Quest 2 riittää kyllä aivan hyvin pelailuun ilman tietokonetta. Voit asentaa sen asennuksessa tarvittavan Oculus softan (kauppa) jo etukäteen puhelimeen, siellä on menossa parhaillaan alennusmyynnit niin voit säästää muutaman euron peleissä. Jos 100e on iso raha niin osta ennemmin pelejä sillä. 64Gb (tai pikkasen vähemmän koska käyttis haukkaa osan) on aika paljon kuitenkin kun pelit taitaa olla luokkaa gigan yleensä.
Gtx970 voi olla hieman turhan nuhainen tuon kanssa. Joten ellet pala halusta säätää aivan helvetisti kaikkia asetuksia peleissä ja Linkin tai langattoman Virtual Desktop yhteyden kanssa niin pysyisin toistaiseksi standalone tarjonnassa.
Lisäys: Ilmaisiakin pelejä toki on, joko vähemmällä säätämisellä (App Lab) tai isommalla (Side loading). Laatu vaihtelee. Molemmissa suuntana on
SideQuest: Early Access Virtual Reality
Kurkkaampa vielä tuon Kyöstin alelaarin mitä sieltä uskaltaisin suositella... Shadow Point on ainakin yksi suosikeistani. Melko pitkä juonellinen puzzle, kortojana itse Sir Patrick Stewart.
Virtual Virtual Reality on kanssa todella hyvä juonellinen seikkailupeli.
Cubism taa melko rauhallinen puhdas hahmotuspuzzle.
Paketeista tuo missä on Moss, space pirate trainer, wander ja Walkabout minigolf tarjoaa ehkä eniten erilaista pelaamista ja kaikki ovat genressään kyllä tykättyjä. Tuo minigolf varsinkin on super kivaa jos on ketään kaveriksi pelaamaan.
Itse olen kyllä ehdottomasti ajallisesti eniten hakannut Population: Onea, se on täyteenkin hintaan joka pennin arvoinen ja pirun addiktoiva.
Verkkopelaamiseen vielä sen verran että lähiverkkopelaaminen ei oikein ole enää mikään juttu enää teknisessä mielessä vaan internetin kautta kiertää. Mutta esim tuo Walkabout minigolf antaa tehdä omia kilpailuja joihin liitytään tietämällä sen kisan nimi. Joissakin peleissä on Co-op mikä sallii yhtäaikaisen pelaamisen. Kaupassa pelien kuvauksissa usein kerrotaan miten niitä voi yksin tai yhdessä pelata.