Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
@/dev/null Joku muu voisi pitää kymmentä matchia ja useita keskustelukumppaneita varsin hyvänä. Riippuu toki siitäkin että oliko nämä matchit tyyliin "swaipataan kaikki oikealle ja katsotaan mikä osui".
Mutta kuka edes kaipaisi 10 päivän ajalle enemmän potentiaalisia kumppaneita? Enempi kuulostaa, että koittaa verrata itseään liikaa johonkin kuviteltuun normiin, tai käyttää sitä Tinderiä ikäänkuin se olisi jokin MMO tietokonepeli jossa grindataan naisia mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti. Mikä se pointti edes olikaan? Varmaan kuitenkin 1 kpl naisia johonkin tarkoitukseen (suhde, seksi, jokumuumikä). Tällöin parhaiten toimii löytää itsensä ja oman identiteettinsä ja etsiä niitä naisia (tai "olla löydettävissä") hyvin kohdistetulla ja hieman jopa krantulla tavalla, eikä numeropelinä että "kaikki menee". Toki tähän tarkoitukseen Tinder ei kaikille ole paras väline, ja ennemmin vain tiedostaa sen kuin koittaa väkisin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 351
Noin puolitoista viikkoa ollut nyt tuo tinder käytössä ja varmaan pian poistan tuon tilin. Matchien määrä on jäänyt aika masentavan pieneksi. Joko olen jo ehtinyt pyyhkiä kaikki lähialueen tinder käyttäjät läpi tai sitten algoritmi ei halua näyttää osaa profiileista minulle, mutta mahdolliset profiilit näyttävät jo loppuneen kesken, ja matcheja on silti vain jotain kymmenkunta. Kyseessä on suht iso yliopistokaupunki, joten kyllä tuo tuntuu aika säälittävän pieneltä määrältä. On se sentään enemmän kuin nolla, mutta ei tuo kyllä silti hirveästi mieltä kohota. Neljän kanssa olen viestitellyt, mutta noista kolmen kanssa ei ole synkannut. Yksi vaikutti kiinnostavalta ja vei ihan spontaanisti keskustelua eteenpäin, mutta lopetti sitten vastaamisen kuin seinään.

En tiedä onko vika kuvissa vai tekstissä vai molemmissa, mutta en tuon profiilini perusteella ilmeisesti naisille kelpaa. Ehkä olen sittenkin vain rumempi kuin olen luullut. Vähän alkanut kääntyä sille kannalle, että eipä tällaiseen varmaan kannata tuhlata aikaa. Ehkä parempi vain käyttää aika omiin harrastuksiin, töihin ja opiskeluun, ja se sopiva nainen sitten tulee vastaan jos tulee. Joku varmaan tulee sanomaan, että mulla on liian korkeat vaatimukset, mutta mielestäni tuosta ei pitäisi olla kyse. Omat ulkonäkövaatimukseni ovat mielestäni todella maltilliset. Mitään kaljua läskiä feministiä en kuitenkaan halua, kun olen itse kuitenki normaalipainoinen, liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti.

Onnea teille jotka tuolta löydätte itsellenne mieluisia naisia, mutta itselleni tuo tuntuu kyllä olevan lähinnä pahaa mieltä aiheuttava sovellus.
Kuvissa/tekstissä pitää olla jotain millä erottua, jos kuuluu normaaliin harmaaseen massaan.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Noin puolitoista viikkoa ollut nyt tuo tinder käytössä ja varmaan pian poistan tuon tilin. Matchien määrä on jäänyt aika masentavan pieneksi. Joko olen jo ehtinyt pyyhkiä kaikki lähialueen tinder käyttäjät läpi tai sitten algoritmi ei halua näyttää osaa profiileista minulle, mutta mahdolliset profiilit näyttävät jo loppuneen kesken, ja matcheja on silti vain jotain kymmenkunta. Kyseessä on suht iso yliopistokaupunki, joten kyllä tuo tuntuu aika säälittävän pieneltä määrältä. On se sentään enemmän kuin nolla, mutta ei tuo kyllä silti hirveästi mieltä kohota. Neljän kanssa olen viestitellyt, mutta noista kolmen kanssa ei ole synkannut. Yksi vaikutti kiinnostavalta ja vei ihan spontaanisti keskustelua eteenpäin, mutta lopetti sitten vastaamisen kuin seinään.

En tiedä onko vika kuvissa vai tekstissä vai molemmissa, mutta en tuon profiilini perusteella ilmeisesti naisille kelpaa. Ehkä olen sittenkin vain rumempi kuin olen luullut. Vähän alkanut kääntyä sille kannalle, että eipä tällaiseen varmaan kannata tuhlata aikaa. Ehkä parempi vain käyttää aika omiin harrastuksiin, töihin ja opiskeluun, ja se sopiva nainen sitten tulee vastaan jos tulee. Joku varmaan tulee sanomaan, että mulla on liian korkeat vaatimukset, mutta mielestäni tuosta ei pitäisi olla kyse. Omat ulkonäkövaatimukseni ovat mielestäni todella maltilliset. Mitään kaljua läskiä feministiä en kuitenkaan halua, kun olen itse kuitenki normaalipainoinen, liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti.

Onnea teille jotka tuolta löydätte itsellenne mieluisia naisia, mutta itselleni tuo tuntuu kyllä olevan lähinnä pahaa mieltä aiheuttava sovellus.
Suosittelen katsomaan vaikka kuvattomalla profiililla miehiä. Jos tunnistat olevasi samanlainen kuin monet heistä, muuta omaa lähestymistäsi täysin toiseksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Suosittelen katsomaan vaikka kuvattomalla profiililla miehiä. Jos tunnistat olevasi samanlainen kuin monet heistä, muuta omaa lähestymistäsi täysin toiseksi.
Hyvä idea olisi myös käydä parin erilaisen naispuolisen kaverin kanssa läpi miesten profiileja. Saat hyvää näkökulmaa siihen. Keskustelun aloittamiseen ja ylläpitoon ei ole taikasanoja. Oikeastaan kommentoi jotain kuvaan liittyvää. Niin ja mahdollisimman nopeasti tapaaminen.

