Eli vähän sama asia kuin pleikan uusissa VR-ohjaimissa; jos haptinen liipaisin ja vibra ovat päällä, kuluu akku alta kolmessa vartissa mutta muuten kestävät vaikka vuorokauden, ellei jopa kaksi.
Q2:ssa ei passhtroughia tullut käytettyä mustavalkoisuuden takia, eikä se oikein koskaan toiminut kaksoisnapautuksesta. Q3:ssa taas tuo passthrough toimii välillä itsekseen, etenkin jos menee pelialueen reunalle. Eipä sitä tule käytettyä kuin parissa pelissä, eli pitänee ottaa koko shaiba pois käytöstä jos pelaa kyseessäolevaa peliä, jossa tuo ongelma oli. Pöljiä softanvääntäjiä jos pitävät toiminteen tausta-ajona päällä täydellä teholla.
Muuten ei kyllä ole paluuta PSVR2:n tai Q2:n kimppuun kummankin idioottimaisen linssivalinnan vuoksi jo pelkästään. PSVR2:n ohjaimet taas ovat valovuoden jäljessä Q3:n tai QPron ohjaimia.( tosin, vasen ohjain alkoi jo oireilemaan mukana tulleella paristolla valittaen sen olevan tyhjä ja samalla ilmoitti varaustilaksi 90 %. Niitä akkukansia on muuten pirskatin vaikea irroittaa ilman työkalua).
Q2:ssa ei passhtroughia tullut käytettyä mustavalkoisuuden takia, eikä se oikein koskaan toiminut kaksoisnapautuksesta. Q3:ssa taas tuo passthrough toimii välillä itsekseen, etenkin jos menee pelialueen reunalle. Eipä sitä tule käytettyä kuin parissa pelissä, eli pitänee ottaa koko shaiba pois käytöstä jos pelaa kyseessäolevaa peliä, jossa tuo ongelma oli. Pöljiä softanvääntäjiä jos pitävät toiminteen tausta-ajona päällä täydellä teholla.
Muuten ei kyllä ole paluuta PSVR2:n tai Q2:n kimppuun kummankin idioottimaisen linssivalinnan vuoksi jo pelkästään. PSVR2:n ohjaimet taas ovat valovuoden jäljessä Q3:n tai QPron ohjaimia.( tosin, vasen ohjain alkoi jo oireilemaan mukana tulleella paristolla valittaen sen olevan tyhjä ja samalla ilmoitti varaustilaksi 90 %. Niitä akkukansia on muuten pirskatin vaikea irroittaa ilman työkalua).