Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä hemmetillä tämän saa pois päältä??
https://aijaa.com/jeUzka
Tää on alkanut nyt kuunnella vähän väliä ja minä en arvosta tätä bskaa.
Joo siis silleen niiden pitäis lähtee, mut ei lähde vaikka kuinka tökkii ja avaa uutta videota / menee fullscreen / käy työpöydällä ja takaisin. Vain force stop korjaa, kunnes jostain syystä tulee takaisin.-> mun täytyy kerran koskea videoa että ne pause, ja "kelausnapit" lähtee pois näytöltä, jos sitä tarkoitat?
Ei ollut "kuunnellaan". En nyt valitettavasti mitenkään muista mikä se oli, mutta kuitenkin sellainen että olisi varmasti halunnut minulta jotakin inputtia eikä häviäisi itsestään.-> olisko Google appsin "kuunnellaan" toiminto? Muutama viesti takaperin tästä oli kuvakin miltä näyttää. Sain sen pois, kun poistin sovelluksista Google nimisen sovelluksen. En ole vielä huomannut kaipaavani sitä. Uutistoiminto oli kätevä mutta sen saa mistä tahansa muualtakin..
Käsittämätöntä, miten ns. "huippupuhelimen" kamera voi olla tuntuvasti huonompi kuin 6 vuotta vanhassa laitteessa! Kameran takia tähän kapineeseen ei todellakaan kannata vaihtaa, suttuinen ja rakeinen paska.
Erikoista, pääsin vertaamaan toiseen Nokia 8:aan (vuoden alussa ostettu), ja siinä kuvat ovat paljon parempia samassa tilanteessa (samat softaversiot). Voikohan kyseessä olla viallinen kamera vai olisikohan Nokia vaihtanut heikompaan kameraan ns. lennossa myöhempiin puhelineriin (ts. sama ilmiö kuin tietokoneraudassa mm. emoissa)?
@K4R1 Valoisuutta voi säätää, kun ensin tekee focus-täpin ja sitten liu'uttaa sormea ylös-alas tarkennuspisteen oikealle puolelle ilmestyvän auringon päällä.
Onko kuva myös galleriassa himmeä? Itse omassa huomasin sen, että kuvaa ottaessa ja sen jälkeen kuva näyttää himmeältä/pimeältä mutta kun käy samaa kuvaa katsomassa galleriassa niin kuva onkin hyvä.
Onko kuva myös galleriassa himmeä? Itse omassa huomasin sen, että kuvaa ottaessa ja sen jälkeen kuva näyttää himmeältä/pimeältä mutta kun käy samaa kuvaa katsomassa galleriassa niin kuva onkin hyvä.
ei ollut eroa kameran ja gallerian välillä, mutta sen huomasin että kännykän näytön kirkkaus vaikuttaa otetun kuvan kirkkauteen? kuvasta sai järkevää ainoastaan kun nosti kirkkautta näytöstä mutta ei se saa mikään pysyvä ratkaisu olla kun akkua kuluu nopeammin.
Omani ei tälläista tee, kuva näyttää samalta otettaessa kuin galleriassa.
Nyt kuulostaa jo hyvin erikoiselta. Juuri otin kaksi kuvaa, toisen minimi ruudun kirkkaudella ja toisen maksimilla. Tämän jälkeen laitoin näytön kirkkauden takaisin automaatille ja katsoin kuvia galleriassa: molemmat kuvat näyttävät identtisiltä. Toki näytön kirkkaus vaikuttaa siihen miltä kuva näyttää, mutta itse kuvaan se ei vaikuta. Siirrä kuvat vaikka PC:lle ja vertaa.
Näytön kirkkaus ei kyllä kameran ottamiin kuviin vaikuta mitenkään. Tai ainakin vaadin todisteita että uskon tuon.. Olen huomannut että tämä kasi tykkää pitää näyttöä automaattia käytettäessä himmeämmällä kuin esim. Nexus 6 piti mutta eihän se nyt vika ole kun sen voi mieleisekeen säätää. Eikä etenkään kameran vika.
@K4R1 Mikä on sun käyttämä näytön kirkkaustaso kun kuva on "himmeä" ja mihin se piti nostaa että kuva oli "järkevä"?
Mikä tahansa Quick Charge 3.0 -laturi käy. (Myös Quick Charge 4.0/4+ käy).Mistä sais tähän tuon alkuperäisen pikalaturin? Tai mikä toisen valmistajan olisi sellainen minkä kanssa toimii tuo pikalataus?
Mikä tahansa Quick Charge 3.0 -laturi käy. (Myös Quick Charge 4.0/4+ käy).
Nokia 8 tukee vain QC 3.0 tekniikkaa, joten lataa korkeintaan vain sillä. QC 4.0/4+ nopeudella ei siis lataa.Tukeeko puhelin tuota uudempaa Quick Charge 4:sta eli latautuuko puhelin nopeammin kyseistä ominaisuutta tukevalla laturilla? Eipä siinä, tuo mukana tullut laturikin lataa puhelinta kyllä todella nopeasti.
Kuinkas kauan huollot yleensä kestää? 26.6 asti tuolla lukenut että odottaa varaosaa?