Nykyisen kanssa jaariteltiin parikin viikkoa netissä ennen tapaamista. Toki eri paikassa kuin Tinder. Se molemminpuolinen mielenkiinto ylläpiti "ennakkokipinää". Toki tämä ei toimi Tinderissä, tai ylipäätään oli suorastaan ihme. Ihmiset kuitenkin olemme erilaisia. Jotkut haluaa keskustella pidempään ennen tapaamista. Osasyy oli tosin se, että olin ulkomailla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Netissä aina vaikea saada ihan tarkkaa kuvaa vivahteista, että mitä sitä nyt oikeasti "vaaditaan" ja mitä "annetaan" mutta kyllä siinä on aina riski, että vaatimustaso lähtee laukalle kun kerrotaan mitä toisen pitäisi tai ei saisi olla koska "itse kuitenkin sitä sun tätä". Toisin sanoen ohitetaan se mahdollisuus aika suoraan, että omat toiveet täyttävän naisen odotukset ei ehkä ole juuri niitä omia eduikseen lukemiaan.

Eli jos ei haeta kaljua, läskiä feministiä niin haetaanko silloin pitkähiuksista, hoikkaa konservatiivia on eka kysymys? Ja jos kyllä niin valkanneeko tuollainen sitten miehensä sen perusteella, että on normirajoissa paino, liikkuu ja syö terveellisesti. Vai kaipaako hän sitten puolestaan vahvaa uraa tekevää perheen leiväntuojaa jotta voi itse kasvattaa kotona ydinperhettä vai kenties jotain ihan muuta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Pikkasen päivitystä omaan tilanteeseen. Tuossa aiemmin mainitsinkin että nyt kun koronahommat on vähän vaimentuneet (tosin taas viitteitä pahemmasta) niin ei muuta kun koukkua järveen. :) Itse nyt jonkin verran sutinut tinderiä aikani kuluksi ja pakko sanoa että sieltä on jäänyt paljon parempia mimmejä koukkuun kuin pahimpaan aikaan (toki voi olla ihan säkääkin) mutta sen lisäksi enemmän ja kiinnostavampia! Pari on nyt nähty ja molemmissa on potentiaalia, viitisen treffaamatta vielä mutta katsotaan miten aika riittää.

Ja lisäksi, facen suosiollisella vaikutuksella onkeen on tarttunut sitäkin kautta pari sellaista villiä korttia jotka pitää kyllä katsoa läpi - toisen niistä jo näinkin ja voi luojan perkele miten uskomattoman kuuma mimmi. En uskonut että voisi kiinnostua musta (kuin näimme eri asian tiimoilta kuin treffien) mutta niin taisi tosiaan nyt käydä.

Eli tl;dr: vielä kun toinen korona-aalto ei ole ehtinyt saada ihmisiä alistumaan niin menkää, sopikaa treffejä, tavatkaa! Tässä ryhmässä on melko varmuudella keskivertoa fiksumpia jannuja joten antaa palaa vaan, nyt on yhä otollinen aika siihen! :)
 
Liittynyt
07.07.2020
Viestejä
2
Onko kellään ollut vaikeuksia saada tinderiltä vahvistuskoodia ? Tämän päivän yrittänyt saada useampaa otteeseen mutta ei ole tullut perille.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Huhhuh. Alkuun oli todella hiljaista Tinderissä ja ei pahemmin kiinnostavia matcheja. Nyt näköjään tullut opiskelijat takaisin kaupunkiin, kun kertarysäkysellä iso kasa kiinnostavia matcheja. Yhdet treffit sovittu huomiselle ja kahden todella kiinnostavan kanssa juttu luistaa ja toinen kysyikin jo ulos. Saa nähdä, kauan tämmöisellä tahdilla jaksaa deittailla ennen ähkyä. Periaatteessa tekisi mieli keskittyä vain yhteen kerrallaan, mutta toisaalta haluaisin nähdä kerran muutkin potentiaaliset vaihtoehdot :think:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
9
Noniin, oma Tinderprofiili muuttui toistaiseksi turhaksi kahden kuukauden jälkeen, eli yhden mätsin kanssa alamme katsomaan voisiko johtaa johonkin kauniiseen. Tiivistelmä omasta matkasta.

- noin 40 matsia. The mätsi ja ehkä puolet muistakin mätsättiin lähes heti alkuboostissa
- mätsitulva alkuboostissa oli niin iso että potentiaalisia meni ehkä ohi kun ei jaksa monen kanssa lässyttää samaan aikaan.
- noin 15 mätsin kanssa keskustelua
- deitseille 7 mätsin kanssa
- näistä 3 fyysisempään kanssakäymiseen.

Muuta:
- kuvat kuvat kuvat. Otin uusia kuvia vain profiilia varten. Ei selfieitä.
- mätsit ovat mielestäni linjassa ”oman tasoni” kanssa.
- nainen valitsemaan kuvat ja oikolukemaan bio.
- mätsin jälkeen käytin aikaa avausreplan mietintään. Jotain muutakuin hymiö tai moi.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Tuli vastaan tämmöinen eräässä profiilissa: "Erotiikka on hyvin tärkeä asia avioliitossa. Toivon sinulta kuitenkin kokemusta selibaatista, sillä se hioo luonnetta."

Oletettavasti suhteen aikana olisi paljon luonteen hiontaa luvassa...
Selibaatissa aina kun ei runkkaa tahi nussi :confused: :cigar2:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuli vastaan tämmöinen eräässä profiilissa: "Erotiikka on hyvin tärkeä asia avioliitossa. Toivon sinulta kuitenkin kokemusta selibaatista, sillä se hioo luonnetta."

Oletettavasti suhteen aikana olisi paljon luonteen hiontaa luvassa...
Selkeesti incel haussa :D Vastailmoitus tuolle olisi "Seksi on itselleni erittäin tärkeää ja toivottavasti myös sinulle. Paitsi tähänastisessa elämässäsi."

Ehkä olis parempi jättää noista profiileista kyllä kaikki seksiin viittaavat jutut pois ellei ne ole ihan pääroolissa.
 
Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
1
Onko Tinder mennyt rikki? Kolmisen vuotta sitten tein profiilin ja matchejä tuli parikymmentä hoikkien naamaltaan sellaisten 7-8 neitojen kanssa ja treffeillekin pääsi mukavasti. Nyt laitoin taas saman profiiilin hieman päivitetyillä kuvilla, ei matchejä. Ostin goldin katsoin tykkäykset, niitä oli toista sataa, mutta muijat lähinnä monilapsisia yksäreitä tai sitten petolintuja. Tämä siis ikäluokassa 35-45, yli 40 alkaa olla niin väsähtäneitä livenä (kuvissa löysät poissa) etten tykännyt kuin muutamasta. Huomasin myös sen että 9-10 luokan missityypit puuttuvat kokonaan tai oli siellä pari venäläistä, mutta muuten kaikki suomalaiset oli ainakin naamasta pelkkiä taviksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Tuli vastaan tämmöinen eräässä profiilissa: "Erotiikka on hyvin tärkeä asia avioliitossa. Toivon sinulta kuitenkin kokemusta selibaatista, sillä se hioo luonnetta."

Oletettavasti suhteen aikana olisi paljon luonteen hiontaa luvassa...
On varmaan muutenkin aika "run for your lives" keissi kun treffiprofiilissa puhuu avioliitosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Onko Tinder mennyt rikki? Kolmisen vuotta sitten tein profiilin ja matchejä tuli parikymmentä hoikkien naamaltaan sellaisten 7-8 neitojen kanssa ja treffeillekin pääsi mukavasti. Nyt laitoin taas saman profiiilin hieman päivitetyillä kuvilla, ei matchejä. Ostin goldin katsoin tykkäykset, niitä oli toista sataa, mutta muijat lähinnä monilapsisia yksäreitä tai sitten petolintuja. Tämä siis ikäluokassa 35-45, yli 40 alkaa olla niin väsähtäneitä livenä (kuvissa löysät poissa) etten tykännyt kuin muutamasta. Huomasin myös sen että 9-10 luokan missityypit puuttuvat kokonaan tai oli siellä pari venäläistä, mutta muuten kaikki suomalaiset oli ainakin naamasta pelkkiä taviksia.
Olet päätynyt Tinderin ihanjeesmies-algorimista jämämies-algoritmiin. Itselläkin tällaisia siirtoja jopa ihan algoritmien laidasta laitaan oli Tinder-aikoinani hyvinkin nopealla tahdilla. Eli todennäköisesti ne sinun "päivitetyt kuvat" ei sitten kuitenkaan oikeasti ole parempaan suuntaan päivitetty. Se logiikka voi tuntua aika hämärältä kun kyse on loppupeleissä siitä että mitä joku nainen päättää 0,3 sekunnissa. Itsellä parhaiten toimi kuva joka oli otettu heti 8 vuorokauden mittaisten festareiden jälkeen kun pitkästä aikaa pääsi telttamajoituksesta hotelliin.

Algoritmin yhdessä päässä Tinder tarjoaa pelkästään ulkonäöltään erittäin suositun näköisiä naisia hyvälaatuisilla kuvilla (eli niitä jotka saa eniten tykkäyksiä). Ja silloin kun on päässyyt tähän kategoriaan, niin omaa profiilia tyrkytetään näille. Algoritmin toissa päässä tulee kulahtaneen ja epäseksikkään näköisiä naisia, joiden kuvat on otettu vuoden 2008 kännykameralla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
On kyllä haastavaa operoida deittimarkkinoilla jäätävänä jännittäjänä. Eilen taas eräs tinder-nainen antoi numeronsa, ja sanoi että ehkä myöhemmin illalla ehtii tavata. Noh klo 23 maissa tuli viestiä (olin koneella dataamassa), että nyt ois.. jos ei haittaa että daami on hieman pössyissä ja humalassa. Eipä kai, joten kurvasin Audilla paikalle, missä nainen oli ollut viettämässä iltaa.

Lähdettiin matkaan ja hetken kuluttua nainen totesi, että jos mentäisiin hänen luokseen. Ok, sinne sitten! Istuskelin hänen risalla sohvallaan tunnin verran, deittikumppani istui lattialla sohvapöytään nojaillen ja joi vettä isosta kannusta. Tunnin kuluttua hän totesi että häntä alkaa väsyttämään, ja pyysi minua poostumaan.

Tänä aamuna sanoi tekstarilla, että etsii sittenkin jotain muuta, kaikkea hyvää minulle. No en tiedä mitä hän etsii, eikä se käynyt selväksi minulle ainakaan. Tällaista tällä kertaa. Olisi joskus kiva päästä esim. vähän halailemaan tms. mutta en halua päätyä roopesalmiseksi taas päivän uutisiin.

Rupeaa olemaan varmaan sadannet treffien jälkeen saadut pakit. Onnistumisia 8 vuoden aikana 4kpl, joten prosentti ei ole kovin suuri. Aika montaa pitää jututtaa, että joku lähtee treffeille.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
On kyllä haastavaa operoida deittimarkkinoilla jäätävänä jännittäjänä. Eilen taas eräs tinder-nainen antoi numeronsa, ja sanoi että ehkä myöhemmin illalla ehtii tavata. Noh klo 23 maissa tuli viestiä (olin koneella dataamassa), että nyt ois.. jos ei haittaa että daami on hieman pössyissä ja humalassa. Eipä kai, joten kurvasin Audilla paikalle, missä nainen oli ollut viettämässä iltaa.

Lähdettiin matkaan ja hetken kuluttua nainen totesi, että jos mentäisiin hänen luokseen. Ok, sinne sitten! Istuskelin hänen risalla sohvallaan tunnin verran, deittikumppani istui lattialla sohvapöytään nojaillen ja joi vettä isosta kannusta. Tunnin kuluttua hän totesi että häntä alkaa väsyttämään, ja pyysi minua poostumaan.

Tänä aamuna sanoi tekstarilla, että etsii sittenkin jotain muuta, kaikkea hyvää minulle. No en tiedä mitä hän etsii, eikä se käynyt selväksi minulle ainakaan. Tällaista tällä kertaa. Olisi joskus kiva päästä esim. vähän halailemaan tms. mutta en halua päätyä roopesalmiseksi taas päivän uutisiin.

Rupeaa olemaan varmaan sadannet treffien jälkeen saadut pakit. Onnistumisia 8 vuoden aikana 4kpl, joten prosentti ei ole kovin suuri. Aika montaa pitää jututtaa, että joku lähtee treffeille.
Kummelia siteeratakseni: Olisit päässyt panee.

Tjsp. Melko rohkea nainen ensinnäkin ja toiseksi paritkin punaiset liput kyllä liehui (kännissä ja pössyissä ventovieraan matkaan, rikkinäiset sohvat sun muut).
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Kai se on ihan normaalia että suomalainen juo alkoholia, ja sitten taiteilijoilla lisäksi normaalia, että vähän polttelevat myös :cigar:

Kämppä oli uudesta talosta, siististi sisustettu ym. Sohva oli vissiin jostain saatu ilmaiseksi, ymmärtää sen myös että parikymppisellä opiskelijalla ei välttämättä ole varaa parmepaan.

Niin sehän tässä on, että en vielä tänäkään päivänä osaa ainakaan selvin päin löytää rohkeutta ehdottaa naiselle, että tulee kainaloon tms. Sitten käy "aina" näin. Suht valmiiksi hän petasi kaiken muun, kun kutsui suoraan kämpillensäkin minut.

Itse oletuksena pidän, että naiset haluavat vain jutella. Ei ainakaan ole ikinä tullut mitään draamaa tai ongelmia tästä periaatteesta kiinni pitäessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Rupeaa olemaan varmaan sadannet treffien jälkeen saadut pakit. Onnistumisia 8 vuoden aikana 4kpl, joten prosentti ei ole kovin suuri. Aika montaa pitää jututtaa, että joku lähtee treffeille.
Kyllä sä selkeästikin jotain oikeinkin teet kun olet päässyt kokemaan noinkin monet treffit tai sitten näytät Mikko Lempilammelta :)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Noh ehkä se on enemmän työn tulos. Treffit kuukaudessa ei mielestäni ole ihan mikään älytön tahti kuitenkaan. Suht normaali profiili ja jutut, ettei heti vaikuta sovinistipersunatsilta, niin se näemmä on jo paljon. Kovasta työstä huolimatta en meinaa millään oppia, joten taidan olla vaan tyhmä tai sit jotain lukkoja. "Viimeinen silaus" eli paneminen jää puuttumaan, ja suurin osa ottaa sen loukkauksena tai merkkinä kiinnostuksen puutteesta, jos mies eli minä en saa aikaan tehdä aloitetta viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä :darra:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Noh ehkä se on enemmän työn tulos. Treffit kuukaudessa ei mielestäni ole ihan mikään älytön tahti kuitenkaan. Suht normaali profiili ja jutut, ettei heti vaikuta sovinistipersunatsilta, niin se näemmä on jo paljon. Kovasta työstä huolimatta en meinaa millään oppia, joten taidan olla vaan tyhmä tai sit jotain lukkoja. "Viimeinen silaus" eli paneminen jää puuttumaan, ja suurin osa ottaa sen loukkauksena tai merkkinä kiinnostuksen puutteesta, jos mies eli minä en saa aikaan tehdä aloitetta viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä :darra:
Positiivisella tavalla aateltuna niin kauan kun kiinnostusta puolin ja toisin riittää sekä pääsee treffeille asti, toivoa on joten älä anna periksi vaan jatka samaan rataan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
Siis mitä?! Miten mies voi olla noin jumissa, tossahan olis ollut paikka repiä muijalta vaatteet ja antaa palaa.
Melkosen haastavaa voi olla muijaa löytää jos ei uskalla edes kintunkoloon pyrkiä vaikka noin päivänselvät signaalit saa. Ei minua ainakaan koskaan muija ole kotiinsa pyytänyt "juttelemaan" vaan kyllä siinä on aina sitten vällyhommia ollut saman tien tiedossa. Varmaan menee akaltakin fiilikset jos mitään ei tapahdu suuntaan tai toiseen.

Kohta joku tulee selittämään että "kyllähän nainenkin voi tehdä aloitteen" mutta ihan kokemuksesta kerron että EI, parikymppinen opiskelijatyttö pikku pöhnässä ei välttämättä sitä uskalla tehdä. Silloin ne ohjat otetaan omiin käsiin eikä jäädä ihmettelemään ja pitämään kädestä kiinni.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Siis mitä?! Miten mies voi olla noin jumissa, tossahan olis ollut paikka repiä muijalta vaatteet ja antaa palaa.
Nördää ekat 27v, semisti autisti tms. eikä muutenkaan mikään ekstrovertti bilehile. Niin helppoa se on.

Ja kyllähän se selvää on, että löytäminen on melkoisen haastavaa, kun 8 vuodessa ei ole tulosta tullut. Kunhan halusin vähän tilittää turhautumistani pitkästä aikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 140
En mäkään oo mikään bilehile, mutta näissä asioissa auttaa usein se että ajattele että olet itse tilanteen "ulkopuolella". Silloin saa aika hyvin kuvan tilanteesta vähän neutraalimmasta näkökulmasta eikä tule ajateltua että "eihän tässä nyt voi tehdä asiaa X koska..."

Monasti kun on itse tilanteessa niin kummasti sitä selkeääkin tilannetta ei välttämättä aina tajua. Ulkopuolisen näkökulmasta on aina helpompi todeta että "kyrpäähän se akka halus", niin voi sitten toimia tilanteen edellyttämällä tavalla.

Noissa tilanteissa yleensä mitä vähemmän aivoja käyttää ja toimii luolamies-aistien varassa, sitä parempi tulos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Nördää ekat 27v, semisti autisti tms. eikä muutenkaan mikään ekstrovertti bilehile. Niin helppoa se on.

Ja kyllähän se selvää on, että löytäminen on melkoisen haastavaa, kun 8 vuodessa ei ole tulosta tullut. Kunhan halusin vähän tilittää turhautumistani pitkästä aikaa.
Älä pelkää et ole ainut semisti autisti jolla ei ole pelisilmää noissa tilanteissa. Ykköspesä menee vielä pakottamalla, mutta jos homma menossa pitemmälle laukeaa fight or flight reaktio. Joo ja kyllä sen huomaa, että otetaan loukkauksena jos tuore juttu. Puhumallahan noista selviää eteenpäin, mutta jos toinen on vaan hakemassa munaa niin siinähän se...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Bugaako Tinderi muilla? Tässä parin päivän aikana tullut useempi mätsi mutta kun aukaisee äpin niin jää vaan pyörittämään lataus animaatiota. Vai onko se se sama mätsi mikä vaan bugittaa kokoajan?
Helvetin ärsyttävää kun innosta piukeena meet katsastaan että mikäs kissa sieltä löytyy ja sit tyhjä arpa.
 
Liittynyt
30.04.2019
Viestejä
118
Bugaako Tinderi muilla? Tässä parin päivän aikana tullut useempi mätsi mutta kun aukaisee äpin niin jää vaan pyörittämään lataus animaatiota. Vai onko se se sama mätsi mikä vaan bugittaa kokoajan?
Helvetin ärsyttävää kun innosta piukeena meet katsastaan että mikäs kissa sieltä löytyy ja sit tyhjä arpa.
Se on silloin poistanut sut matcheista, jos se ei aukea. Ei siis bugi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Siis mitä?! Miten mies voi olla noin jumissa, tossahan olis ollut paikka repiä muijalta vaatteet ja antaa palaa.
Melkosen haastavaa voi olla muijaa löytää jos ei uskalla edes kintunkoloon pyrkiä vaikka noin päivänselvät signaalit saa. Ei minua ainakaan koskaan muija ole kotiinsa pyytänyt "juttelemaan" vaan kyllä siinä on aina sitten vällyhommia ollut saman tien tiedossa. Varmaan menee akaltakin fiilikset jos mitään ei tapahdu suuntaan tai toiseen.

Kohta joku tulee selittämään että "kyllähän nainenkin voi tehdä aloitteen" mutta ihan kokemuksesta kerron että EI, parikymppinen opiskelijatyttö pikku pöhnässä ei välttämättä sitä uskalla tehdä. Silloin ne ohjat otetaan omiin käsiin eikä jäädä ihmettelemään ja pitämään kädestä kiinni.
Toiset ei vain ymmärrä selvää viestiä, kokemuksen puute tuohon on yleensä syynä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Nördää ekat 27v, semisti autisti tms. eikä muutenkaan mikään ekstrovertti bilehile. Niin helppoa se on.

Ja kyllähän se selvää on, että löytäminen on melkoisen haastavaa, kun 8 vuodessa ei ole tulosta tullut. Kunhan halusin vähän tilittää turhautumistani pitkästä aikaa.
Nyt olet selvästi päässyt eteenpäin koska löydät jo seuraa, seuraavaksi otat vielä itseäsi niskasta kiinni ja lopetat tuon turhautumisen niin pääset sitten jo varmasti pidemmälle.

Itsekkään en ole koskaan ollut mikään bilehile ja jos viime viikonlopun muijan 40v juhlia ei lasketa niin edellisistä vastaavista on +20v aikaa. Silti olen aina seurustellut ja jos olen ollut sinkku niin aina on seuraa löytynyt jos halunnut.

Se vaatii keskustelutaitoa ja sitä pelisilmää ja sitä ei saa kuin kokemuksella ja sen tuomalla itsevarmuudella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Ja nyt tuli notifikaatio "Älä anna osumasi odottaa, lähetä hänelle viesti" ja sama latausruutu. Voihan se olla että on omassa serrissä vikaa.

Edit: Täytyy katsastaa ensi kerralla mahdollinen mätsi desktoppi versiolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 683
Olen kai nyt tuota Tinderiä käyttänyt kuukauden. Puolitoista viikkoa sitten mulle tuli siinä ilmoitus että matcit loppu alueelta. Tosin niitä rupesi silti löytymään kun käynnistin sen uudestaan. Nyt sain eilen ehkä ihan oikeasti kaikki läpikäytyä. Toki taas tänään näyttää jotain uusia. Mä olen pitänyt tuota Tinderiä oikeastaan paljon hauskempana kuin mitä mä ennakkoon ajattelin. Ja helpompana. Aika monella naisella on vain jotain kuvia.

Noita huippupoimintoja en edes ymmärtänyt. Se näyttää liudan, näistä voi yhden likettää. Mutta mikä ihmeen idea noissa on, en koskaan oikein keksinyt että mikä tekee huipusta huipun. Mä selasin vaan niitä normaaleja profiileja.

Tuolla on jännää, ehkä 5 prossaa taitaa olla jotain aasialaisia botteja. Jos ne olisivat oikeita naisia kalastelemassa huomiota ulkomaalaisilta niin kai ne vähän enemmän panostaisi. Mutta miksi just aasialaisia, vain ja ainostaan. Sitä mä eniten ihmettelen. Silloin alussa yhtä menin likettämään, match syntyi myöhemmin, muutamaa tuntia myöhemmin tuli viestiä englanniksi että hön on Hongkongista. En siihen nopeasti keksinyt mitään niin se poistui seuraavana päivänä. En edes tiedä tarkoittako tuo että on kotoisin vai asuu. Mutta myöhemmin tosiaan huomasin että noita geneerisiä about 20 kymppisiä aasialaisia on tuolla aivan hitosti.

Onko missään mitään tietoa ollut että kuinka vanhoja profiileja Tinder näyttää? Kai tuossa joku raja on. Mua on aina epäilyttänyt kaikki sellaiset systeemin jossa tuota ei näy.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Olen kai nyt tuota Tinderiä käyttänyt kuukauden. Puolitoista viikkoa sitten mulle tuli siinä ilmoitus että matcit loppu alueelta. Tosin niitä rupesi silti löytymään kun käynnistin sen uudestaan. Nyt sain eilen ehkä ihan oikeasti kaikki läpikäytyä. Toki taas tänään näyttää jotain uusia. Mä olen pitänyt tuota Tinderiä oikeastaan paljon hauskempana kuin mitä mä ennakkoon ajattelin. Ja helpompana. Aika monella naisella on vain jotain kuvia.

Noita huippupoimintoja en edes ymmärtänyt. Se näyttää liudan, näistä voi yhden likettää. Mutta mikä ihmeen idea noissa on, en koskaan oikein keksinyt että mikä tekee huipusta huipun. Mä selasin vaan niitä normaaleja profiileja.

Tuolla on jännää, ehkä 5 prossaa taitaa olla jotain aasialaisia botteja. Jos ne olisivat oikeita naisia kalastelemassa huomiota ulkomaalaisilta niin kai ne vähän enemmän panostaisi. Mutta miksi just aasialaisia, vain ja ainostaan. Sitä mä eniten ihmettelen. Silloin alussa yhtä menin likettämään, match syntyi myöhemmin, muutamaa tuntia myöhemmin tuli viestiä englanniksi että hön on Hongkongista. En siihen nopeasti keksinyt mitään niin se poistui seuraavana päivänä. En edes tiedä tarkoittako tuo että on kotoisin vai asuu. Mutta myöhemmin tosiaan huomasin että noita geneerisiä about 20 kymppisiä aasialaisia on tuolla aivan hitosti.

Onko missään mitään tietoa ollut että kuinka vanhoja profiileja Tinder näyttää? Kai tuossa joku raja on. Mua on aina epäilyttänyt kaikki sellaiset systeemin jossa tuota ei näy.
Tinder ei taida näyttää kaikkia alueen ikähaarukan naisia, vaan vain "sopivan otannan" heistä. Ainakin vaikuttaa siltä, että oman profiilin suosio vaikuttaa siihen, millaisia profiileita itse pääsee selaamaan, vaikka elo-score systeemistä onkin luovuttu. Huippupoiminnat ovat sitten niitä eniten tykkäyksiä saavia eli out-of-your-league tyyppisiä. Algoritmin mielestä siis. Ja sitten se välillä tuleva salainen ihailija -korttipeli tuntuu tarjoavan sieltä profiilien alemmasta kastista ehdokkaita. Nämä vain omia havaintoja eikä faktaa sinänsä.

Onhan se profiilien selaus jonkin aikaa hauskaa, mutta toisaalta myös turhauttavaa, jos sopivia matcheja ei tunnu syntyvän. Tämä oli itselläni pitkään ongelmana, että match tuli ehkä kerran viikossa ja sekin oli ihan rajoilla, että onko kuitenkaan sellainen, johon haluaa tutustua enemmän (siis onko omaa tyyppiä).

Sitten sain aikaiseksi päivittää kerralla sekä kuvat että tekstin ja nyt sitten keikahti vaaka ympäri. Tykkäyksiä tuo näyttää minulla olevan jonossa 99+ ja hetken selailulla tulee aina match ja vieläpä kiinnostavanoloisen naisen kanssa. Matchejakin kertyi lähemmäs 40 ennenkuin maltoin lopettaa selailun ja keskittyä olemassaoleviin. Treffeilläkin olen nyt syksyllä käynyt useammin kuin talven, kevään ja kesän aikana yhteensä! Eli voin toistaa sen saman, mitä täällä on niin monet kerrat toitotettu: panostakaa niihin kuviin, ne merkkaa todella paljon! Olin minä tuon 9kk aikanakin profiilia päivittänyt, mutta nyt keskityin enemmän siihen millaisia kuvia sinne valitsen. Sellaisia, että ne oikeasti kertoo jotain itsestä ja harrastuksista.

Nyt on Tinder omalla kohdalla hieman jäähyllä, kun koitan keskittyä erääseen mielenkiintoiseen tapaukseen. Välillä oli liiankin monta rautaa tulessa ja alkoi tuntua, ettei sitten keskity kunnolla kehenkään. Tällä mennään nyt, katsotaan tuleeko hänen kanssaan mitään vai ei. Ainakin nyt on itseluottamus kasvanut, kun on päässyt useamman kanssa jutulle kuin livenä olisi ikinä päässyt.

Kai tänne voisi omiakin kokemuksia kirjoitella, kun muidenkin kokemuksia on ollut kiva lukea :D

Oma seurustelukokemus oli aikalailla nollissa, kun liityin 2019 joulukuussa Tinderiin. Alkuun sieltä tuli muutama mätsi aika nopeasti ilmeisesti alkubuustin ansiosta, mutta sitten tahti hidastui huomattavasti ja mätsejä tuli ehkä 1-2 kuussa. Ekoille treffeille pääsin vasta joskus helmikuun lopulla eli aika hidas alku oli. Nuo olivatkin käytännössä ekat treffini koskaan, joten odotukset onnistumisesta ei ollut kovin kummoiset. Siihen nähden ne meni mielestäni ihan hyvin, mutta tuon jälkeen nähtiin enää kerran ja sitten juttu vain hiipui.

Toisille treffeille päädyin maaliskuun lopulla ja tätä neitoa tapailinkin aika tarkalleen puolivuotta. Siihen se tosin kyllä jäikin, koska juttu tuntui junnaavan paikoillaan eli oltiin vaan kavereita. Ei oltu myöskään sovittu mitään etteikö muita saisi nähdä, joten tapasin tuona aikana kaksi muutakin mätsiä. Toinen näistä oli totaalinen huti ja molemmat totesi ensitreffien lopuksi, että kiitos seurasta, mutta tämä taisi olla tässä :) Tuo toinen taas löytyi Bumblesta ja juttu kulki ihan hyvin, mutta neljänsien treffien jälkeen toinen osapuoli totesi, että ei ole kipinää ja se oli siinä.

Että vaikeaa tuntuu kyllä olevan löytää sopivaa, vaikka asun Espoossa, olen hoikka ja ihan ok näköinen. Sikäli hauska lukea muidenkin kokemuksia aiheesta, kun ei tämä kaikille ole niin luontevaa, että seuraa tai edes mätsejä tulisi mitenkään paljoa isommassa kaupungissakaan.

Mutta ihan kivaa tuo on ollut jutella naisten kanssa ja muutamaa tavatakin, kun livenä se tuntuu aina niin haastavalta. Suurena syynä varmaan se, että olen miesvaltaisella alalla eikä töistä siksi voi löytää ketään. Kiipeilyä kylläkin harrastan, mutta siellä tuntuu jotenkin hölmöltä yrittääkään mitään, kun suurinosa kumminkin kumppaninsa kanssa siellä. Semmoinen perus juttelu nyt menee, mutta ei vaan ole hajuakaan miten siitä muka voisi edetä yhtään pidemmälle :asif: Ehkä joku harrastus, jossa pitäisi oikeasti olla paljon toisten kanssa voisi tuottaa siinä suhteessa paremman tuloksen?:hmm:

Ja toivottavasti ei kuulosta katkeralta tilitykseltä, koska sitä sen ei ole tarkoitus olla. Ennemminkin tuoda yksi näkökanta lisää keskusteluun, että ei se isossa kaupungissa asuminen tai laihuus mitenkään automaattisesti tarkoita, että olisi erityisen helppoa saada mätsejä :tup: Sen jälkeenhän onnistuminen onkin toki enemmän muista asioista kiinni.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tinder ei taida näyttää kaikkia alueen ikähaarukan naisia, vaan vain "sopivan otannan" heistä. Ainakin vaikuttaa siltä, että oman profiilin suosio vaikuttaa siihen, millaisia profiileita itse pääsee selaamaan, vaikka elo-score systeemistä onkin luovuttu. Huippupoiminnat ovat sitten niitä eniten tykkäyksiä saavia eli out-of-your-league tyyppisiä. Algoritmin mielestä siis. Ja sitten se välillä tuleva salainen ihailija -korttipeli tuntuu tarjoavan sieltä profiilien alemmasta kastista ehdokkaita. Nämä vain omia havaintoja eikä faktaa sinänsä.

Onhan se profiilien selaus jonkin aikaa hauskaa, mutta toisaalta myös turhauttavaa, jos sopivia matcheja ei tunnu syntyvän. Tämä oli itselläni pitkään ongelmana, että match tuli ehkä kerran viikossa ja sekin oli ihan rajoilla, että onko kuitenkaan sellainen, johon haluaa tutustua enemmän (siis onko omaa tyyppiä).

Sitten sain aikaiseksi päivittää kerralla sekä kuvat että tekstin ja nyt sitten keikahti vaaka ympäri. Tykkäyksiä tuo näyttää minulla olevan jonossa 99+ ja hetken selailulla tulee aina match ja vieläpä kiinnostavanoloisen naisen kanssa. Matchejakin kertyi lähemmäs 40 ennenkuin maltoin lopettaa selailun ja keskittyä olemassaoleviin. Treffeilläkin olen nyt syksyllä käynyt useammin kuin talven, kevään ja kesän aikana yhteensä! Eli voin toistaa sen saman, mitä täällä on niin monet kerrat toitotettu: panostakaa niihin kuviin, ne merkkaa todella paljon! Olin minä tuon 9kk aikanakin profiilia päivittänyt, mutta nyt keskityin enemmän siihen millaisia kuvia sinne valitsen. Sellaisia, että ne oikeasti kertoo jotain itsestä ja harrastuksista.

Nyt on Tinder omalla kohdalla hieman jäähyllä, kun koitan keskittyä erääseen mielenkiintoiseen tapaukseen. Välillä oli liiankin monta rautaa tulessa ja alkoi tuntua, ettei sitten keskity kunnolla kehenkään. Tällä mennään nyt, katsotaan tuleeko hänen kanssaan mitään vai ei. Ainakin nyt on itseluottamus kasvanut, kun on päässyt useamman kanssa jutulle kuin livenä olisi ikinä päässyt.

Puhuit noista harrastuksista, ratsastus niin varmasti rupeaa löytymään naista harrastus kaveriksi.

Itse olen onnellisesti parisuhteessa, mutta kun naamani tallilla näytän on kaikki niin ystävällisiä ja aina juttelemassa ja ties mitä jos en olisi kertonut että olen varattu, sillä sitä on kysytty paljon, todella paljon.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Jaahas, jaahas, jotain uutta ja outoa meneillään omassa Tinderissä. Nyt 3 kanssa ihan perättäin käynyt niin että kun olen tykännyt jostakusta niin tunnin sisään tullut ilmoitus parista. Eihän noita heti kerkeä katsomaan ja kun parin tunnin päästä katsonut niin ei mitään, pari hävinnyt. Aikasemmin oli yhden kanssa että pari havisi mutta tuli 3 päivän päästä takaisin listaan, tosin oli niin hiljannen nainen että poistin kyllä itse hänet myöhemmin :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
20201002_160918.jpg

Tinderi haluis että valkkaan noista kolme? Emmää tiedä puolistakaan mitä ne tarkoittaao_O
Eiks vois vaan olla pelkkä hetero?
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
[snip] Nyt on Tinder omalla kohdalla hieman jäähyllä, kun koitan keskittyä erääseen mielenkiintoiseen tapaukseen. Välillä oli liiankin monta rautaa tulessa ja alkoi tuntua, ettei sitten keskity kunnolla kehenkään. Tällä mennään nyt, katsotaan tuleeko hänen kanssaan mitään vai ei. Ainakin nyt on itseluottamus kasvanut, kun on päässyt useamman kanssa jutulle kuin livenä olisi ikinä päässyt.
Niinhän siinä sitten kävi, että kauniimpi osapuoli päätti jatkaa matkaansa ilman minua. Noh ei siinä mitään, leuka rintaan ja uutta matoa koukkuun vai miten se sanonta meni? :D

Nyt sitten tuli ensimmäinen outo tapaus vastaan. Laitoin viestiä Tinderissä ja hän vastasikin nopeasti lähtien mukaan läppään, jonka keksin hänen tekstistään. Seuraavaan viestiin, joka ei sisältänyt suoraa kysymystä, mutta johon olisi ollut helppoa kommentoida jotain, hän ei vastannut mitään. Laitoin seuraavana päivänä uutta viestiä ja tällä kertaa myös kysymyksen muun asian lisäksi. Hän vastasi todella lyhyesti vain siihen kysymkseen kommentoimatta mitään muuta tai kysymättä mitään vastaan. Laitoin taas uuden kysymyksen, johon vastattuaan tulikin yllättäen kysymys pitäisikö tavata? Sovittiin sitten treffit ja käytiin kahvilla.

Ennen treffejä odotukset oli aika alhaalla, koska viestittely oli ollut hyvin nihkeää. Hän vielä kysyi kolmeen eri kertaan ennen treffejä että ollaanhan vielä tapaamaassa sovitusti. Eipä ole kukaan muu varmistellut tuolla lailla, kun en antanut missään vaiheessa ymmärtää olevani mitenkään epävarma aikataulusta tai mistään.

Mutta hän olikin livenä todella mukava, kyseli, vastaili kysymyksiin ja keskusteli asiallisesti. Vaihdettiin lopuksi numerot ja hän vielä halatessa totesi, että oli kivaa, laitetaan viestiä ja nähdään. Noh, kotiin päästyäni laitoin viestiä ja tähän tulikin taas nihkeästi vastausta. Avasin sitten Tinderin vastatakseni toiselle henkilölle siellä ja huomasin samalla, että tämä äskeinen deittini oli poistanut matchin :O WhatsAppissa kyllä vielä vastasi, mutta samaan tapaan kuin aiemmin eli lyhyesti ja nyt myös pitkällä viiveellä. Myöskään koko viikonloppuna ei ole kuulemma aikaa nähdä uudelleen, mutta syyksi kiireelle tuli vaan "illan vietto kaverien kanssa". Koko viikonlopun ohjelmaksi siis...

Tätä tarinaa on nyt vähän yksinkertaistettu, mutta yhteenvetona tyyppi oli kuin kaksi eri ihmistä viesteissä ja livenä. Yleensä kyllä olen osannut lukea tilanteen sekä viesteistä että livenä, mutta nyt signaalit oli vähintäänkin ristiriitaiset. Viestien perusteella en ollut kiinnostava tyyppi ja hän ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani. Tämä on ok ja jätän sellaisessa tapauksessa toisen rauhaan. Turha sitä on väärään ihmiseen tuhlata omaakaan aikaansa. Mutta kun mielestäni meillä oli livenä tavatessa yhteistä aika paljonkin ja juttu kulki ihan mukavasti, niin ihmetyttää. Yleensä jos ei haluta enää tavata, ei vaihdeta numeroita eikä todeta lähtiessä mitään uudesta tapaamisesta. Harmittaa siksikin, kun hän oli oikeasti kiinnostava tyyppi (livenä siis).

Toivottavasti joku jaksoi lukea pitkän vuodatuksen, oli vaan pakko ihmetellä tännekin, kun sen verran kummallinen tapaus omasta mielestä. Vai osaako täällä joku samaistua tilanteeseen tai kertoa mitä tuossa tapahtui?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Niinhän siinä sitten kävi, että kauniimpi osapuoli päätti jatkaa matkaansa ilman minua. Noh ei siinä mitään, leuka rintaan ja uutta matoa koukkuun vai miten se sanonta meni? :D

Nyt sitten tuli ensimmäinen outo tapaus vastaan. Laitoin viestiä Tinderissä ja hän vastasikin nopeasti lähtien mukaan läppään, jonka keksin hänen tekstistään. Seuraavaan viestiin, joka ei sisältänyt suoraa kysymystä, mutta johon olisi ollut helppoa kommentoida jotain, hän ei vastannut mitään. Laitoin seuraavana päivänä uutta viestiä ja tällä kertaa myös kysymyksen muun asian lisäksi. Hän vastasi todella lyhyesti vain siihen kysymkseen kommentoimatta mitään muuta tai kysymättä mitään vastaan. Laitoin taas uuden kysymyksen, johon vastattuaan tulikin yllättäen kysymys pitäisikö tavata? Sovittiin sitten treffit ja käytiin kahvilla.

Ennen treffejä odotukset oli aika alhaalla, koska viestittely oli ollut hyvin nihkeää. Hän vielä kysyi kolmeen eri kertaan ennen treffejä että ollaanhan vielä tapaamaassa sovitusti. Eipä ole kukaan muu varmistellut tuolla lailla, kun en antanut missään vaiheessa ymmärtää olevani mitenkään epävarma aikataulusta tai mistään.

Mutta hän olikin livenä todella mukava, kyseli, vastaili kysymyksiin ja keskusteli asiallisesti. Vaihdettiin lopuksi numerot ja hän vielä halatessa totesi, että oli kivaa, laitetaan viestiä ja nähdään. Noh, kotiin päästyäni laitoin viestiä ja tähän tulikin taas nihkeästi vastausta. Avasin sitten Tinderin vastatakseni toiselle henkilölle siellä ja huomasin samalla, että tämä äskeinen deittini oli poistanut matchin :O WhatsAppissa kyllä vielä vastasi, mutta samaan tapaan kuin aiemmin eli lyhyesti ja nyt myös pitkällä viiveellä. Myöskään koko viikonloppuna ei ole kuulemma aikaa nähdä uudelleen, mutta syyksi kiireelle tuli vaan "illan vietto kaverien kanssa". Koko viikonlopun ohjelmaksi siis...

Tätä tarinaa on nyt vähän yksinkertaistettu, mutta yhteenvetona tyyppi oli kuin kaksi eri ihmistä viesteissä ja livenä. Yleensä kyllä olen osannut lukea tilanteen sekä viesteistä että livenä, mutta nyt signaalit oli vähintäänkin ristiriitaiset. Viestien perusteella en ollut kiinnostava tyyppi ja hän ei halua olla enää missään tekemisissä kanssani. Tämä on ok ja jätän sellaisessa tapauksessa toisen rauhaan. Turha sitä on väärään ihmiseen tuhlata omaakaan aikaansa. Mutta kun mielestäni meillä oli livenä tavatessa yhteistä aika paljonkin ja juttu kulki ihan mukavasti, niin ihmetyttää. Yleensä jos ei haluta enää tavata, ei vaihdeta numeroita eikä todeta lähtiessä mitään uudesta tapaamisesta. Harmittaa siksikin, kun hän oli oikeasti kiinnostava tyyppi (livenä siis).

Toivottavasti joku jaksoi lukea pitkän vuodatuksen, oli vaan pakko ihmetellä tännekin, kun sen verran kummallinen tapaus omasta mielestä. Vai osaako täällä joku samaistua tilanteeseen tai kertoa mitä tuossa tapahtui?

Oisko perinteinen että livenä lärvi ei miellyttänytkään neitokaista?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Tinderi on kyllä todella raadollinen paikka missä se sun mätsi löytää jonkun paremman niin välittömästi loppuu kaikenlainen mielenkiinto sua kohtaan. Sen tuo valitettavasti tekee kun tarjontaa on paljon.
Varsinkin naisilla kun sitä valikoimaa on enemmän.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Oisko perinteinen että livenä lärvi ei miellyttänytkään neitokaista?
Harvat naiset tuossa tilanteessa pelkästään kohteliaisuus syistä kuitenkaan jakaisivat puhelinnumeroaan.
Juuri Visionin kanssa samoilla linjoilla, että silloin harvemmin jaksetaan treffeilläkään kysellä ja vaikuttaa kiinnostuneilta. Numeron jakamisesta puhumattakaan. On tässä muutamilla treffeillä kuitenkin kerennyt käymään ja yleensä on kyllä tullut selväksi, jos toista ei miellyttänytkään.
Tinderi on kyllä todella raadollinen paikka missä se sun mätsi löytää jonkun paremman niin välittömästi loppuu kaikenlainen mielenkiinto sua kohtaan. Sen tuo valitettavasti tekee kun tarjontaa on paljon.
Varsinkin naisilla kun sitä valikoimaa on enemmän.
Joo, tämä on kyllä myös käynyt selväksi. Tässä keississä vaan tuo epäsuhta viestittelyn ja livenä näkemisen välillä oli niin räikeä, että pisti ihmetyttämään miksi näin. Treffeistä laittamaani viestiin meni kuitenkin jotain tunti, eli vaikea uskoa että siinä välissä olisi ehtinyt mielikään niin paljoa muuttumaan.

Oikeastaan ainoa selitys minkä keksin on, että se oli yhden yön jutun perässä (vaikka profiilissa muuta väitti) ja kun en suoraan ehdottanut siirtymistä jomman kumman kämpille, niin kiinnostus lopahti. Toisaalta oltiin aika myöhään arki-iltana keskustassa ja asutaan molemmat eri suunnilla, niin ei sekään ihan realistiselta kuulosta. No jaa, eipä tähän varmaan varmuutta koskaan saa.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Harvat naiset tuossa tilanteessa pelkästään kohteliaisuus syistä kuitenkaan jakaisivat puhelinnumeroaan.
Kyllä muuten jakavat. Suurin osa ei uskalla ottaa mitään vastuuta tilanteesta ja toivovat, että toinen vain viimein tajuaa vihjeen.

Epämukavasta tilanteesta halutaan pois hinnalla millä hyvänsä. Silloin on numeron jakaminen hyvin helppo tapa tehdä niin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Tinderi on kyllä todella raadollinen paikka missä se sun mätsi löytää jonkun paremman niin välittömästi loppuu kaikenlainen mielenkiinto sua kohtaan. Sen tuo valitettavasti tekee kun tarjontaa on paljon.
Varsinkin naisilla kun sitä valikoimaa on enemmän.
Ei se ole sen raadollisempi kuin maailma muutenkaan.

Tasan sama dynamiikka toimii niin Tinderillä kuin ilman sitä. Deittiappien aikakautena ei ainakaan tarvitse ihmetellä kovin kauaa, vaan homma on selvä hyvinkin nopeasti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
Latasin pitkästä aikaa ja yllätti ettei ilmaisia pyyhkäisyjä ole enää monta kappaletta. Aikoinaan muistaakseni kymmeniä oli, nyt tuputetaan maksullista jo muutaman jälkeen.
Johtuuko profiilin niukkuudesta vai koronajan rahastuksesta?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom