Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmainen vain jos ostat quest 3 tammikuun alkuun asti...mut samalta tililtähän sitä sitten pelailee quest 2 jos tuon kolmosen päättää ostaa.Onko tuo Asgards Wrathin ykkösosa kaikille ilmainen Oculus storessa vai liittyykö se Quest 3:een? Mietin vaan että pitäisikö se käydä kaivamassa pojan vähän vanhemmalle tilille myös.
Sen sai joku pari vuotta sitten ilmaiseksi jos omisti Kyöstin ja käytti Linkkiä pcvr pelaamiseen, mutta se kamppis on kyllä ollu ja menny.Onko tuo Asgards Wrathin ykkösosa kaikille ilmainen Oculus storessa vai liittyykö se Quest 3:een? Mietin vaan että pitäisikö se käydä kaivamassa pojan vähän vanhemmalle tilille myös.
Oliko tämä eka kerta kun on PCVR pelailtu Linkin kautta? Meinaa jos on pari vuotta sitten jo kokeillut niin on saattanu riittää lunastamaan sen Asgards Wrathin jo silloin, mutta et vain ole huomannut.Ylläolevien viestien perusteella olen vähän ihmeissäni, sillä tänään latasin (asennus muuten kesti noin kolme kertaa pidempään kuin lataaminen) tuon Asgards Wrathin ilmaiseksi Questin PC-puolen kaupasta ja pelasinkin sitä hetken. Kai tuossa joku kamppis sitten on, vaikkei missään ole mainintaa siitä?
Ensimmäinen kerta tällä tilillä.Oliko tämä eka kerta kun on PCVR pelailtu Linkin kautta? Meinaa jos on pari vuotta sitten jo kokeillut niin on saattanu riittää lunastamaan sen Asgards Wrathin jo silloin, mutta et vain ole huomannut.
Mielenkiintoista! Ehkä siellä sit on joku kampanja josta ei ole tajuttu kertoa tai ihan puhdas mokaEnsimmäinen kerta tällä tilillä.
Tämmöinen tuli vastaan. Reddit - Dive into anythingMielenkiintoista! Ehkä siellä sit on joku kampanja josta ei ole tajuttu kertoa tai ihan puhdas moka
Oisko tos nyt niin että Kyösti 3 mukana tullu AW2 lasketaan sen pre-orderiksi jolla saa sen AW1 kylkiäisenäTämmöinen tuli vastaan. Reddit - Dive into anything
Ite en kyllä mitään huomattavaa tossa nää. Linssien ympärillä aivan laidassa on kyllä oranssia molemmissa eli paistaa valo. Tuo ei todellakaan mikään häiritsevä ole. Ainut mitä mustassa näkee jos etsimällä etsii.Paistaako kuilla Quest 3:lla valo jommasta kummasta reunasta? Minulla näkyy vaalea sirpin muotoinen alue vasemmalla, jonka huomaa varsinkin kun kuva on tumma. Aika ärsyttävä ominaisuus. Mietin että olisikohan takuun paikka vai onko kaikilla sama?
Onkos maksimoitu fovit eli silmät liian lähellä näyttöä? Kokeile siirtää pikkasen kauemmaksi.Paistaako kuilla Quest 3:lla valo jommasta kummasta reunasta? Minulla näkyy vaalea sirpin muotoinen alue vasemmalla, jonka huomaa varsinkin kun kuva on tumma. Aika ärsyttävä ominaisuus. Mietin että olisikohan takuun paikka vai onko kaikilla sama?
14.32gb mutu
Edit. Mutta oikea veikkaus alle 15gb.
Pitääköhän vielä ton lisäksi olla jotain lataus ja purkutilaa uusille asennuksille, en tiedä. Eli ihan täysiin ei ehkä kannata tuuppaa että saa käyttis päivitykset edes latailua."System 17.83 Gt" ekan päivityksen jälkeen
Kuvan "stereo overlap", eli osuus kuvasta joka näkyy päällekkäin molemmilla silmillä, on nimenomaan se osa mikä parantaa syvyysvaikutelmaa. Jos sinulla on joku rako siinä, niin silmien välinen etäisyys voi olla väärin säädetty, joko leveys tai syvyys linsseihin nähden. Myös jos on jotain karsastuksia nii voi vaikuttaa myös miten herkästi se rako sieltä näkyy.No prkl, niin moni sanoo että toi defaultti strappi ois ihan okei - mä en vaan o vieläkään saanu sitä säädettyä niin ettei puristais liikaa tai sit se roikkuu. Kai se pitää jatkaa säätämistä, ehkä se joskus viel onnistuu. Vois auttaa strappien ja kehikon hyvän asennon löytäminen myös siihen ettei näkyis niin paljon se linssien overlappi siinä keskellä - mikä lie oikea termi
Muuten kyllä oikein kiva upgreidi kakkosesta, kuvanlaatu reippaasti parempi.
