Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Toi reissaaminen on kyllä varmaan sellanen mitä tuntuu pitävän suurin osa naisista tärkeänä tai erittäin tärkeänä. Itselle sarjassa kivaa, mutta ei pakollista. Imho viihdykkeet ja ympäristö himassa pitää saada siihen kuosiin että ei ole pakottavaa tarvetta aina lähteä johonkin. Ei niin sanotusti eletä sitä seuraavaa reissua varten vaan arjesta pitää lyötyä tarpeeksi motivaatiota, jotta elämä tuntuu mieluiselta. Ennemmin asettaa jotain yhteisiä pitempiä haaveita/tavotteita vaikka meren/järvenranta talosta, mökistä, purjeveneestä, pitemmästä reppureissuta tai roadtripistä, mutta ei sitä, että joka viikonloppua pakko päästä pois himasta tai seinät kaatuu päälle jos ei pääse latailemaan someen uusimpia matkapäivityksiä.

En tiedä onko toi enemmän koodattu ominaisuus naisiin vai onko se nykypäivän somen tuomaa sosiaalista painetta kun joka tuutista tulee kavereiden päivityksiä millon mistäkin ja jos ei itse pysy tuossa mukana niin tippuu sosiaalisessa hierarkiassa alemmas. Ihmiset kuitenkin pääsääntöisesti yrittää kasvattaa sosiaalista asemaansa tiedostamattakin...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 554
Toi reissaaminen on kyllä varmaan sellanen mitä tuntuu pitävän suurin osa naisista tärkeänä tai erittäin tärkeänä. Itselle sarjassa kivaa, mutta ei pakollista. Imho viihdykkeet ja ympäristö himassa pitää saada siihen kuosiin että ei ole pakottavaa tarvetta aina lähteä johonkin. Ei niin sanotusti eletä sitä seuraavaa reissua varten vaan arjesta pitää lyötyä tarpeeksi motivaatiota, jotta elämä tuntuu mieluiselta. Ennemmin asettaa jotain yhteisiä pitempiä haaveita/tavotteita vaikka meren/järvenranta talosta, mökistä, purjeveneestä, pitemmästä reppureissuta tai roadtripistä, mutta ei sitä, että joka viikonloppua pakko päästä pois himasta tai seinät kaatuu päälle jos ei pääse latailemaan someen uusimpia matkapäivityksiä.

En tiedä onko toi enemmän koodattu ominaisuus naisiin vai onko se nykypäivän somen tuomaa sosiaalista painetta kun joka tuutista tulee kavereiden päivityksiä millon mistäkin ja jos ei itse pysy tuossa mukana niin tippuu sosiaalisessa hierarkiassa alemmas. Ihmiset kuitenkin pääsääntöisesti yrittää kasvattaa sosiaalista asemaansa tiedostamattakin...

Ei kai sitä reissaamista ole pakko harrastaa yhdessä, ainakaan joka reissua? Jos toinen tykkää matkustella enemmän, niin menee kavereiden kanssa tai yksinään. Ei nyt niiin ehdoton voi olla (tai ainakaan ei kannattaisi), että kaikkien kiinnostuksen kohteiden pitäisi kiinnostaa toista.

Toki sitten jos vartavasten etsitään kumppania, jonka kanssa voisi matksutaa paljon, niin kannattanee skipata.


En kyllä tiedä yhtään naista, joka ei tykkäisi välillä käydä jossain ulkomailla. Mutta volyymin määrä vaihtelee paljon riippuen yksilöstä. Itselle riittää kerta vuodessa, ja olen matkustanut pääasiassa yksin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Reissaaminenkaan ei ole mikään sellainen asia joka pysyy samanlaisena koko elämän, vaan se varmaan melkein kaikilla vaihtelee. Minulla oli sellainen noin 5 vuoden ajanjakso, jolloin käytin kaikki lomapäivät (kirjaimellisesti) Euroopan ulkopuolella, eli siinä ei edes ollut kyse mistään pelkästä itsensä viihdyttämisestä (toki sekin tuli siinä sivussa, mutta edellytti vähän mukavuusalueen ulkopuolelle heittäytymistä) vaan oikeastaan itsensä kehittämisestä joka muokkasi paljon ihmisenä parempaan suuntaan. Sittemmin kun on elämäntilanteet muuttuneet vähemmän sellaiseksi missä voi vaan varata reissuja sinne sun tänne kun huvittaa, niin reissujen luonnekin on muuttunut siten että ei tarvitse samalla tavalla nähdä maailmaa ja eksotiikkaa, vaan voi itse luoda asioita ja olla yhdessä paikassa läsnä.

Joten niistä treffikumppaneiden matkustelustakin voi koittaa yrittää jutella ja tulkita että onko kyse vaan siitä instagram-huorauksesta (eli dopamiinin douppaamisesta) ja kilpailuasetelmasta muiden naisten kanssa, vai onko siinä sellaisiakin motiiveja mukana joissa oma ego jätetään sivuun. Ja toki jos elämäntilanne sallii, niin sellainen perus city-hopping on (ennen koronaa) ollut hyvinkin simppeli harrastus muiden joukossa. Sitä ei todellakaan ole mikään pakko tehdä kahdestaan. Ja jos nainen kokee haluavansa vauvaa 30+ iässä, niin siinä 20-ja-risat iässä reissaaminen on kyllä tosi loogista ja mielekästä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sid
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Ei kai sitä reissaamista ole pakko harrastaa yhdessä, ainakaan joka reissua? Jos toinen tykkää matkustella enemmän, niin menee kavereiden kanssa tai yksinään. Ei nyt niiin ehdoton voi olla (tai ainakaan ei kannattaisi), että kaikkien kiinnostuksen kohteiden pitäisi kiinnostaa toista.

Toki sitten jos vartavasten etsitään kumppania, jonka kanssa voisi matksutaa paljon, niin kannattanee skipata.


En kyllä tiedä yhtään naista, joka ei tykkäisi välillä käydä jossain ulkomailla. Mutta volyymin määrä vaihtelee paljon riippuen yksilöstä. Itselle riittää kerta vuodessa, ja olen matkustanut pääasiassa yksin.
Tää on kyllä hemmetin hyvä pointti että eipä sitä mikään pakko ole raahata sita kumppania kaikkiin haluamiinsa kissanristiäisiin. Edellisen perusteella en ollenkaan osannut edes ajatella tuollaista vaihtoehtoa o_O Sitten vaan molempien pitäisi olla samalla ajatuksen tasolla tosta asiasta. Ehkä suurin osa onkin, mutta päällepäin tuota on aika paha sanoa tai lyhyen keskustelunkaan perusteella. Kait se jossain vaiheessa tähdentyy mitkä on ehdottomia ja mitkä ehdollisia vaatimuksia :D.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Ei kai sitä reissaamista ole pakko harrastaa yhdessä, ainakaan joka reissua? Jos toinen tykkää matkustella enemmän, niin menee kavereiden kanssa tai yksinään. Ei nyt niiin ehdoton voi olla (tai ainakaan ei kannattaisi), että kaikkien kiinnostuksen kohteiden pitäisi kiinnostaa toista.

