- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 477
Ok, enivei komeat tehot irroteltu 2-litraisesta Ilmeisesti kolkki kyseessä?F40 tässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, enivei komeat tehot irroteltu 2-litraisesta Ilmeisesti kolkki kyseessä?F40 tässä
Juu NG 9-3, 57 nöyttää mittari kun 1000 rpm kutosella, piti testata.Ok, enivei komeat tehot irroteltu 2-litraisesta Ilmeisesti kolkki kyseessä?
Nyt tuolla craisulla on päästelty reilu tuhannen mailia ni alkaa päästä sen kans jo tutuksi pikkuhiljaa. 90-100km/h matkavauhdilla tuntuu kulutus pyörivän tuossa 14,5 litran paikkeilla satkulle. Ilman ohituksia yms nilkka suorana kiihdytyksiä. Ois siinä vielä säätöhommaa, joten voi vielä hieman tipahtaa alemmaskin. Eipä sillä että tuo paha ois nytkään pari tonnia painavalle lossille.
Ei paljo vituta maailman meno ku cruisaa menee ja mankkaakaan siinä ei tarvii ku kasi höpisee mukavasti. Ainaki toistaiseksi naama messingillä aina ku edes istuu autoon.
Ei paljo vituta maailman meno ku cruisaa menee ja mankkaakaan siinä ei tarvii ku kasi höpisee mukavasti. Ainaki toistaiseksi naama messingillä aina ku edes istuu autoon.
Kiteytit aika hyvin noilla kaseilla ajelun/kruisailun. Tuossa keväällä kun sain oman liikenteeseen niin olihan sitä yhtä hymyä kun pääsi pitkästä aikaa ajelemaan, ei oikein 90luvun Sevillessä ole samaa tunnelmaa.
Heh, aina se pakollinen bensankulutuspostaus.
Uuden auton arvonalenemalla maksaa melkoisia bensalaskuja loppujen lopuksi, etenkin kun harrastaja ei laske työajalle arvoa vaan pulaaminen kuuluu asiaan.
Tulipa tuo pikku-möhkökin puunattua ja vahattua pitkästä aikaa:
Loput kuvat:
Kyllähän tuota aika paljon kuulee päivittelyä noiden meidän kulkuneuvojen pensankulutuksista ja niiden iästä ja järkevyyksistä. Ympäri vuoden meillä on -95 4.0L bensa jeeppi (todella uus meidän mittapuulla!) liikenteessä, tämä 300:n on sitte kesällä sillä kaverina ja tietenni tuo paloauto vielä pikanttina lisänä (tosin puolikas siitä on vain mun).Heh, aina se pakollinen bensankulutuspostaus.
Uuden auton arvonalenemalla maksaa melkoisia bensalaskuja loppujen lopuksi, etenkin kun harrastaja ei laske työajalle arvoa vaan pulaaminen kuuluu asiaan.
Tää on kyllä hiton jännä. Kolmen vuoden aikana Murossa ja täällä eniten autossa kiinnostusta ovat nostaneet kilvet. Oli ne sitten millaiset tahansa niin aina ne on ollut vääränlaiset On kyllä aika kaukaa haettua kolaripelimielikuvat pelkän lyhyen kilven takia...Hieno on, tosin pikkukilven vaihtaisin normaaliin. Automiehelle tulee heti fiilis jostain USA:sta romaniaan / venäjälle laivatusta kolaripelistä joka myyty hyväuskoiselle suomalaiselle =D Niissä aika usein äärivalot ja pikkukilvet vielä paikallaan.
Sehän ei tosiaan näyttäisi yhtään hassulta, kun se normaali finnikilpi tulisi 10 senttiä ulos tuosta kilvenalusesta...Kyllä toi pikkukilpi on vähän hassun näköinen munkin mielestä.
Jos se nyt sitten on niin että murossa ja iobbs:llä tohon kiinnitetään huomiota, niin mitä sitten?
No ei taida olla muuta kommentoitavaa, varsinkin noita bemun suv:eja näkee joka kokoluokassa niin paljon että ei tuo juuri erotu massasta. Tai no, itse siinä pistin kilven lisäksi merkille että onko etusivulaseissa 50% tummennus tehdassävytyksen lisäksi? Näyttää ainakin sopivasta kulmasta mukavan yhtenäiseltä takalasien tummennuksen kanssa.lähinnä ihmetyttää, etteikö noissa autoissa ole muuta kommentoitavaa kuin kilvet. Ihan sama homma oli pari kuukautta sitten Mustanginkin kanssa...
Kukakohan ne otti taas aluksi puheeksi...Kyllä ne nyt näyttää hetkauttavan kun ne piti erikseen ottaa puheeksi.
just...
Hieno on, tosin pikkukilven vaihtaisin normaaliin. Automiehelle tulee heti fiilis jostain USA:sta romaniaan / venäjälle laivatusta kolaripelistä joka myyty hyväuskoiselle suomalaiselle =D Niissä aika usein äärivalot ja pikkukilvet vielä paikallaan.
