Oculus Quest

Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
249
Eli vähän sama asia kuin pleikan uusissa VR-ohjaimissa; jos haptinen liipaisin ja vibra ovat päällä, kuluu akku alta kolmessa vartissa mutta muuten kestävät vaikka vuorokauden, ellei jopa kaksi.

Q2:ssa ei passhtroughia tullut käytettyä mustavalkoisuuden takia, eikä se oikein koskaan toiminut kaksoisnapautuksesta. Q3:ssa taas tuo passthrough toimii välillä itsekseen, etenkin jos menee pelialueen reunalle. Eipä sitä tule käytettyä kuin parissa pelissä, eli pitänee ottaa koko shaiba pois käytöstä jos pelaa kyseessäolevaa peliä, jossa tuo ongelma oli. Pöljiä softanvääntäjiä jos pitävät toiminteen tausta-ajona päällä täydellä teholla.

Muuten ei kyllä ole paluuta PSVR2:n tai Q2:n kimppuun kummankin idioottimaisen linssivalinnan vuoksi jo pelkästään. PSVR2:n ohjaimet taas ovat valovuoden jäljessä Q3:n tai QPron ohjaimia.( tosin, vasen ohjain alkoi jo oireilemaan mukana tulleella paristolla valittaen sen olevan tyhjä ja samalla ilmoitti varaustilaksi 90 %. Niitä akkukansia on muuten pirskatin vaikea irroittaa ilman työkalua).
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Jaahas. Kyösti 3 viety takaisin giganttiin, kun tuo usb c portti oli liian löysä. Saas nähä kauan menee saada uusi tilalle. Keskusvarastoon näyttää saapuvan vasta 6.11.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 469
Jaahas. Kyösti 3 viety takaisin giganttiin, kun tuo usb c portti oli liian löysä. Saas nähä kauan menee saada uusi tilalle. Keskusvarastoon näyttää saapuvan vasta 6.11.
Miksi et vain purkanut kauppoja ja pyytänyt uutta ?
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 469
Käsitin että uutta odotellaan. "Saas nähä kauan menee saada uusi tilalle. Keskusvarastoon näyttää saapuvan vasta 6.11."
Onko paikkakunnalla tai lähiseudulla toista Giganttia josta voisit noutaa jos toki vain varastosta löytyisi ?

Itse vastaavassa tilanteessa repisin kyllä pelihousujani ;)
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Onko paikkakunnalla tai lähiseudulla toista Giganttia josta voisit noutaa jos toki vain varastosta löytyisi ?

Itse vastaavassa tilanteessa repisin kyllä pelihousujani ;)
512gb mallia ei taida olla missään siinä näyttää toimitus tuon 6.11. 128gb löytyy kyllä kaikkialta. :D
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Onko paikkakunnalla tai lähiseudulla toista Giganttia josta voisit noutaa jos toki vain varastosta löytyisi ?

Itse vastaavassa tilanteessa repisin kyllä pelihousujani ;)
Joo siis takuu hommina vein sen sinne eli rahat ovat kiinni vielä entisessä. Eikä osannut myyjä todeta että tuleeko uusi tilalle vai korjaataanko sama.
Olisi varmaan pitänyt pyytää rahat takaisin ja hakea ensi-viikolla hyllystä uusi.

512gb mallia ei taida olla missään siinä näyttää toimitus tuon 6.11. 128gb löytyy kyllä kaikkialta. :D
Eikun niin 128gb löytyy myymälöistä , mutta mitenkähän tuo gigantin takuu toimii. Meinaako ne lähettää sen metalle asti vai tarkistavatko itse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Jos ketään kiinnostaa Destek tuotteet niin täältä voi saada tulevan Destek QH3 pannan ilmaiseksi Quest 3:lle. Itelle tuli vahvistus lähetyksestä.
Pitää täyttää hakemus. D̶E̶S̶T̶E̶K̶ ̶T̶e̶s̶t̶i̶n̶g̶ ̶f̶o̶r̶ ̶Q̶u̶e̶s̶t̶ ̶3̶ ̶i̶n̶ ̶E̶u̶r̶o̶p̶e̶ ̶ loppunut.

