On kyllä haastavaa operoida deittimarkkinoilla jäätävänä jännittäjänä. Eilen taas eräs tinder-nainen antoi numeronsa, ja sanoi että ehkä myöhemmin illalla ehtii tavata. Noh klo 23 maissa tuli viestiä (olin koneella dataamassa), että nyt ois.. jos ei haittaa että daami on hieman pössyissä ja humalassa. Eipä kai, joten kurvasin Audilla paikalle, missä nainen oli ollut viettämässä iltaa.
Lähdettiin matkaan ja hetken kuluttua nainen totesi, että jos mentäisiin hänen luokseen. Ok, sinne sitten! Istuskelin hänen risalla sohvallaan tunnin verran, deittikumppani istui lattialla sohvapöytään nojaillen ja joi vettä isosta kannusta. Tunnin kuluttua hän totesi että häntä alkaa väsyttämään, ja pyysi minua poostumaan.
Tänä aamuna sanoi tekstarilla, että etsii sittenkin jotain muuta, kaikkea hyvää minulle. No en tiedä mitä hän etsii, eikä se käynyt selväksi minulle ainakaan. Tällaista tällä kertaa. Olisi joskus kiva päästä esim. vähän halailemaan tms. mutta en halua päätyä roopesalmiseksi taas päivän uutisiin.
Rupeaa olemaan varmaan sadannet treffien jälkeen saadut pakit. Onnistumisia 8 vuoden aikana 4kpl, joten prosentti ei ole kovin suuri. Aika montaa pitää jututtaa, että joku lähtee treffeille.
Kummelia siteeratakseni: Olisit päässyt panee.
Tjsp. Melko rohkea nainen ensinnäkin ja toiseksi paritkin punaiset liput kyllä liehui (kännissä ja pössyissä ventovieraan matkaan, rikkinäiset sohvat sun muut).