Oma oli juuri tasan 3 viikkoa huollossa Powerin kautta kun etukamera pimeni ja antoi kameravirhettä. Ensin näyttänyt menneen mcarelle, josta oli käynyt Mobylifellä piirikortin vaihdossa.
Nyt on päivittynyt!
Työntila: Hyvityspyyntö hyväksytty
"RMA Hyväksytty varaosapuutoksen vuoksi."
Mitäs helvettiä, laittaako ne uuden puhelimen mulle?
Uus saman mallin puhelin johon siirretty kaikki vanhan tiedot tai sitten antavat sim/muistikortin takasin ja saat käteisenä hyvityksen uuden ostoa varten. Ei ole tuollasesta kokemusta itsellä.
Tulikohan itselle akkuviallinen yksilö? Puhelimen akku oli täysin tyhjä saapuessaan (ei minkäänlaista varausta akussa). Latasin sen täyteen maanantaina ja eilen aamulla varausta oli 82% kun lopetin lyhyen puhelun. Lopun päivää ja yön puhelin oli vyökotelossa pöydällä. Tänä aamuna se ei käynnistynyt enää: akku taas ihan tyhjä. Virrankulutusseurannan mukaan appsit ovat vieneet viime latauksen jälkeen 4% akkua eli joko akku on susi tai jokin muu kuluttaa sitä.
Onko tuolle mitään itse tehtävissä vai meneekö takaisin Elisalle huoltoon?
29% näytti olevan ja säätyy valoisuuden mukaan. Ei sen pitäisi kyllä olla kotelossa edes päällä.näytön kirkkaus kuinka kovalla? itse pidin kirkkautta täysillä pari minuuttia ja siinä ajassa tippui 95% --> 86%
Onko tää edelleen hintalaadullisesti paras vaihtoehto nokioista, nyt saa 299e?
Esim vrt Nokia 6.1 ja 7+.
Onko tää edelleen hintalaadullisesti paras vaihtoehto nokioista, nyt saa 299e?
Esim vrt Nokia 6.1 ja 7+.
Katso ilmoituslokista mikä se ilmoitus oli. Asetukset ja hakuun ilmoitusloki tai asetukset sovelluksen widget ja sieltä ilmoitusloki, jos haluaa suoraan pikakuvakkeen silleJoo siis silleen niiden pitäis lähtee, mut ei lähde vaikka kuinka tökkii ja avaa uutta videota / menee fullscreen / käy työpöydällä ja takaisin. Vain force stop korjaa, kunnes jostain syystä tulee takaisin.
Ei ollut "kuunnellaan". En nyt valitettavasti mitenkään muista mikä se oli, mutta kuitenkin sellainen että olisi varmasti halunnut minulta jotakin inputtia eikä häviäisi itsestään.
Mistäs tähän kameraan saa videokuvauksen? En löydä käyttöohjeen mainitsemaa videokameran ikonia mistään. Versiomerkintä 8.1041.71
Mistäs tähän kameraan saa videokuvauksen? En löydä käyttöohjeen mainitsemaa videokameran ikonia mistään. Versiomerkintä 8.1041.71
Pystyykö Nokian Recent Apps valikosta lukitsemaan ohjelman muistiin?Sports tracker ohjelma tuntuu aina sulkevan itsensä jos on liian pitkään päällä. Eilen tuli oltua lähemmäs kaksi tuntia lenkillä ja eikö se ollut taas sammuttanut itsensä puolessa välissä. Battery asetuksista otin "Battery optimisationin" tuolta pois mutta ei auta. Onkohan jossain mahdollisesti vielä lisää virransäästöasetuksia?
Pystyykö Nokian Recent Apps valikosta lukitsemaan ohjelman muistiin?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartprojects.MemoryLocker&hl=en_US
Tai onkohan tuollaisesta ohjelmasta apua?
Painat neliönappia.Missä tuollainen Recent Apps valikko on?
Tuo linkkaamasi ohjelma näyttää vaativan rootin.
Onko muilla ongelmaa mikrofonin kanssa kaiutinta käyttäessä?
Vanhan Honor 7:n pystyi jättämään pöydälle kaiuttimella ja vastapuoli kuuli puheen ihan normaalisti vaikka itse käveli ympäri huonetta ja oli selinkin puhelimeen.
Tässä Nokia 8:ssa taas pitää seisoa suoraan mikrofonin edessä metrin etäisyydellä, jotta vastapuoli kuulee puheen.
Jos puhelin on kaiuttimella ja puhelinta pitää kädessä rinnankorkeudella, mutta puhelin on kädessä "oikeinpäin" eli kuulokeliitäntä ylöspäin niin puhelimen toisessa päässä ei kuulla puhetta. Puhelinta täytyy pitää rinnankorkeudella pohja, eli tuo puoli jossa on usb-liitin, ylöspäin että puheesta saa selvää.
Kotelona on ihan tavallinen Insmatin Nokia 8:n nahkainen kotelo, ei kai senkään pitäisi mikrofoneja peittää? Tämä huono mikrofonikuuluvuus on ollut puhelimessa ihan uudesta asti, eli vika vai ominaisuus?
Heinäkuun suojauskorjaus latautuu parhaillaan Nokia 8:aan.Koko 79.1 MB.