Minulla kävi tuo SK10Y kääntymässä mutta palautin, koska se kuulosti kauhealta. Suurin ongelma oli puhe, sillä se painui jotenkin taustalle aina kun muu meteli rupesi pauhaamaan. Eli puheesta ei saanut leffoissa mitään selvää, ja volyymia joutui jatkuvasti säätelemään. Basso oli mitäänsanomaton. Mietinkin että olikohan minun saamani kappale rikki. Katsoin kuitenkin käyttäjäarvioita jälkeenpäin ulkomaisilla forumeilla, ja suurin osa yhden tähden antaneista valitti täsmälleen samasta asiasta. Jotkut tosin antavat tälle täysiä pisteitä, joten mietin että onkohan näissä jotain laatueroa, sillä sen verran kauhealta minulla ollut yksilö kuulosti. Tai sitten en vain osannut. Jos jollain on antaa vinkkiä hyvästä soundbarista joka ei lisäksi sulje itseään muutaman minuutin katselutauon aikana niin olisin kiitollinen tiedosta.
Seuravaksi sitten äänet kuntoon. Haastavan mallisen tilan takia jouduin heivaamaan edelliset erillisvermeet pois koska eivät mahdu, ja nyt pitäisi hankkia joku "hyvä" soundbar. Onko tuosta LG SK10Y:stä jollain kokemusta? Aika hepposiahan nuo on kun niitä käsissään pyörittelee, varsinkin bassopurkit. JBL Bar 3.1 on ainoa näkemäni jossa on kunnon 10" vankkarankenteinen subbari.