Sairautta havaittavissa:
Harrasteena 155Q4 R4 -92 turbo neliveto(visko keskellä ja torsen takana) vähän yli 200hp (vain putki vaihtunut 3")
Puoli"nahat", autom ilmastointi ja sähköinen kattoluukku. Oikeastaan onneksi ei sähkösäätöisiä iskareita. 1500 kpl näitä "1 sarjalaisia" ja joku 2500 kpl yhteensä tehty. "3. sarja" (wide bodyt) harvinaisia
Tämä tosin tällä hetkellä särki, venttiilit solmussa. En tajunnut tarkastuttaa/tarkastaa jakohihan kuntoa, oli jonkun edellistä omistajista ite vaihtama. Tiedä häntä oliko mokannut vai viallinen hiha. Lähti alle 2v vanhasta hihnasta hampaat. Tosin taitaa olla alimitoitettu jakohihna noissa Lampredi TC turboversiossa. (Saatavilla osat joilla saa käytettyä 1" leveää fiat ducaton jakohihnaa)
Sitten käyttis 156 Crosswagon Q4 1,9 jtd 2005. (150hp neliveto vapailla tasureilla)
Mustat nahat, lyhkäset xenon, autom ilmastointi ja parkkitutkat. + Nykyään vähän koomiset 5cd vaihtaja, navi 4" harmaasävynäytössä ja hanskalokerossa autopuhelimen simkorttipaikka.
Muutenkin vähän jännä vehe tuo, siinä samat pyöräkaaripullistukset kuin gta:ssa (3,2l v6), samat 330 brembot ja kai yhtä jykevä etuvakaaja. Kuitenkaan gta:sta ei ole tehty faceliftiä ja tuota taas on pelkästään facelftinä. (n. 7000 kpl tehty)
Taitaa muuten 156 sw olla ainoita automalleja, missä farmarissa laskennallisesti on pienempi kontti kuin sedanissa
(Kuormatessa farkussa tavaratilan verhoon, eli vähän alle selkänojien korkeuden)
Sitten vielä ikuisuusprojektiksi/hitsausharjoitukseksi hommattu sprint qv -87 (1,5 boxer)
(Näiden edellinen malli alfa sud sprint oli yksi niistä maineenpilaajista, idiootit kuljetti paljaita koreja taivasalla toiseen rakennukseen maalattavaksi säällä kuin säällä... Lahjakas ruostumaan tosin tuokin)