Kuvan "stereo overlap", eli osuus kuvasta joka näkyy päällekkäin molemmilla silmillä, on nimenomaan se osa mikä parantaa syvyysvaikutelmaa. Jos sinulla on joku rako siinä, niin silmien välinen etäisyys voi olla väärin säädetty, joko leveys tai syvyys linsseihin nähden. Myös jos on jotain karsastuksia nii voi vaikuttaa myös miten herkästi se rako sieltä näkyy.
Voi hyvin olla pienempi jo sen takia että fovia on vähän isonnettu eikä paneelien mittasuhteet kai hirveästi ole muuttuneet. Itellä on onneksi sen verran keskivertokasvojen rakenne etten kyllä huomannu mitään erikoista nopealla kokeilulla. Muutakun että sweetspot on aivan julmetun iso.Quest 3 stereo overlap on myös pienempi kuin vaikka Quest 2 tai Pico 4:ssa. Oikeenkin säädettynä se pistää monelle silmään pahasti. Omalta kohdalta voin sanoa että totuin suhteellisen nopeasti eikä enään häiritse.
Sama. Toista tuntia yritin asettumaan hyvin päähän, mutta ei vaan asettunut. Parhaiten sopi, kun “facial mount” oil maksimissa. Pitää vielä jatkaa säätöä.No prkl, niin moni sanoo että toi defaultti strappi ois ihan okei - mä en vaan o vieläkään saanu sitä säädettyä niin ettei puristais liikaa tai sit se roikkuu. Kai se pitää jatkaa säätämistä, ehkä se joskus viel onnistuu. Vois auttaa strappien ja kehikon hyvän asennon löytäminen myös siihen ettei näkyis niin paljon se linssien overlappi siinä keskellä - mikä lie oikea termi
Muuten kyllä oikein kiva upgreidi kakkosesta, kuvanlaatu reippaasti parempi.
Saksan Amazon ei toimita Suomeen noita akullisia ja ainoa vaihtoehto taitaa olla tilata aliexpressisstä perävalotakuulla.Samalla tavalla tuo remmi painoi itsellä kuin se edellinenkin, ei siihen auta muu kuin vaihtaa parempaan. Lieneekö noita muita tunnettuja toimivia tulossa Quest3:lle virallisen lisäksi kuin tuo BoboVR:n? Aika järkyn hintainen tuo virallinen. Pitäisi kuitenkin harkita hankkia akullinen versio kun aika helposti loppuu virta kesken tästä.
Itse tilasin tupla akku bobovr m2 strapin saksa amazonista ja ei mitää ongelmii vastaanottamisessa.Saksan Amazon ei toimita Suomeen noita akullisia ja ainoa vaihtoehto taitaa olla tilata aliexpressisstä perävalotakuulla.
Itse taidan odotella jos jostain saisi tilattua järkevään hintaan ei halo mallista akullista.
Outoa mulla lukee " This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location. "Itse tilasin tupla akku bobovr m2 strapin saksa amazonista ja ei mitää ongelmii vastaanottamisessa.
https://www.amazon.de/M2-Compatible-Worry-Free-Magnetic-Charging-White-blue/dp/B0B1V9BFV5/ tämän tilasinOutoa mulla lukee " This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location. "
Näköjään tuon paketin voi tilata mutta jos haluaa perusversion niin sitä eivät toimita Suomeen Saksan Amazonista https://www.amazon.de/-/en/M2-Pro-C...2PRO/dp/B09JNR4Y15?ref_=ast_sto_dp&th=1&psc=1https://www.amazon.de/M2-Compatible-Worry-Free-Magnetic-Charging-White-blue/dp/B0B1V9BFV5/ tämän tilasin
Vieläpä samaan hintaan muutama kuukaus sitte XD
on kyl kumma... M1 (elite mallinen) akul oleva ei myöskää tule tänne https://www.amazon.de/-/en/M1-Battery-Compatible-Improved-Support-White/dp/B0B1V7S8S4Näköjään tuon paketin voi tilata mutta jos haluaa perusversion niin sitä eivät toimita Suomeen Saksan Amazonista https://www.amazon.de/-/en/M2-Pro-C...2PRO/dp/B09JNR4Y15?ref_=ast_sto_dp&th=1&psc=1
Saa nähdä kun tulee M3 pro niin saako tilattua Suomeen, itse vähän miettinyt jos mielummin ostaisin ei halo tyylisen akullisen päähihnan.
Peleihin saan mutta tuota laite linkkiä en saa. Tai sen pystyy laittamaan messengerin kautta ihmisille mutta ei mene ikinä perille. Ilmoittaa virheestä.Onko joku saanut tuota suosittelukoodia toimimaan? Mulle voi laittaa yv tulemaan niin kokeillaan.
Edit. Saan kyllä luotua referral koodin tuosta mutta kukaan ei saa luotua mulle sellaista
Kellään kokemusta Aubika merkkisistä akku strapeistä? Näyttäs olevan saatavilla Quest 3:lle amazonista.
Ehkä jätettävä ostamatta siis. Tällänenki löytyi. Näyttää vielä paremmalta mutta ei vielä tosin saatavilla. https://www.amazon.de/dp/B0CHY9757P?tag=haggle-web-de-21&linkCode=osi&th=1&psc=1&language=en_GBLadatessa Questit pitää ylimääräistä ääntä arvostelujen mukaan https://www.amazon.com/Compatible-B...FTPYM7H#aw-udpv3-customer-reviews_feature_div
Ite kyllä diggaan stock hihnasta, tuo vakio gasketti vaan painaa naamaan suht ikävästi. Kyösti kakkosen kanssa käytin myös vakio hihnaa mutta vrcoverin gasketin kanssa. Kiinnostas vaan nyt joku akullinen hihna. Meinaatko "pro hihnoilla" niitä aktiivisia hihnoja? Itellä myös ne, todella hyvät mutta hankaloittaa muuta tekemistä esim. Puhelimen tai koneen käyttöä kun pitää aina ottaa ohjaimet pois. Vakiolla senkun jättää roikkumaan. Tosin noihikkin parempi vaihtoehto vrcoverin controller gripit mitkä tehty quest 2 mutta toimii suoraan quest 3:lla. Ja lähes puolta halvemmat.Tuli todettua, että q3 stokkihihna on ihan yhtä kivulias ja takaraivoa kurittava kuin q1. Q1 tarrakiinnitteinen pehmuste sopi suht hyvin uusiin kakkuloihin. Nyt pystyy pelailemaan yli 15min putkeen
Ohjaimien ”pro-hihnat” on 5/5. Samaa materiaalia kuin apple watchin kankaiset hihnat ja lähes yhtä laadukkaan oloset. Se on kiva juttu että voi lepuuttaa sormia ilman, että ohjaimet tekee bentsihypyt ja jää killumaan molemmista käsistä
Jos joku sattuu tarvii vielä Virtual Desktoppiin 25% alennusta niin pystyn noita linkkejä näköjään laittaa. Mutta kuten ylempänä todettiin niin device linkit on mullakin rikki jostain syystä tällä hetkellä.
Hassua miten eri yksilöt käyttäytyvät eri tavalla. Itse latasin suoraan seinästä laitteen mukan tulleella virtalähteellä ja varaustaso tippui tippumistaan. Tosin, se taitaa olla 15 W kun maksimivastaanottokyky olisi 18 W. Silti, Q2:n kanssa tuollaista ongelmaa ei ollut, joten tuli yllätyksenä kun 20 %:n varaustalsolla laite sammutti itsensä parissakymmenessä minuutissa.Lisäys: nähtävästi normi powerbankki jaksaa hyvin pitää Q3 virrat vaikka redditistä sai toisen käsityksen. Huomasin että Q3 virtataso laski 84% jossa se sitten pysyykin niin kauan kunnes powerbankki menee tyhjäksi. Tuo on ihan hyvä koska jos Q3 olisi koko ajan 100%, se varmaan rikkoisi akun suht nopeasti.
Hassua miten eri yksilöt käyttäytyvät eri tavalla. Itse latasin suoraan seinästä laitteen mukan tulleella virtalähteellä ja varaustaso tippui tippumistaan. Tosin, se taitaa olla 15 W kun maksimivastaanottokyky olisi 18 W. Silti, Q2:n kanssa tuollaista ongelmaa ei ollut, joten tuli yllätyksenä kun 20 %:n varaustalsolla laite sammutti itsensä parissakymmenessä minuutissa.