Nettitreffit + Tinder

Androidille play kaupasta löytyy kaikki tilaukset

Ei näy kun SportsTräkkeri itsellä. Oisko niillä muka joku kertamaksu kk eikä juoksevaa. Huonoa bisnestä... No selaimen kautta poistin tilin niin eiköhän se goldi siitä häviä.

Tinderpäiväkirjan päivitykset. Tyttö (joo tää on enempi tyttö :tup: )hommas auton lainaan ja tuli sillä mestoille. Eli näki vaivaa deitin eteen + toi itse myös grillattavaa. Jäi hyvä kuva ettei vaan odottanut, että haetaan ja kestitään vaikka tietenkin tarjoutusin hakemaan ja kestitsemään.

Herrasmiehenä pistin naisen hikoilemaan luomuläskillä kun itse seurasin tilannetta sähköllä. Pitäähän sitä tietää missä kuosissa toinen on... Niin eli tilanne siis toisin päin. Onneksi tiedän oman kunnon niin otin vain 10km lenkin, etten paljasta omaa täysin rapa paskaa kuntoa XD. Voi olla, että nousuissa se kyllä näkyi. Onneksi on noita vaihteita luomussa sentään sen verran ettei taluttamaan tarvinnut alkaa. Juttua tuli ihan hyvin, mutta huomasin, että hänkin jännitti aika paljon (aatellut ettei mua enempi voi jännittää).

Ykköspesälle se sitten lopussa meni hirveen henkisen ponnistuksen jälkeen omalta osalta ja itselle jäi positiivinen fiilis. Vähän sillai liian hyvältä ollakseen totta. Kauniit kasvot ja silmät. Ei jäänyt mitään nainen/täti fiilistä vaan enempi se tyttömäinen olemus. Varmaan siinä jossain normaalipainon ja lievän ylipainon välillä kuten itsekkin. Ei duracelpupu, mutta tykkää liikkua. Vakkari duuni ja eikä perässä vedettävä. Eiköhän tämä sitten jatkoilla selviä mikä se lapsi juttu on tai onko jotain muuta synttärisettiä. Mutta tällä edetään. Ois kyllä liian meh, jos ei halua omia lapsia :O. Ja oon kaatanut sen niskaan jo aika paljon omasta itsestä mikä nyt ei välttisti ole paras etenemistyyli näin aikaisessa vaiheessa eikä ole lähtenyt karkuun. Tietokoneesta en kyllä hirveesti oo puhunut vielä :comp: parhaat palat pitää säästää viimeiseksi. Mikäköhän olis paras tyyli olla hiljaa ja näyttää makkari kun tulee käymään (mikä sisustettu tietokoneen ympärille) vai vinkata ensin edes jotain, että pelaan casualisti paskalla candy crushia.

• Tykkää
Reactions: Sid
Taas mediassa lietsotaan kuinka parisuhteen pitää olla jatkuvasti, vuodesta toiseen "jännittävää" ja "lumoavaa". Pitäisi käydä "treffeillä" syömässä ja juomassa, sohvalle ei voi jäädä. Psykoterapeutti jakamassa neuvojaan. Onko enää mikään ihme että Suomi on Japanin tiellä`?

Omaa Tinder-suhdetta takana vajaa 3v ja aika pahasti on mennyt tuohon sohvalla löhöämiseen. Yritämme kyllä kumpikin nykyisin vähän enemmän ehdotella ja järjestää treffejä ja muuta tekemistä, ettei suhde muutu (ala tuntumaan) kämppiksinä olemiseksi.

Saiko nuo tindertykkäykset vielä jotenkin unblurrattua selaimella? On tuo ainakin muutettu jotenkin kun ei löydy blur tai 12px tekstiä enään.

Ex mieheni oli tinderissä kun olin miehenä hänen kanssa suhteessa. Ex mieheni oli epävakaa persoonallisuus narsistisilla piirteillä.

Hän oli suhteessa kanssani, mutta lopulta kävi ilmi että haki muijia ja kundeja, pano- ja kusetustarkoituksessa. Kusetti hän minuakin, luulin että muutetaan joskus yhteen, maksoin uuden kodin käyttötavarat ja kaikki. Autoin laskuissa vain tulleeksi petetyksi. Hän käytti tinderiä vieressäni ja kun kysyin "just for fun". Rakkaus hupeni siihen, että hän meni parturiin rahoillani ja todnäk löysi tinderistä toisen.

Rahoillani hän eleli herroiksi ja eli itse ulosotossa velkoineen ja niitäkin sain maksaa.

(Kun minä olin jo tietoinen mitä pelejä hän pelaa, lähdin enkä palannut takaisin).

Jos olette tinderissä varokaa! Siellä voi olla pohjasakkaa tarjolla. Narsisteja, persoonallisuushäiriöisiä ja suoranaisia huijareita, jotka tulevat pettämään teidät.

Itse en tinderissä ole koskaan ollut enkä mene, jos joskus löydän rakkauden, löydän sen normaaleja väyliä pitkin. En halua tulla petetyksi tinder treffeillä.

Toki pettureita on kaikissa nettitreffeissä, siksi niitä saakin välttää, jos haluaa kunnollisen parin (poikkeuksia on).

Löysin mieheni netistä sivustoni kautta aikoinaan ja vuosia juteltiin mesessä yms. enkä voinut kuvitellakaan että vastassa olisi kovan luokan narsisti.