Tämän jälkeen annettava arvostelu tuotteen saapumisen jälkeen. Tulee erillisellä sähköpostilla.
"There will be a follow-up survey with a few questions once you receive it.
We hope you enjoy your new head strap".
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
449
Jos ketään kiinnostaa Destek tuotteet niin täältä voi saada tulevan Destek QH3 pannan ilmaiseksi Quest 3:lle. Itelle tuli vahvistus lähetyksestä.
Pitää täyttää hakemus. DESTEK Testing for Quest 3 in Europe - 腾讯问卷

Tämän jälkeen annettava arvostelu tuotteen saapumisen jälkeen. Tulee erillisellä sähköpostilla.
"There will be a follow-up survey with a few questions once you receive it.
We hope you enjoy your new head strap".
Näyttää olevan jo täynnä/keskeytetty:
"The questionnaire has been suspended. Submission will not record data"
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 379
Tuota Quest 3 FOV taitaa saada vielä huomattavasti isommaksi. Itselleni "poskiluut" ottavat vastaan aika pahasti. Ensi viikolla pitäisi saada halostrap jolloin voi poistaa reunukset kokonaan ja käyttää niinkuin Q pro:ta. Jos sillä tavalla on huomattavasti isompi FOV, niin sitten pitää alkaa etsimään face gaskettia jossa tuo alapuolen saa paljon lähemmäksi. Quest 2:lla AMVR:llä oli tälläiset pehmusteet ja FOV sai paljon isommaksi kuin vakio pehmusteilla.

Tuolla vakio naamapehmusteellakin FOV on paaaljon isompi kuin Q2, mutta jos saisi vielä vähän puristettua niin ei haittaakaan.
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
136
Joo siis takuu hommina vein sen sinne eli rahat ovat kiinni vielä entisessä. Eikä osannut myyjä todeta että tuleeko uusi tilalle vai korjaataanko sama.
Olisi varmaan pitänyt pyytää rahat takaisin ja hakea ensi-viikolla hyllystä uusi.
Mulla meni Quest3 tuuletin bugin/vian takia vaihtoon, yrittivät aika kovasti ensin Gigantissa sitä laittaa takuun kautta huoltoon (Olisi kuulemma saanut odotella 2-3viikkoa) kunnes jonkinmoisen vänkäämisen jälkeen suostuivat kuteinkin perumaan kaupat ja tilailin uudet 128gb netistä. Seuraavana päivänä oli jo hyppysissä :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
453
Onkohan jollain videota miten nuo Bobo VR M2 sankojen päällä olevat harmaat läpyskät saisi helpoiten irti niin että niitä voi vielä käyttää? Olen tulostanut vaihtopalat tuohon ja mielelläni kokeilisin niitä kun ei näytä tuota Retrofit Kittiä saavan mistään.

VR-coverin Q2:n controller strapit sopii Q3:lle. Ohjainten rannenarun saa vedettyä strapin läpi niin ettei tarvitse pelätä että ohjain karkaisi strapista telkkariin tms.

HonsVR:ltä tilasin linssit vahvuuksilla jotta pääsen laseista eroon VR:ää käyttäessä. Nykyiset lasit on sen malliset etteivät mahdu tuonne leveyden takia. Vanhat lasit toimii, mutta haluan saada silmät mahdollisimman lähelle linssejä. Samaan syssyyn tilasin plano-linssit, niin voi käyttää vieraat ja muksut niin ei tarvitse linssien naarmuja pelätä.

Nyt kun saisi tuon Bobo VR M2:n vielä sovitettua tuohon niin alkaisi olemaan pelitunnelma hyvä.
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
449
Jos tarkoitit niitä ruuvien suojana olevia pyöreitä metalliliuskoja, niin lähtevät hyvin ohuella elektroniikkameisselillä tai muulla ohuella kappaleella kampeamalla, sangan vaalea muovikuori taas vaatii vähän enemmän vääntöä, mutta lähti sekin samalla työkalulla. Videoon aiheesta en ole törmännyt, mutta ei ole tosiaan mahdoton homma.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
249
Bobo ilmoitti Discordissa, että tavaraa pitäisi olla jo enemmän saatavilla( jos oikein muistan). Omani tuli Amazonilta viikko sitten( tilasin heti kun tilaus tuli mahdolliseksi).
Sovitussetin mukana tulee kaikki osat uusina,( myös ruuvit ja pehmusteet) joten siten väkivalta ei haittaa jos sitä joutuu käyttämään mutta tosiaan pitkällä sivulla kummallakin puolella on parin sentin hammas pitämässä sitä päälimuovia kiinni. Käytin ruuvimeisseliä sen irroittamiseksi.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Bobo ilmoitti Discordissa, että tavaraa pitäisi olla jo enemmän saatavilla( jos oikein muistan). Omani tuli Amazonilta viikko sitten( tilasin heti kun tilaus tuli mahdolliseksi).
Sovitussetin mukana tulee kaikki osat uusina,( myös ruuvit ja pehmusteet) joten siten väkivalta ei haittaa jos sitä joutuu käyttämään mutta tosiaan pitkällä sivulla kummallakin puolella on parin sentin hammas pitämässä sitä päälimuovia kiinni. Käytin ruuvimeisseliä sen irroittamiseksi.
Mistä sen löytää? Ite en ainakaan hagglezonin kautta löydä bobovr m3 prota.
Täältä saa ainakin tilattua, toimitus menee kyllä marraskuun puolelle. BoboVR M3 Pro Hoofdband met Batterij voor Meta Quest 3

Ps. Kellään heittää suosittelu linkkiä 7th Guest?
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
433
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Oliko tämä setti kyseessä?


Tuotahan voisi vaikka kokeilla :hmm:
Miltä tuo näyttäisi voi kokeilla painamalla orkkispehmustetta tiiviimmin naamalle, tuoden silmät lähemmäksi linssejä. Kannattaa ainakin tsekata tuntuuko laajentuneen FoVin tuoma pahentunut tynnyrivääristymä (asiat vääristyy laidoilla hieman päätä käännellessä) höpöjä oloja, tuleeko mitään kummallisia värisiirtymiä ääriviivoihin (chromatic aberration), tai ottaako silmäripset esim linsseihin kiinni (lähmii linssit).

Edit: Varmaan optimi olisi etäisyys missä kuva näyttää vielä pyörehköltä silmiin, eikä niin että näytön tarkkat pystysuorat rajat tulisi näkökenttään. Ainakin itsellä tuo tarkka raja tuntui jotenkin luonnottomalta siihen verrattuna että siinä oli se vähän suttuinen siirtymä mustuuteen.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Boboa saa tilattua.

Kellään suositella mitään virtapankkia? Mulle tulee huomenna Destek QH3 headstrap niin joku siihen soveltuva, ehkä oltava joku kapseli mallinen.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
661
Boboa saa tilattua.

Kellään suositella mitään virtapankkia? Mulle tulee huomenna Destek QH3 headstrap niin joku siihen soveltuva, ehkä oltava joku kapseli mallinen.
En laittaisi kauhean pieniä. Minulla on tuollainen 20 000 mah, 50W ja tuntuu että silläkin tulee just toimeen steamdeckin ja headsettien kanssa. Ehkä liian iso kooltaan headstrappiin.
Mi 50W Power Bank 20000 - Xiaomi Global Official
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 379

Spikeri

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
76
Tässä tovin ketjua seuraillessa ja Quest 3 hankkineena totesin myös, että kaikki vanhat USB-varavirtalähteet ovat auttamattomasti vanhentuneita latausprotokollien osalta. Itselläni on siis myös BOBOVR M2 Pro Quest 2:lla käytössä, mutta ilmeisesti silläkään ei hirveästi käyttöaikaa saa Quest 3 käyttäessä ja muutenkin ajattelin lainailla vanhaa Questia kaverille, niin saa joskus aina pelikaverin mukaan.

