Hiikeri
Team Intel
- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 2 297
Tulossa siis vihreän leirin kortin omistajille melkoinen paukku, DLSS v2.0, jossa todella merkittäviä uudistuksia jotka mahdollistaa uusittu algoritmi.
Suurin on varmasti ettei tuota näytteistys-ominaisuutta tarvitse enää opettaa pelille neuroverkkojen avulla.
RTX korteilla tulee toimimaan kaikilla resoluutioilla ja laatu asetuksilla ja entistä korkeammilla FPS:llä kuin nykyinen, normaali DLSS. Ja lopullinen kuvanlaatu on entistä parempi.
Toki ainahan uusia tekniikoita hehkutetaan, kuten normi DLSS:ää loppuvuodesta 2018 kun Turingit tulivat.
DLSS, joka on menettänyt sen tuen puuttumisen takia mahdollista, jo unohtumassa olevaa potentiaaliaan tulee siis takaisin ns. boostattuna versiona.
Mitä vajaalla englannillani ymmärsin niin 2.0:ssa ei tarvitse suorittaa tuen saamiseksi peli-kohtaista opettamista, vaan riittää kun on peli engine kohtainen opettaminen jo suoritettu niin tuki tullee löytymään?
Lähde:
Nvidia DLSS in 2020: Stunning Results
Edit. Kirjoitus virhe.
Suurin on varmasti ettei tuota näytteistys-ominaisuutta tarvitse enää opettaa pelille neuroverkkojen avulla.
RTX korteilla tulee toimimaan kaikilla resoluutioilla ja laatu asetuksilla ja entistä korkeammilla FPS:llä kuin nykyinen, normaali DLSS. Ja lopullinen kuvanlaatu on entistä parempi.
Toki ainahan uusia tekniikoita hehkutetaan, kuten normi DLSS:ää loppuvuodesta 2018 kun Turingit tulivat.
DLSS, joka on menettänyt sen tuen puuttumisen takia mahdollista, jo unohtumassa olevaa potentiaaliaan tulee siis takaisin ns. boostattuna versiona.
Mitä vajaalla englannillani ymmärsin niin 2.0:ssa ei tarvitse suorittaa tuen saamiseksi peli-kohtaista opettamista, vaan riittää kun on peli engine kohtainen opettaminen jo suoritettu niin tuki tullee löytymään?
Lähde:
Nvidia DLSS in 2020: Stunning Results
Edit. Kirjoitus virhe.
Viimeksi muokattu: