Onko muilla kapulat kyselleet käyttäjäpalautetta? Että montako tähteä annat tälle vehkeelle ja miksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle on käynyt joskus myös niin, että kun Whatsapp-viesti on tullut ja näytön laittaa päälle, ehtii nopeasti nähdä ilmoituksen häviävän saman tien. Eli näytön laittaminen päälle kuittaa ilmoituksen pois. Tämä onkin ainoa ongelma, joka minulla on tämän puhelimen kanssa ollut.
Voi hyvinkin olla, pitääpä tästä lähtien palata aina kotinäyttöön ennen kuin sammuttaa näytön.Hangouts tekee tuota kuittausta (ilmoitus häviää) jos sovellus on jäänyt auki taustalle. Eli siis että ei paina kotinäyttöön vaan sovellus jää päällimmäiseksi ruudun sammuessa. Liittyisiköhän siihen myös Whatsappin kanssa?
Nyt täytyy sanoa että ensikokemusten valossa tämän Nokia 8 laitteen 4K näyttö on oikeasti 4K fiiliksellä varustettu. Piirtää tarkempaa kuin vanhan sotaratsun näyttö piirsi (G3 855).
Vielä kun saa kaiken kohdalleen tähän. Näemmä muistikortti pitää formatoida uusiksi että tämä luuri tukee sitä. Mutta ensin sieltä kamppeet talteen.
Eiköhän se korjaannu kun hommaa paremman muistikortin, kirjotusnopeus taitaa kortissa olla huono.Salamoi, kiitos tarkennuksesta. Se vain korostaa näytön laatua jos kerran pixelää on vähemmin kuin odotin olevan Suht tarkka lähinäkö mulla on ja tämän kanssa siitä pääsee nauttimaan.
Ohhoh. USB3 kaapelin yli siirrettynä tiedostot suunnilleen tihkuvat läpi kaapelista. 25Gt piti siirtää takas muistikortille, mutta mutta.. 5h 30min tuli siirtoajaksi. Ei jumaleissön. Laitteen mukana tuleva ajuri ei auta asiaa. Ehkä sitten joskus korjautuu tämä onglema.
Vika on luutavasti kortissakin, mutta en laskisi pois myös mahdollisuutta siihen että syyllinen onkin android käyttöjärjestelmä.Eiköhän se korjaannu kun hommaa paremman muistikortin, kirjotusnopeus taitaa kortissa olla huono.
Hyvin on toiminut.Onko muilla ongelmia tuon NFC kanssa? Ei tahdo ottaa yhteyttä vaikka kuinka hieroo takakantta.
Onko muilla ongelmia tuon NFC kanssa? Ei tahdo ottaa yhteyttä vaikka kuinka hieroo takakantta.
LG G3 ei yhdistänyt NFC:n kanssa Pioneerin kuulokkeisiin. Ei yhdistä tämä Nokia 8:kaan. Mutta onko ongelma Pioneerissä vai kahdessa puhelimessa.. Joten tein tämän postauksesi innoittamana testin juurikin nyt:
Tuossa on Microsoft 950 työpuhelimena. Se kyllä laittoi Nokia 8:n reagoimaan NFC:lle heti kun kannet yhdessä.
Joten Nokia 8 on näemmä NFC ja se pelaa - kunhan vastapuolikin toimii, mutta noita toimimattomia vekotteitakin on..
Ei saa, vain zeiss brändätyt mallit.Saako tätä pro cameraa Nokia 6 (2017)? Ilmeisesti ei?
Joku modattu paketti taitaa löytyä esim xda:sta kokeilunhaluisilleEi saa, vain zeiss brändätyt mallit.
Ei ole vieläkään tullut minulle päivitystä. Mikäköhän mättää?
Ei ole vieläkään tullut minulle päivitystä. Mikäköhän mättää?
Nos112. Sulla on sama versio kuin minullakin
Toi on uusin käyttöjärjestelmän versio.
Oletko putsannut mikkiä, tuntuu olevan herkkä lialle myös.Vähän kolahti puhelin ja mikrofoni sattui sitten siitä ottamaan itseensä. Olikos näissä yleisestikin jotain hämminkiä ton suhteen, kannattaako edes lähettää huoltoon vai tilata suoraan uutta?
Outoa että normaali puhelu ei toimi missään tapauksessa, mutta Whatsappin kautta soittaessa toimii edes jotenkin
Perus puhaltamiset, muuten ei oikeen. Voisi vielä hieman kokeilla jollain enemmän ronkkiaOletko putsannut mikkiä, tuntuu olevan herkkä lialle myös.
Tuosta mikistä itse huomannut että jos kuvaan videota Facebookin tai instagramin kautta on ääni aivan karsea eikä siitä saa mitään selvää, omalla ohjelmalla kuvattuna toimii hyvin.
Eikö nuo muut softat käytä eri mikkiä, kun taas Nokian oma kamersofta käyttää sitä ozo audio systeemiä.Oletko putsannut mikkiä, tuntuu olevan herkkä lialle myös.
Tuosta mikistä itse huomannut että jos kuvaan videota Facebookin tai instagramin kautta on ääni aivan karsea eikä siitä saa mitään selvää, omalla ohjelmalla kuvattuna toimii hyvin.
Eikö nuo muut softat käytä eri mikkiä, kun taas Nokian oma kamersofta käyttää sitä ozo audio systeemiä.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Videota kuvatessa ääni on kuin tuulisi ihan jumalattomasti, myös sisällä. Täällä oli muistaakseni vastaavaa videota aiemminkin. Puhelun äänenlaadusta en tiedä, ei varmaan toimi ollenkaan. Täytynee varmaan tilata suoraan 7+ ja ihmetellä tämän kohtaloa myöhemmin
Se oli mun video missä seison sisällä ja kauhee kohina lähtee. Se korjaantui kun putsasin mikrofonit, mutta väitän että päin helvettiä suunniteltu koska tuollaista ei ole mulle vielä 10v aikana tapahtunut ja kerta ei toimi muilla sovelluksilla äänet.
Samanlaista on myös täällä. Olisko heittää hyvää taktiikkaa putsaamiseen? Kaikista pienin reikä tekee pieniä haasteita
Töissä tulee oltua likasissa olosuhteissa niin on kumma jos ei menis tukkoon
Eikö tuo ilmalla painaminen vois periaattees vaan pahentaa asiaa? jotenki pitäs saada imastua sitä sittiä sieltä pois.Mä vain puhalisin kevyesti paineilmalla
Täällä aivan sama ongelma 5ghz ac verkossa nokia 8 ja 250mb ethernet to home elisa yhteys.eikö tuo Nokia 8 tahdo jaksaa 5Ghz taajuutta? Mokkula tällä hetkellä 4G verkossa 5Ghz ja kännykkä välillä katkaisee pois?