Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asusta oli vasta tulossa ens kuussa heille.Noita Gigabyten korttejahan, ei edes ollut varastossa. Vaan niitä oli tukkurilla, kun taas tuota Asusta taisi olla suoraan varastossa.
Tää selittäis kyllä, että paniikissa otettu koko tuote pois. Toivottavasti nyt kuitenkin jengi kortteja sais.. Mulla näyttää Asuksen tilaus menneen läpi, mutta silti oon vielä skeptinen. Ehkä nää viime kuukaudet on muuttanu omaa suhtautumista näytönohjainten ostamiseen..Voihan se olla että proshopin päässä gigabyten kohdalle on sattunut joku bittihikka ja järjestelmä on ottanut uusia tilauksia vastaan onnellisen tyytyväisenä?
Okei, mutta tuossa Gigabytella luki, että löytyy tukkureilta.Asusta oli vasta tulossa ens kuussa heille.
Sehän oli justiin toisinpäin. Gigabyten toimitukset piti olla jo alkuviikolle, kun taas asukset vasta 10.3 tjs.Noita Gigabyten korttejahan, ei edes ollut varastossa. Vaan niitä oli tukkurilla, kun taas tuota Asusta taisi olla suoraan varastossa.
No ens kuu on jo ens viikollaAsusta oli vasta tulossa ens kuussa heille.
Mulla lukee tilattu eli varmaan joku bugi siellä sattunuMeikällä lukee arvioitu toimitus 8-11.3 tuossa Gigabyten tilauksesa. Saa nyt nähdä pitääkö paikkansa.
Sain napattua myöskin ankaran f5-painelurumban jälkeen Gigabyten tilaukseen.
Mulla näyttäis sähköpostissa seuraavaa toimituksen suhteen:
Arvioitu toimitus 02-03-2021 - 05-03-2021
Proshopissa on myös vähän rikkaammalle sopiva versio:
Mä luulen että se mainaajien osuus tästä kysynnästä voi olla yllättävänkin suuri. Kuitenkin Nvidian raporttia kun katsoo, niin kyllä sitä tavaraa on toimitettu. Tänäänkin meille tuli 10 kpl 3070 ja me olemme pieni kauppa ja ne meni heti. Ei tämmöistä kysyntää ole ollut ikinä edes lähimainkaan. Tuossa kuitenkin liikkuu jo aika paljon rahaa, ei noi halpoja ole noi ohjaimet. Lisäksi mitä enemmän on tuota tilauskantaa ja toimituksia perannut sen enemmän huomaa, että kyllä näitä hamstrataan kun vessapaperia viimevuonna...On kyllä käsittämätön tilanne edelleen näytönohjaimissa, 17.9. oli kuitenkin RTX 30-sarjan julkaisu ja nyt, yli 5 kk myöhemmin tilanne on edelleen toivoton uuden näytönohjaimen ostajan näkökannalta.
24.9.2019 ostettu AMD Radeon RX 5700XT on edelleen huippukortti vs 3060 (nopean tarkastelun perusteella), tästä maksoin aikoinaan 459€ ja pyörinyt syyskuusta lähtien pojan koneessa kun itse sain Gigabyte 3080 heti julkaisupäivänä (819€).
Mainaajat ovat omalta osaltaan aiheuttamassa, varmasti myös extramäärä sellaisia ketkä normaalisti eivät välttämättä tietokoneita harrasta tai niillä pelaa, mutta päättivät nyt sijoittaa koska korona esti matkailun ja nosti aikaa, joka vietetään kotona.
Joo ainakin mulla ja jollain toisella sama homma.mulla tuossa gigabyten 345€ tilaukses lukee proshopin sivuil tilaustiedois atm punaisella ”tilattu” ja ruksi peräs..
Sama taitaa lukea kaikilla, oiskoos tuo "pyöristys" minkä ovat lisänneet, joku juttu, että ovat tarkastaneet ei-botiksi. Ainakin optimistisesti toivon näin.mulla tuossa gigabyten 345€ tilaukses lukee proshopin sivuil tilaustiedois atm punaisella ”tilattu” ja ruksi peräs..
Lukeeko sivuilla vai sähköpostissa?Meikällä lukee arvioitu toimitus 8-11.3 tuossa Gigabyten tilauksesa. Saa nyt nähdä pitääkö paikkansa.
Lukeeko sivuilla vai sähköpostissa?
Sivuilla, tilauksen tiedoissa.
Eli osa sai ilmeisesti "ylimääräisen" tilauksen menemään läpi. Toivottavasti saatte korttinne joka tapauksessaSama taitaa lukea kaikilla, oiskoos tuo "pyöristys" minkä ovat lisänneet, joku juttu, että ovat tarkastaneet ei-botiksi. Ainakin optimistisesti toivon näin.
Eurooppaan ja Suomeen se tuli myyntiin paljon myöhemmin kuin muulle maailmalle. Ei siis samaan aikaan muun maailman kanssa. Aika kultaa muistot .Tätä touhua ku vertaa vaikka siihen ku PS4 julkaistiin. Marssin töitten jälkeen paikalliseen prismaan ja kannoin laatikon kotiin. Ja niitä oli siellä muillekin
Itselläni ei tuolla näy arviota toimituksesta.
Tälläne löyty myös proshopilta:
"PLEASE NOTE: We recommend that you follow your order status in your customer center. If there is an estimated delivery date on your order, it means you have been allocated a card, either from available inventory or an incoming shipment.
If there is no date on your order, it means we do not yet have a card available for you, and therefore no estimated delivery time on your order."
Näin muistan itsekin olleen.Jos en ihan väärin muista niin tuon Gigabyten kortin kohdalla luki että Tukkurilla? Eli ei ollut heidän omassa varastossaan.
Jos en ihan väärin muista niin tuon Gigabyten kortin kohdalla luki että Tukkurilla? Eli ei ollut heidän omassa varastossaan.
Näin sielä luki.Näin muistan itsekin olleen.
Sen verran vielä ot että se oli xbox one mikä tuli myöhäänEurooppaan ja Suomeen se tuli myyntiin paljon myöhemmin kuin muulle maailmalle. Ei siis samaan aikaan muun maailman kanssa. Aika kultaa muistot .
On ja johan muutamassa päivässä ethereumin arvo kyykkäsi 1900usd->1400usd ja koskaan ei tiedä onko arvo viikon päästä 2000usd vai 300usdOnko tuossa mainaamisessa ja kryptovaluutoissa mitään kuplan vaaraa? Meinaan kun historia on opettanut talouasioista, että silloin kun jengi laajemmin innostuu niin pudotus on hyvin lähellä.
Harva mainaaja kohdistaa katseensa viikon päähän. Tärkeämpää on, mitä valuutan arvo on 1,2 tai 3 vuoden päästäOn ja johan muutamassa päivässä ethereumin arvo kyykkäsi 1900usd->1400usd ja koskaan ei tiedä onko arvo viikon päästä 2000usd vai 300usd
En tiedä puratko pahaa oloasi vai turhautumistasi, mutta alkaa menemään melkoiseksi vihapuheeksi nämä kommenttisi. Tämmoiset ei mielestäni kuulu tänne foorumille.Maailman alhaisin olento. Trokari.
Aihe on edelleen "NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta" eikä moraali ja etiikka.Voi voi harmittiko verenimijää kun muiden hyväksikäytöstä ei taputella päähän? Esim. koronarokotteissa voisi olla hyvä bisnesidea teille.
Pysy sitten aiheessa, vihapuheulinat vaikka ylilaudalle. Trokareista yms. yhteiskunnan pohjasakasta keskustelu kuuluu hyvinkin tähän saatavuuden seurantaan.
Trokaamisen vaikutuksista voi puhua asiallisesti, kunhan se liittyy melkolailla suoraan ketjun aiheeseen. Tuollaiset yllä nähnyt yleistävät onelinerit sekä henkilökohtaisuuksiin meneminen ei sen sijaan kuulu ketjuun eikä oikeastaan mihinkään asiakeskusteluun.Pysy sitten aiheessa, vihapuheulinat vaikka ylilaudalle. Trokareista yms. yhteiskunnan pohjasakasta keskustelu kuuluu hyvinkin tähän saatavuuden seurantaan.
Jimssillä oli reilusti enemmä kortteja tarjolla. Ja kaikki alle 550e kortit myytiin eilen.Jännä, että Verkkokauppa.comista on myyty kaikki 3060 kortit, mutta jimmsillä on vielä hyllyt notkolla.