Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katohan, tollahan se tuli. Ja mulla oli näköjään joku toinenkin alus sielläPaina ''x'' ja summonoi takas sieltä missä alukset ja muut kulkupelit? En ole kyllä 100% varma toimiko rikkinäisiin aluksiin.
Katohan, tollahan se tuli. Ja mulla oli näköjään joku toinenkin alus sielläNyt mulla näköjään kolme alusta
Empä olis ekana arvannu että rikkinäisiä koneita voi kuitenkin liikutella..
Noi vois laittaa spoilereihin, vähän tuntuu ettei tuon ole tarkoitus oikeasti toimia noin.Samalla taktiikalla saa kaikki löydetyt alukset vaivatta space stationille myytäväksi/romutettavaksi ilman niiden korjaamista.
Noi vois laittaa spoilereihin, vähän tuntuu ettei tuon ole tarkoitus oikeasti toimia noin.
Toki noin tulee tehtyä itsekin.
Joo ei onnistu hajonneiden laitteden spawnaus space stationille.Mun mielestä alusta ei voi vaihtaa space stationilla vaan se pitää vaihtaa ennenkuin sinne teleporttaa, jos aikoo purkaa, tosin voin olla väärässä.
100h mittarissa ja alkaa olla enin osa tehtynä, main guest läpi. Ei ole löytynyt s class multitoolia kuitenkaan, ne voi päivittää, mutta 50k nanitea on liikaa. S-class freighter, star destroyer tuli alussa vastaan, mutta ei ollut rahaa ostaa, nyt tehtaat tekee joku 500mil päivässä.
Melko grindaamista enää ja alkaa mielenkiinto hiipumaan.
Tässä pelissä on paljon "featureita" jotka toimivat juuri niin kuin devaajat ovat ne jättäneet. Tuokaan ei ole mikään salaisuus. Tai esim. first wave exotic alusten farmaaminen asemalla 100 kertaa reloadilla...Noi vois laittaa spoilereihin, vähän tuntuu ettei tuon ole tarkoitus oikeasti toimia noin.
Toki noin tulee tehtyä itsekin.
Onhan niitä ja tässäkin ketjussa moni sanonut että peli jäi kun keksi nämä bugit... eikun featuret ja kaikkea oli enemmän kuin liikaa.Tässä pelissä on paljon "featureita" jotka toimivat juuri niin kuin devaajat ovat ne jättäneet. Tuokaan ei ole mikään salaisuus. Tai esim. first wave exotic alusten farmaaminen asemalla 100 kertaa reloadilla...
Tässä jätetään paljon pelaajan vastuulle miten pelaa.
Jep. Loppuviimeinhän tähän peliin jää käytännössä quicksilver farmaus, commodity expeditions sekä rakennussimulaattori mitä voi "toistaa" maailman tappiin niin kauan kuin kiinnostaa.Onhan niitä ja tässäkin ketjussa moni sanonut että peli jäi kun keksi nämä bugit... eikun featuret ja kaikkea oli enemmän kuin liikaa.
Vaikeusaste vaan oli liian helppo, avaruustaistelut ynnä muut oli aika väsähtänyttä verrattuna Elite Dangerous peeloiluun missä sai kunnolla köniinsä kun menit kukkoilemaan väärälle avaruuspiraatille. Sama ongelma oli FPS taisteluissa.
Olisi pitänyt alussa valita se Survival-vaikeusaste normaalin sijaan.
Eihän tästä pelistä olekaan monen sadan tunnin peliksi. Itse pelasin nyt pelin läpi ja se oli siinä, lisää pelaamisella (eli grindaamisella) ei oikein ole arvoa kun kaikki on jo saavutettu ja liuta oikeasti siistejä planeettoja on nähty.Minun kiinnostus tämän pelin suhteen kuoli juuri tämän takia. Kuulun pelaajaryhmään joka pelaa melkein poikkeuksetta vaikeimmalla tai toiseksi vaikeimmalla pelin kuin pelin. Haaste on se polttoaine mikä saa minut pysymään kiinnostuneena pelaamisessa: Oli se moninpeli tai yksinpeli, oma suoritukseni on ylitettävä ja voitto ei ole minkään arvoinen ellen koe tehneeni sen eteen kaiken minkä pystyn.