Tunsin hänet 10 vuoden ajan ja kun nähtiin 1. kerran, kaikki oli ok, koska oli rakkauspommitusta ja normaalia elämää -- kunnes tuli se toinen persoona hänestä ilmi...

Ja näitä ehdokkaita on tinderit täynnä nykyään. Säilyttäkää itsenne vuosien terapialta, ei nettitreffejä!

Viimeksi muokattu:
Meinaat, että ne ihan samat narsistit ja kusettajat ei käy töissä, harrastuksissa, baarissa, festareilla, kaupassa, torilla eikä missään muuallakaan, vaan niihin voi langeta vain ja ainoastaan netin kautta? Right.

Meinaat, että ne ihan samat narsistit ja kusettajat ei käy töissä, harrastuksissa, baarissa, festareilla, kaupassa, torilla eikä missään muuallakaan, vaan niihin voi langeta vain ja ainoastaan netin kautta? Right.

Toi sama kaveri on vuodattanut samoja teksejä tänne aikaisemminkin ja paljon.

Voi missä tahansa tavata, mutta silloin kun näet livenä, niin pystyt näkemään heti ja et etene pidemmälle. Nettireffeillä se on jo liian myöhäistä kun pöytä on jo katettu...

Ylipäätään en ymmärrä miksi ei voisi hakea niitä seurustelukumppaneita niistä harrastuksista, töistä, baarista, festareilta, eli niinkun kirjoitatkin, vaan täytyy niitä varten rekisteröityä johonkin amerikkalaisfirmaan ja antaa tietonsa. Kyllä sieltä luulisi parhaiten löytävän ja ehtii ennakkoon jo tutustua ja seurta henkilön olemusta. Onko esim. asiallinen, miten käyttäytyy muita kohtaan työpaikalla tai harrastuspiirissä.

Kun luet profiilin tinderiss
, niin et sä tiedä siitä mitään, kuin sen tinder julkisivun.

Baarista en itse hakisi omaa kultaa, koska ehdoton edellytykseni on, että treffit on selvinpäin. Jos heniilö käy baarissa, niin voi olla alkoholiriippuvainen, masennuspotilas joka juo pahaan oloonsa, mahdollinen pettäjä. Jos ei voi pitää hauskaa ilman viinaa, niin ei ole mun listalla kovin korkealla kun valitsisin kumppania elämääni. Juoda saa, kohtuudella, mutta jos mennään juomaan että voidaan "vakuuttaa" toinen, ei ei.

Minä osaan puhua myös selvinpäin, harmi vain että hyvin monille ei nykyään voi, kun ovat kuulokket pääss.

Treffipalvelut on ihan kirjaimellisesti shoppailupaikkoja, jotka on tehty naisille. Miehellä ei siellä ole mitään sananvaltaa, vaan nainen päättää tinderissäkin ketä se treffeille ottaa.

Intialainen proffa Sadhguru sanoo videossaan että "parisuhteet ovat heikolle" ja siinä hän on älyttömän oikeassa.

Mua harmittaa että olen ollut useammassa, nyt pärjään yksin.

Viimeksi muokattu:
Mee parin viestin jälkeen treffeille niin kait se ihan sama on näätkö sen kauppajonossa vai tinderissä. 6kk kirjeen vaihdon jälkeen pilvilinnat voikin olla aikamoisen vs. todellisuus.

Ja aina kannattaa opetella ensin olemaan sinut itsensä kanssa ja selvitä elämästä ilman tukihenkilöä oli se äiti tai mies/naisystävä.

Mee parin viestin jälkeen treffeille niin kait se ihan sama on näätkö sen kauppajonossa vai tinderissä. 6kk kirjeen vaihdon jälkeen pilvilinnat voikin olla aikamoisen vs. todellisuus.

Ja aina kannattaa opetella ensin olemaan sinut itsensä kanssa ja selvitä elämästä ilman tukihenkilöä oli se äiti tai mies/naisystävä.
Täsmälleen näin. Heti vaan treffeille, ei mitään kuukausia jatkuvaa viestittelyä. Rohkeasti vaan pyytää treffeille, jos se toinen ei lähde, niin ei se todennäköisesti olisi lähtenyt myöhemminkään..

Voi missä tahansa tavata, mutta silloin kun näet livenä, niin pystyt näkemään heti ja et etene pidemmälle. Nettireffeillä se on jo liian myöhäistä kun pöytä on jo katettu...

Ylipäätään en ymmärrä miksi ei voisi hakea niitä seurustelukumppaneita niistä harrastuksista, töistä, baarista, festareilta, eli niinkun kirjoitatkin, vaan täytyy niitä varten rekisteröityä johonkin amerikkalaisfirmaan ja antaa tietonsa. Kyllä sieltä luulisi parhaiten löytävän ja ehtii ennakkoon jo tutustua ja seurta henkilön olemusta. Onko esim. asiallinen, miten käyttäytyy muita kohtaan työpaikalla tai harrastuspiirissä.

Kun luet profiilin tinderiss
, niin et sä tiedä siitä mitään, kuin sen tinder julkisivun.

Baarista en itse hakisi omaa kultaa, koska ehdoton edellytykseni on, että treffit on selvinpäin. Jos heniilö käy baarissa, niin voi olla alkoholiriippuvainen, masennuspotilas joka juo pahaan oloonsa, mahdollinen pettäjä. Jos ei voi pitää hauskaa ilman viinaa, niin ei ole mun listalla kovin korkealla kun valitsisin kumppania elämääni. Juoda saa, kohtuudella, mutta jos mennään juomaan että voidaan "vakuuttaa" toinen, ei ei.

Minä osaan puhua myös selvinpäin, harmi vain että hyvin monille ei nykyään voi, kun ovat kuulokket pääss.

Treffipalvelut on ihan kirjaimellisesti shoppailupaikkoja, jotka on tehty naisille. Miehellä ei siellä ole mitään sananvaltaa, vaan nainen päättää tinderissäkin ketä se treffeille ottaa.

Intialainen proffa Sadhguru sanoo videossaan että "parisuhteet ovat heikolle" ja siinä hän on älyttömän oikeassa.

Mua harmittaa että olen ollut useammassa, nyt pärjään yksin.

Tää on ihan puutaheinää.

Nettitreffeillä ei tule mitään "katettua pöytää", josta olisi myöhäistä paeta vaan tosiaankin ensimmäistä tapaamista ennen ei oikeasti ole mitään ja sillä kerralla voi kaikki jäädä nollaan tai jotain syntyä. Kuvitelmat ja pilvilinnat ennen treffejä eivät ole mitään minkä varaan suhde alkaisi jos ei tavatessa kiinnosta.

Jos henkilö käy baarissa, hän luultavasti on normaali ihminen. Jos henkilö vetää baarista käymisestä johtopäätökset masennukseen ja pettämiseen, on henkilöllä luultavasti itselläänkin käsiteltäviä ongelmia vielä kasa.

Tais elmon tinder kokeilu tosiaan toistaiseksi loppua nopeammin kuin ehti alkaa. Sen verta näjen potentiaalia tässä tapauksessa, jotta kahtellaan mihin johtaa. Toisen elämä 70km päässä, eikä hällä autoa on pieni ongelma, mutta toisaalta ei tule yliannostusta. Sopii omaan ei niin sosiaaliseen luonteeseen paremmin tällänen lähestymis tyyli. Ei ole vielä uskaltantu lähteä tänne böndelle niin ei ole kyllä vieläkään varmaan ihan täysin hiffannut kuinka nörtti olen :D. Tosin epäilen, että alkaa olla sulaa vahaa siinä vaiheessa kun tänne eksyy ettei haittaa vaikka sängyn alta löytyisi fleshlight kokoelma saati täyskokoinen animenukke XD.

Kaiken näköstä maailmaan mahtuu kyllä kun tämäkään tyttö ei ole 35v ikään asti saanut edes kukkasia miehiltä. Pistää kyllä hyvin pitkälti miettimään millasia miehiä ne naiset oikein yleensä valitsee :/. Hällä vaan päivät juuri tulossa ja heitin, että kai jotain kivaa pitäisi keksiä etten vaan heitä sitä perinteistä kotimatkan kautta Prismasta tulppaanit messiin ja sen jälkeen nahkatulppaania. Niin eipä tosiaan kukaan niitä tulppaaneja ole aiemminkaan tuonut o_O . Tosta voi arvata, että pienemmätkin huomion osoitukset uppoaa. En kyllä ole mikään romantikko tai muutenkaan edes yleensä muista niitä tulppaaneja, joten ei parane liian ruusuista kuvaa maalata itsestään.

Kahtellaan jatkossa tarviiko palata tähän triidin taas päivittelemään tinderin asennusta. Itsetunto ainakin sen verta noussut, että homma hoitunee huomattavasti kepeämmällä mielellä.

Kaiken näköstä maailmaan mahtuu kyllä kun tämäkään tyttö ei ole 35v ikään asti saanut edes kukkasia miehiltä. Pistää kyllä hyvin pitkälti miettimään millasia miehiä ne naiset oikein yleensä valitsee :/

Sori nyt mutta ei näin. Kiva että viet kukkia M'ladylle ja varmaan tippaat fedoraa mutta miehen hyvyys tai huonous ei määräydy sen perusteella, että hän ei harrasta jotain yksisuuntaista pokkurointia.

edit: Otan takaisin sen verran, että jos vaikka sut on kutsuttu toisen kotiin illalliselle niin viini ja/tai kukat on ihan hyvä vieminen. Mutta en ylläpitäis mitään systeemiä, että mies pokkuroi vastikkeetta. Sitä sulta sitten tullaan suhteessakin odottamaan mitä alussa tarjoat.

Ja disclaimerina että kyllä itsekin tuon kukkia kotiin mutta todellakin vasta sitten kun oli selvää, että se on juttu, jota toinen arvostaa.

Viimeksi muokattu:
No mä en pidä muutaman euron kukkien viemistä minään vastikkeetta pokkuroimisena. Lienee jostain kotikasvatuksesta kiinni tjsp. Äitienpäiväruusut, yms. niin perus kauraa kun olla vaan voi. Samoten, että yrittää muistaa sen kumppanin merkkipäivät edes sillä marketin halpis puskalla millä itse aika pitkälti suorutunut. Hääpäivänä sitten viitti maksaa jostain kukkakaupan tuotoksesta, jos sen sattui muistamaan.

Naiset ja kukat on vähänkuin synonyymejä. Kohteliaisuutena samaa tasoa kuin pitää ovea auki. Eli ei mitään kuun hakemista taivaalta. En ole siis vienyt kukkia eikä ollut edes oikein aikomuksena, mutta kai se nyt on pakko korjata tollanen epäkohta toisen elämässä :D. Aihe vaan tuli jossain tilanteessa puheeksi. Taisin itse todeta, että mulla ei ole viherkasveja sisällä tai ulkonakaan, että paras käyttö mikä kukkapurkeille keksin oli alkaa kasvattaa tammen taimia niissä. Kuten myös sanoin, että minä en muista mitään merkkipäiviä ja muistamiset on sitten juuri olleet tasoa se marketin kukkapuska, koska en juuri halua maalata mitään romanttisen prinssin kuvaa. Siihen tuli just se heitto, että eipä ole niitäkään koskaan saanut. Mistä tuo leuan alas tipahtaminen mulla.

Ite yritän tämän kanssa kyllä pelata hyvinkin avoimella pakalla. En näe siinä mitään hyötyä piilotella jotain ominaisuuksia jota omaa ja sitten tulee ilmi paljon myöhemmin. Senkin olen jo todennut, että musta ei saa herkästi seuraa jos tykkää istua iltaa jokilaivoilla frendien kanssa. Varmaan 90% mielestä outoa käytöstä. Mitään mulla ole sitä vastaan, että siellä niiden frendien kanssa on ja hyvä vaan jos on sosilaaisempi ihminen niin löytyy niitä muita ihmisiä joiden kanssa saa sitä kaipuuta tyydytettyä eikä tartte mua raahata joka paikkaan. Mutta kun tiedän, että mä en noissa viihdy niin miksen sanoisi pois. Toki kaikkea paskaa ei kannata samantien kaataa niskaan ettei negat huku hyvien puolien alle.

e: Niin siitä on kyllä tullut jo kommenttia, että täysin erillainen tapaus mitä normaalisti on nähnyt. Ja positiivisessa mielessä (ainakin toistaiseksi, katotaan kun tytöltä ja multa häviää alku huuma ja :comp: alkaa, no ei maar kai sitä vois vähän rajottaa muutenkin dataamista jos löytyy mieluista seuraa tehdä jotain muuta). Kait silläkin on iso vaikutus kun suuriosa metsästää pillua ja mä sellasta kenen kanssa voisi olla ne seuraavat kymmenet vuodet... Mullehan se on about helvetin iso punanenvaate jos olis heti pillua tarjolla, koska ei kasetti taivu irtopilluun. Taas varmaan sellanen asia, että 90% mielestä outoa käytöstä. Muuten sitten parisuhteessa ne hommat onkin kohtalaisella painoarvolla. Tämäkin kyllä tulltu jo puheeksi :D.

Viimeksi muokattu:
emt, oli aiemmista viesteistä vielä se fleshlight mielessä, niin luin että Elmon kasetti ei taivu kuin tekopilluun :D

emt, oli aiemmista viesteistä vielä se fleshlight mielessä, niin luin että Elmon kasetti ei taivu kuin tekopilluun :D

Emmä itseasiassa tiedä. Kyllikki on toistaiseksi riittänyt enkä oo edes käynyt vieraissa. :geek:

No nyt on pöytä varattu raflasta ja kai mä jonkun menun + juomat tarjoon eli about 60€. Sitä ennen se marketin tarjouspuska kouraan kotona ja lupasin asentaa valaisinpistorasian kattoon kun kuulemma 7v kattellut niitä johtoja. Asia mikä jäi muutto rempassa hoitamatta. Oli siellä iskuporakonetta ja muuta et ei tää mikään peukalo keskellä kämmentä tapaus ole. Eihän hän mitään odota ja harmitteli jo että sano niistä päivistään. Ja toi pistorasia hommakin on 5min paitsi jos kierteet on mennyt ja pitää proppailla jollain marketti iskarilla mikä muutenkaan mene mihinkään ja saletisti osuu rautaan.

Ja mul on yks ja sama tuleeko tai eikö tästä tule mitään ja vaikka palaisi tonni pari johonkin mitä yhdessä tehdään. Kaikki on mukavia kokemuksia. En oo mikään sarja deittaaja joten kalliiksi ei tää tuu tulemaan. Ja jos jatkuu pitemmälle niin on tällä pinkka kunnossa ettei tartte jatkossa mun pussista elää.

e: Itseasiassa eka visio oli et olisin voinut sponssata äkkilähdön Amsterdamiin ja 4pv paneskeluloma. Mut kuulemma aivan liian friikki idea tällä tutustumis määrällä. Sovittiin sitten että katotaan syksyllä joku pitempi reissu jos homma jatkuu sinne asti XD. Ja saan maksaa vaan puolet. Eli nyt selviän aika halvalla.

Viimeksi muokattu:
Emmä itseasiassa tiedä. Kyllikki on toistaiseksi riittänyt enkä oo edes käynyt vieraissa. :geek:

No nyt on pöytä varattu raflasta ja kai mä jonkun menun + juomat tarjoon eli about 60€. Sitä ennen se marketin tarjouspuska kouraan kotona ja lupasin asentaa valaisinpistorasian kattoon kun kuulemma 7v kattellut niitä johtoja. Asia mikä jäi muutto rempassa hoitamatta. Oli siellä iskuporakonetta ja muuta et ei tää mikään peukalo keskellä kämmentä tapaus ole. Eihän hän mitään odota ja harmitteli jo että sano niistä päivistään. Ja toi pistorasia hommakin on 5min paitsi jos kierteet on mennyt ja pitää proppailla jollain marketti iskarilla mikä muutenkaan mene mihinkään ja saletisti osuu rautaan.

Ja mul on yks ja sama tuleeko tai eikö tästä tule mitään ja vaikka palaisi tonni pari johonkin mitä yhdessä tehdään. Kaikki on mukavia kokemuksia. En oo mikään sarja deittaaja joten kalliiksi ei tää tuu tulemaan. Ja jos jatkuu pitemmälle niin on tällä pinkka kunnossa ettei tartte jatkossa mun pussista elää.

e: Itseasiassa eka visio oli et olisin voinut sponssata äkkilähdön Amsterdamiin ja 4pv paneskeluloma. Mut kuulemma aivan liian friikki idea tällä tutustumis määrällä. Sovittiin sitten että katotaan syksyllä joku pitempi reissu jos homma jatkuu sinne asti XD. Ja saan maksaa vaan puolet. Eli nyt selviän aika halvalla.

Juu... Alkaa kuulostamaan siltä, että yrität ehkä jo vähän liiankin kovaa, jos olet jo ehdottanut lomamatkankin tarjoamista. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoa, että jos jatkat tuolla reitillä, niin neiti tulee toppuuttelemaan yhä enemmän ja lopulta menettää kiinnostuksensa kokonaan.

Se kuulostaa miehelle intuitiivisesti järjettömältä, mutta hänelle tuo toiminta ja "kaiken tekeminen" hänen vuokseen on erittäin epäseksikästä. Naiset haluaa sanattomasti sellaisen tyypin, jonka oma elämä edes hänelle näyttää olevan niin täyteläistä, että hän on vain mukana matkalla. Jos hänestä tekee sen "elämän" edes tapailuaikana, menee homma nopeasti vinoon.

En lähde enempää avaamaan, koska nämä pitää yleensä opetella kantapään kautta, eikä hormonihöyryissä pakkaa muutenkaan kuuntelemaan ketään.

Mutta hyvänä vinkkinä sanottakoon, että ota coolimmin, paljon coolimmin.

Jep ihan samoja fiiliksiä ollut kyllä. Että hitusen voisi ottaa etäisyyttä. Onneks on välimatkaa. Toi yks aikaisempi oli muuttamassa yhden pitkän viikonlopun jälkeen tänne. Eikä se edes sytyttänyt. Oheistuotteena olis tullut vielä 2 muksua joista se 16v tyttö oli kyllä pantava näköinen ja 2 koiraa. Juosten karkuun...

Vähän vaan mennyt sillä linjalla, että jos pidetään hauskaa niin sitten pidetään hauskaa. En mä kovin usein viiti repästä niin kait sitä ku se tuntuu hyvältä. Mut joo ihan perus hommia täs on tarkotus tehdä mökkeilyä, talkoita, ulkoilua ja rötväämistä. Eikä ostaa toisen huomiota rahalla. Itsellä kuitenkin talous excelöity. Kyl ne sitten rullaa johonkin malliin ja jatkossakin tarkotus säästää se 25-50% tuloista. Ja jos ei rullaa niin on tuolla meressä näemmä kaloja. Lapsettomia ei tosin niin paljoa :/.

Jotenkin on nyt tullut havaittua että tää koronahässäkkä alkaa olla taputeltu sillä jotenkin nyt olisi vientiä oikeasti enemmänkin, pitäisi vaan jaksaa aktivoitua. Pari oikeasti pätevää vaihtoehtoa ja sit viitisen sellaista vähän randomimpaa joiden tunnepuolta ei ehkä niin tarvisi edes ajatella. Josko sitä ens viikon puolella kun on vielä lomaakin panostaisi vähän tähän hommaan. Potentiaalisin tsirbula (ja ehkä myös kuumin) ehdotti jo josko syksyllä käytäisiin esim Berliinissä pyrähdyksellä - en tuominnut ajatusta. Nyt vaan pitäisi päättää mistä päästä tätä vyyhtiä alkaisi purkamaan! :) Sääli kun ei enää oikein jaksa pelkän perseen takia tsemppailla sillä nyt siihen olisi oivalliset saumat. :D

Toi yks aikaisempi oli muuttamassa yhden pitkän viikonlopun jälkeen tänne. Eikä se edes sytyttänyt. Oheistuotteena olis tullut vielä 2 muksua joista se 16v tyttö oli kyllä pantava näköinen
Niin että mitenkä?

Tytär sytytti enemmän kuin äiti. Comprende? Ei se nyt niin vaikeasti tuohon ollut tavattu...

Pelaatkohan sä nyt ihan oikeaa peliä vai mitä nää joka välissä vihjaillut jutut tyttöihin liittyen oikein on? :zoom:

Sullahan se oli ne ulkoilutreffitkin kun harmitti paikalle saapunut nainen kun ei ollut tyttö?

Kuten aikaisemmin sanoin niin en mä mitään 40v naista halua joka näyttää joka 40v naiselta. Muutama vuosi päälle niin se on sellanen vanha haahka huonolla tuurilla. Tyttömäisiä piirteitä pitää olla niin voi olettaa sen vanhemisen kestävän vähän kauemmin. Onhan se kova kolaus jos kuvassa on sellanen 30v nättityttö ja sitten tulee 40v nainen o_O muutenkin oltiin jo keskustelujen perusteella niin eri planeetalta, mutta pitihän se käydä kattomassa ulkonäön takia ja kun ei sekään natsannut niin...

Tässä nykyisessä taas kyllä ihastuin enempi juttuihin ja siihen luonteeseen. Kasvot kyllä nätit, mutta vartalossa vähän extraa :/. Tällä on muuten kaikki palaset ihan mallilaan. Jalat maassa, ei räplää somea, hyvää juttu seuraa aiheesta kuin aiheesta (vaikka ei olisi hänen cup of tea), oma asunto, säästöjä, vakkari duuni jne. en oikein keksi pahaa sanottavaa ja ehkä tärkein ei niitä lapsia niin voi mennä parisuhde edellä... Ja kun en itsekkään mikään sporttinen tapaus ole niin jos homma vetää isommalla vaihteella niin ois aika pop jos molemmat innostuis pistämään itsensä kuntoon ja painoa alas. Asia on aika vaikea haisteltava tässä vaiheessa kuin isosti liputetaan jotain kehopositiivisuus teemaa vai löytyiskö treenikaveria. Ainakin tähän asti tuntuu ihan motivoituneelta olevan liikkumaan kun kaikki treffit on olleet jotain liikuntaa jossian muodossa. Mutta kattellaan ihan rauhassa. Mikäs tässä kiire valmiissa maailmassa ja jos ei tule mitään niin yhtä kokemusta rikkaampi ja riittää noita kaloja meressä. Toki yksinkin selviää ihan fine...

Nää on kyllä just näitä asioita mitä tänne kannattaa tavata XD. Laitoinkin jo iotekin ilmotukset pois ettei käy vahinkoa että sattuu vahingossa kattomaan että sulle tuli joku nettitreffi ilmotus, että mikäs toi on...

e: Ja tohon teemaan liittyen ei voi olla kaks lahkeiselle tuntematonta seutua termit toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. 40v naisella kun voi olla niitä 20v muksuja. Ja kai se 16:kin on lain sallimissa rajoissa? XD Sanoisin kyllä, että mies ei ole mies jos ei sellanen about 18 kesänen kiinnosta (tietenkin riippuen ulkonäöstä ja muodosta).

Ja kai se 16:kin on lain sallimissa rajoissa?
Seksuaalisen kanssakäymisen yleinen suojaikäraja on 16 vuotta. Kaikenlainen alle 16-vuotiaaseen kohdistuva seksuaalinen kanssakäyminen on rangaistavaa. Eräissä tapauksissa (kuten perheen sisäisessä tilanteessa ja laitoksissa) myös oikeutta seksuaaliseen kanssakäymiseen alle 18-vuotiaan kanssa on rajoitettu. Riski joutua vastuuseen seksuaalisesta teosta kasvaa sen mukaan, mitä suurempi on osapuolten välisen iän taikka henkisen tai ruumiillisen kehityksen välinen ero.

Seksuaalisella hyväksikäytöllä tarkoitetaan alle 18-vuotiaan houkuttelemista tai painostamista seksuaaliseen toimintaan omaa asemaa ja toisen riippuvuutta tai puolustuskyvyttömyyttä hyväksi käyttäen. Teko on määritelty Rikoslain 20 luvun 5 §:ssä. Teko voi sisältää muutakin seksuaalista toimintaa kuin sukupuoliyhdynnän.

Tarkkana kannattaa olla..

Tarkkana kannattaa olla..

Se, että nettiin kirjoittaa jotain ja, että lähtee yrittämään sitä saati edes onnistuu. Niin siinä välissä on aika monta steppiä ja jos siltikään ei lain pykälät hajoa kun puhuttiin vielä 16v:stä eikä sakkolihasta... Ja kolmevitosena jonka henkinen taso on parinkympin luokalla en laske itsenäi setämies kategoriaan.
Korkeintaan itse lain edessä alentuvasti syyntakeinen henkisen rajoittuneisuuden takia :sholiday:.

Toki netissä voi sijaispahoittaa mielensä vaikka mistä...

Huomannut että Tinder on ruvennut tunkemaan selvästi "suosittuja" nuoria naisia ruudulle kun itse asettamien etäisyys/ikärajojen sisällä olevat loppuu. Kehottaa vielä vaihtamaan supertykkäykseen jos painaa sydäntä, ihan kuin se auttaisi saamaan jonkun 15v nuoremman kireäperseisen naisen huomion paremmin :joy: Ilmaisversio siis käytössä.

Se, että nettiin kirjoittaa jotain ja, että lähtee yrittämään sitä saati edes onnistuu. Niin siinä välissä on aika monta steppiä ja jos siltikään ei lain pykälät hajoa kun puhuttiin vielä 16v:stä eikä sakkolihasta... Ja kolmevitosena jonka henkinen taso on parinkympin luokalla en laske itsenäi setämies kategoriaan.
Korkeintaan itse lain edessä alentuvasti syyntakeinen henkisen rajoittuneisuuden takia :sholiday:.

Toki netissä voi sijaispahoittaa mielensä vaikka mistä...
Vastasin vain kysymykseesi :)

Huomannut että Tinder on ruvennut tunkemaan selvästi "suosittuja" nuoria naisia ruudulle kun itse asettamien etäisyys/ikärajojen sisällä olevat loppuu. Kehottaa vielä vaihtamaan supertykkäykseen jos painaa sydäntä, ihan kuin se auttaisi saamaan jonkun 15v nuoremman kireäperseisen naisen huomion paremmin :joy: Ilmaisversio siis käytössä.
Samat täällä. Ruudulle tunkee jotain 20 vuotta nuorempia 200km päästä vaikka asetuksissa hakusessa jotain aivan muuta. Tulikin siinä vielä parit vanhinko mätsit.

Onneks voi lohduttautua sillä, että ne oli vahinkoja molemmin puolin? ;)
Jos mätsi tulee 20 vuotta nuoremman kanssa niin varmasti onkin mutta nää olikin hiukan vanhempia kauempaa. Se 200 kilsaa on vaan aivan helvetisti liikaa.
Onhan parikymppiset jotkut ihan hyvän näköisiä mutta eipä niitä varmaan kovin kauaa jaksaisi kuunnella:D

Ollut pari viikkoa nyt tuo ikärajabugi etäisyyden lisäksi. Näyttää 15 vuotta nuorempia ja 10 vuotta vanhempia. Vielä kun on täällä itärajan tuntumassa käymässä, niin aiemman Pietarin lisäksi näyttää nyt myös Moskovalaisia. Aika monta Ludmilaa ja Svetlaanaa on saanut ruksitella tässä:rolleyes:

Ollut pari viikkoa nyt tuo ikärajabugi etäisyyden lisäksi. Näyttää 15 vuotta nuorempia ja 10 vuotta vanhempia. Vielä kun on täällä itärajan tuntumassa käymässä, niin aiemman Pietarin lisäksi näyttää nyt myös Moskovalaisia. Aika monta Ludmilaa ja Svetlaanaa on saanut ruksitella tässä:rolleyes:
Ettei olisi uusi ominaisuus että nopeammin käyttäisi päivän tykkäykset ja siirryisi maksulliseen versioon :tdown:

Ettei olisi uusi ominaisuus että nopeammin käyttäisi päivän tykkäykset ja siirryisi maksulliseen versioon :tdown:
Jotain tuon suuntaista epäilen. Ei nuo venakot kyllä ilmaisversiollakaan kesken vielä ole loppuneet. Aika näpsäkkää 30 vuotiasta olisi kyllä tarjolla, jos vain olisi paljon rahaa ja mahdollisuus matkustaa.

Rasti seinään, pitkästä aikaa bongasin seuraa Tinderistä facen sijaan. Eilen kävin hauska mimmi kyläilemässä ja äsken jatkoi matkaa. Pieni krapula mutta hauskahan se oli pyöritellä tuota. :D Sanoisin tälleen trendikkäästi että uusi "fwb" plakkarissa. Tänään sitten tulee toinen matami kyläilemään joten viiniä ja skumppaa tarvis lähteä hakemaan tuosta pitkäripaisesta :D Alkaa koronapelot olla taputeltu joten ei muuta kuin hyvää metsästysonnea tämän ketjun asiakkaille!

Happypancakista;
Päivälleen kuukauden kokeen tein. Profiili kuvalla ja olen etsinyt seuraa oma ikä +- viiden vuoden haitarilla.
En itse klikannut kuukauden aikana ainuttakaan naisten profiilia ja omaani on katsonut yhteensä 37 eri naista.
-Testin tulos ei ainuttakaan viestiä :lol:

Kai tänne voisi omiakin kokemuksia kirjoitella, kun muidenkin kokemuksia on ollut kiva lukea :D

Oma seurustelukokemus oli aikalailla nollissa, kun liityin 2019 joulukuussa Tinderiin. Alkuun sieltä tuli muutama mätsi aika nopeasti ilmeisesti alkubuustin ansiosta, mutta sitten tahti hidastui huomattavasti ja mätsejä tuli ehkä 1-2 kuussa. Ekoille treffeille pääsin vasta joskus helmikuun lopulla eli aika hidas alku oli. Nuo olivatkin käytännössä ekat treffini koskaan, joten odotukset onnistumisesta ei ollut kovin kummoiset. Siihen nähden ne meni mielestäni ihan hyvin, mutta tuon jälkeen nähtiin enää kerran ja sitten juttu vain hiipui.

Toisille treffeille päädyin maaliskuun lopulla ja tätä neitoa tapailinkin aika tarkalleen puolivuotta. Siihen se tosin kyllä jäikin, koska juttu tuntui junnaavan paikoillaan eli oltiin vaan kavereita. Ei oltu myöskään sovittu mitään etteikö muita saisi nähdä, joten tapasin tuona aikana kaksi muutakin mätsiä. Toinen näistä oli totaalinen huti ja molemmat totesi ensitreffien lopuksi, että kiitos seurasta, mutta tämä taisi olla tässä :) Tuo toinen taas löytyi Bumblesta ja juttu kulki ihan hyvin, mutta neljänsien treffien jälkeen toinen osapuoli totesi, että ei ole kipinää ja se oli siinä.

Että vaikeaa tuntuu kyllä olevan löytää sopivaa, vaikka asun Espoossa, olen hoikka ja ihan ok näköinen. Sikäli hauska lukea muidenkin kokemuksia aiheesta, kun ei tämä kaikille ole niin luontevaa, että seuraa tai edes mätsejä tulisi mitenkään paljoa isommassa kaupungissakaan.

Mutta ihan kivaa tuo on ollut jutella naisten kanssa ja muutamaa tavatakin, kun livenä se tuntuu aina niin haastavalta. Suurena syynä varmaan se, että olen miesvaltaisella alalla eikä töistä siksi voi löytää ketään. Kiipeilyä kylläkin harrastan, mutta siellä tuntuu jotenkin hölmöltä yrittääkään mitään, kun suurinosa kumminkin kumppaninsa kanssa siellä. Semmoinen perus juttelu nyt menee, mutta ei vaan ole hajuakaan miten siitä muka voisi edetä yhtään pidemmälle :asif: Ehkä joku harrastus, jossa pitäisi oikeasti olla paljon toisten kanssa voisi tuottaa siinä suhteessa paremman tuloksen?:hmm:

Ja toivottavasti ei kuulosta katkeralta tilitykseltä, koska sitä sen ei ole tarkoitus olla. Ennemminkin tuoda yksi näkökanta lisää keskusteluun, että ei se isossa kaupungissa asuminen tai laihuus mitenkään automaattisesti tarkoita, että olisi erityisen helppoa saada mätsejä :tup: Sen jälkeenhän onnistuminen onkin toki enemmän muista asioista kiinni.

Iso kaupunki auttaa vaikkei mitään takaakaan mutta toi laihuus? Moni mies pakottaa sitä naisissa mutta ei se ole mikään erityinen meriitti miehelle.

Iso kaupunki auttaa vaikkei mitään takaakaan mutta toi laihuus? Moni mies pakottaa sitä naisissa mutta ei se ole mikään erityinen meriitti miehelle.
Siis ihan normaali ruumiinrakenne (tai jopa urheilullinen) ja normaalin näköinen muutenkin. Lähinnä sillä meinasin ettei ole isoa keissiä, joka nyt ei varmaan monen naisen mielestä erityisen houkutteleva piirre ole?

Siis ihan normaali ruumiinrakenne (tai jopa urheilullinen) ja normaalin näköinen muutenkin. Lähinnä sillä meinasin ettei ole isoa keissiä, joka nyt ei varmaan monen naisen mielestä erityisen houkutteleva piirre ole?

No ei varmaan kyllä mikään lihavuus plussaa ole mutta en ole koskaan kuullut naisen listaavan, että miehen pitäisi olla laiha. Lihaksikas, pitkä, roteva, jopa isokokoinen niin, että saa olla vähän ylimääräistäkin. Jos laihuus on jonkun kestävyysurheilun seuraus niin silti haetaan ennemmin sitä urheilijaa kuin laihaa. Moni mies taas vaikuttaisi kaipaavan laihaa, ihan sama tuleeko se syömättömyydestä vai liikunnasta ja osalla varmaan lapamatokin kelpaa.

No minulla ainakin tyttöystävä on ollut suorastaan tyytyväinen, että aiemmin suht hoikka keskivartalo on korvaantunut 10 kilon ylimääräisellä keissillä ruokaa+juomaa. Ei näistä jutuista mitään erityistä logiikkaa kannata etsiä, ja tässä voi olla sitäkin että minun ylimääräiset kilot hieman helpottaa hänenkin kilojen seurantaa :smoke: Mutta se nyt lienee aika yleistietoa, että on enemmän naisia joihin vetoaa läski kaljamaha kuin "laiha" mies. Olen itse ollut nuorempana sellainen oikeasti laiha kynäniska, ja ei maailmassa ole sellaista naista joihin nimenomaan sellainen vetoaa enemmän kuin jokin hyvinsyöneempi ja joskus salilla käynyt versio.
(toki henk. koht. tarkoitus on päästä niistä ylimääräisistä kiloista jollain aikavälillä eroon, koska miehillä ne kerääntyy aivan liiaksi keskivartaloon joka vaikuttaa omaan olotilaan)

Eihän noista mitään tilastoja varmaan ole mutta itsekin olen taipuvainen uskomaan, että paremmin menee jos on bodannut mutta vähän ylensyönyt kuin yksiselitteisesti laiha ilman lihaksia. Monet ihan edustaviakin naisia pyörittävät miehet ovat tuollaisia punttimakeja pienellä ekstralla tms. daddybodyja jollain kevyellä punttis- ja puulaakilätkäharrastuksella. Kynäniskoja harvemmin. Nainen sen sijaan vaikuttaisi kelpaavan joillekin vaikka olisi luuta ja nahkaa ja joku näitä jopa preferoi.

Laihaläski lienee sitten sellainen mitä päin ei uhrata edes katsetta parisuhdemarkkinoilla.

Kuten Cereal killah sanoi niin naisille miehen vatsa antaa synninpäästön päästää itsensä huonompaan kuntoon. Jos siippa on kuosissa niin eiköhän se takaraivossa kolkuttele omat pömppömahat sun muut extrat vähän useammin.

Oman itsensä kannalta kyllä kannattaa suosia pienempää vyötärölaukkua vaikka saisi synninpäästön puolisolta.

Laihaläski lienee sitten sellainen mitä päin ei uhrata edes katsetta parisuhdemarkkinoilla.

Kynäniska, laihaläski, +/-0. Ei naiset ole niin tarkkoja miehen vartalosta keskimäärin kuin päin vastoin. Plussaa saa sitten naisen preferenssin mukaisella, usein tarkoittaa lihaksia, joko pinnassa tai rasvan alla ;)

Statistiikka

Viestiketjuista
284 882
Jäsenet
78 891
Uusin jäsen
TEmale

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom