Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko rajoittamaton fps + joku vanha peli vai miten?
Kysymys kuuluukin mikä olisi semmonen mistä huomaan nopeasti ettei näyttis nyt kuulosta miltään lentoturbiinilta ja näkisi vähän lämpöjä.
Jees pitää katsoa mitä.kaverilta löytyy.Itse käytän vieläkin heaven benchmarkkia kellotteluun, sillä saa lämmötkin nousemaan ihan hyvin.
Mulla on myyntiosiolla evgan hybrid myytävänä. N 2kuukautta ollut käytössä.Löytyykös mitää hyvää 1080ti mallia enään mistään myynnistä? Tyhjältä näyttää monet mestat.
ei löydyLöytyykös mitää hyvää 1080ti mallia enään mistään myynnistä? Tyhjältä näyttää monet mestat.
Mikähän mahtaisi olla onkelmana kyseisellä kortilla: ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo Edition 11GB
Rasituksessa Coren kellot pyörivät 1100MHz:n tietämillä.Samaan aikaan muistit jossain 5005Mhz:n paikkeilla.Vakionakin näiden tulisi olla valmistajan mukaan 1480MHz ja 5500Mhz.
Jos nostat muistien kelloja manuaalisesti,laskee coren kellot automaattisesti alle 1000MHz.
Lämmöt 69C.
Lähteenä Afterburner 4.5.0
2080 on kyllä aikalailla samoissa tasoissa 1080 Ti kanssa tehojen ja hintojen suhteen, eli luultavasti sitä saisit.Onko kellään viime aikoina pölläyttänyt savuja? Kiinnostaa mitä tarjotaan tilalle jos esim. 1080Ti hajoaa, kun tilanne on nyt se ettei niitä saa enään mistään. Toki voi olla että maahantuojalla tai valmistajalla niitä on varastossa, mutta mutta... Tilanteen tekee sekin mielenkiintoiseksi että esim. perus RTX 2080 on pelikäytössä hitaampi mitä 1080Ti. Ei kai hitaampaa voi hyväksyä korvaavaksi tuotteeksi? 2080Ti taas olisi nasulia, mutta tuskin niitä tarjotaan huomioiden saatavuus/hinta?
Strixissä on kokonaan oma PCB. Ja blokeissakin täytyy katsoa että on Rev 2.0 jos sulla on ihan tuore 1080 ti. Asus on muuttanut hieman levyä ajan saatossa ja uudet PCB:t vaatii päivitetyn version blokista.
45-55c tuolla coolerilla täys rasituksessa? On kyllä aika ärhäkkä ilmajäähyksi jos todella noin viileänä käy.
Taitaa olla siellä ~2100Mhz paikkeilla nuo hyvät. Ja jos tuo sun kortti pitää nuo kellot lämmetessään, niin hyvä on. Nämä kun tiputtaa kelloja pykälittäin lämpöjen noustessa, ja eka tipautus taitaa olla jo jossain 40 asteen jälkeen.Mihin niin sanonut hyvät TI yksilöt venyy tuon coren osalta?
Kattelin tuossa ite et painon Asuksen valikosta OC modin päälle ja 2113mhz boostas nätisti 4k karkkimarkissa.
Ja perus ilmajäähdystys kyseessä.
45-55c tuolla coolerilla täys rasituksessa? On kyllä aika ärhäkkä ilmajäähyksi jos todella noin viileänä käy.
Onko täällä porukka flashaillut FE korttiin jotain korkeamman power limitin BIOSia? Alkaa kiinnostamaan, koska 1987-2000MHz paikkeilla tulee power limit vastaan.
Tämäpäs mielenkiintoista. Saitko nostettua power limittiä? Kuulostaa kyllä oudolta.Kokeilemallahan tuo selviää. Ite kokeilin useampiakin eri versioita eikä niistä kyllä ollu käytännössä mitään hyötyä, jotkut jopa huonompia(?!) kun alkuperäinen mutta siis omakohtainen kokemus ja SLI.
Tämäpäs mielenkiintoista. Saitko nostettua power limittiä? Kuulostaa kyllä oudolta.
Shunt modia olen itsekin miettinyt, mutta helpommalla pääsisi jos "parempi" BIOS ajaisi saman asian. Noh täytyy selvitellä asiaa.Tuli vähän hätäisesti vastattua, omakohtainen kokemus siis SLI setupista MSI:n FE ja MSI:n Aero 1080ti (samalla GP102 350-K1-A1 sirulla kuin FE). Noiden korttien kohdalla ainakin SLI:ssä paras ja vakain bios oli oma alkuperäinen ja tolla "parhaalla" siis tarkoitan mitä kortista sai irti benchmarkeissa, en niinkään kiinnittänyt huomiota koska limitit hakkaa päälle tai mikä kellotaajuus milloinkin on.
Edit: Tein siis shuntmodin molempiin = toimii.
Tossa XOC biosissa powerlimit poistettu kokonaan eli ei varmaan hakkaa päälle..
Juuri näin.
onko 40 FPS 5%, 50% vai jotain muuta kokonais FPS:stä? vaikuttaa vähän tuon tiulanteen ymmärtämiseen.Mutta PUBG:ssa tuli huomattua TI:llä ihan joku 40:n fps ero tietyssä samassa tilanteessa (katso samaa ovea sentin päästä).
90 vs 130 fps.onko 40 FPS 5%, 50% vai jotain muuta kokonais FPS:stä? vaikuttaa vähän tuon tiulanteen ymmärtämiseen.
itse kävin testaamassa kukkakuvioisen tapetin kanssa niin katsoin sitä joko 104 tai 106 fps. Tuo oli toistettavissa eli kun vaihoin sitä edestakaisin tuo 2fps muutos tapahtui tasaisesti. fhd kaikki ultralla tuo testaus.90 vs 130 fps.
Mulla on varmaan asetuksena 1440p ja high.itse kävin testaamassa kukkakuvioisen tapetin kanssa niin katsoin sitä joko 104 tai 106 fps. Tuo oli toistettavissa eli kun vaihoin sitä edestakaisin tuo 2fps muutos tapahtui tasaisesti. fhd kaikki ultralla tuo testaus.
Tossa 1h 21min Time Spy grafiikkatesti 2.sta Xoc.n biossilla looppina ajettuna.
Toi 2. testi on enemmän muistipainoitteinen (VRAM).
Edit: Oliko sulla Strix OC? Eikö alkuperäsellä biosilla powerlimit ole 330W?
Juuri tuo kortti kyseessä.Ei sillä orkkis bioksella asetettu kellotajuus ja jännite pysy vakiona kun 42c saakka ton 330w powerlimiitin lisäks.
Ton ajon pointi oli juuri siinä,täysin sama asetettu kellotaajuus ja jännite koko testin ajan.
Olen aika noviisi näyttiksen kellottelussa.Mitä testi ohjelmaa sit kannattas käyttää?
3d markin stressi testin noi asetukset läpäsee 99,7% ja peleissä pysyy pystyssä.
Tulevaisuudessa ehkä vähän korkeammalla jännitteellä kohti korkeampia kelloja.
Mitkä tuulettimet laitoit tilalle? Kytkiktö näyttiksen omiin liittimiin?