Nettitreffit + Tinder

Mites muilla kun ootte käyneet kaikki hakualueen naiset läpi eikä hakuehdoilla löydy enempää, niin onko mennyt pitkäänkin ennen osuman saamista?

Mites muilla kun ootte käyneet kaikki hakualueen naiset läpi eikä hakuehdoilla löydy enempää, niin onko mennyt pitkäänkin ennen osuman saamista?
Tää nyt varmasti riippuu ihan hiton monesta asiasta. Mutta joskus pari vuotta sitten tais tulla selattua tuo läpi, eikä siinä muuta kuin sit vaan annoin appin olla jonkun aikaa ja keskityin muuhun (pari viikkoa?) niin sit siellä oli taas huispattavaa ja pari mätsiä. Eli ei kai se mikään maailmanloppu sinänsä taida olla? :)

Tää nyt varmasti riippuu ihan hiton monesta asiasta. Mutta joskus pari vuotta sitten tais tulla selattua tuo läpi, eikä siinä muuta kuin sit vaan annoin appin olla jonkun aikaa ja keskityin muuhun (pari viikkoa?) niin sit siellä oli taas huispattavaa ja pari mätsiä. Eli ei kai se mikään maailmanloppu sinänsä taida olla? :)

Sulla taitaa olla menoa aika paljon keskimääräistä enemmän, joten luulen että et ole ihan keskivertomätsääjäkään. Varmaan aika tavallista miehille ettei (järkeviä) mätsejä oikein tule. :hmm:

Eräs tapaamaani nainen kertoi ottavansa silloin tällöin maksullisen, että pääsee valkkaamaan hänestä tykänneistä. Ei-kiinnostavat potkii sieltä jonosta pois, ja lopuista kattellee rauhassa kenen kanssa ottaa osuman.

Itse olin muistaakseni toista viikkoa aiemmin tykännyt hänen profiilistaan ennen kuin hän mätsäsi kanssani.

Ja tosiaan siellä voi olla profiileja näkyvillä, joilla just nyt muuta ja vasta viikkojen päästä tulevat kokemaan verkkoja.. Eli osuma voisi tulla myöhemminkin.

Viimeksi oli profiili pari kuukautta Tinderissä. Minun profiilini sai noin 60 tykkäystä noin 2 viikossa eikä siitä enää juurikaan muuttunut.
Suurin osa näytti olevan itseäni vanhempia. (Ei ollut maksullista versiota, mutta sen perusteella mitä ilmaistilillä pystyy näkee / päättelemään.)

Mätsejä taisi tulla puolen tusinaa, tosin pari oli sellaisia, että Tinderi oli paljastanut minulle, että tämänniminen on tykännyt ja uteliaisuuttani tykkäsin kun seuraava sen niminen tuli pakassa vastaan. Profiilin perusteella en olisi mätsännyt, mutta halusin tietää mitä tapahtuu kun omasta painalluksesta tulee osuma.

Kahden kanssa kerran treffasin. Kolmannen kanssa nähtiin muutamia kertoja.

Ja tosiaan viimeistään viikon päästä on vasemmalle vedetyt kortit tulleet uudelleen näkyviin (tykättäväksi).

Viimeksi muokattu:
Sulla taitaa olla menoa aika paljon keskimääräistä enemmän, joten luulen että et ole ihan keskivertomätsääjäkään. Varmaan aika tavallista miehille ettei (järkeviä) mätsejä oikein tule. :hmm:
Siis mähän olen pesunkestävä introvertti niin se kuuluisa oma aikakin lasketaan tuhon "muuhun keskittymiseen". :D Pääasiahan lienee on noiden appien jne. kanssa että ei anna niiden hallita elämää joten hyväkin että pitää ne välillä vaan offilla. Toisena muistaa että noi appit on vaan appeja, eivät millään muotoa oikeaa, todellista elämää - eli jos esim mätsejä ei tule niin hittoako siitä. Elää vaan omaa elämäänsä siten kuin pohjimmiltaan haluaa niin samalla tulee oltua itelleen rehellinen. :thumbsup: Eli jos on tyytyväinen, hyvä juttu. Ja jos haluaa muutosta niin alkaa pikku hiljaa sitä toteuttamaan.

Siis mähän olen pesunkestävä introvertti niin se kuuluisa oma aikakin lasketaan tuhon "muuhun keskittymiseen". :D Pääasiahan lienee on noiden appien jne. kanssa että ei anna niiden hallita elämää joten hyväkin että pitää ne välillä vaan offilla. Toisena muistaa että noi appit on vaan appeja, eivät millään muotoa oikeaa, todellista elämää - eli jos esim mätsejä ei tule niin hittoako siitä. Elää vaan omaa elämäänsä siten kuin pohjimmiltaan haluaa niin samalla tulee oltua itelleen rehellinen. :thumbsup: Eli jos on tyytyväinen, hyvä juttu. Ja jos haluaa muutosta niin alkaa pikku hiljaa sitä toteuttamaan.

Jaah, olen saanut susta ihan erilaisen kuvan kirjoitusten perusteella. :D Toki noihin appeihin ei kannata keskittyä liikaa, se on ihan hyvä pointti. Mutta se "muutoksen haluaminen" voi vaatia hillitöntä grindausta kuten Markulla. Loppupeleissä tässä asiassa kyse on kuitenkin muiden ihmisten (tindernaisten) valinnoista joihin ei pysty suoraan vaikuttamaan. :)

Käväisin reissussa useampi kuukausi sitten ja vieläkin tippuu yksi kaksi mätsiä sieltä päin. Osa ei siis kovin usein Tinderiä pelaile, kun viivettä on noinkin runsaasti. Platinumin ansiosta luulisin, kun priorisoi omat annetut tykkäykset, niin näyn sitten paremmin daameille, joista olen tykännyt. Toki sinällään hyödytöntä, kun aika pointless ruveta chattailemaan 600km päässä olevan kanssa, vaikkei Tinder kauheasti tykkää siitä, jos et chattaile.

Mätsejä taisi tulla puolen tusinaa, tosin pari oli sellaisia, että Tinderi oli paljastanut minulle, että tämänniminen on tykännyt ja uteliaisuuttani tykkäsin kun seuraava sen niminen tuli pakassa vastaan. Profiilin perusteella en olisi mätsännyt, mutta halusin tietää mitä tapahtuu kun omasta painalluksesta tulee osuma.
Tyypillisesti kun avaat Tinderin niin pakan toinen profiili on isolla mahdollisuudella mätsi. Selainversiolla kikkailemalla voi tykänneiden kuvat unblurrata, vaikka usein blurratustakin kuvasta aika helposti päättelee, kuka on kyseessä, kun tulee swaippaillessa vastaan. Tämä siis ilmaistileillä.

Jaah, olen saanut susta ihan erilaisen kuvan kirjoitusten perusteella. :D Toki noihin appeihin ei kannata keskittyä liikaa, se on ihan hyvä pointti. Mutta se "muutoksen haluaminen" voi vaatia hillitöntä grindausta kuten Markulla. Loppupeleissä tässä asiassa kyse on kuitenkin muiden ihmisten (tindernaisten) valinnoista joihin ei pysty suoraan vaikuttamaan. :)
Joo siis mähän nautin omasta ajasta! Toki seurassakin on mukava olla mutta se ei ole itselle mitenkään niin "välttämätöntä". :) Muotolin ehkä vähän huonosti tuon "muutoksen haluamisen" - kyse siis ei saisi olla siitä mitä olettaa joidenkin Tinder-pirkkojen haluavan vaan mitä itse haluaa, silloin ollaan terveemmällä pohjalla. :thumbsup:

Jotenkin musta tuntuu että osa tinderin daameista tykkää siitä ettei ole heidän pompoteltavanaan tai "available" koko ajan, osa toki ottaa välittömästi itseensä (mikä on vaan hyvä niin pääsee väärin asennoituneista prinsessoista eroon).

Esim itse viihdyn tällä hetkellä jotenkin sen verran hyvin ihan itseskseni että ihan just ei minkään moinen seurusteluun viittaavakaan ole suunnitelmissa. Toki noita mätsejä voi välillä nähdä mutta ei mitään paineita sen enemmästä. :)

Joo siis mähän nautin omasta ajasta! Toki seurassakin on mukava olla mutta se ei ole itselle mitenkään niin "välttämätöntä". :) Muotolin ehkä vähän huonosti tuon "muutoksen haluamisen" - kyse siis ei saisi olla siitä mitä olettaa joidenkin Tinder-pirkkojen haluavan vaan mitä itse haluaa, silloin ollaan terveemmällä pohjalla. :thumbsup:

Jotenkin musta tuntuu että osa tinderin daameista tykkää siitä ettei ole heidän pompoteltavanaan tai "available" koko ajan, osa toki ottaa välittömästi itseensä (mikä on vaan hyvä niin pääsee väärin asennoituneista prinsessoista eroon).

Esim itse viihdyn tällä hetkellä jotenkin sen verran hyvin ihan itseskseni että ihan just ei minkään moinen seurusteluun viittaavakaan ole suunnitelmissa. Toki noita mätsejä voi välillä nähdä mutta ei mitään paineita sen enemmästä. :)
Itsellä on käytännössä aivan samanlainen tilanne. Olen tässä muutaman kuukauden ajan miettinyt, että mitä oikein haluan ja tuntuu, että sosiaalisena introverttina omasta ajasta nauttiminen on juuri nyt parasta. Toisaalta joskus olisi mukava käydä jonkun kanssa jossain, mutta yritäpä selittää tilanne tai löytää samanlainen naisihminen, joka täyttäisi ainakin osan muista kriteereistä.

Olen kyllä itselleni luvannut, että kevään aikana täytyy aktivoitua edes jollain lailla.

Muotolin ehkä vähän huonosti tuon "muutoksen haluamisen" - kyse siis ei saisi olla siitä mitä olettaa joidenkin Tinder-pirkkojen haluavan vaan mitä itse haluaa, silloin ollaan terveemmällä pohjalla. :thumbsup:
Tämä on kyllä yhdenlainen mysteeri mitä se muutos sitten olisi jos on periaatteessa tyytyväinen asioiden järjestykseen ja tämmöiseen elämässään (ei havittele enempää kuin mitä jo on vaikka materiaalisessa mielessä) niin kai se muutos on sitten se (tinder-)pirkko (ja hänen vaatimuksensa, halunsa)?

Olen kyllä itselleni luvannut, että kevään aikana täytyy aktivoitua edes jollain lailla.
Oli kyllä huomattavissa, että kaikki on kesäkiimoissaan kevät/kesä ja siihen päälle kaikki lomat yms. niin hiljaisempaa oli tuona ajanjaksona vakavamman seuran löytäminen.

Kesän jälkeen monelle tulee se "yksinkö tässä koleassa ja pimeässä syksyssä" pitää peiton alla olla värjöttelemässä, joten ihan eri tavalla ollaan vakavamman ja pitkäaikaisemman perässä kesän jälkeen.

Oletteko noihin swipe-sovelluksiin laittanu jotain ig/snap/kik -tunnuksia? Vai onko se vain naisten juttu, koska miehen tehtävä alottaa keskustelu?

Jos olisin maksamatta tätä kolme kuukautta, saisin villin yön ja aamun random muijan kanssa. Samoin 300€ panostuksella/kk saa vuokratun tyttöystävän. Maksakaa vain noille firmoille, ne nauravat matkalla pankkiin. Toki asun Kaakkois-Aasiassa. Täällä ei tarvitse panohommiin Tinderiä, jos vain paneminen kiinnostaa tarjontaa on enemmän kuin kysyntää ja palvelu on erinomaista.

No jos puhut maksullisesta seurasta niin siinä et saa mitään aitoa rakkautta tai vastavuoroista halua. Sen fyysisen kokemuksen toki. Siinä on yksi suurista syistä miksi en itse maksullisiin mene.

Ehkä siellä aasiassa voisi saada seuraa maksamattakin mutta ei jotenkin natsaa itselle kyllä. :lonely:

Statistiikka

Viestiketjuista
265 032
Jäsenet
75 544
Uusin jäsen
Tossavainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom