Ei mulla ole ongelmaa mennä vaikka kylään tai että hän tulee käymään, jos sattuu olemaan tällä suunnalla. Juuri tuossa eilen vaihdeltiin whatsappissa kuulumisia kun ei olla pariin viikkoon oltu tekemisissä. Ehdittiin tuossa kuukausien mittaan tutustua aika syvällisesti; elämäntilanteet on vain sellaiset, että ei kannata odotella asioiden kehittyvän pidemmälle (ts. tulisi olemaan ikuinen kaukosuhde kun kummallakin on vahvat juuret siellä, missä juuri nyt on).Aiotko oikeasti nähdä tuota naista joskus myöhemmin (ystävänä)? Itse en ole näitä "ystäviä" kyllä enää nähnyt..Ehkä vielä vähemmän jos olisi ollut jo enemmän tapailua/tunteita.
Mitähän tääkin tarkoittaa, ne värittömät taviksethan just jää lehdellä soittelemaan kun eivät erotu massasta.
Mahd. nopeasti vaan tapaamaan ettei joku ehdi kiilata väliin ja siinä tavatessa se selviää parissa sekunnissa muutenkin onko jutussa jotain vain ei.
Tavis ei tarkoita väritöntä ihmistä. Jokainen meistä on persoona, toiset tuo sitä enemmän esiin kuin toiset. Itse näen monessa profiilissa kaipuun sellaisesta turvallisesta ihmisestä, joka tuollaisesta tavallisesta miehestä usein löytyy sisältä. Sujuva arki ja tasapainoisuus on ihan älyttömän arvostettuja asioita kun ikää tulee ja se näkyy niissä tykkäyksissä, joita itse olen saanut. Itse asiassa tämä tapailemani nainen sanoi aika alkuun, että naiset kyllä haaveilee pahoista pojista yms., mutta sisimmillään suurin osa ei sellaista haluaisi sitten mihinkään syvempään suhteeseen.
Olen samaa mieltä, että pitää tavata nopeasti ja tehdä päätöksiä käytännössä ensivaikutelman pohjalta (kuten hekin varmasti tekevät). Tässä on vielä sellainen mielenkiintoinen näkökulma, että nämä henkilöt ovat aika erilaisia keskenään niin saattaa tehdä omien ajatusten tulkinnan hankalaksi kun ei voi juuri vertailla