- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 245
Vittuun tuo maranelloa matkiva tarra tuosta voben etuloksusta...antaa todella amismaisen kuvan omistajasta vaikka kuinka muka-muka hauska ehkä onkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. Toi hirvimerkki oli hauska joskus 15v sitten.Vittuun tuo maranelloa matkiva tarra tuosta voben etuloksusta...antaa todella amismaisen kuvan omistajasta vaikka kuinka muka-muka hauska ehkä onkin...
No ei kai ainakaan vielä, mutta kyllä noita näkyy räpelleltyjä jo aika paljon kadulla...
Lähinnä niin kauan kun hinnat pysyy riittävän korkealla niin ei ole hätää.
Joku V40 ja S40 T4 oli aika suosittu amispulkka ja aika rujoon kuntoon niitä "paranneltiin".
Miksi? Se on vähän sama kuin audiclub.fi tai joku bimnerifoorumitarra takalasissa.Vittuun tuo maranelloa matkiva tarra tuosta voben etuloksusta...antaa todella amismaisen kuvan omistajasta vaikka kuinka muka-muka hauska ehkä onkin...
Nyt mennyt kunnolla tunteisiin.Kuka täällä on mieltään pahoittanut? Jos siis minuun viittaat?
Juu, älä pidä aivan idiottina mitä tulee noihin hirvitarroihin ja niiden historiaan, ainut mitä itse tiedän vrcf:än jäsenenä on se että esim.volvolandian orkkistarrat oli niitä "perinteisiä" tarroja eli takalasitarroja missä oli muistaakseni farkkuvobe ja clubiteksti....sen jälkeen myivät niitä retardeja "tappajatakaveto"-tarroja..
Kuten sanoin, tuollaiset ferrarin kopioembleemit vain on vitun mauttomia.Olen itse noita nähnyt saksassa tosin audeissa ja jopa japskiautoissa mutta yhtä tyynni, itselle "ferraritarran" liimaaminen kansanautoon on merkki vajakkiudesta.
Edit: löytyihän se kun oikein etsi...PrancingMoose.com
Diaz kun äRRää haikailee, hae tämä pois Magneettiset hirvilätkätkin saa mukaan jos tykkää
Päinvastoin, noita kun näkee niin myötähäpeä on se ensimmäinen asia...tuo nyt vaan on niin saatanan noloa
Ja itse asiaan, onhan nuo tarrat ihan helvetin noloja liikenteessä. Tosin hyvä tietää, että kyseessä on vajakki ratin takana joten voi aina itse ottaa etäisyyttä. Noilla vajakkitarroilla kun yleensä "näytetään vähän miten laitettu volle kulkee".
Ei diaz tuota ymmärrä, koska sillä on itselläänkin Volvo. Tämä tarkoittaa automaattisesti että jos jokin liittyy Volvoon jollain tapaa, se ei voi olla negatiivista. Ikinä. Ja itse asiaan, onhan nuo tarrat ihan helvetin noloja liikenteessä. Tosin hyvä tietää, että kyseessä on vajakki ratin takana joten voi aina itse ottaa etäisyyttä. Noilla vajakkitarroilla kun yleensä "näytetään vähän miten laitettu volle kulkee".
Jos on kepillä niin täällä saattaisi olla toinenkin kiinnostunut Volvomies
Just, hienosti. Oliko vielä joku mielipide josta voit vittuilla? Ei voi ottaa noin helvetisti aivoon joku tarra, aikuiset ihmiset.
Onhan ne typeriä mutta suurimmalla osalla meistä on suurempiakin murheita kun hermostua jostain auton tarroista. Ja mitä myötähäpeään tulee niin näitä sun vajakki-höpinöitä lukemalla myötähäpeän voi todella kokea.
Ei diaz tuota ymmärrä, koska sillä on itselläänkin Volvo. Tämä tarkoittaa automaattisesti että jos jokin liittyy Volvoon jollain tapaa, se ei voi olla negatiivista. Ikinä. Ja itse asiaan, onhan nuo tarrat ihan helvetin noloja liikenteessä. Tosin hyvä tietää, että kyseessä on vajakki ratin takana joten voi aina itse ottaa etäisyyttä. Noilla vajakkitarroilla kun yleensä "näytetään vähän miten laitettu volle kulkee".
En hermostu, joten diaz voi painua sinne missä pippuri kasvaa, olet aina joka threadissä urkeloimassa ja aggroamassa...Oma on mielipiteeni ja sillä hyvä, edelleen, OMASTA mielestäni on mauttomista mauttominta liimailla "kansanautoon" tarroja joissa selkeästi kopioidaan oikeasti ylemmän luokan urheiluauton logoa, se vaan ei itselle mene jakeluun ketä moiset hassutukset nakrattelee.Päinvastoin, noita kun näkee niin myötähäpeä on se ensimmäinen asia...tuo nyt vaan on niin saatanan noloa
No niin, eiköhän tämä kinastelu jostain hirvitarrasta ollut tässä. Takaisin aiheeseen.
2004 XC90:n (tai erikoismallin) jossain lanseeraus -tilaisuudessa Volvolla oli ihan oma, alkuperäinen hirvilogo:Omalta osaltani jatkan kuitenkin offtopicia sen verran, että tuo hirvilogohan on ihan tehtaan puolesta alkujaan lanseerattu ellen väärin muista. Ei siis vain mitään fanihommaa, vaikka sellaiseksi toki sittemmin muotoutunut. Liittyiköhän johonkin ajonvakautukseen ja hirvenväistökokeisiin tms. Eipä sillä saahan siitä silti tykätä tai olla tykkäämättä.
Fixed:Laitetaas lisää volvoja vaikkei hirvitarroja olekkaan.