Toki sitten jos vartavasten etsitään kumppania, jonka kanssa voisi matksutaa paljon, niin kannattanee skipata.


En kyllä tiedä yhtään naista, joka ei tykkäisi välillä käydä jossain ulkomailla. Mutta volyymin määrä vaihtelee paljon riippuen yksilöstä. Itselle riittää kerta vuodessa, ja olen matkustanut pääasiassa yksin.
Olen samaa mieltä, mutta jos nainen etsii matkakumppania ja haluaa sellaisen, ei kotona ja mökillä / luonnossa vihtyvä mies tyydytä sitä tarvetta. Toki jos minä taas haluaisin matkaseuraa vaikka repovedelle tai kolille ja toinen pakkaa laukut puoleksivuodeksi eurooppaan, voisi _yhteiset jutut jäädä aika vähiin_ ja kumpikaan ei saisi mitä haluaisi. Siksi ajattelin keskustella asiasta ja kysyä mielummin kun itse jarrutella moisen takia. Liian monta yhteistä asiaa, jotta haluaisi jättää kortit katsomatta. Jopa se on positiivista, että hänkin haluaa omaa aikaa ja pärjää ilman kädestä kiinnipitämistä, mutta joku (naisellinen) selitys on sillekkin, että mielenkiinto vain lopahtaa kirjoittelemalla ja palaa vasta sitten kun seuraavan kerran näemme. Johonkin se raja on kuitenkin vedettävä senkin osalta, koska minun on vain osattava luovuttaa.

Myöskään sitä en täysin ymmärtänyt, vaikka naarasystäviä olenkin konsultoinut, että miten joku kehtaa vain jättää vastaamatta, mutta sitten kuitenkin palata vastaamaan kiinnostuneena? En minäkään vastaa välttämättä edes samana päivänä itse "kysymykseen", mutta saatan sanoa kuitenkin, että vastaan kun töiltä kerkeän tms. Semisti on sellainen hätävara olo, vaikka vahvasti antoi ymmärtää, ettei siitä ole kyse.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 554
Tää on kyllä hemmetin hyvä pointti että eipä sitä mikään pakko ole raahata sita kumppania kaikkiin haluamiinsa kissanristiäisiin. Edellisen perusteella en ollenkaan osannut edes ajatella tuollaista vaihtoehtoa o_O Sitten vaan molempien pitäisi olla samalla ajatuksen tasolla tosta asiasta. Ehkä suurin osa onkin, mutta päällepäin tuota on aika paha sanoa tai lyhyen keskustelunkaan perusteella. Kait se jossain vaiheessa tähdentyy mitkä on ehdottomia ja mitkä ehdollisia vaatimuksia :D.

Kyllähän jotkut on sellaisia, että kaikki pitäisi tehdä ja kokea yhdessä. En tiedä. Minä ehkä pitäisin vähän huolestuttavana, jos kovin ehdottomasti vaadittaisiin, että joka reissu on tehtävä yhdessä, jos siis toisella on tiedossa, että kumppani ei ole yhtä innostunut matkustaja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä näitä nettikeskusteluja seurannut niin "matkustelu" on ihan hyvä indikaattori enkä ihmettelisi, jos sitä profiileihinkin laitettaisiin vain siksi, että se pitää sen tietyn porukan etäällä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Ehkä hänelläkin mieli vain muuttuu kuin wandererilla profiilikuva :rolleyes: Pakko kyllä silti myöntää, että Jurppii on harvinaisen oikeassa, että netissä on turha tehdä mitään syvällisempää seulomista ja pitkään kirjoittelu on jotain illuusion luomista. Paljon parempi vain pyytää ulos nopeasti ja katsoa ne kortit paikanpäällä, ettei mitään särkyvää illuusiota pääse muodostumaan...

Matkustelu on hyvä indikaattori mistä? Siitä, että kun työn puolesta on 180-240pv pois suomesta, ei halua lähteä etelään pakettimatkalle vaan koittaa rentoutua omalla mökillä tai kotona?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Kyllähän jotkut on sellaisia, että kaikki pitäisi tehdä ja kokea yhdessä. En tiedä. Minä ehkä pitäisin vähän huolestuttavana, jos kovin ehdottomasti vaadittaisiin, että joka reissu on tehtävä yhdessä, jos siis toisella on tiedossa, että kumppani ei ole yhtä innostunut matkustaja.
No olihan se huolestuttavaa ja kyllä nähtävissä sillon heti alussa. Mutta mitä siinä nuorena kollina tajuaa tollasia läheisriippuvaisen ihmisen ongelmia ja mitä ne tulevaisuudessa poikii. Ainut hyvä siinä oli se, että pelin loppuessa oli aivan varma, että uusi on tiedossa kun ei voisi siirtyä tyhjän päälle. Edellisen deitin kohdalla tuli vähän samoja kiinnittäytymisen piirteitä heti alussa mitkä veti jarrut päälle aivan täysin ja puoleksi vuodeksi pois 'markkinoilta' :).
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Matkustelu on hyvä indikaattori mistä? Siitä, että kun työn puolesta on 180-240pv pois suomesta, ei halua lähteä etelään pakettimatkalle vaan koittaa rentoutua omalla mökillä tai kotona?
Indikaattori enemmän siinä mielessä kuin joku indikaattoripaperi, joka testissä mahdollisesti värjäytyy punaiseksi ja tässä tapauksessa sillä multidodgettaa helposti ison kasan luoteja.

Mainitset vähän matkustelusta niin normaali kotosallakin viihtyvä ehkä miettii hetken ja arvioi kokonaistilannetta yms. mutta se tietty tapaus vetää pienet raget ja pyyhkäisee vasemmalle kun "kaikki naiset on somehuoraavia live laugh love tyhjäpäitä, jotka pitää viinistä, matkustelusta, eläimistä ja kivoista asioista perkele" ;)
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Voi olla. En kuitenkaan näe, että jos mainostan itseäni aidoksi ja rehelliseksi, niin matkustamisen luukuttaminen olis varmaan vähän väärin :rolleyes: Kun itseäni ei ainakaan "lomamatkustaminen kiinnosta" vaan ennemmin tutustuminen uusiin asioihin sillä poikkeuksella, että tutustuminen lähemmin islamistisiin maihin ei kiinnosta enkä nyt afrikkaankaan lähtis saaliiksi. Toinen on varmaan se tapa matkustaan. Voisin vieläkin ajaa vaikka autolla/pärrällä, mutta ei oikein napostelis lennellä ja yöpyä huippuhotelleissa ja esittää rikasta kun samalla pitäis säästää remppaan ja toivottavasti tulevaisuudessa kämpän rakentamiseen jne. Eli pitäis toden totta vain tietää, mitä hän haluaa/kaipaa reissaamiselta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Voi olla. En kuitenkaan näe, että jos mainostan itseäni aidoksi ja rehelliseksi, niin matkustamisen luukuttaminen olis varmaan vähän väärin :rolleyes: Kun itseäni ei ainakaan "lomamatkustaminen kiinnosta" vaan ennemmin tutustuminen uusiin asioihin sillä poikkeuksella, että tutustuminen lähemmin islamistisiin maihin ei kiinnosta enkä nyt afrikkaankaan lähtis saaliiksi. Toinen on varmaan se tapa matkustaan. Voisin vieläkin ajaa vaikka autolla/pärrällä, mutta ei oikein napostelis lennellä ja yöpyä huippuhotelleissa ja esittää rikasta kun samalla pitäis säästää remppaan ja toivottavasti tulevaisuudessa kämpän rakentamiseen jne. Eli pitäis toden totta vain tietää, mitä hän haluaa/kaipaa reissaamiselta.
Niin, luulen että jos nainen pitää matkustelusta niin sulle se on enemmän "ihan ok, toisinaan" eikä mikään suuri ongelma. Osalle nämä kourallinen normaaleita ja mukavia asioita tuntuisi sen sijaan olevan ihan totaalinen punainen vaate.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Mahtaakohan tälläsellä pikkukylällä tinder naiset tehdä niin, että laittaa näkymään vaan niille joista tykänneet? Tosin toi tais olla gold juttu. Kun heitän 0-20km niin nollat taulussa. Populaa kuitenkin alueella joku 20k, mutta ei sitten ketään tinderissä välillä 25 -45v... 80km:llä saan 2 isoa kaupunkia haarukkaan niin tuleekin jo reilusti tavaraa ruutuun, mutta taitaa noista suurin osa pitää rangen aika matalana.
Tuollaista se on pienessä Suomessa. Koko maan tarjonta on selattu muutamassa päivässä. Sijoita itsesi esim. Pietariin tai vastaavaan metropoliin, niin puhelin kilahtaa jatkuvasti. Ei lopu selattava ihan heti kesken. Osa osaa englantia, toiset ei, mutta seuraa löytyy varmasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Vahvistuu kyllä, että ei nää lue edes sitä muutamaa sataa merkkiä mitä profiiliin kirjotettu. Ymmärrän jos ei jaksa lukea kun swaippailee, mutta luulis, että mätsin jälkeen kattois mikä tapaus tuli. Toki ei voi yleistää... Mulla lukee, että minkä ikäset lapset löytyy, mutta kysyi kuitenkin :). Hällä ei ollut omia ja mun lapset ei oo punanen lippu. Ikää reilu 30, jotta vähän epäilen, että jos homma jatkuu pitempään niin sieltä tulee kysymys onko kiintiö täynnä. Muuten oliskin ihan kiva ettei tulis kenenkään muun lapsia mukana varsinkin jos on full time yh eikä mikään viikko/viikko systeemi.

Tämänkin kanssa vois yrittä pitää keskustelu kipinän yllä ja kalastella deittiä jossain vaiheessa. Enempään ei taida pystyä ennenkuin jompi kumpi tai molemmat noista alkaa ghostaamaan mua :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hällä ei ollut omia ja mun lapset ei oo punanen lippu. Ikää reilu 30, jotta vähän epäilen, että jos homma jatkuu pitempään niin sieltä tulee kysymys onko kiintiö täynnä. Muuten oliskin ihan kiva ettei tulis kenenkään muun lapsia mukana
Tall order, sanos jenkki tähän väliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Tall order, sanos jenkki tähän väliin.
Jep kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Mutta kyllä mä tälläsiäkin pareja tiedän, jossa uudelle naiselle on riitänyt miehen vanhat. Sellasen löytyminen tinderistä on varmaan kyllä vielä harvinaisempaa. Kolmevitosena tässä on vielä nykymittapuulla vasta lastenteko iässä, mutta vähän tuntuu, että se juna on mennyt jo. Se on kuitenkin about sellaset 5-6v elämästä ennenkuin niistä kasvaa ihmiseen rinnastettavia otuksia. Sitten tulee kaikki elarikuviot yms. jos tässä taas pikakelaa jonkun lapsikuumeisen ihmisen ajatuksia jolla kiire päästä parisuhteeseen vauvan kuvat silmissä ja herääminen tapahtuu sitten 2-3v päästä kun kaikki on paskaa. No joo ehkä mä taas kelaan vähän liikaa etukäteen asioita. Nyt pitäs lähettää puskista viesti: "Pidä vauvas saatana!" ROFL XD
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Täällä on monesti sanottu, että baarit kannattaa unohtaa jos kumppanin löytyminen kiinnostaa, mutta itse sanoisin, että ne kannattaa pitää mukana osana "pakettia". Ainakin pk-seudulla baareissa liikkuu ihan normaaleja, fiksuja naisia, joista hyvin voi sattumalta löytyä se helmikin. Baarit toki ovat lähes puhtaasti tuuripeliä ja vaativat etenkin itseltä sitä aktiivisuutta jutella ihmisille, ja uskallusta lähestyä itseään kiinnostavia tapauksia.

Tämä uskallus ja itsestään hyvän kuvan antaminen ovat taitoja, joissa voi kehittyä ja niistä on hyötyä baarien ulkopuolella yhtälailla. Voi olla latistava kokemus tulla torjutuksi, mutta kannattaa muistaa, että lähes jokainen mies saa "kiitos, mutta ei kiitos" reaktioita, ja useimmat ovat kokeneet monia hyvin kirveleviäkin pakkeja - se on osa miehenä olemista, ja se riski kannattaa ottaa. On hyvin mahdollista, että Tinderissä armottomasti vasemmalle miehen pyyhkäissyt nainen onkin hänestä kiinnostunut, jos rohkeasti tulee juttelemaan baarissa.

Jos on viikonloppuna hyvä fiilis ja meno, niin baari voi olla hyvä idea - positiivisella mielellä, sopivalla humalalla ja pienellä rohkeudella voi tavata vaikka sen oikean, tai lähelle sitä. Kyllä Tinderin, harrastusten, tanssikurssien jne oheen baarit mielestäni sopivat vähän lisäämään tsäänssejä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jep kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Mutta kyllä mä tälläsiäkin pareja tiedän, jossa uudelle naiselle on riitänyt miehen vanhat. Sellasen löytyminen tinderistä on varmaan kyllä vielä harvinaisempaa. Kolmevitosena tässä on vielä nykymittapuulla vasta lastenteko iässä, mutta vähän tuntuu, että se juna on mennyt jo. Se on kuitenkin about sellaset 5-6v elämästä ennenkuin niistä kasvaa ihmiseen rinnastettavia otuksia. Sitten tulee kaikki elarikuviot yms. jos tässä taas pikakelaa jonkun lapsikuumeisen ihmisen ajatuksia jolla kiire päästä parisuhteeseen vauvan kuvat silmissä ja herääminen tapahtuu sitten 2-3v päästä kun kaikki on paskaa. No joo ehkä mä taas kelaan vähän liikaa etukäteen asioita. Nyt pitäs lähettää puskista viesti: "Pidä vauvas saatana!" ROFL XD
No se on preferenssi muiden joukossa ja kuten aina, jos sitä pitää tärkeänä niin jostain muusta joutuu ehkä tinkimään. Kuulostaa vaan siltä, että kannattaa miettiä miten ilmaisee että itsellä lapsia, sulla ei mielellään ja lisää ei tule niin, ettei kuulosta lähinnä itsekkäältä. Se on tietty, että jos itse olet 35 JA nainen on saman ikäinen niin sitten on syytä olla aika selkeät nuotit vaikka ei tuo nyt millään muotoa ennätyksiä vielä hätyyttele.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
No se on preferenssi muiden joukossa ja kuten aina, jos sitä pitää tärkeänä niin jostain muusta joutuu ehkä tinkimään. Kuulostaa vaan siltä, että kannattaa miettiä miten ilmaisee että itsellä lapsia, sulla ei mielellään ja lisää ei tule niin, ettei kuulosta lähinnä itsekkäältä. Se on tietty, että jos itse olet 35 JA nainen on saman ikäinen niin sitten on syytä olla aika selkeät nuotit vaikka ei tuo nyt millään muotoa ennätyksiä vielä hätyyttele.
Näin on. Nuori miellyttävän näköinen, normaalipainoinen nainen ja jos kaikki muutkin palikat kolahtaa niin ei toi nyt ihan no go ole itselle. Lapsirakas ihminen kuitenkin olen ja tykkään touhuta muksujen kanssa. Mutta kyllä siinä saa aika paljon kolahtaa ja tähän ikään mennessä on järkeä (toivottavasti) kertynyt sen verran, että tollasia päätöksiä osaa olla tekemättä missä ihastumisen/rakastumisen alkuhuumassa.

Osaan olla kuulostamalta itsekkäältä vaikka ajatuksissa voisi hautoa jotain uuninluukku skenaariota.

Nyt kilahti it 'tytöltä' numero ja viikko näyttää kuulemma tyhjältä :tup:. Tää oli mua vähän vanhempi ja yhdellä pojalla varustettu. Logistinen painajainen etäisyyden puolesta, mutta mikäs tässä pala kerrallaan sano edellinen pomo. Nyt vaan pohtii vetääkkö perus tylsä luontopolku vai suppailemaan kun kummaltakin lauta löytyy... Jotenkin kallistuis suppailuun vaikka sitten tulis ajoittain vettä olis vähän erikoisempi deittipaikka ainakin itselle.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
Ehdottomasti sitä omaa tekemistä mielummin kun jotain geneeristä kahvittelua. Kumma juttu, että niin moni "kestänyt" rakkaustarina, sisältää jotain helvetin noloa, epäonnistunutta jne ja silti paketti on pysynyt kasassa. Ex, jaksoi aina nauraa "hevostalli.net" jutuille, jossa joku daami oli sitten ekan kerran aikana onnistunut pierasemaan kun oli rentoutunut liikaa tms :rolleyes: Harvoin kuulee mitään life long rakkaustarinoita tyyliin: Pertti ja petra olivat naapureita. He rakastuivat ja muuttivat yhteen ja tekivät kolme lasta, maalas talon punaiseksi ja kynti perunapellon. Näin he elivät elämänsä onnellisena plaa plaa.

(Mulla on siis toi ihan sama toivottavasti edessä ensiviikolla, ekat deitit pitkään aikaan daamin kanssa kehen on ihastunut livenä ja ulos pitäisi mennä, saa nähä mihin suostuu vai tuleeko pakit / ghost lennosta ennen h hetkeä, ulos haluan mennä mieluiten, tentsileä ja retkirojua löytyy, viinit on tilattu ja vesisadetta ja epävakaata on luvattu :rofl: )

Ihan sivuhuomautuksena, daamin ei tartte kovin montaa vuotta tuhlata elämästään väärän miehen kanssa ollakseen esim 35. Alkaa olemaan sen ikäisiä, että jos aikovat seuraa löytää ja lapsen tehdä, se on hetki aikaa tutustua, paljaalla ja pakettiin. Toinen vaihtoehto on tietty se, että hänellä on lapsettomuutta ja siksi tullut ero, jokin perinnöllinen sairaus ja ei halua ottaa sitä riskiä, että saa "vammasen muksun" jne jne. Syitä on monia ja ihmisiä on monia. Jos siihen henkilöön oikeasti rakastuu (ei mihkään hetken huumaan) niin tuskin ne muksut niin kauheita on, ettei homma vois toimia :thumbsup:

(enemmän joku ns valmispaketin mukana tulleen isä/äiti voi muodostua ongelmaksi)

Ja on niitä niitäkin onnettomia, ketkä menettää puolison nuorena :cry: Ei paljon uskalla enää heittää läppää itsarin partaalla käynnistä tai "mä haluan ainakin kuolla nuorena" kun kerran katsoo jotakuta silmiin, jonka puoliso on kuollut alle nelikybäsenä yllättäin tai "hitaasti" sairauteen..

Eniten mua oikeastaan ihmetyttää miks eräät täällä on niin negatiivisia? Esim elmon suhteen, ei mulla ole tietoa, että voiko onnistua sen enempää kun ettei voi onnistua, joten pidä lippu korkealla ollaan molemmat täällä sitten kuukauden päästä itkemässä, että vituikshan se meni, mutta olis voinnut onnistua :rofl:
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Ehdottomasti sitä omaa tekemistä mielummin kun jotain geneeristä kahvittelua.
Voi olla että moni nuorempi kaupunkilaistytsy kääntyy kannoillaan 480 astetta, jos alkaa ehottelemaan että nyt mennään lakkasuolle, onhan sulla kumpparit ja oma ämpäri? Ja voidaan kantarellejäkin katella, tuon juustovoileipiä ja kahvia airamissa. Tosin musta tuntuu että meidän ikäluokan naiset saattaisi jopa innostua. Jokatapauksessa, onnea treffeille!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mielestäni kahvittelu riittää ensimmäisillä treffeillä, ne kun voivat loppua lyhyeen.
Itselläni huonot kokemukset kahvitteluista. Ne oli aina tunnin rakoon työpäivän ja kuntosalin väliin ahdettu tai jotain vastaavaa, mikä ei antanut mahdollisuuksia tilanteelle eskaloitua. Kun lähtee vapaailtana muutamalle lasilliselle niin tietää ainakin, että toinenkin on teoriassa panostamassa vapaan illan tähän eikä ole kiire mihinkään jos on mukavaa.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Itselläni huonot kokemukset kahvitteluista. Ne oli aina tunnin rakoon työpäivän ja kuntosalin väliin ahdettu tai jotain vastaavaa, mikä ei antanut mahdollisuuksia tilanteelle eskaloitua. Kun lähtee vapaailtana muutamalle lasilliselle niin tietää ainakin, että toinenkin on teoriassa panostamassa vapaan illan tähän eikä ole kiire mihinkään jos on mukavaa.
Noissa tiukoissa aikatauluissa on naisen kannalta se idea, että jos treffikumppani ei miellytä, niin on hyvä syy poistua paikalta kohtuullisen ajan kuluttua, vaikka vastapuoli olisi innoissaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Noissa tiukoissa aikatauluissa on naisen kannalta se idea, että jos treffikumppani ei miellytä, niin on hyvä syy poistua paikalta kohtuullisen ajan kuluttua, vaikka vastapuoli olisi innoissaan.
Kyllä se onnistuu baarikeikallakin. Itsekin joskus taisin poistua "tapaamaan kavereita", joiden kanssa oli mukamas sovittu aiemmin. Tärkeintä on, että on mahdollisuus ja kyllä se alun jään rikkominenkin voi hetken ottaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Ehdottomasti sitä omaa tekemistä mielummin kun jotain geneeristä kahvittelua. Kumma juttu, että niin moni "kestänyt" rakkaustarina, sisältää jotain helvetin noloa, epäonnistunutta jne ja silti paketti on pysynyt kasassa. Ex, jaksoi aina nauraa "hevostalli.net" jutuille, jossa joku daami oli sitten ekan kerran aikana onnistunut pierasemaan kun oli rentoutunut liikaa tms :rolleyes: Harvoin kuulee mitään life long rakkaustarinoita tyyliin: Pertti ja petra olivat naapureita. He rakastuivat ja muuttivat yhteen ja tekivät kolme lasta, maalas talon punaiseksi ja kynti perunapellon. Näin he elivät elämänsä onnellisena plaa plaa.

(Mulla on siis toi ihan sama toivottavasti edessä ensiviikolla, ekat deitit pitkään aikaan daamin kanssa kehen on ihastunut livenä ja ulos pitäisi mennä, saa nähä mihin suostuu vai tuleeko pakit / ghost lennosta ennen h hetkeä, ulos haluan mennä mieluiten, tentsileä ja retkirojua löytyy, viinit on tilattu ja vesisadetta ja epävakaata on luvattu :rofl: )

Ihan sivuhuomautuksena, daamin ei tartte kovin montaa vuotta tuhlata elämästään väärän miehen kanssa ollakseen esim 35. Alkaa olemaan sen ikäisiä, että jos aikovat seuraa löytää ja lapsen tehdä, se on hetki aikaa tutustua, paljaalla ja pakettiin. Toinen vaihtoehto on tietty se, että hänellä on lapsettomuutta ja siksi tullut ero, jokin perinnöllinen sairaus ja ei halua ottaa sitä riskiä, että saa "vammasen muksun" jne jne. Syitä on monia ja ihmisiä on monia. Jos siihen henkilöön oikeasti rakastuu (ei mihkään hetken huumaan) niin tuskin ne muksut niin kauheita on, ettei homma vois toimia :thumbsup:

(enemmän joku ns valmispaketin mukana tulleen isä/äiti voi muodostua ongelmaksi)

Ja on niitä niitäkin onnettomia, ketkä menettää puolison nuorena :cry: Ei paljon uskalla enää heittää läppää itsarin partaalla käynnistä tai "mä haluan ainakin kuolla nuorena" kun kerran katsoo jotakuta silmiin, jonka puoliso on kuollut alle nelikybäsenä yllättäin tai "hitaasti" sairauteen..

Eniten mua oikeastaan ihmetyttää miks eräät täällä on niin negatiivisia? Esim elmon suhteen, ei mulla ole tietoa, että voiko onnistua sen enempää kun ettei voi onnistua, joten pidä lippu korkealla ollaan molemmat täällä sitten kuukauden päästä itkemässä, että vituikshan se meni, mutta olis voinnut onnistua :rofl:
Samaa mieltä itse päiväkahvit vol.XX ei siitä mitään jää mieleen toki jos muutenkin homma sytyttää niin näkee siinä paremmin kuin puhelimen välityksellä. Tietenkin naisen on helppo vetää tosta joku exit plän about heti kun viisari värähtää, että seuraava. En kuitenkaan pidä itseäni niin outona tapauksena, että tarttis karkuun juosta juosta kesken metsälenkin tai jonkun aktiviteetin. Toki voi olla ettei natsaa, mutta aika heikkoa on jos tarttee vetää joku kissa soittaa koira on sairaalassa ja ukäänös juosten autolle XD.

Edellinen deitti paikka oli kyllä niin creepy. Marraskuussa sovittiin pururadalle lenkki ja siellä koko hiton paikassa ei ollut mitään valoja tai muita henkilöitä. Vielä joku 5km keskustasta ja syrjäsen hiekkatien päässä. Sanokin kyllä, että mietti pari kertaa uskalsiko tulla kun näki ettei siellä ole mitään valoja. Rohkeudesta propsit. Ilmotin kyllä kun saavuin, että vaihdetaanko paikkaa kun tää on säkki pimeä. En mä olis uskaltanut naisena tulla sinne tapaamaan jotain tuntematonta ihmistä :D.

Biologinen kello on kyllä julma. Ja tosiaan toi oli on ihan vaan arvelua, varmaankin kyllä totuuden siemen. Nyt tälle nuoremmalle ainakin selvisi, että en ole siitä kaupungista mistä ajoin läpi mökille kun mätsi tuli. Vielä ei lähtenyt ghosti päälle, mutta viisarit hivenen kallistuu siihen suuntaan imho. Pitäs varmaan sillekkin ehdottaa kohtuu pian treffejä... Tää on tätä böndeilyn kiroja kaukana kaikesta. Ettei ihme, että ihmiset pakkautuu kaupunkeihin ensin naiset ja osa miehistä perässä.

Teoriassa mua ei haittaa vaikka kumpikaan ei etenisi mihinkään, kun ei ole mitään ihastumisen fiilistä pelissä. Enemmän pelottaa se toinen vaihtoehto, että etenee ja pahin tapaus, että molemmat :|. Joutuis poistumaan totutulta mukavuus alueelta. Sisäinen realisti ja pessimisti kyllä tietää ja rauhottelee että paskaksi menee kuitenkin, älä pelkää. Mutta tosiaan netissä kirjottelemalla ei kyllä mikään etene mihinkään mitä itse olen kyllä enempi harrastanut :D. e: Vahvistuu kyllä tää kun näin vähän paremman kuvan it tytöstä. Out of my legue... kaunis urheilullinen pitkähiuksinen blondi. Emmä oikein hiffaa miks ihmiset lataa puoli hämyisiä kuvia tonne tinderiin. Ei voi tulla mitään XD. Parempi vaan sillekin lähettää viesti, että pidä tunkkis meitsillä on Kyllikin kanssa treffit joka päivä.

Voi olla että moni nuorempi kaupunkilaistytsy kääntyy kannoillaan 480 astetta, jos alkaa ehottelemaan että nyt mennään lakkasuolle, onhan sulla kumpparit ja oma ämpäri? Ja voidaan kantarellejäkin katella, tuon juustovoileipiä ja kahvia airamissa. Tosin musta tuntuu että meidän ikäluokan naiset saattaisi jopa innostua. Jokatapauksessa, onnea treffeille!
Tuntuu vähän siltä, että nyt korona kevään ansiosta varmaankin tää on nyt enempi in kuin ennen. Jos olisin käynyt kymmenillä treffeillä kahvilla tai baarissa ja joku veisi sinne hemmetin suolle kumppareissa. Niin kyllähän toi olis tapahtumana ihan eri potensissa ja varmaan jää ainakin mieleen paremmin kuin sama tusina setä kahvittamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 352
Itselläni huonot kokemukset kahvitteluista. Ne oli aina tunnin rakoon työpäivän ja kuntosalin väliin ahdettu tai jotain vastaavaa, mikä ei antanut mahdollisuuksia tilanteelle eskaloitua. Kun lähtee vapaailtana muutamalle lasilliselle niin tietää ainakin, että toinenkin on teoriassa panostamassa vapaan illan tähän eikä ole kiire mihinkään jos on mukavaa.
Minulla taas hyviä kokemuksia. Se tunnin kahvittelu riittää jos natsaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
No joo me sovittiin sitten 9km patikointi lenkki + termari kahvit. Eipä pääse tyttö karkuun kovin helpolla ;). Tai mitä nyt puheista ymmrätänyt niin taidan jäädä kevyesti kakkoseksi kunnon puolesta. Hauska kyllä kun tää on ihan eri tasolla ja ihan erillainen ihminen kun meikäläinen. Varmaan meikän tyhmät jutut riittää just ekoihin treffeihin. Niin mahdoton nähdä pitemmälle ellen mä tekis jotain totaalista elämäntaparemonttia. Ei kyllä ole huono idea ihan ilman naistakin moinen temppu...

Sit tämä toinenkin lämpes jo treffeille kun ehdotin että vien testaamaan läskipyörää. Vittujen vitut tässä oikeesti mahikset sössiä molemmat kunnolla... Kumpaakaan korttia ei haluais hylätä. Pitikin mennä jo kysymään tältä toiselta ois vaan antanut edetä hitaammin. Enempi mun tyylinen tää nuorempi, mutta tosiaalta kiinnostais ensin kattoa pysyykö tollasen duracell pupun matkassa.

e: Paras tietenkin olisi, että lukevat täältä mun tinder päiväkirjaa ja sen jälkeen treffipaikalla tulee bitch släpit :cool:

e2: Ihan oikeesti tarttis nyt iotekin casanovilta vinkkiä miten pitää esiriippu yllä ja toinen odottamassa ainakin pari viikkoa kun kattoo ton ekan kortin. Päätin sen, että en ala kahta deittaamaan päällekäin varsinkin kun haluis panostaa ekaan ja kattoa sen päätyyn. Moraalisesti varmaan ihan ok olis kyllä, mutta en mä halua itseäni sellaseen tilanteeseen, että oikeasti molempien kanssa etenis ja sitten pitäs torpata toinen (ennemmin lykkää heti alkuunsa).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 452
Itselläni huonot kokemukset kahvitteluista. Ne oli aina tunnin rakoon työpäivän ja kuntosalin väliin ahdettu tai jotain vastaavaa, mikä ei antanut mahdollisuuksia tilanteelle eskaloitua. Kun lähtee vapaailtana muutamalle lasilliselle niin tietää ainakin, että toinenkin on teoriassa panostamassa vapaan illan tähän eikä ole kiire mihinkään jos on mukavaa.
Mitä, ei voi olla! :woot: Etkö tiedä, että sun olis vaan pitänyt jättää työpäivä kesken ja salit väliin ja antaa naiselle mahdollisuus eskaloida tilanne, niin ehkä jo muutaman tunnin päästä olisitkin ollut harrastamassa kolmen kimppaa naisen parhaan mallikaverin kanssa. Nyt oot mokannut nää jutut aina itse pahemman kerran, joten nyt äkkiä vaan kehittymään. Kyl se sitten siitä. ;) (Työpaikka tosin voi lähteä alta ja kunto rapistua, mutta se on vain pieni uhraus täydellisen prinsessan eteen joka jokaisen miehen tulisi ilomielin tehdä.)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä, ei voi olla! :woot: Etkö tiedä, että sun olis vaan pitänyt jättää työpäivä kesken ja salit väliin ja antaa naiselle mahdollisuus eskaloida tilanne, niin ehkä jo muutaman tunnin päästä olisitkin ollut harrastamassa kolmen kimppaa naisen parhaan mallikaverin kanssa. Nyt oot mokannut nää jutut aina itse pahemman kerran, joten nyt äkkiä vaan kehittymään. Kyl se sitten siitä. ;) (Työpaikka tosin voi lähteä alta ja kunto rapistua, mutta se on vain pieni uhraus täydellisen prinsessan eteen joka jokaisen miehen tulisi ilomielin tehdä.)
Tai sitten mä sovin ne ajalle, kun ei ole kiirettä? Olipas noin muuten taas hauska pläjäys keskellä yötä. Ehkä jotkut on tarkoitettu olemaan yksin?

ai niin: ;)
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
343
Voi olla että moni nuorempi kaupunkilaistytsy kääntyy kannoillaan 480 astetta, jos alkaa ehottelemaan että nyt mennään lakkasuolle, onhan sulla kumpparit ja oma ämpäri? Ja voidaan kantarellejäkin katella, tuon juustovoileipiä ja kahvia airamissa. Tosin musta tuntuu että meidän ikäluokan naiset saattaisi jopa innostua. Jokatapauksessa, onnea treffeille!
Uskaltaisin sanoa että tällä hetkellä luonnonläheisyys on aika kovassa huudossa 20-40v naisilla. Itsellä profiilissa pitkälti luontoaiheisia kuvia harrastuksista (vaellus, melonta, pyöräily, kiipeily), matcheja on ja tulee paljon enemmän kuin porukkaa kerkeää tavata. Nyt viimeisen 3kk aikana 280+ matchia ja noin 20-25 henkeä tuona aikana tavannut kasvokkain, osaa useamman kerran.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Aika kranttua jos on käynyt läpi kymmeniä naisia, eikä siltikään löydy sopivaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Tolla määrällä on pakko mennä vaan nopeesti treffeille ja jättää arvuuttelut niihin. Oma kupolli ei kestäisi, mutta hyvä jos valinnanvaraa joillakuilla riittää enempi kuin tarpeeksi varsinkin kun tuo 300 mätsiä on oletettavasti kaikki naamaltaan miellyttäviä eikä mitään kaikki oikealle juttua. Tosta kiinnostais tietää moniko nainen alottaa keskustelun tai ylipäätänsä tekee jotain deitti aloitetta? Yksikään?

Tinder päiväkirjan jatkot. Nuorempi näemmä samalla työnantajalla ei kyllä ihme, itse odotinkin että tällänen tulee vastaan kun taitaa olla läänin suurin naisten työllistäjä. Meriselityksenä meni, että pari viikkoa päivystystä ja pitää olla pelipaikan lähellä, mikä kyllä pitää paikkansa. Toki tarvittaessa saan urakoitsijan takapässiksi, mutta ei pidä takertua yksityiskohtiin ;). Nyt on 2vk aikaa kattoa tämä it tyttö. Taih ennemmin se taitaa mennä niin, että se kattoo mut.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
*Peräkkäin. Samaan aikaan on vähän leväperäinen ilmaisu, mutta jos nyt edes molemmat uhrit ei ole samaa aikaa paikalla, ei voi samaan aikaan kairata :cool:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 221
Nyt on kyllä Tinder mätsejä tullut ihan eri tahtiin mitä ennen Koronaa. Mätsejä siis tulee moninkerroin enemmän. Toki se tapaamisen järjestyminen on edelleen vaikeaa, eräskin sanoi, että jonossa on vielä monta miestä ennen minua.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
343
Tolla määrällä on pakko mennä vaan nopeesti treffeille ja jättää arvuuttelut niihin. Oma kupolli ei kestäisi, mutta hyvä jos valinnanvaraa joillakuilla riittää enempi kuin tarpeeksi varsinkin kun tuo 300 mätsiä on oletettavasti kaikki naamaltaan miellyttäviä eikä mitään kaikki oikealle juttua. Tosta kiinnostais tietää moniko nainen alottaa keskustelun tai ylipäätänsä tekee jotain deitti aloitetta? Yksikään?
Ihan "panisin" kriteerit vähintään täyttäviä, yleensä enemmän. Naiset on nyt aloittanut yllättävän hyvin keskusteluita, 3kk aikana jotain 15-20 on aloittanut, yleensä kehuneet ig-kuvia tms.

20-25 naista on vielä aika pieni otos siihen että molempien kriteerit parisuhteelle täyttyvät yhtä aikaa. On tuossa siis muutamia ollut kehen itse olisi halunnut tutustua paremmin. Lisäksi noista varmaan puolet ollut ONS tiedotteelle jo ennen tapaamista, jos vain sitten tavatessa naama ja muu kiinnostanut edelleen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 452
Onko täällä vielä muita okCupidin käyttäjiä? Ja jos on niin toimiiko teillä yhä se palvelun haku? Itselläni nimittäin tuo jumittaa nykyisin aina siihen johonkin uuteen preferenssi kyselyyn. Muutenkin ei voi kyllä sanoa tuonkaan palvelun ainakaan parantuneen enää pitkiin aikoihin, kun ilmeisesti Tinderistä ollaan kovasti yritetty ideoita kopioida. Esim. kysymysten vastauksissakaan ei taida enää olla yhtä montaa tärkeysluokkavaihtoehtoa kuin ennen ja aina nykyisin tyrkytetään vaan sitä Tindermäistä tykkäätkö tästä profiilista vai et avausikkunaa.

Tai sitten mä sovin ne ajalle, kun ei ole kiirettä? Olipas noin muuten taas hauska pläjäys keskellä yötä. Ehkä jotkut on tarkoitettu olemaan yksin?

ai niin: ;)
Eiks ollutkin mukava? Mut muista vaan kehittää itseäsi niin kyllä se siitä. ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Onko täällä vielä muita okCupidin käyttäjiä? Ja jos on niin toimiiko teillä yhä se palvelun haku? Itselläni nimittäin tuo jumittaa nykyisin aina siihen johonkin uuteen preferenssi kyselyyn. Muutenkin ei voi kyllä sanoa tuonkaan palvelun ainakaan parantuneen enää pitkiin aikoihin, kun ilmeisesti Tinderistä ollaan kovasti yritetty ideoita kopioida. Esim. kysymysten vastauksissakaan ei taida enää olla yhtä montaa tärkeysluokkavaihtoehtoa kuin ennen ja aina nykyisin tyrkytetään vaan sitä Tindermäistä tykkäätkö tästä profiilista vai et avausikkunaa.



Eiks ollutkin mukava? Mut muista vaan kehittää itseäsi niin kyllä se siitä. ;)
Ei vastaa kysymykseen, mutta Cupidista tuli löydettyä oma puolisko -13 ja siitä lähtien yhessä roikuttu :)
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 212
Onko täällä vielä muita okCupidin käyttäjiä? Ja jos on niin toimiiko teillä yhä se palvelun haku? Itselläni nimittäin tuo jumittaa nykyisin aina siihen johonkin uuteen preferenssi kyselyyn. Muutenkin ei voi kyllä sanoa tuonkaan palvelun ainakaan parantuneen enää pitkiin aikoihin, kun ilmeisesti Tinderistä ollaan kovasti yritetty ideoita kopioida. Esim. kysymysten vastauksissakaan ei taida enää olla yhtä montaa tärkeysluokkavaihtoehtoa kuin ennen ja aina nykyisin tyrkytetään vaan sitä Tindermäistä tykkäätkö tästä profiilista vai et avausikkunaa.



Eiks ollutkin mukava? Mut muista vaan kehittää itseäsi niin kyllä se siitä. ;)
Sieltä poistettiin haku kokonaan. Se on mennyt ihan päin persettä koko homma. Nykyään siellä on enää se tinder-kopio-swaippailu ja "Discover", joka ei discoveroi mitään kun käyttäjiä on niin vähän, mutta kai sen idea on näyttää niiden kysymysten perusteella matcheja. Kaipa tuo jossain suurkaupungeissa toimii, ehkä. Itse pidän paljon enemmän perinteisestä hakusysteemistä jossa viestit saa kirjoittaa ihan rauhassa "paremmuusjärjestyksessä", eikä tindermeingillä niin että koskaa ei tiedä mitä muuta kiinnostavaa sielä löytyis.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Taas mediassa lietsotaan kuinka parisuhteen pitää olla jatkuvasti, vuodesta toiseen "jännittävää" ja "lumoavaa". Pitäisi käydä "treffeillä" syömässä ja juomassa, sohvalle ei voi jäädä. Psykoterapeutti jakamassa neuvojaan. Onko enää mikään ihme että Suomi on Japanin tiellä`?

 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Taas mediassa lietsotaan kuinka parisuhteen pitää olla jatkuvasti, vuodesta toiseen "jännittävää" ja "lumoavaa". Pitäisi käydä "treffeillä" syömässä ja juomassa, sohvalle ei voi jäädä. Psykoterapeutti jakamassa neuvojaan. Onko enää mikään ihme että Suomi on Japanin tiellä`?

Kirjoitin samasta artikkelista toiseen ketjuun. Kysehän on siitä, että kumpikin tekisi selväksi, mitä suhteelta kaipaa. Jos toiselle treffeillä käyminen ja yhdessä tekeminen oli pelkkää alkuvaiheen iskemistä niin toinen saattoi kuvitella, että se oikeasti tykkää tehdä sitä. Sitten parisuhteessa toinen onkin sitä mieltä että "meillä on tärkeää että on omaa aikaa ja vieraita ei panna ja se pitää" ja toinen on ihan naamapalmuna kun sen mielestä "kirjoittamaton sopimus" sisälsi ihan jotain muuta.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 041
No silleen tosiaan liittyy tähän, että "lähtekää nyt incel miehet niille lavatansseille vaikka musiikki on paskaa ja tanssia ette halua, jotta saatte edes joskus pillua". Huoh, maksumuurin takana, mutta kuvittelen tietäväni mitä tuossa haetaan. Samasta syystä niin monessa treffi-ilmossa on se, että haetaan "aitoa ihmistä" mikä jokseenkin jokaisen tavoitelistalla on? En ole kuvitellut kenekään hakevan tyyliin:

Not going to be sanoi:
"Hei, etsitään epäaitoa miestä.
Ei haittaa vaikka olisit sohvalla makaava laiskiainen, joka odottaa minun siivoavan jälkesi, pyykkäävän pyykkisi ja kokkaavan ruokasi, kunhan sen ohikiitävän hetken jaksat esittää ahkeraa, laittaa minulle romanttisia illallisia tai viedä minut syömään. Hieroa jalkojani tunteja ja kohdella minua kuin ainoana naisena maailmassa, arvostan puhekykyä ja lavatansseja"...
Miten olisi @wanderer_ siitä sitten vain profiilia päivittämään, niin ei jää pelkiksi matcheiksi tinderissä vaan voi löytää hyvän parisuhteen arkeen :rofl:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No silleen tosiaan liittyy tähän, että "lähtekää nyt incel miehet niille lavatansseille vaikka musiikki on paskaa ja tanssia ette halua, jotta saatte edes joskus pillua". Huoh, maksumuurin takana, mutta kuvittelen tietäväni mitä tuossa haetaan. Samasta syystä niin monessa treffi-ilmossa on se, että haetaan "aitoa ihmistä" mikä jokseenkin jokaisen tavoitelistalla on? En ole kuvitellut kenekään hakevan tyyliin:
No ei sanota. Siellä lähinnä kirjoitetaan siitä ja siteerataan ihmisiä, jotka kertovat siitä, miten parisuhde menee sohvalla nököttämiseksi kännykkä kädessä kun alussa tehtiin kaikenlaista, käytiin paikoissa ja tapahtumissa, keskusteltiin jne.

HS pyysi lukijoita kertomaan kokemuksiaan parisuhteen arkipäiväistymisestä. Vastauksia tuli 120, ja monissa niistä toistui sama havainto: suhteen alkuvaiheessa oli käyty usein ravintoloissa ja tehty retkiä, mutta vuosien varrella tapa oli jäänyt.
Vaarasen mukaan kyse on kirjaimellisesti laiskuudesta. Lisäksi taustalla voi olla tottumus tai käsitys siitä, että ”näillä mennään”. Vaarasen mukaan ajatus on petollinen, koska parisuhteessa oleminen ei ole pakollista.

”Mikään parisuhde ei ole kuin ruohonleikkuri, että kun se kerran on vedetty käyntiin, se käy niin kauan kuin on polttoainetta. Sen sijaan ihminen voi poistua tilanteesta, jos hän tuntee tyytymättömyyttä.”
Harvinaisen selkeää vaikka kökkö vertaus (niin kauanhan se juuri käy kun on polttoainetta). Juuri näinhän siinä monella tuntuu käyvän, toista ei kiinnosta juuri aktivoitua ja toinen sitten lähtee. Tinderiin tää toki liittyy sillä tavalla, että "lähde lavatansseihin" pitääkin tulkita, että "siinä voisi olla hyvä harrastus" koska muuten käy just niin, että se lavatanssijamimmi ihmettelee sitten että miksei me enää koskaan mennä eikä mies ehkä halua päästää naistaan "tyttöjen kanssakaan" tansseihin. Feikata ei pidä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Feikkaaminen on kyllä pahin mahdollinen virhe. Kaikille paras homma olisi lyödä jo profiilissa kaikki kortit pöytään ja näyttää niitä heikkouksiaan myös. Sitten voi olla ainakin melko varma mätsin osuessa kohdalle että se muidu tykkää just siitä sun värisuorasta.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 554
No silleen tosiaan liittyy tähän, että "lähtekää nyt incel miehet niille lavatansseille vaikka musiikki on paskaa ja tanssia ette halua, jotta saatte edes joskus pillua". Huoh, maksumuurin takana, mutta kuvittelen tietäväni mitä tuossa haetaan. Samasta syystä niin monessa treffi-ilmossa on se, että haetaan "aitoa ihmistä" mikä jokseenkin jokaisen tavoitelistalla on? En ole kuvitellut kenekään hakevan tyyliin:



Miten olisi @wanderer_ siitä sitten vain profiilia päivittämään, niin ei jää pelkiksi matcheiksi tinderissä vaan voi löytää hyvän parisuhteen arkeen :rofl:

Ei mulla ole nyt tarvetta Tinderille, poistin koko sovelluksen :) Eikä ollut oikein mun juttu muutenkaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 957
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom