Itse asun maaseudulla 120 vuotta vanhassa talossa, johon ei toki rakennusvaiheessa ole hiiriverkkoja asennettu ja joiden jälkikäteen asentaminen olisi ihan järjettömän työn takana. Vaimo on ostanut näitä elektronisia karkottimia ja niitä on sisällä muutamassa pistorasiassa. Itse en näiden tehoon usko, mutta olen hänen mieliksi antanut olla. Minulla on noin 20 hiirensadinta ympäri taloa ja piharakennuksia, jotka kierrän päivittäin läpi ja tarvittaessa tyhjennän ja syötitän uudelleen. 50-150 siimahäntää on vuosittainen saalis. Mitä kylmempi talvi, sen vähemmän hiiriä.
En usko, että muuta tehokasta tapaa ongelman ratkaisemiseksi on kuin ulkokissan hankkiminen. Itse en ole lainkaan kissaihmisiä ja meidän perheeseen kuuluu nyt jo melko vanha koira, niin ei olla vielä sille tielle lähdetty.
En usko, että muuta tehokasta tapaa ongelman ratkaisemiseksi on kuin ulkokissan hankkiminen. Itse en ole lainkaan kissaihmisiä ja meidän perheeseen kuuluu nyt jo melko vanha koira, niin ei olla vielä sille tielle lähdetty.