Ei hetkauta, mutta itkeä pitää kun ei tule mieleistä kommenttia. No sää ootkin näiden autopalstojen kestospede.Minua foorumikommentit ei voisi vähempää hetkauttaa omien mieltymysten suhteen, mutta lähinnä ihmetyttää, etteikö noissa autoissa ole muuta kommentoitavaa kuin kilvet. Ihan sama homma oli pari kuukautta sitten Mustanginkin kanssa...
Kauanko sä meinaat jatkaa sillä mielikuvitus Tojolla ajoa? Ei oo hirveesti siitä kuvia näkynyt...Ei hetkauta, mutta itkeä pitää kun ei tule mieleistä kommenttia. No sää ootkin näiden autopalstojen kestospede.
En ymmärrä mistä puhut.Kauanko sä meinaat jatkaa sillä mielikuvitus Tojolla ajoa? Ei oo hirveesti siitä kuvia näkynyt...
No tuo sun Ave. Laita siitä kuvia.En ymmärrä mistä puhut.
Nykyinen Avensis. Toimii kuin junan vessa ilman ainuttakaan häiriötä. Tarjoaa riittävästi tilaa, hyvät valot ja vie kohtuullisesti polttoainetta.
Onko näissä se aktiivinen kallistuksenvaimennusjärjestelmä?Sain auton rikkoontuneen öljyletkun korjattua, niin laitetaan kuva uudelleen (rumasta) vanhuksesta. Citroen Xantia hdi -00.
En edelleenkään ymmärrä mistä Avesta puhut.No tuo sun Ave. Laita siitä kuvia.
V6 Activa malleissa oli.Onko näissä se aktiivinen kallistuksenvaimennusjärjestelmä?
Ei ole tuossa. Xantia V6 Activa malli olisi varmasti tosi kiva.Onko näissä se aktiivinen kallistuksenvaimennusjärjestelmä?
Mä kans virittelisin ehdottomasti pienet kilvet, jos vain ne saisi.Itse jos ottaisin autoon uudet kilvet, niin taatusti ottaisin pienimmät mahdolliset mitä on valittavissa. Eri asia sitten jos on jokin oikeasti museoauto joihin nyt kuuluu ne mustat kilvet.
En edelleenkään ymmärrä mistä Avesta puhut.
Mä kans virittelisin ehdottomasti pienet kilvet, jos vain ne saisi.
Ja mustat kilvet kuuluu ainoastaan niihin autoihin, mihin ne on uutenakin ollut mahdollista saada. Joku 80-luvun museoauto mustilla kilvillä ei vaan minun silmään sovi.
Ainakin pari vuotta sitten insinöörin piti erikseen todeta, että normaalikokoinen kilpi ei mahdu alkuperäiseen paikkaansa. Silloin pystyi tilaamaan pienet kilvet.Vielä hieman offtopikkia, eikös ne pienet kilvet saa konttorilta kun vaan hakee ja maksaa?
Katsastukseen saa muuten ajaa talvirenkailla keskellä kesääkin kunhan on aika varattuna ennakkoon.Tulin tallille vaihtamaan talviautoon kesärenkaat. 4kk seisomisen jälkeen akku loppu, laturi kotona ja katsastus oli 30.6. Semmosta harrastamista tällä kertaa
Jep. Samaa olin tulossa sanomaan, että turha vaihtaa talviautoon kesärenkaita Pitää vaan varata aika, kun katsastus on mennyt yli? Ilmeisesti ei tarvitse ottaa autoa liikennekäyttöönkään, jos ajaa varattuun katsastukseen? Vakuutuksen vain pitää ottaa voimaan?Katsastukseen saa muuten ajaa talvirenkailla keskellä kesääkin kunhan on aika varattuna ennakkoon.
Itseä lainatakseni, kävin tätä kysymässä katsastuskonttorilla ja vastaus oli: Ei saa sekoittaa pieniä ja isoja kilpiä. Byrokratia hurraa.Tekisi mieli Alfaan laittaa eteen pieni kilpi mutta takana säilyttää normikokoinen, voikohan noita lain mukaan sekoitella?
Itseä lainatakseni, kävin tätä kysymässä katsastuskonttorilla ja vastaus oli: Ei saa sekoittaa pieniä ja isoja kilpiä. Byrokratia hurraa.
Perän leveä kilpialue pikkukilvellä näyttäisi yhtä hölmöltä kuin perus jättikilpi edessä.No miksei sitten vaan laita kahta pikkukilpeä?
Tuli tuollaisella viissatku hiivatilla ajeltua jenkeissä pari kuukautta, taisi tosin olla 1.4 neloskone.Avo Pösö vaihtui italialaiseen
Fiat 500 vm 2013, Moottorina Twin Air turbo, sylintereitä kaksi ja 875cc. Älyttömän hauska peli ajaa ja moottorin ääni on mukavaa pörinää
Juu todella hauska peli ajella ja tuo moottorin ääni on jotain mitä ei muissa autoissa ole tässä Jeremy Clarksonin mietteitä samasta autosta/moottorista: https://www.driving.co.uk/car-reviews/the-clarkson-review-fiat-500-twinair-2011/Tuli tuollaisella viissatku hiivatilla ajeltua jenkeissä pari kuukautta, taisi tosin olla 1.4 neloskone.
Ihan hauska peli varsinkin kaupungissa, oli ehdottomasti osasyy miksi nyt on käyttiksenä tuo Alfa.