Minun kymmenet tunnit NMS pelaamista eivät olleet yksinäistä, tuttujen ja turvallisten pelitoverieni kanssa tätä tahkottiin siihen pisteeseen asti, kunnes todettiin että tämä peli antaa sinulle kaiken kun vain tiedät mistä ottaa. Minkään eteen ei juurikaan tarvitse tehdä mitään ja taistelut on helppoutensa takia yhdentekeviä (sekä itseään toistavia). Uuden, paremman tai arvokkaamman asian eteen toistuu myös sama looppi: Aloita kymmenettä kertaa kulutettu grind-kaava uudestaan, tismalleen samoin askelin kuin edellisilläkin kerroilla. Tavoiteltu asia ei tuo juurikaan (yleensä ollenkaan) pelaajalle mitään tulevaa suoritusta parantavaa lisäarvoa, se on yleensä täysin sentimentaalinen objekti, jonka arvo pelaajalle on tieto sen omistamisesta. Muutamana poikkeuksena voit grindaamisellasi saavuttaa asian, joka jatkossa hieman tehostaa tulevaa grindaamistasi, sen jälkeistä grindaamisprojektia silmälläpitäen.
Pelin savuverhona toimii illuusio tekemisen paljoudesta. Käyttäisin englantilaista sanaa "overwhelmed" kuvaamaan sitä alkutaipaleen tunnetta, kun pyörittelee ajatuksissa kaiken saavuttamisesta ja kokemisesta. Pelin mekaniikat kun ovat tulleet tutuksi, näkee savuverhon taakse kirkkain silmin: Kaikki on pelaajalle kuin hopeatarjottimella, kun vaan tiedät oikean paikan missä ojentaa virtuaalista avaruuspukukättä. Hieman kun on laittanut ensimmäistä omaa materiaalikoneistoa rullaamaan, olet saavuttanut jo melkein kaiken pelissä saavutettavan: Pitää vain valita mistä haluaa aloittaa. Jäljelle jää farmaus ja grindaus.
Kaveripelaaminen on myös lätkästy updatena sen verran myöhään pelin kylkeen ettei se tuo soolopelaamiseen verrattuna mitään lisäarvoa. Itseasiassa päinvastoin, soolona kaikki on nopeampaa ja multiplayer-ominaisuudet rajoittuu lähinnä toisten näkemiseen, joten mitään hauskaa tiimissä etenemistä ei pääse edes kokemaan.
Viestini pettynyt sävy on ihan perusteltu: Peli oli todella lupaava aluksi, se on kaunis, ajatus mielenkiintoinen ja halusin pitää siitä satoja tunteja yhdessä sekä erikseen. Haasteen puute kaikessa söi valitettavasti ilon täysin, sekä pelin kehitysversioiden liitännäisten lätkiminen toisiensa päälle vailla minkäänlaista keskitettyä ydintä tai edes toisiinsa liittämistä kokonaisuudeksi sai minut lopettamaan NMS pelaamisen. Edes jonkinlainen progressiosysteemi olisi tehnyt jo paljon, mutta sen puute muiden jatkeena laittoi näkemään ettei tälle kulutetut tunnit tuo mitään jo tähän asti annettua enempää vaikka pelituntimittaria kuinka pyörittäisi. Sääli.
Uskon kuitenkin tämän pelin tarjoavan paljon rennommalle/casuaalimmalle pelaajalle, joka nauttii asioiden haalimisesta, kevyestä rakentelusta ja pelimaisemien (jotka ovat upeat!) ihailusta, eikä viikkotasolla istu pelin parissa älyttömän montaa tuntia, varsinkaan putkeen. Valitettavasti en itse sovi tähän muottiin. Kampanja on kertasuorituksena yksin pelattuna ihan viihdyttävä, lyhyehkö kylläkin.
Osta eurolla Game Pass niin pääset pelaamaan.Jo julkaisussa piti tämä aikanaan hommata, vaan vieläkin on pelaamatta. Mutta toisaalta mikäs kiire tässä kun peli tuntuu vuosi vuodelta vaan paranevan ja saavan lisäsisältöä![]()
![]()
Ei ole peli PC:tä eikä boxia, joten PS5:lle tämä sitten täytyisi hommata.Osta eurolla Game Pass niin pääset pelaamaan.
Tuli ostettua jokunen vuosi sitten käytetty PS4 versio tyyliin kympillä - hienosti pelaa PS5 versiota tuon kanssa nykyään (digi-konsolin omistajana vain *tuttaisiEi ole peli PC:tä eikä boxia, joten PS5:lle tämä sitten täytyisi hommata.
Tämä peli taitaa olla kaiken grindaamisen äiti ja isä? Ihan hauskaa on aluksi vähän opetella systeemiä, mutta jo muutaman tunnin jälkeen tuntuu että tätäkö tämä on. Olen hypännyt toiselle tähdelle ja itse tarina vaikuttaaa ihan mielenkiintoiselta. Testasin myös VR:ää, ja se oli sinänsä positiivinen yllätys, että tässä on ihan oikea VR-tuki, eli virtuaalikädet. Ne tuntui toimivan suht ok, tosin vaatii jonkin verran opettelua, esim combatissa tulisi kyllä köniin kun ei osaa ukko edes ohjata. Lentäminen oli kyllä aivan hirveän hankalaa VR-käsillä, en oikein ymmärrä miksi.
Pitänee vielä testailla sen mitä game passissa on aikaa jäljellä.
Sitä se on. Ei se mikään Doom ole. Rauhallisen ihmisen tutkimusmatkapeli, ei Skyrim.Tämä peli taitaa olla kaiken grindaamisen äiti ja isä? Ihan hauskaa on aluksi vähän opetella systeemiä, mutta jo muutaman tunnin jälkeen tuntuu että tätäkö tämä on. Olen hypännyt toiselle tähdelle ja itse tarina vaikuttaaa ihan mielenkiintoiselta. Testasin myös VR:ää, ja se oli sinänsä positiivinen yllätys, että tässä on ihan oikea VR-tuki, eli virtuaalikädet. Ne tuntui toimivan suht ok, tosin vaatii jonkin verran opettelua, esim combatissa tulisi kyllä köniin kun ei osaa ukko edes ohjata. Lentäminen oli kyllä aivan hirveän hankalaa VR-käsillä, en oikein ymmärrä miksi.
Pitänee vielä testailla sen mitä game passissa on aikaa jäljellä.
Siinä vaiheessa kun tallissa on pari S-tason Exotic sukkulaa (ja itse "talli" on A tai S tasolla) niin peli alkaa tosiaan olla jo taputeltu.Tämä peli taitaa olla kaiken grindaamisen äiti ja isä? Ihan hauskaa on aluksi vähän opetella systeemiä, mutta jo muutaman tunnin jälkeen tuntuu että tätäkö tämä on. Olen hypännyt toiselle tähdelle ja itse tarina vaikuttaaa ihan mielenkiintoiselta. Testasin myös VR:ää, ja se oli sinänsä positiivinen yllätys, että tässä on ihan oikea VR-tuki, eli virtuaalikädet. Ne tuntui toimivan suht ok, tosin vaatii jonkin verran opettelua, esim combatissa tulisi kyllä köniin kun ei osaa ukko edes ohjata. Lentäminen oli kyllä aivan hirveän hankalaa VR-käsillä, en oikein ymmärrä miksi.
Pitänee vielä testailla sen mitä game passissa on aikaa jäljellä.
Eipä tässä pelissä ole se ns loppuun asti pääseminen se juttu, niin eipä noilla aikasemmilla saavutuksilla ole sinänsä merkitystä.Kivahan tätä on ruveta taas pitkästä aikaa pelaamaan kun peli on syönyt kaiken, saavutukset, alukset, rahat, eli savet ihan kokonaan. Viimeksi pelasin joskus viime vuoden puolella ennen sitä Frontiers päivitystä. En tiedä jaksaako panostaa taas ihan alusta, vaikka eihän tässä pelissä ole mikään samaa joka pelikerralla.
Bugi. Betapäivityksessä on jo korjattu ja tämän viikon aikana varmaan korjataan virallisessa päivityksessä.Tietääkö joku miksi HDR ja FSR sulkevat toisensa pois?
Mitenkäs tässä pelissä jos pelaa multplayerinä kaverin kanssa niin pystyykö samaa universumia pelaamaan myös ykisn? Eli pystyykö molemmat olemaan samassa maailmassa myös yksin, ilman hostia? Vai vaatiiko sen että on aina host paikalla?
Olisi saanut tulla HDR-asetukset peliin, auttaisi paljon oman television kanssa.Näköjään tullut uusi päivitys missä on parannettu HDR ja VR tukea. Harmi vaan että gamepass version HDR vaikuttaa olevan täysin rikki.
![]()
Starfield lisäsi No Man's Sky'n suosiota huimasti
Peleillä on kieltämättä paljon yhteistä.www.gamereactor.fi
"
Bethesdan Starfield on ulkona, mutta siitä nautiskellaan ainoastaan PC:llä ja Xboxilla. Mikäli omiin pelilaitteisiin ei kuulu kumpaakaan, on haettava avaruusviihde muualta.
Hello Gamesin pomo Sean Murray on paljastanut, että heidän No Man's Sky -pelinsä suosio on lisääntynyt huimasti. Menossa oleva kuukausi on parempi kuin vuosiin. Starfieldin antaman vetoavun ohella No Man's Sky on saanut uuden päivityksen Echoes.
No Man's Sky on saatavilla PC:lle, Playstationille, Switchille ja Xboxille.
"
Onko kukaan muu innostunut tästä Starfieldin imussa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.