Ihan kiva R-Design ja toivottavasti tekniikkana on jotain muuta kuin D2/D3/T3. En muista saiko tuota D2:sta R-Designina 60-sarjalaisessa, mutta jotenkin säälittävän näköisiä nuo R-Design V40:t joissa sitten D2 lätkä perseessä.Laitetaas lisää volvoja vaikkei hirvitarroja olekkaan.
Kakkosauton vaihto on edessä loppukesästä/syksyllä ja aiemmin postatut S60/V70 T5/R kelpaisi kovasti
Ihan kiva R-Design ja toivottavasti tekniikkana on jotain muuta kuin D2/D3/T3. En muista saiko tuota D2:sta R-Designina 60-sarjalaisessa, mutta jotenkin säälittävän näköisiä nuo R-Design V40:t joissa sitten D2 lätkä perseessä.
Juu ihan riittävä kone se tuohon on noin keskimäärin, mutta R-Designin ulkonäöllä odottaisi vähän enemmän.T3 ompelukone, ei budjetti riittäny T4/T5 näillä varusteilla eli lähes kaikki löytyy. Hyvin tälläkin ehtii, ohituksissa tosiaan kaipais vähän lisää potkua
Juu ihan riittävä kone se tuohon on noin keskimäärin, mutta R-Designin ulkonäöllä odottaisi vähän enemmän.
Kiven alla ovat kepilliset, tämä yksilö on tylsin vaihtoehto eli 2004 5-spd tomaatti.
Mitä muita vaihtoehtoja tämän ja manuaalin lisäksi?
Kiven alla ovat kepilliset, tämä yksilö on tylsin vaihtoehto eli 2004 5-spd tomaatti. Ei varmaan muuten olisi itsellekkään tullut, mutta on niin siisti yksilö ja vasta 89tkm mittarissa.
Ei kannata ottaa äRrää automaattina, ainakaan sitä 5 vaihteista. Huono kiihtyvyys. Manuaali R 0-100 5,7sek ja automaattina 7,5 (en tiedä pitääkö toi 7,5 paikkaansa, nopea googlaus) Jos pitää niin häviää manuaali T5:selle (6.8s) Mutta se 6 vaihteinen automaatti on sitten ihan eri laatikko
Millä maalilla on on pinta vedetty tuohon sun farkkuun?
Vähän näyttääkin siltä että ei ole mastonin mattamustaa.Tais olla vissiinkin Dupontin maalia, en ole satavarma. Entinen omistaja ruiskuttanut tuon.
Noniin, auto ois jokseenkin puhdas ja koristeltu kevyesti. Lauantaina pienehkö hääautokeikka
Kolmas keikka, ja enpä minä tuota hääautona mitenkään mainostakaan, väri ja yleinen maalipinnan kunto (takakontti mm.) on vähän sellaisia asioita, että ei varmasti monelle oikein kelpaisi edes. Ja enpä tuosta keikasta nyt älytöntä summaa ole vaillakaan, eri asia jos jollain siipi-käkkylällä tekisi niin helposti muutaman satasen tohtisi pyytää.
Siistissä käyttökunnossahan toi on, jos haluaa paremman niin sitten ovet ja luukku uusiksi, kilvetkin kun tilais uudet niin paranis ilme kummasti ja putkia vähän lyhentäisin.
Iteki miettinyt että lyhentääkö putkia mutta ei viittis kun ne on päistä kantattu Chryslerin pentastar:n mallisiksi, ei mitään käryä onko joku itse tehnyt vai löytyykö tommosia jostain valmiina...
Nissan Qashqai 1.5dCi Visia vuosimallia 2013. 6-vaihteinen manuaali, 110hp. Celticin Stage 1 ohjelmaa miettinyt, saisi noin 40hp ja kutakuinkin saman verran vääntöä lisää. Tässä pohdin toisiko kaivattua pientä piristystä autoon, hintaa kun se viisi hunttia on.
Vuodenvaihteessa Nissan saapui palvelukseen, nyt n. 152tkm ajettu. Reilun 6tkm jälkeen voi todeta että suht siedettävä ajaa 2005 vuoden AWD CR-V:n jälkeen.
Varustelista ei ole kovin kummoinen koska Visia:
- vakkari
- ajonvakautusjärjestelmä
- Defan 300w säteilylämmitin sisätilalämppärillä (asensin jälkikäteen)
- monitoimiratti (mm. bluetooth audio/call)
Auto menossa loppukeväästä fiksarille myllytykseen, lopuksi keraaminen pinnoite päälle.
Se on sitten toinen juttu, että mikä se ero on käytännössä.Ei kannata ottaa äRrää automaattina, ainakaan sitä 5 vaihteista. Huono kiihtyvyys. Manuaali R 0-100 5,7sek ja automaattina 7,5 (en tiedä pitääkö toi 7,5 paikkaansa, nopea googlaus) Jos pitää niin häviää manuaali T5:selle (6.8s) Mutta se 6 vaihteinen automaatti on sitten ihan eri laatikko
Ero on se että automaatissa tehoja/ahtoja rajoitetaan paikalta-/matalasta vauhdista kiihdyttäessä.Se on sitten toinen juttu, että mikä se ero on käytännössä.
Mikähän tuossa on taustalla? Kyllähän perinteinen momentinmuunnin kestäisi täyden voiman ulosmittauksen jo pienilläkin kierroksilla. Ainakin bemarilla ja ilmeisesti mersullakin on juuri toisinpäin että mehulinkoa käytetään siellä missä manuaali ei samankokoisena pakettina kestäisi.Ero on se että automaatissa tehoja/ahtoja rajoitetaan paikalta-/matalasta vauhdista kiihdyttäessä.
Manuaali on 300hv paikaltaankin lähtiessä. Automaatti (vanha ainakin) ei.