FB-tili minulla oli, kun se vanha tili oli käytännössä pakko muuttaa sellaiseksi aiemmin, tai ainakin niin asia ilmaistiin.
Ja siis olisihan tuon voinut toteuttaa niin, että jos ei halua säätää uusia erillistunnuksia (meta/horizon vai mikä se nyt sitten onkaan), niin sen kun klikkaa että jatka entisellään ja sillä siisti, mutta kun ei. Sellainen optio oli epäselvästi ilmaistuna siinä dialogissa, mutta sen jälkeen se alkoi kuitenkin kyselemään typeriä.
Missään vaiheessa se ei tarjonnut mitään sellaista sivua/linkkiä mihin se koodi olisi pitänyt syöttää. En tiedä johtuiko tämä siitä tekemästäni valinnasta, vai oliko tämä taas taattua FB-laatua, jossa mikään ei koskaan toimi loogisesti ja kaiken tarkoitus on vain kusettaa asiakasta. Tai korjaan sen verran, että se linkki lukee siinä samassa näkymässä missä on se koodi, mutta se tuli minulle vasta noiden muiden valintojen jälkeen. Siinä ei myöskään sanota miksi se pitäisi syöttää yhtään mihinkään.
Firmiksen päivitystä ei ole myöskään tarjottu missään välissä. Se osuus taitaa muutenkin toimia Questeissa lähinnä tuuripohjaisesti.
Ei todellakaan käskenyt ainakaan minulla.
Laitoin lasit päähän ja käynnistin Airlinkin, jolloin laseissa näkyi ilmoitus, että asenna päivitys PC-sovellukseen. Kun otin lasit pois päästä, oli PC:n Oculus-sovelluksessa painike, jota klikkaamalla aukesi selain ja siinä oli se aiemmin mainittu hieman sekava ilmoitus, jossa oli kaksi vaihtoehtoa. En muista mitä niissä luki, mutta toinen kaiketi oli olevinaan se "jatka FB-tunnuksella" ja toisessa horistiin jotain Horizonista. Valitsin sen FB-option ja homma rokkasi muutaman lisäkysymyksen ja uuden kirjautumisen jälkeen muuten, mutta lasit ulisevat edelleen sitä koodia. Vitutti kuin pientä oravaa, joten sammutin lasit ja kokeilen sitten joskus myöhemmin uudestaan, kun hermot kestävät taas hieman paremmin FB:n paskakoodin ajattelemista.