Androidille play kaupasta löytyy kaikki tilaukset
Ei näy kun SportsTräkkeri itsellä. Oisko niillä muka joku kertamaksu kk eikä juoksevaa. Huonoa bisnestä... No selaimen kautta poistin tilin niin eiköhän se goldi siitä häviä.
Tinderpäiväkirjan päivitykset. Tyttö (joo tää on enempi tyttö
Herrasmiehenä pistin naisen hikoilemaan luomuläskillä kun itse seurasin tilannetta sähköllä. Pitäähän sitä tietää missä kuosissa toinen on... Niin eli tilanne siis toisin päin. Onneksi tiedän oman kunnon niin otin vain 10km lenkin, etten paljasta omaa täysin rapa paskaa kuntoa XD. Voi olla, että nousuissa se kyllä näkyi. Onneksi on noita vaihteita luomussa sentään sen verran ettei taluttamaan tarvinnut alkaa. Juttua tuli ihan hyvin, mutta huomasin, että hänkin jännitti aika paljon (aatellut ettei mua enempi voi jännittää).
Ykköspesälle se sitten lopussa meni hirveen henkisen ponnistuksen jälkeen omalta osalta ja itselle jäi positiivinen fiilis. Vähän sillai liian hyvältä ollakseen totta. Kauniit kasvot ja silmät. Ei jäänyt mitään nainen/täti fiilistä vaan enempi se tyttömäinen olemus. Varmaan siinä jossain normaalipainon ja lievän ylipainon välillä kuten itsekkin. Ei duracelpupu, mutta tykkää liikkua. Vakkari duuni ja eikä perässä vedettävä. Eiköhän tämä sitten jatkoilla selviä mikä se lapsi juttu on tai onko jotain muuta synttärisettiä. Mutta tällä edetään. Ois kyllä liian meh, jos ei halua omia lapsia :O. Ja oon kaatanut sen niskaan jo aika paljon omasta itsestä mikä nyt ei välttisti ole paras etenemistyyli näin aikaisessa vaiheessa eikä ole lähtenyt karkuun. Tietokoneesta en kyllä hirveesti oo puhunut vielä