Omat autot -esittelythread! (KESKUSTELUA VAIN ESITELLYISTÄ AUTOISTA!)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JesseV
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläkin Bemari tällä hetkellä, vaan sen verran on kaikenmoista (sähkö)vikaa ollut, että jäänee äkkiä viimeiseksi jos tahti jatkuu. Lisäksi ovien tiivisteiden narinalle ei vissiin ole olemassa mitään pysyvää ratkaisua. 2011 116da ja varusteita on sen verran, että auto on vissiiin uutena maksanut lähemmäs 50k€. Itse toki ostin käytettynä.

bemu.JPG
 
Millaisia speksejä taskin Volvosta löytyy? Jos ei ole kuuhun, takas ja toisen samanlaisen reissun verran ajettu niin vois kattella tossa keväämmällä. :think:

07 ja hiukan päältä 200 menty. Onhan tuossa jo kilsaa, mutta missäpä tuon ikäisessä dieselissä ei.
Kaikki tuntuisi toimivan, musta nahka on hyvässä hapessa varsinkin kun hinkkasin nuo penkit kuntoon. Mainittavia varusteita nyt lähinnä tuo aktiivicruise, muut ovat sellaista mitä tuollaisessa nyt olettaakin olevan.
 
50000€ ja 116d, siinä saa jo laittaa raksia ruutuun :eek:

Näinpä. Onhan tuossa mm. Urban varustelutason lisäksi xenonit, nahkaiset sporttijakkarat, comfort access, professional navi ja bluetooth, hifit, kaistavahti ja törmäysvaroitin, parkkiavustin, -kamera ja tutkat edessä ja takana, sun muuta tarpeellista ja tarpeetonta.

Liekö sitten siitä johtuvaa, että siitä on tässä vajaassa vuodessa nyt hajonnut jo oikeanpuolen peili, puhaltimen moottori ja viimeisimpänä Comfort Access. Vaihtoauto"takuu" tuossa on, jossa omavastuu 100€ per vika, että tällä hetkellä ei vielä maksa paljoa korjailla, mutta helmikuun jälkeen menee omaan piikkiin. Hirvittää jo valmiiksi.
 
Lisäksi ovien tiivisteiden narinalle ei vissiin ole olemassa mitään pysyvää ratkaisua.

Merkkiliikkeestä saa tuohon tarkoitettua ainetta. Se on enemmänkin tarttuvaa kuin voitelevaa sorttia. Käyttävät samaa huollossa.

"Fluoripitoinen Carbaflo KSP105, Osanumero: 83230309627."
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaan nyt tännekin. Kuva otettu kesällä, mutta ei se auto mihinkään ole muuttunut :tup:

g9lU3Cs.jpg


Ford Mondeo CLX vm. -94
Mittarissa hieman yli 100 000. Varmaan vielä pari vuotta ainakin ajaa ellei tule jotain vikaa mikä tietysti mahdollista kun vanha auto, vaikka iso remppa tehtiinkin tuossa keväällä kun auton ostin. Kun auto siis oli seissyt vuosia ajamattomana ennen kuin sen ostin.
 
Laitetaan nyt tännekin. Kuva otettu kesällä, mutta ei se auto mihinkään ole muuttunut :tup:

g9lU3Cs.jpg


Ford Mondeo CLX vm. -94
Mittarissa hieman yli 100 000. Varmaan vielä pari vuotta ainakin ajaa ellei tule jotain vikaa mikä tietysti mahdollista kun vanha auto, vaikka iso remppa tehtiinkin tuossa keväällä kun auton ostin. Kun auto siis oli seissyt vuosia ajamattomana ennen kuin sen ostin.

Jopas on vähän kertynyt kilometrejä, maalipinnalle myllytys niin :tup:
 
Tuommoinen Pösö, 2.0l bensa. Auto on ihan jees, avoauto on kyllä kesällä mukava ajella. Muuten en kyllä olis varmaan tuota ostanutkaan:) Edellinen oli Lexus LS, joten on tuohon vähän ollut tottumista, kulutus sentään tippui kaupungissa n. 7l pienemmäksi.

Voisin ostaa toisenkin avoauton, ehkä jonkun vähän sporttisemman seuraavaksi.

Täältä löytyy myös avopösö, pykälää pienempi eli 207 cc.
pösö1.jpg
 
Tuollainen ollut nyt pari viikkoa. Tylsä diesel-ruksutin, 180hp/450nm. Ja vielä automaattina.
Giulia12.jpg
Giulia11.jpg
7GEqL8
a>

On kyllä hieno. Jos Alfa olisi teknisesti parempi niin sen mieltäisi aika helposti premium luokkaan.
Niin joo ja täällä on aika kivoja biilejä muutenkin.

Ja se Järven Antin oma 335d on aivan omilla teholukemilla, tietääkseni tehnyt siihen omanlaisen ahtimen. Pakko sanoa etten enää uskalla varmaksi sanoa kun kuullostaa niin hurjalta mutta muistaakseni pitkälti yli 500 pollea pitäis olla. Pitää kysyä kun käyn huollattamassa auton.
 
Shell myös myy tiivistepuikkoa jota on suositeltu noihin bemareihin. Kannattaa ehkä kokeilla ensin sillä, ei olis niin kallista.
 
Shell myös myy tiivistepuikkoa jota on suositeltu noihin bemareihin. Kannattaa ehkä kokeilla ensin sillä, ei olis niin kallista.

Minkäs merkkistä/näköistä puikkoa mä sieltä Shelliltä etsiskelen? Korrekin silikonipuikkoa olen kokeillut. Se auttaa n. 2-3 päivää max. On myös koitettu putsata silikoninpoistoaineella tiiviste kunnolla. Se auttaa pari kolme päivää myös ja taas narisee.
 
Minkäs merkkistä/näköistä puikkoa mä sieltä Shelliltä etsiskelen? Korrekin silikonipuikkoa olen kokeillut. Se auttaa n. 2-3 päivää max. On myös koitettu putsata silikoninpoistoaineella tiiviste kunnolla. Se auttaa pari kolme päivää myös ja taas narisee.

Silikonia noihin (ainakaan bemarin) tiivisteisiin ei käsittääkseni saisi missään nimessä laittaa, aiheuttaa vaan enemmän narinoita.
 
Mikä ihme erikoisaineesta noi tiivisteet on tehty jos ei saa käytää silikonia?
 
Mikä ihme erikoisaineesta noi tiivisteet on tehty jos ei saa käytää silikonia?

Arvaisin että silikoni liukastaa tiivisteet. Tuo kokonaisuus on suunniteltu niin että tiivisteet hieman tarttuvat toisiinsa eivätkä "liiku" vasten eli nitise tai natise.
 
Arvaisin että silikoni liukastaa tiivisteet. Tuo kokonaisuus on suunniteltu niin että tiivisteet hieman tarttuvat toisiinsa eivätkä "liiku" vasten eli nitise tai natise.

Miten "toisiaan vasten"? Tuossahan on tiiviste aina peltiä vasten, eikä toista tiivistettä vasten. Narina tulee ilmeisesti kun tiivistee liikkuu peltiä vasten. Periaatteessa ratkaisuja on siis kaksi, eli voidella tiiviste niin, että se ei narise kun liikkuu, tai sitten puhdistaa se niin "tahmeaksi" (ja samalla toki pelti myös niin puhtaaksi, ettei siinä ole vahaa tms.), että se ei liiku. Veikkaan, että ensimmäinen tapa on huomattavasti helpompi saada aikaan.
 
Shellin tiivistesuoja nimellä pitäs löytyä, puikkomuodossa. Eikä sisällä silikonia.
 
Miten "toisiaan vasten"? Tuossahan on tiiviste aina peltiä vasten, eikä toista tiivistettä vasten. Narina tulee ilmeisesti kun tiivistee liikkuu peltiä vasten. Periaatteessa ratkaisuja on siis kaksi, eli voidella tiiviste niin, että se ei narise kun liikkuu, tai sitten puhdistaa se niin "tahmeaksi" (ja samalla toki pelti myös niin puhtaaksi, ettei siinä ole vahaa tms.), että se ei liiku. Veikkaan, että ensimmäinen tapa on huomattavasti helpompi saada aikaan.

Tiiviste lasia vasten, tiiviste peltiä vasten, tiiviste tiivistettä vasten, näitä nyt on erilaisia eri kohdassa (eri) autoa. Nimenomaan bemarissa kai nämä tiivisteet on sitten sellaisia että ei saa voidella silikonilla, kun sitten vasta se nitinä ja natina vasta alkaa.

Kysyin joskus omaan bemariin marmorilla, että tartteeko tiivisteitä jotenkin hoitaa tai huoltaa. Vastasi että heillä on tiskin takana vain niin kallista ainetta, että sitä et tarvitse ja että jos tiivisteet ääntelee niin tuo takuuseen korjattavaksi. Ja jos välttämättä haluaa jotain käyttää, niin ei missään nimessä saa olla silikonia. Samoja juttuja noilla bmw-palstoilla.
 
Tiiviste lasia vasten, tiiviste peltiä vasten, tiiviste tiivistettä vasten, näitä nyt on erilaisia eri kohdassa (eri) autoa. Nimenomaan bemarissa kai nämä tiivisteet on sitten sellaisia että ei saa voidella silikonilla, kun sitten vasta se nitinä ja natina vasta alkaa.

Kysyin joskus omaan bemariin marmorilla, että tartteeko tiivisteitä jotenkin hoitaa tai huoltaa. Vastasi että heillä on tiskin takana vain niin kallista ainetta, että sitä et tarvitse ja että jos tiivisteet ääntelee niin tuo takuuseen korjattavaksi. Ja jos välttämättä haluaa jotain käyttää, niin ei missään nimessä saa olla silikonia. Samoja juttuja noilla bmw-palstoilla.

Ymmärrän periaatteen, mutta miten meinasit käytännön olosuhteissa pitää nuo tiivisteet täysin puhtaina koko ajan? :)
 
Itsellä oli samaa ongelmaa ovinarinoiden tiivisteiden kanssa entisessä mk6 gti golffissa.
En nyt muista miltä foorumilta kyseisen vinkin bongasin, mutta periaatteena oli laittaa tiivisteiden "väliin" muoviletkua (http://tuotteet.etra.fi/fi/g2224670/toppbright-kirkas-vahvikkeeton-pvc-letku) jolloin tiiviste puristui koria vasten jämäkämmin ja natina loppui.

Mitään silikoneja tms en laittanut, pelkästään letkut jämäköittämään tiivisteitä ja natinat loppuivat.
Halpa fixaus, kun etolasta hakee viidellä eurolla letkut.
:sclap:

E: kyseessä siis "perus velourtiivisteet" jotka ottavat koria vasten. Velourit aiheutti narinan, ei kumiosat.



Narisi tuohon tyyliin, kun veti hidastetöyssyistä/paikoista missä kori "vääntyi".
 
Viimeksi muokattu:
Ketään ei pitäisi tietenkään dissata, mutta kun kaikilla meillä on persereikä. Niin onhan tuo seksikäs niin kuin mummo yöpyjamassa.

Shit, no Sherlock? Kuvitteletko, että jos haluaisin seksikkään auton, ostaisin ison farmarivolvon nelivedolla ja korotetulla maavaralla? Ei, sen ei ole tarkoitus olla seksikäs, vaan sillä on tarkoitus selviytyä mukavasti useamman sadan kilometrin päiväajoista kelistä riippumatta niin, että myös tavarat ja koira mahtuvat tarvittaessa mukaan.

Saakos muuten tiedustella, millaisella kalustolla herra itse ajelee, kun on varaa dissata muiden ajopelejä?

Oma lotja. Volvo 960 2.5L 24v koneella ja automaatilla. Kilsoja 310tkm ja varusteina kaikki lukuunottamatta kattoluukkua ja isompaa radiota. :psmoke: Pitäisi vähän maalipintaa siistiä, muoviosat käsitellä ja etuiskarit vaihtaa niin olisi melkein uutta vastaavassa kuosissa.
rlzqHBS.jpg


cfh4mh7.jpg

Tuollaisessa kyllä silmä lepää ja kelpaa ajella, facelift-960/V90 on edelleen se ainoa oikea farmari-Volvo! :kippis:

Ja talveks
datsuni on ratsuni :D

Harvinaisen härski Cherry! :psmoke:
 
Itse kyllä huomannut, että mitä vähemmän tiivisteitä voitelee niin sitä parempi.

Talvellahan noita liukasteita kannattaa käyttää.

Terveisin: joskus jäätyneen oven auki repinyt... :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän rajaamalla, ja ehkä Sin City tyylisellä värimaailmalla tuosta sais aika kivan kuvan.
 
Itsellä Bmw e30 4-veto ja toinen samanlainen mutta perus takaveto.
 
nFekiYQQkQmXAmN6NavPDfHTY6fBHZNYXmPgw5GbXeP63Mk1rP6WfQkexk4fAqfRa72PfOw-ANNXfSTGw0u6ikpwI_RTS4cT6j_kcLHEGpmfBHIV04EeSIziZ9jShjMm6iEeYcvBBRts5A0uM8_64aDfu04Wsaba56ZiNl2ZE3EiFfvfMygUPU-1-avMQj-caOlGfP53IDfVMkShFUy79WmrHOQ81IDnV2fN7Nilu46J2aQ0q6BanqjoEte_iA7RI4VwvXdPw96FRfMpd5MUDyCx71Yle5Ifp2zcBVgC-b4KLxfiRS4KygHpZDmIBJYJezL32tkkUaemk2S_-xPEeONkcdb3yt9fud8aIpxFtOzxC7tq_xF88A5laYLfzRxhNjKjugRSLa68YIWzHqe9-eAMSc0Nw2sKU56P2igx4nxyzf0WdDF4X7slN1-ddBtS95QhixVgPWmx8JdwwdIR0ESdDDpTKMI_2ByinneIbhdTvnFTNsWMG2HPg01iznzpAsDC8s95o3LaCEMD5yyBW1ANkHDzWddRlfPhEvOamvLNiltv4qHAYy6wmwFqSynz8-iAZT1eAz6UcSHSpsMDrFTwv3XB9lF-6xUG7ISA7aIc9NvqTQ=w1024-h1284-no

It's gripped! It's sorted! Let's OFFROAD!
508 SW GT, väri on ruskea, vaikka eipä sitä kuvasta erota.

edit: olipas se kuva turhan iso...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kolmisen vuotta ajellu tämmösellä halvalla ysäri sedanilla. Hieno ajaa ja katsella jopa uudempiin verraten, bensaa palaa ja aina vähän jotain hifisteltävää mutta tielle ei oo vie jättäny. Seuraava kulkine hakusessa, tosin merkki ei vaihdu.
27121694436_5ff24e9c59_b.jpg


Alfa Romeo 156 2.5 V6 1999 mittarissa vajaa 200tkm
 
Juuh elikkäs.

Tuli tämmönen laitettua käyttikseksi/kakkosharrasteeksi.
6sPAhZ4.jpg

Laitan vähän enemmän ja parempia kuvia kunhan päivä valkenee.

Autohan on siis Cadillac Seville STS, vm 1999. Mittarissa 158tkm.

Eilen ajoin sen Klaukkalan suunnilta tänne Pohjois-Pohjanmaalle. Ja onhan tuo aivan unelma ajaa, mahtavan ns. herrasmiesmäinen kyyti, hemmetin hiljainen sisälle ja uloskinpäin. Tehoa vaikkapa ohituksiin löytyy tarvittaessa, pellin alla majailee 4.6 V8 joka tuottaa 300hp.

Kaikenlaista jännää on varusteena, parhaimmat itselleni ovat nahkajakkarat jotka tuntuu säätyvän ihan joka suuntaan ja muistitoiminnolla, avaimesta auki pomppaava takaluukku & bensaluukku (tosin tämän voi hoitaa kuskinpaikaltakin ennen kuin nousee ulos).

Kulutus on mitä on, mutta sanoisin maantielukemia vielä maltilliseksi, 80-100km/h vauhdissa menee 9litraan. Kuullut, että jotkut ovat saaneet menemään kaheksallakin, mutta ei minun kaasujalalla taida olla mahdollista, eikä sellaista hissukseen ajoa jaksa aina.

Lopuksi yksi asia mikä nauratti kun myyjä lykkäsi avaimia kouraan, yhdessä lenkissä ihan käyttöavain + perä mistä sai luukkuja auki sekä lukitus, SITTEN, toinen nippu missä oli kaksi harmaaperäistä avainta joissa luki "VALET" sekä normaali vara-avain. Koskaan ennen kuullutkaan, että joillain autovalmistajalla on tuollaisia avaimia hotellipalvelijoita varten.

Ps. just passelisti oli myyjä vaihdattanut tuohon öljyn ja tarkistattanut muutaman jutun. Noista vanteista vielä, nuo on tosiaan STS:n kakkosvanteet, tulee ainakin itselläni mieleen amerikkalaisten elokuvien poliisiautojen vanteet, toiset on ihan hienot perus STS käkkylän vanteet, mutta iso profiili tekee niistä vähän hölmön näköiset. (Kuva niistä myöhemmin)

EDIT: Heheh, tulipa mieleen, eilen kun lähestyin Oulua ja yhdessä liittymässä testasin, että mitenkös tuo vekotin kiihtyy (Joo, hyi hyi, mutta takanani ei näkynyt valoja missään tai edessäpäin ajavia, joten why not), ~150-160km/h paikkeilla tökkäs meno ja ajotietokone ilmoitti, että bensansyöttöä katkaistu. Pläräsin tässä sitten aamukahvin ohella manuaalin läpi ja todellakin ajotietokoneessa on sellainen ominaisuus ettei voi mahdottomia ylinopeuksia huristella. Varmaan saisi poiskin jotenkin, mutta enpä jaksa vaivautua.

 
Viimeksi muokattu:
Tuommoinen käkkylä on kyllä hieno peli. Ja kuuleman mukaan antaa hyvät kyydit. Ja positiivista, että löysit GeeÄmmän hienojen ajoneuvotuotteiden pariin.

Nyt sitten jännätään, että milloin on edessä se miljoonia maksava kansiremppa :rolleyes:

E: Alkoi elämän realiteetit pukkaamaan pintaan, kun aloin miettimään autoilun kustannuksia omalla kohdalla. Pelkkä auton omistaminen ja liikenteessä pitäminen maksoi yli 2000 euroa vuodessa (vakuutus, dieselvero, katsastus). Tähän päälle rahoituksen osuus (onneksi oli 0.99% korolla), joten loppusumma kohosi kutakuinkin 4000 euroon vuodessa.

Eihän tuossa ole mitään järkeä, joten auto kiertoon. Onneksi noinkin suurimoottoriselle diisselille löytyi ostaja, vaikka hintaa piti vähän alas painaa. Sääli muuten, kun auto oli hyvässä kunnossa ja vasta reilut 120tkm ajettu.

Tilalle kävin kaivamassa kaverin ladosta 585tkm ajetun 850 Volvon.
 
Viimeksi muokattu:
Tuommoinen käkkylä on kyllä hieno peli. Ja kuuleman mukaan antaa hyvät kyydit. Ja positiivista, että löysit GeeÄmmän hienojen ajoneuvotuotteiden pariin.

Nyt sitten jännätään, että milloin on edessä se miljoonia maksava kansiremppa :rolleyes:

Onhan mulla toinenkin GM, Chevrolet Beretta GT, tosin annan tämän siskolle kun se saa kortin joulukuussa.

Se surullisen kuuluisa kansiremppa pelottaa, mutta ei sitä välttämättä kaikissa tule eteen. Eräällä STS omistajalla 13 vuotta ollut ajossa eikä oo tullut eteen.

Toisaalta just tämä intternetti on semmonen paikka, että tommoset jutut lähtee paisumaan ja paisumaan niin kohta se yleinen mielipide/luulot on sitä luokkaa että kaikkiin Northstareihin joutuu tekemään sen muutaman tonnin kansijumpan... Noh, aika näyttää :p
 
Onhan mulla toinenkin GM, Chevrolet Beretta GT, tosin annan tämän siskolle kun se saa kortin joulukuussa.

Se surullisen kuuluisa kansiremppa pelottaa, mutta ei sitä välttämättä kaikissa tule eteen. Eräällä STS omistajalla 13 vuotta ollut ajossa eikä oo tullut eteen.

Toisaalta just tämä intternetti on semmonen paikka, että tommoset jutut lähtee paisumaan ja paisumaan niin kohta se yleinen mielipide/luulot on sitä luokkaa että kaikkiin Northstareihin joutuu tekemään sen muutaman tonnin kansijumpan... Noh, aika näyttää :p
Niijuu olihan se Berettakin sulla. GM-mies ilmiselvästi :)

Kyllä niitä onnekkaita on, jotka tuolla Nortilla ovat pystyneet ilman kansiremppaa ajelemaan. Muutama on ainakin kehuillut, että ovat käyttäneet jäähdytysnesteen seassa jotain lisätablettia, jota vissiin valmistajakin suosittelee. Koskaan en ole sen enempää asiaan perehtynyt.

Toivottavasti kansi ei petä. Kuten itsekin sanoit, niin intterswebbiennustuksena kertoimet ovat sille aika huonot, mutta voittaahan joku joka viikko lotossakin :D

E: Kokeilepas sitä VALET-avainta, että sopiiko hansikaslokeroon tai peräkonttiin. Voisin veikata, että hansikaslokeroon ei käy ainakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläkin oli tuollainen Cadillac Northstar koneella haaveissa joskus, mutta tuo riski moottorin laitosta kyllä vähän intoa vähensi. No tilalle tuli sitten Lexus LS jolla tuli 5v ajeltua ja nautittua V8-koneesta ja automaatista. Se on noissa parasta, mahtava vääntö jo tyhjäkäynnin tuntumassa ja voiman tunne, heti kun kaasua vähän painaa. Tekis mieli ostaa toinen, harmi vaan kun bensakulut on mitä on. Eiköhän Sevillekin vie sen tuplat kaupungissa kuin maantiellä olettaisin.
 
Käkkyläpostaukseen lisätty linkki loppuun missä muutama kuva.
Tulikin galleriapostaus, mutta saahan niistä isotkin esille onneksi.
 
Samaten startin vaihto tuossa perin mielenkiintoinen projekti, insinöörit laittaneet parastaan :)

Joo ja laatikon mittatikku on kyllä survottu semmoseen paikkaan, että on mielenkiintoista yrittää ottaa sitä sieltä, ei nimittäin edes näy päällepäin, pitää kurkata vähän viistosti muutaman romun alle ja siellähän se pojottaa. :D
 
Onhan mulla toinenkin GM, Chevrolet Beretta GT, tosin annan tämän siskolle kun se saa kortin joulukuussa.

Se surullisen kuuluisa kansiremppa pelottaa, mutta ei sitä välttämättä kaikissa tule eteen. Eräällä STS omistajalla 13 vuotta ollut ajossa eikä oo tullut eteen.

Toisaalta just tämä intternetti on semmonen paikka, että tommoset jutut lähtee paisumaan ja paisumaan niin kohta se yleinen mielipide/luulot on sitä luokkaa että kaikkiin Northstareihin joutuu tekemään sen muutaman tonnin kansijumpan... Noh, aika näyttää :p

Mikähän siinä on ettei jenkeissä noi kannet/tiivisteet kestä, faijalla oli Chevrolet trans sport 3.7l v6 koneella ja siinäkin meni kansipahvi...
 
Kyllä ne yleensä kestää, ja kuten aikaisemmin sanoinkin, tuokin Northstar on ihan hyvä kone, mutta kun aikansa netissä pyörii jutut niin kohta se on sillä tasolla että mikään Nortti ei kestä, kaikki laukeaa ja paukkuu jne.

Plymouthissa on samat kannet ja luultavasti paffit olleet 70luvulta lähtien.

Tottahan toki aina väliin mahtuu sitten joitakin huonosti suunniteltuja yksilöitä.

Northstarinki kansiongelmat yleensä johtuu siittä, että ei vaihdeta ikinä niitä jäähdytysnesteitä eikä putsata systeemiä, punasilla nesteillä on kuitenkin se ~5v vaihtoväli ja vihreillä 2vuotta. Myönnän kyllä itsekin, että yhteenkään vekottimeen en ole koskaan vaihtanut, paitsi Plymouth kun sen kanssa piti kahteen kertaan laskea nesteet pois.

Onko noissa Chev Trans Sporteissa GM:n oma kone vai onko jonkun muun kuten esim Chryslerin vastaavissa, niissä se 3.0litran mylly on Mitsubishin ja aivan totaalisen paska. Samaa kolmilitraista löytyy myös Saratogasta, työkaverilla yks Saratoga ja sanoi, että jos sellaisen meinaa ostaa niin kannattaa ostaa yksilö jossa on 2.5litran kone turbolla, se on Chryslerin oma.
 
Viimeksi muokattu:
Onko noissa Chev Trans Sporteissa GM:n oma kone vai onko jonkun muun kuten esim Chryslerin vastaavissa, niissä se 3.0litran mylly on Mitsubishin ja aivan totaalisen paska. Samaa kolmilitraista löytyy myös Saratogasta, työkaverilla yks Saratoga ja sanoi, että jos sellaisen meinaa ostaa niin kannattaa ostaa yksilö jossa on 2.5litran kone turbolla, se on Chryslerin oma.

Käsittääkseni on GM:n omia. Rivinelkkua, 3.1 joka eittämättä Lumina/Oldsmobile peruja ja sitten Buickin 3.8. Toi Mitsun kone on jännä, koska juuri tuo Moparille tuupattu variantti on aika tuhnu, kun taas Mitsun omissa käytetty vapari/turbo 3 litranen ysärin alusta on suhteessa kova luu (200-300hp).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Viestejä
4 490 278
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom