Ja tästä päästään taas siihen subjektiiviseen kuvanlaatuun, minkä vuoksi DLSS:n mukaan ottaminen on kaikin tavoin huono idea, se on kuitenkin fakta että DLSS tuo mukanaan ringing-artifakteja ja ylikorostuneita reunoja myös 2.0:ssa, joitain ne häiritsee, toisia ei. Tuollaiset skaalaukset ovat testeissä perusteltavissa vain, jos peli itsessään tarjoaa kaikille testattaville korteille saman skaalauksen.
Samasta syystä esimerkiksi vertailua Battlefield V:ssä ei tehdä RT päällä, koska kaikki kortit ei sitä tue, vaihtoehdot olisivat että suurin osa testattavista korteista saisi tulokseksi N/A eli ei toimi, tai sitten ne joissa ei ole RT-tukea saisivat hävyttömän edun puolelleen suorituskyvyssä kun ei tartte niitä säteitä laskea, molemmat vaihtoehdot tekevät testistä täysin hyödyttömän (erikseen sitten ne, missä testataan nimenomaan sitä RT-ominaisuuden suorituskykyä pelissä, ei korttien suorituskykyä yleisesti ko. pelissä)