Päätin siis tilata nyt alkuun uuden USB-C PowerBankin, joka tukee USB PD 20W, sekä QC 3.0 18W latausta. Ymmärtääkseni ainakin toinen näistä latausprotokollista tulisi toimia suoraan Quest 3 kanssa. Ostin myös lisäksi USB-C PD 100W lataustehoa tukevan kaapelin, jossa on 90 asteen kulma liitin Quest 3 liittimeen, niin saan johdon kiinni "vakiopantaan" ja vietyä kaapelin selän puolelta housuntaskulle asti, jossa tuo mörköpatteri sitten kulkee mukana. Vaihtoehtona on myös vyötärökotelo, jota Quest 2 kanssa joskus kokeilin, jos ei housut pysy jalassa tuon mötikän kanssa :rolleyes:

Tässä vielä tilaamani tuotteet:
Swissten Power Line Power Bank varavirta 30000 mAh ja Akasa Right Angle USB 3.2 Gen2x2 Type-C to C Cable, 100W, 20G, 4K@60Hz
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 127
Tässä tovin ketjua seuraillessa ja Quest 3 hankkineena totesin myös, että kaikki vanhat USB-varavirtalähteet ovat auttamattomasti vanhentuneita latausprotokollien osalta. Itselläni on siis myös BOBOVR M2 Pro Quest 2:lla käytössä, mutta ilmeisesti silläkään ei hirveästi käyttöaikaa saa Quest 3 käyttäessä ja muutenkin ajattelin lainailla vanhaa Questia kaverille, niin saa joskus aina pelikaverin mukaan.

Päätin siis tilata nyt alkuun uuden USB-C PowerBankin, joka tukee USB PD 20W, sekä QC 3.0 18W latausta. Ymmärtääkseni ainakin toinen näistä latausprotokollista tulisi toimia suoraan Quest 3 kanssa. Ostin myös lisäksi USB-C PD 100W lataustehoa tukevan kaapelin, jossa on 90 asteen kulma liitin Quest 3 liittimeen, niin saan johdon kiinni "vakiopantaan" ja vietyä kaapelin selän puolelta housuntaskulle asti, jossa tuo mörköpatteri sitten kulkee mukana. Vaihtoehtona on myös vyötärökotelo, jota Quest 2 kanssa joskus kokeilin, jos ei housut pysy jalassa tuon mötikän kanssa :rolleyes:

Tässä vielä tilaamani tuotteet:
Swissten Power Line Power Bank varavirta 30000 mAh ja Akasa Right Angle USB 3.2 Gen2x2 Type-C to C Cable, 100W, 20G, 4K@60Hz
Jos et tarvi käsien seurantaa niin se kannattaa disabloida. Myös passthrough käyttöä pidän vain silloin päällä kuin tarvin.
Noilla kikoilla sain virrankulutuksen samaan kuin vanhalla questilla tai jopa paremmaksi.
Hienosti toimii myös mun vanhemmalla virtapankilla.
 

Spikeri

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
76
Tää Destek QH3 head strap on kyllä mukava päässä.
Oletko mahdollisesti aiemmin käyttänyt BOBOVR M2 "strappia"? Jos olet, niin miten vertautuu? Voisin melkein itselle tilata vastaavan jos edes yhtä hyvä kuin BOBOVR M2.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Oletko mahdollisesti aiemmin käyttänyt BOBOVR M2 "strappia"? Jos olet, niin miten vertautuu? Voisin melkein itselle tilata vastaavan jos edes yhtä hyvä kuin BOBOVR M2.
Ei ole ikinä ollu muuta kuin vakio strap. Sain tän ilmaseksi arvostelua vastaan. Tuskin niissä hirveää eroa, ainakaan jos kuvien perusteella katsoo.

Edit. Tai no Bobossa näyttää olevan Elite Strapin kaltainen tuo takaosa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 379
Testailin just M2:sta 3d tulostetuilla q3 palikoilla mutta en oikein tykännyt ja vaihdoin vakio strapin takas. Niin kauan kun on vakio pehmusteet questissa, niin halo strappi on huono koska vakiopehmusteella silmät jäävät liian kauaksi linsseistä. Quest 2:ssa kun on tosi ohuet AMVR pehmusteet, halo strappia käytän aina Q2 kanssa.

Eli ohuempaa pehmustetta odotellessa jos sitten joskus kokeilis uudestaan halo strappia Q3 kanssa.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
661
Testailin just M2:sta 3d tulostetuilla q3 palikoilla mutta en oikein tykännyt ja vaihdoin vakio strapin takas. Niin kauan kun on vakio pehmusteet questissa, niin halo strappi on huono koska vakiopehmusteella silmät jäävät liian kauaksi linsseistä. Quest 2:ssa kun on tosi ohuet AMVR pehmusteet, halo strappia käytän aina Q2 kanssa.

Eli ohuempaa pehmustetta odotellessa jos sitten joskus kokeilis uudestaan halo strappia Q3 kanssa.
Hyvä tietää, en ole vielä ehtinyt edes kokeilla kun sain normistrapin joten kuten istuvaksi.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
192
Onko muut ostaneet Gigantista asiakaspalautettua Q3:sta ja miten siinä tapauksessa on käynyt Asgard's Wrath 2 -pelin kanssa? Minulle ei tullut mitään ilmoitusta pelin lunastamiseksi ja Metan tuki vastasi, että 1. omistaja on lunastanut pelin, joten minä en 2. omistajana enää saa sitä. No, ei tällä nyt ole niin suurta merkitystä minulle ja mieluummin ostin laitteen halvemmalla ilman peliä kuin kalliimmalla tuon pelin kanssa. Kätevä tapa vaan jollekin hommata tuo kyseinen peli ilmaiseksi...
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Onko muut ostaneet Gigantista asiakaspalautettua Q3:sta ja miten siinä tapauksessa on käynyt Asgard's Wrath 2 -pelin kanssa? Minulle ei tullut mitään ilmoitusta pelin lunastamiseksi ja Metan tuki vastasi, että 1. omistaja on lunastanut pelin, joten minä en 2. omistajana enää saa sitä. No, ei tällä nyt ole niin suurta merkitystä minulle ja mieluummin ostin laitteen halvemmalla ilman peliä kuin kalliimmalla tuon pelin kanssa. Kätevä tapa vaan jollekin hommata tuo kyseinen peli ilmaiseksi...
Minä ostin, enkä myöskään saanut tuota peliä ->Lasit "uudenveroiset", mutta täynnä mustia sormenjälkiä ja tuo hihna kulahtanut (eli lankoja vähän jo irtoilee lasien päästä) ja myös enemmän ruskea kuin valkoinen -ollut ilmeisesti aika kovassa käytössä. Vien nämä kyllä itse takaisin, sitä en vielä tiedä ostanko täyteen hintaan toiset
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
192
Minä ostin, enkä myöskään saanut tuota peliä ->Lasit "uudenveroiset", mutta täynnä mustia sormenjälkiä ja tuo hihna kulahtanut (eli lankoja vähän jo irtoilee lasien päästä) ja myös enemmän ruskea kuin valkoinen -ollut ilmeisesti aika kovassa käytössä. Vien nämä kyllä itse takaisin, sitä en vielä tiedä ostanko täyteen hintaan toiset
Ohhoh, on ollut sitten kovalla käytöllä. Nuo mun lasit on kyllä täysin uudenveroiset ja muutaman tunnin käytöllä vaikuttaisivat toimivan kaikin puolin. Yllättävän iso parannus Q2:een kaikin puolin, odotin pienempää eroa.
 
Liittynyt
28.06.2019
Viestejä
1 014
Minä ostin, enkä myöskään saanut tuota peliä ->Lasit "uudenveroiset", mutta täynnä mustia sormenjälkiä ja tuo hihna kulahtanut (eli lankoja vähän jo irtoilee lasien päästä) ja myös enemmän ruskea kuin valkoinen -ollut ilmeisesti aika kovassa käytössä. Vien nämä kyllä itse takaisin, sitä en vielä tiedä ostanko täyteen hintaan toiset
En voi käsittää kyllä miten jotkut käsittelee tavaroitaan jos tuollaisessa ajassa saa sellaiseen kondikseen... Osa varmasn käy paskallakin silmikko päässä...veisin ksnssa itsekkin takas lasit samantien. Luulis että giganrtti esim. Tarkistanut lasit niin luulis lähtevän rahas ja paljon jos jätät aivan kuluneena takas...saunan taakse tuollaiset mulgerot pitäis pistää
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 040
Mikähän tässä on pielessä kun SteamVR menee yhtäkkiä aivan juntturaan kun painan tuota oculus nappia kesken pelin?

Käynnistän pelin suoraan Oculus linkistä -> toimii hyvin. Painan sen jälkeen oculus nappia jotta voisin sulkea pelin -> menee ihan täysin jumiin ja "Quit" napin painaminen on mahdotonta sen takia. Samaan aikaan saattaa näkyä peliä, Oculus link valikkoa ja SteamVR:ää ja kuva käytännössä jämähtää täysin (jotain liikettä tulee joskus läpi framen tai kahden verran).

Ainoa keino jonka keksin tuosta pois päästäksen on pelin ja SteamVR:n sulkeminen task managerilla.

EDIT:
Ilmeisesti tullut uuden Steam VR päivityksen myötä: New Steam VR 2.0 Update Makes VR Unplayable :: SteamVR General Discussions
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
158
Ohhoh, on ollut sitten kovalla käytöllä. Nuo mun lasit on kyllä täysin uudenveroiset ja muutaman tunnin käytöllä vaikuttaisivat toimivan kaikin puolin. Yllättävän iso parannus Q2:een kaikin puolin, odotin pienempää eroa.
Auts !.
Tilasin itsekkin uudenveroiset lasit gigantista. Huomenna saapuvat.

Toimiikohan 30€/$ Suosittelija homma jos omistanut jo quest 2 tai ostaa käytetyt lasit ?
 
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
158
Onko muut ostaneet Gigantista asiakaspalautettua Q3:sta ja miten siinä tapauksessa on käynyt Asgard's Wrath 2 -pelin kanssa? Minulle ei tullut mitään ilmoitusta pelin lunastamiseksi ja Metan tuki vastasi, että 1. omistaja on lunastanut pelin, joten minä en 2. omistajana enää saa sitä. No, ei tällä nyt ole niin suurta merkitystä minulle ja mieluummin ostin laitteen halvemmalla ilman peliä kuin kalliimmalla tuon pelin kanssa. Kätevä tapa vaan jollekin hommata tuo kyseinen peli ilmaiseksi...
Voisikohan Gigantin aspasta tingata tuosta lahjakorttia ?
Tarjoaakohan lasit itse storessa että lunastappa tästä ilmainen peli.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Auts !.
Tilasin itsekkin uudenveroiset lasit gigantista. Huomenna saapuvat.

Toimiikohan 30€/$ Suosittelija homma jos omistanut jo quest 2 tai ostaa käytetyt lasit ?
Toimii toki jos saat lasit joita ei ole aktivoitu, eli todennäköisempää on että ovat olleet netissä eikä etua saa. Pelin saattaa saada, kun sitä ei ilmeisesti saa heti, vaan vasta seuraavana päivänä tjn
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
192
Voisikohan Gigantin aspasta tingata tuosta lahjakorttia ?
Tarjoaakohan lasit itse storessa että lunastappa tästä ilmainen peli.
Gigantin aspasta tinkaamista en ole kokeillut.

Storessa ei näy kuin vain mahdollisuus ennakkotilata ihan oikealla hinnalla. Pari kertaa kokeilin vääntää Metan supportin kanssa asiasta, mutta eivät tule vastaan yhtään.
 
Liittynyt
11.03.2021
Viestejä
158
Gigantin aspasta tinkaamista en ole kokeillut.

Storessa ei näy kuin vain mahdollisuus ennakkotilata ihan oikealla hinnalla. Pari kertaa kokeilin vääntää Metan supportin kanssa asiasta, mutta eivät tule vastaan yhtään.
OK, Juu.

Kutistuu kyllä noiden "uudenveroisten" vs uusien välinen hintaero aika pieneen mikäli on ajatellut hankkia Asgard’s Wrath 2:sen. 59€
30€ referral rahaa storeen jää näemmä myös saamatta miköli edellinen on tökännyt laitteen nettiin.

Gigantilta "lainatessa" laseja olisi siis mahdollista saada 89€ arvosta pelejä. :O
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 379
Mites tuo referral jos on jo pelaillut monta viikkoa Q3:sta, voiko sen jälkikäteen saada ja onko mahdollista saada jos on vanha tili jolla Q2:lla pelaillut?
 
Liittynyt
04.09.2019
Viestejä
30
OK, Juu.

Kutistuu kyllä noiden "uudenveroisten" vs uusien välinen hintaero aika pieneen mikäli on ajatellut hankkia Asgard’s Wrath 2:sen. 59€
30€ referral rahaa storeen jää näemmä myös saamatta miköli edellinen on tökännyt laitteen nettiin.

Gigantilta "lainatessa" laseja olisi siis mahdollista saada 89€ arvosta pelejä. :O
Ensimmäinen Asgard's Wrath sisältyy tuohon myös, joten siitä 40€ lisää.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
453
Syyskuun 19. päivä tilasin HONSVR:ltä Q3:seen linssit vahvuuksilla ja sinivalon suodatuksella 60 euroa. Samaan pakettiin tilasin plano linssit joissa ei vahvuuksia eikä sinivalosuodatusta 25 euroa. Plano lasit hommasin varoilta jos joskus vieraat haluavat käyttää niin ei tarvitse niin varoa. Paketti saapui Matkahuoltoon Lokakuun 1. eikä mitään tullauksia tms. tarvinnut tehdä. Hienot on paketit ja kaikki löytyy säilityslaatikosta puhdistusliinaan.

Linssit painetaan paikalleen ja ne pysyvät siinä hyvin ja lähtevät helposti ottamalla pois.

Ja kun linssit sai paikalleen... Ai ai ai, miten hienoa taas nähdä ja pitää Q3:sia päässä ilman että tarvitsee laseja laittaa alle. Aivan huikeeta! Omalla kohdalla vahvuudet ja hajataittoisuus meni nappiin.

20231101_185433.jpg
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
234
Syyskuun 19. päivä tilasin HONSVR:ltä Q3:seen linssit vahvuuksilla ja sinivalon suodatuksella 60 euroa. Samaan pakettiin tilasin plano linssit joissa ei vahvuuksia eikä sinivalosuodatusta 25 euroa. Plano lasit hommasin varoilta jos joskus vieraat haluavat käyttää niin ei tarvitse niin varoa. Paketti saapui Matkahuoltoon Lokakuun 1. eikä mitään tullauksia tms. tarvinnut tehdä. Hienot on paketit ja kaikki löytyy säilityslaatikosta puhdistusliinaan.

Linssit painetaan paikalleen ja ne pysyvät siinä hyvin ja lähtevät helposti ottamalla pois.

Ja kun linssit sai paikalleen... Ai ai ai, miten hienoa taas nähdä ja pitää Q3:sia päässä ilman että tarvitsee laseja laittaa alle. Aivan huikeeta! Omalla kohdalla vahvuudet ja hajataittoisuus meni nappiin.

Hommasin kyseiset linssit omaan Quest 2 ja ovat olleet tosi hyvät ja voi olla että hommaan Quest 3 (kunhan sais hommattuu) heiltä uudelleen, yllätyin iha mite hyvät on kun karsastus korjaukset pitää olla.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Kellään tietoa mihin aikaan Vampire The Masquerade Justice aukeaa kyöstillä? Tai onko metalla noissa peleissä jotain "noin" aikaa julkasulle. En ole ikinä ennakkotilannu pelejä tuolta.

Ps. 25% refu löytyy jos kukaan meinaa tuota ostaa.

Edit. Sovelluksessa luki julkaisu tunnin päästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
661
Kellään tietoa mihin aikaan Vampire The Masquerade Justice aukeaa kyöstillä? Tai onko metalla noissa peleissä jotain "noin" aikaa julkasulle. En ole ikinä ennakkotilannu pelejä tuolta.

Ps. 25% refu löytyy jos kukaan meinaa tuota ostaa.

Edit. Sovelluksessa luki julkaisu tunnin päästä.
Kiitoksia, otinpa itselleni. Tuntuu saavaan kehuja dishonoredina VR maailmassa. Powerwash Simulator olisi kiinnostanut kans, mutta runtui olevan ongelmia pelin sulavuudessa, ainakin näin aluksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Toimiiko teillä miten tuo ipd säätö quest 3:lla? Tää oma ei tunnu menevän kun 62-66mm

Edit. Kirjotus virhe
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Jostain syystä se loppuosa on todella "tiukka", eli joutuu hieman kovempaa rullaamaan että menis loppuun asti. Se menee 70 asti jonka jälkeen sanoo MAX.

Eli ehkä se on sitten ominaisuus kerta muillakin on.
Ei ole uskaltanut pyörittää enempää ettei mene mikään rikki, onneksi ipd säätö toimii hyvin sillä alueella mikä itelle hyvä. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 229 534
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom