Oculus Quest

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S3p
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos Jumi vinkista!

Onko vinkkejä OculusDebugTool asetuksista jos käyttää Link kaapelia Quest 2 kanssa?
 

Liitteet

  • Sieppaa.PNG
    Sieppaa.PNG
    305,8 KB · Luettu: 36
Tuleeko muilla silmien rasitusta näistä laseista? Googlettamalla selviää että aika yleistä näiden kohdalla. Muutaman päivän käytön jälkeen alkaa tuntuun että vois melkeen laittaa pakettiin ja palauttaa.
 
Tuleeko muilla silmien rasitusta näistä laseista? Googlettamalla selviää että aika yleistä näiden kohdalla. Muutaman päivän käytön jälkeen alkaa tuntuun että vois melkeen laittaa pakettiin ja palauttaa.
Itse havaitsin alussa silmien rasittumista ja kuivumista, mutta meni muutaman viikon päästä ohi. En ole varma oliko syy yksin lasien, kun tuli tapitettua monitoria myös paljon samoihin aikoihin.
 
Tuleeko muilla silmien rasitusta näistä laseista? Googlettamalla selviää että aika yleistä näiden kohdalla. Muutaman päivän käytön jälkeen alkaa tuntuun että vois melkeen laittaa pakettiin ja palauttaa.

Mitään silmien väsymistä ei ole tullut. Yleensä pelaan 30-90 min putkeen. Hikisimmissä peleissä otan sen verran irti biisin/tason tai kahden välein, että pyyhin naaman ja pehmusteen.
 
Mitään silmien väsymistä ei ole tullut. Yleensä pelaan 30-90 min putkeen. Hikisimmissä peleissä otan sen verran irti biisin/tason tai kahden välein, että pyyhin naaman ja pehmusteen.
Hommatkaa ihmeessä sellanen silikonisuoja siihen pehmusteen päälle. Johan tuo alkaa kasvaa jotain sientä kun se vähän väliä kastuu. Silikonit maksaa alta kymppiä iha saksan amazonistakin. Helppo pyyhkiä ja pestä puhtaaksi.
 
Itelläni poskipäät otti lasien alareunasta kiinni ja painoi alaluomia auki ja se kuivatti silmiä. Sen päälaen päällä olevan remmin kun kiristää ensin niin helpottaa.
Ja jonkinlainen kemiallinen käry kävi silmiin myös heti paketista otettuna.
 
Hommatkaa ihmeessä sellanen silikonisuoja siihen pehmusteen päälle. Johan tuo alkaa kasvaa jotain sientä kun se vähän väliä kastuu. Silikonit maksaa alta kymppiä iha saksan amazonistakin. Helppo pyyhkiä ja pestä puhtaaksi.

Sellainen on, mutta käytössä siis vrCoverin keinonahkainen, mutta pitää ne hikipisarat siitäkin pyyhkiä pois.
 
Itsellä ei naama hikoile tai silmiä kuivaa mutta esim eilisen käytön jälkeen tuntuu vieläkin ikään kuin olisi vr:ssä vaikka lasit ei ole päässä. Tai lähinnä näyttöä kun katsoo niin tuntuu oudolta.
 
Itsellä ei naama hikoile tai silmiä kuivaa mutta esim eilisen käytön jälkeen tuntuu vieläkin ikään kuin olisi vr:ssä vaikka lasit ei ole päässä. Tai lähinnä näyttöä kun katsoo niin tuntuu oudolta.
Tuo on aivan normaalia alkuun. Aivoilla kestää aikansa tottua tuohon, kun ei tuo tekniikka vastaa täysin normaalia katselua. Esim etäisyystarkennus on vasta joskus tulevaisuudessa tulossa varifocal linssien muodossa.
 
Tuo on aivan normaalia alkuun. Aivoilla kestää aikansa tottua tuohon, kun ei tuo tekniikka vastaa täysin normaalia katselua. Esim etäisyystarkennus on vasta joskus tulevaisuudessa tulossa varifocal linssien muodossa.
Monet sanovat että heillä ei "eye strain" ongelmaa ollut muilla laseilla mutta quest 2:n kanssa kylläkin. Eli joku nuissa laseissa on mikä sitä aiheuttaa. Ehkä mahdollisesti miten IPD:n säätö on toteutettu tjs.
 
Eli vielä kerran Quest 2 ja Link käytöstä ja OculusDebugTool asetuksista. Tosi on että äänipätkiminen ja satunaiset nykimiset johtuivat Encode Bitrate (Mbps) asetuksista, jos tämä on maksimissa 500! Tiputtamalla 300, ongelmat minun tapauksessa poistuivat. Missä lukemissa toi asetus on oletuksena? Millainen on teidän mielestä kuvan laatu ero 300 vs 500 (Mbps)? Miten moni Quest 2 Link käyttäjä edes säädä kyseisiä asetuksia?
 
Monet sanovat että heillä ei "eye strain" ongelmaa ollut muilla laseilla mutta quest 2:n kanssa kylläkin. Eli joku nuissa laseissa on mikä sitä aiheuttaa. Ehkä mahdollisesti miten IPD:n säätö on toteutettu tjs.
IPD voi hyvinkin väsyttää, jos se on pielessä. Noin muuten tuo nykyinen pitäisi olla aika levollinen silmän tarkennuslihaksille johtuen siitä mille etäisyydelle tarkka kuva on säädetty. Voi olla myös alkuun sitä että liikutat liikaa silmiäsi ja liian vähän päätäsi. Nykylaseilla kun tarkka alue on vain siinä keskellä niin tarkentamislihakset saattaa tehdä jotain jumppaa turhaan.
 
Flipperien ystävänä on mukavaa todeta että Questin kaupasta alesta poimittu FX2 vaikuttaa oikein pätevältä virtuaali flipperiltä. Tekee virtuaalipöydän hahmottamisesta itseasias merkittävästi helpompaa kun sitä pääsee tarkastelamaan 3D:na läheteltä. Nuo pienet mutta maltilliset VR 3D efektit myös ihan hauskoja eivätkä liian häiritseviä. Vielä kun saisi enemmän oikeita pöytiä tuohon. Jotain Universalin pöytiä myytiin 3kpl paketissa, josta päästäänkin siihen ei niin mukavaan puoleen mikä tosin on myös pc:llä "ongelmana". Eli noiden virtuaalipöytien hinnat jotka ovat kyllä mielestäni aika korkealle säädetty jo yleensä saavat nyt päälle vielä VR premiumit ja esim Universalin pöydät (3kpl) kustantavat 20€ ja season pass (myös 3 pöytää) huikeat 25€. Tämä tuntuu hiukan korkealta varsinkin kun vertaa että itse peruspeli 3 pöydän kanssa oli sen 10€. Huomasin myös että samainen peli lähtisi nyt steamista season passin kanssa vajaalla 17€:lla, mutta päädyin quest versioon lopulta sen mobiilin luoteen takia vaikka lisäpalikoita tähän ei varmaan niin usein alelaarista löydä.

Pitää tutkia miten toimivia nuo PC:n Pinball Arcadeen väännetyt VR modit ovat kun sille alustalle noita pöytiä löytyykin jonkinlainen kokoelma. Onko kenelläkään kokemusta näistä pc:n Pinball Arcaden tai FX3:sen mahdollisista VR modeista?
 
Viimeksi muokattu:
Tuosta tuli mieleen kun ennen joulua värkkäsin OculusDebugToolilla ja kasvatin mm. Encode Bitrate = 500 Mbps, sitten lähdin lomalle ja unohdin koko homman. Koko tammikuu tuli etsittyä vikaa kun DCS:ssä äänet alkoivat napsumaan ja pätkimään, mutta frame rate ja kaikki muu toimi oikein. Vika oli pelkästään tuo Encode Bitrate = 500 Mbps ja sen laskeminen 300Mbps poisti koko vian.

Kiitos, kun huomautit. Tämä näytti ratkaisevan omalla kohdallani Linkin äänen stutteroinnin, vaikka V23 kanssa 500 Mbps on toiminut ongelmitta. Pudottaminen 300 Mbps:ään pehmensi hieman kuvaa, mutta pätkiminen loppui, joten sillä voi pelata korjausta odotellessa.
 
Kiitos Jumi vinkista!

Onko vinkkejä OculusDebugTool asetuksista jos käyttää Link kaapelia Quest 2 kanssa?
Encode Resolution Width = 3664
Encode Bitrate (Mbps) = 300


Minäkin pelaan vain kaapelin kautta PC:ltä, en ole sen kummemmin testaillut mitä tuonne kannattaisi laittaa. Kopion arvot vain jostain OculusDebugTool uutisesta kun vaihdoin Quest 1:stä Quest 2:een. En huomannut kuvassa mitään eroa kun vaihdoin 500 -> 300, paitsi se äänten pätkiminen katosi.

EDIT: Kun ostin Quest 2:n sen tarkkuus oli aluksi jopa huonompi Oculus Linkin kautta kuin Quest 1:n, liekkö siellä ollut Quest 1:n resoluutio jossain oletuksena ja Oculus Link yritti vängällä sovittaa sitä tarkempaan Quest 2:een. Nyt kuva on ihan hyvä.
 

Liitteet

  • oculus_tool.PNG
    oculus_tool.PNG
    19,3 KB · Luettu: 55
Onko vaihtoehtoa tolle linkki kaapelille? Eli löytyykö esim 5m pitkää vastaavaa piuhaa?
 
Onko vaihtoehtoa tolle linkki kaapelille? Eli löytyykö esim 5m pitkää vastaavaa piuhaa?

3m riittää melkein mikä tahansa usb3 kaapeli. 5m kaapeleista en tiedä. Niissä voi tulla signaalinlaatu vastaan, jos kaapeli ei ole tosi hyvä. Voi rajoittaa toimivuutta tai bitratea minkä saa pidemmän kaapelin läpi. Jos on pakko saada 5m kaapeli niin ostaisin sen virallisen. Tosin 3m riittää pitkälle, jos pc:n sijainti on sopiva. Tai ei ainakaan mun pelaamista ole rajoittanut 3m kaapeli.
 
Aika vähän keksii käyttöä loppujen lopuksi vr-laseille. Kunhan kaapelit tulee niin varmaan beat saberia kokeilen ja ehkä alyxia mutta muuten taitaa pelaamisen osalta olla aika hiljaista. Ei mitään syytä esim leffojakaan katsoa lasien läpi verrattuna tv:hen. Toisaalta jotain satunnaisia videoita katoin oculus tv:stä ja olihan ne hienoja mutta tosi huonolaatuisia.
 
Aika vähän keksii käyttöä loppujen lopuksi vr-laseille. Kunhan kaapelit tulee niin varmaan beat saberia kokeilen ja ehkä alyxia mutta muuten taitaa pelaamisen osalta olla aika hiljaista. Ei mitään syytä esim leffojakaan katsoa lasien läpi verrattuna tv:hen. Toisaalta jotain satunnaisia videoita katoin oculus tv:stä ja olihan ne hienoja mutta tosi huonolaatuisia.

Onhan se totta, että toistaiseksi hiotut elämykset tippuu pariin eri luokkaan. Itsenäisesti pääasiallisesti erilaiset fitness/rytmipelit (Beat saber & co), muutamat 1st person toimintapelit (saints&sinners, superhot) ja sitten PCVR puolella vielä lisäksi alyx ja simulaattorikäyttö. Jos nämä ei kategorisesti uppoa, niin eipä sitten tarjontakaan päräytä.

Bubbling under, siis Sidequest / Applab puolella, on nousussa myös hyvin mielenkiintoista tavaraa, mutta valtaosin ovat lyhyitä ja loppuun asti viimeistelemättömiä vielä. Uskon kuitenkin, että sieltäkin tipahtelee pari hyvää timanttia vielä.

Beat Saberi kuitenkin kannattaa ottaa kyöstille suoraan(kin), saa sen sielläkin modattua tai sitten ilman kaapeleita VD:llä.
 
Aika vähän keksii käyttöä loppujen lopuksi vr-laseille.
Nyt kun aloin tarkemmin miettimään niin simulaattoreita tulee vain pelattua. Alyx ja muut fps VR-pelit jäi kesken heti kun koitin Dirt Rally 1:stä ja kakosta. Nekin jäivät myöhemmin DCS:n jalkoihin kun ja sillä tiellä olen vieläkin. Päivittäin tulee lenneltyä ja opeteltua, erittäin palkitsevaa touhua mutta vaatii vähintään 50€ joystickin jossa on analoginen kaasu/potikka ja mahdollisimman paljon nappeja. Ohjaamon nappejahan tuossa pelissä painellaan VR-ohjaamossa eli mitään ctrl+shift+t näppäinkomentoja ei tarvitse.
 
Tuli tuollainen Quest 2 nyt haettua viimeinkin. Jokos tälle löytyy näppäimistöjä jotka näkisi passthroughilla? Logitech K830 taisi olla luvattu joskus aikoinaan että menisi suoraan?

muoks: kätevää kun voi suoraan hakea lähi gigantin hyllystä eikä odotella tilausta kuukausia :thumbsup:
 
Tuli tuollainen Quest 2 nyt haettua viimeinkin. Jokos tälle löytyy näppäimistöjä jotka näkisi passthroughilla? Logitech K830 taisi olla luvattu joskus aikoinaan että menisi suoraan?

muoks: kätevää kun voi suoraan hakea lähi gigantin hyllystä eikä odotella tilausta kuukausia :thumbsup:
Ei ole vielä mitään tuollaista tukea. Ties milloin tulossa, olisi kyllä ehkä ihan kiva selailussa. Bt hiiri tuki taisi tuossa taannoin tulla jo.
 
Tuli tuollainen Quest 2 nyt haettua viimeinkin. Jokos tälle löytyy näppäimistöjä jotka näkisi passthroughilla? Logitech K830 taisi olla luvattu joskus aikoinaan että menisi suoraan?

muoks: kätevää kun voi suoraan hakea lähi gigantin hyllystä eikä odotella tilausta kuukausia :thumbsup:
Meikäki odottaa tuollaista. Logitech tosiaan mainosti tuollasta settiä vuosi sitten, mutta sen jälkeen on ollut hiljaiseloa. Githubissa oli joku tuon tapainen juttu... <googlaus> Logitech/labs_mrkeyboard_sdk mutta en ole tutustunut enempää.

Questilla Immersed VR virtuaalityöpöytäohjelma osaa piirtää kiinteän näppäimistön VR-avaruuteen ja se tuntui toimivalta kun työstenteli pöydän ääressä eikä liikutellut näppistä.

Veikkaan että Logitech julkaistee näppis-hiiri-setin samaan aikaan kun Oculus julkaisee oman VR-työpöytäohjelmansa (Infinite Office) tänä vuonna.
 
USB 3 Link kaapeli (original oculus) testi tulos on 1.9 Gbps. Minulle tämä numero ei sano ei mitään. Sanokaa viisaammat, mitä tämä nr. käytännössä tarkoitta?
 
Jos avaatte oculus selaimella sivun https://qlens.glitch.me niin kuinka selkeästi teillä näkyy nuo tekstit? Edes resoluutiota nostamalla tuosta ei täysin selkeää itse saanut eikä ollut vaikutusta vaikka siirryin lähemmäs tai kauemmas tekstistä. En siis klikannut sitä vr nappia siitä.
 
Jos avaatte oculus selaimella sivun https://qlens.glitch.me niin kuinka selkeästi teillä näkyy nuo tekstit? Edes resoluutiota nostamalla tuosta ei täysin selkeää itse saanut eikä ollut vaikutusta vaikka siirryin lähemmäs tai kauemmas tekstistä. En siis klikannut sitä vr nappia siitä.

Eikös tuo kuulu juuri avata VR-tilaan, jotta sillä voi testata parhaat asetukset ja näkymä on verrannollinen eri laitteiden välillä. Jos jätät siihen oletuskokoon, niin silloinhan selain downsamplaa sen ikkunaan sopivaksi "thumbnailiksi", jolloin etäisyydellä ei ole isoa merkitystä ja laatu heikkenee. Näin kyllä lukea sen tekstin, vaikka siitä paistoi em. jutut.
 
Eikös tuo kuulu juuri avata VR-tilaan, jotta sillä voi testata parhaat asetukset ja näkymä on verrannollinen eri laitteiden välillä. Jos jätät siihen oletuskokoon, niin silloinhan selain downsamplaa sen ikkunaan sopivaksi "thumbnailiksi", jolloin etäisyydellä ei ole isoa merkitystä ja laatu heikkenee. Näin kyllä lukea sen tekstin, vaikka siitä paistoi em. jutut.

VR tilassa taas vaikea verrata koska pitäisi pystyä katsomaan samalta etäisyydeltä? Mutta ok ilmeisesti se pikkuikkuna kuuluukin sitten olla aavistuksen suttuista, näin se on minullakin.
 
Yyyh, nyt tiedän mikä on sweetspot. H******* rasittavaa opetalla tuijottamaan kuvassa yhtä pistettä.
 
Yyyh, nyt tiedän mikä on sweetspot. H******* rasittavaa opetalla tuijottamaan kuvassa yhtä pistettä.
Tuo on varmaan melkoinen shokki, jos ei ole tottunut käyttämään silmälaseja :D Näissä on kuitenkin mielestäni verraten terävä kuva -jos ei nyt aivan kokoalalta, niin tyydyttävästi.

Itsellä ei ole häirinnyt lasien fow eikä hotspot -johtuen varmaankin juuri omasta takaa löytyvistä rilleistä. Aiemmat HP WMR 1000 lasit oli kyllä oikeasti huonot -kuin olisi vessapaperirullien läpi katsonut ja lisäksi vielä keskellä oli vain pieni terävä läntti...
 
Tuo on varmaan melkoinen shokki, jos ei ole tottunut käyttämään silmälaseja :D Näissä on kuitenkin mielestäni verraten terävä kuva -jos ei nyt aivan kokoalalta, niin tyydyttävästi.

Itsellä ei ole häirinnyt lasien fow eikä hotspot -johtuen varmaankin juuri omasta takaa löytyvistä rilleistä. Aiemmat HP WMR 1000 lasit oli kyllä oikeasti huonot -kuin olisi vessapaperirullien läpi katsonut ja lisäksi vielä keskellä oli vain pieni terävä läntti...
Omasta mielestä se terävyys on keskipisteessä heikko ja muualla suht järkyttävä. Kaippa tähänkin sitten tottuu... Se olo kun akku loppui ja otti lasit naamalta oli kyllä huima, kun taas vaihdettiin VHS laadusta 8K HDR versioon...
 
VR tilassa taas vaikea verrata koska pitäisi pystyä katsomaan samalta etäisyydeltä? Mutta ok ilmeisesti se pikkuikkuna kuuluukin sitten olla aavistuksen suttuista, näin se on minullakin.

Samalla etäisyydellähän se on oletuksena kaikilla, kun sen aloittaa. Lisäksi vain VR-tilassa voi kunnolla verrata SDE, kun se teksti on isoa. Selain ei taas ole saman kokoinen tai samalla etäisyydellä ja selain voi poiketa jo samojen laitteiden välillä.
 
Tilailin saksan Amazonista paremman headstrapin ja kapuloille suojat. Katselin myös 7in1 settiä missä olis mm laukku ja muita härpäkkeitä. Olen yrittänyt löytää Euroopan puolelta gunstockia siinä onnistumatta. Jenkkilästä löytyy kyllä etsyn sivuilta mutta tuotteen hinta melkein tuplaantuu tullien ja kuljetus maksujen myötä.

Onko kukaan löytänyt Euroopasta järkevään hintaan gunstockia? Ja kertokaa ihmeessä mitä lisä tarvikkeita olette tilanneet ja mistä.
 
pyöreitä joissa reikä keskellä uppokantaruuvia varten. 20x4 ja 30x5. Thingiversessä paljon eri vaihtoehtoja, ja ohjeissa yleensä mille magneetille on suunniteltu.
 
pyöreitä joissa reikä keskellä uppokantaruuvia varten. 20x4 ja 30x5. Thingiversessä paljon eri vaihtoehtoja, ja ohjeissa yleensä mille magneetille on suunniteltu.
Kannattaa tosiaan käyttää vain tuollasia magneetteja jotka saa jotenkin järkevästi kiinni. Kesällä käytin erilaisessa gunstockissa 4 kpl per ohjain erittäin vahvoja ja pieniä 8mm x 3mm lieriöitä jotka liimasin 3D-tulosteisiin. Toimi hyvin sen pari minuuttia mitä ne magneetit pysy liimassa.
 
Tarvii vaan konvertata mitat metrisiksi tuumasista mitoista. Tuo vois olla hyvä vaihtoehto kyllä mikäli kaveri onnistuu printtamaan. Ja tarvii alkaa metsästämään putket ja magneetit.
 
The walking dead: Saints and sinnersiä tuossa pelailin juuri useamman tunnin. Aivan huikea peli. Mutta hei miten nuo graafikat kannattaisi säätää steam vr:n peleihin käyttäen kaapeleita. Grafiikka-asetuksia kun voi säätää aika monessa paikkaa. Oculus debug tool, oculus appi, SteamVR ja itse peli.
 
Nyt kun on kuntosalit ollut hetken jo kiinni niin ajattelin hankkia kotiin kuntopyörän ja vaikka VZfit pelin jolla sitten voisi polkea.

Onko näistä kenelläkään täällä kokemusta että miten kuntopyörä + anturi + Quest 2 + VZfit toimii yhteen?

Anturi: https://www.amazon.com/Magene-Cycling-Cadence-Buletooth-Wireless/dp/B08252X8VS/

Vai voisiko hyödyntää älykelloa ja laittaa se vaikka nilkkaan kiinni anturiksi? Luulisi ihan liiketunnistuksen laseissakin saavan selville polkemisnopeuden.
 
Ei kai mikään kello tai muu kikkailu voi kadenssianturin arvoja korvata. Mulla on tuollainen halpa ANT+ tikku/sensori ja viime vuonna tuli Unitylla ripatuissa Google Earth kaupungeissa poljettua sellaisella itse tehdyllä Da Vinci/Wright brothers hybridikoneella. Polkeminen ilmassa oli mukavempaa tai jännittävämpää, kun liiat tauot tiputtaa koneen tonttiin :P

Se projekti/leikkiminen jäi silloin vaiheeseen, kun oli tiedossa, että MSFS2020 oli tulossa ja mahdollisesti VR-tuella, joten ajattelin, että voisi tehdä siihen saman koneen ja kytkeä koneen nopeuden polkemiseen sen pelin rajapintojen kautta. Se pelin SDK oli vain alussa umpisurkea ja en ole kyllä hetkeen tarkistanut, mutta ei taida peli vieläkään tukea riippuliitokoneita tai vastaavaa aerodynamiikka. VR-tukikin oli vähän köyhä, kun käsiohjaus puuttui.
 
Tämä kyllä innostaisi kotikuntoiluun.


Pitänee tilata tuo kadenssianturi(mitähän se edes tarkoittaa?), johon pelintekIjä tarjoaa linkkiä. Ettei mene ihan virtuaalisohvailuksi seuraavan päivityksen kohdalla.

muoks: anturi tilattu, nyt pitänee etsiä sopiva kuntopyörä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo Q2 vakio naamapehmuste on todella surkea ja kerää hikeä eikä voi pestä. Tilasin allaolevan ja nyt viikon testaillut ja suosittelen! Field of view kasvaa huomattavasti isommaksi koska silmät pääsevät lähemmäksi linssejä. Oma IPD on jossain +68 ja 3. tasokin tuntuu hieman liian kapealta ja tuolla 3. tasolla kiikariefekti on todella vahva vakiopehmusteella, mutta tämä pehmuste auttaa todella paljon ja poistaa "kiikarinäköä" ja lisää field of viewiä silminnähtävästi.



Ja aikaisemmin jo kehuinkin tuon samaisen aliexpress myyjän halo sträppiä. Jos 2 lisäpalikkaa pitää questiin valita, niin ehdottomasti Halo sträp + tuo pehmuste. Jos tilaatte molemmat, suosittelen tekemään 2 eri tilausta, silloin saatte alennuksen molemmista tuotteista tuolla sivulla mainitulla P58T9HF9B01R koodilla sekä isompi mahdollisuus että paketit ei jää suomen päässä mihinkään kiinni.
 
Tuo Q2 vakio naamapehmuste on todella surkea ja kerää hikeä eikä voi pestä.
Olen 2 kertaa jo pessyt vakiopehmusteen. Sitten siirryin tuollaiseen keinonahkaiseen, joka on tosiaan helpompi pyyhkiä puhtaaksi. Kuitenkin alkuperäinen on pestävissä. Ei tarvitse kuin upottaa saippuaveteen ja huutoa/puristella kuivaksi
 
Kappas, Oculus on hyväksynyt tuon Virtual Desktopin PCVR-tilan nyt ohjelman viralliseen versioon eli jatkossa ei tarvitse säätää ylimääräistä ainakaan sen osalta. Alla Redditistä ote ja twiitti.

"Hi folks, well I've been hoping for this for a long time now and I'm happy to announce that the ability to stream VR games is now part of the app on the official store. It has been approved by Oculus. You don't need to create a developer account or install a patch throuhg SideQuest, it will just work with the original app."

 
En tiedä onko tätä uutista ollut jo täällä, mutta Questin tulevaisuus näyttää vaan parantuvan ja monipuolistuvan koko ajan.
Eli vähän Google Stadian tyyliin PC pelien streamausta ilman, että tarvii high-end pelikonetta.

PlutoSphere Lets You Cloud Stream SteamVR Games On Quest

PlutoSphere
Tähän se menee. Jonkun ajan päästä porukalla on naamalla ar silmälasit jotka tuottaa näkymiä pilvessä olevalta raudalta. Odottelen sitä hetkeä kun voi ottaa kavereiden kesken pellolla erän AR world of tanksia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 194
Viestejä
4 485 532
Jäsenet
74 182
Uusin jäsen
jampp-77-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom