Juuri sitä tarkoitin, että vaihtoarvolle sillä ei ole merkitystä, ja suomalainen kun yleensä ajaa sen 20-30 tuhatta vuodessa, niin ei ne ongelmatkaan ehdi tulla itselle. Paitsi jos aiot ajaa itse sen 300tkm.
Mihin tämä varmuus siitä, että 30 tkm ajettu öljy ei yleisesti täyttäisi tehtäväänsä moottorissa oikein perustuu? Ei öljy tietenkään uudenveroista ole - onhan sen yhtenä tehtävänä kerätä epäpuhtauksia ja kompensoida epäedullista kemiaa, ym, ja tämä kapasiteetti kuluu, mutta onko 30 tkm ajettu öljy todellakin niin huonoa, että se vahingoittaa moottoria jotenkin merkittävästi?Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, joka tapauksessa esim. 100€/vaihto ei voi/saa olla se ongelma. Ja senkin ymmärrän, että menee vaihtoon ja seuraavalle...