää olla että ei löydä sijaintia about heti kun karttasoftan pistää päälle. Ja mulla on ainakin sijaintipalvelut pois päältä niin kauan kunnes niitä käyttävä softa aukeaa.
Puhelimen etu on myös se että kartat on ajan tasalla ja niissä on tiedot tietöistä ja ruuhkista...
Ei näy mullakaanOnkohan omassa koneessa vai tuossa hostissa vikaa kun kuvat ei lataudu?
Osta parempi puhelin.
Onkohan omassa koneessa vai tuossa hostissa vikaa kun kuvat ei lataudu?
Jaa-a, en osaa sanoa, mutta tuo Google Drive on nyt ainakin tunnetusti vähän tuollainen hankala Itsellä näyttäisi ainakin näkyvän kaikilla laitteilla millä olen kokeillut. Lisäsin viestiin nyt vielä linkit, jos kuvat ei näy.Ei näy mullakaan
Tuo 850 kannattaa kyllä säilyttää!