Nettitreffit + Tinder

Mites muilla kun ootte käyneet kaikki hakualueen naiset läpi eikä hakuehdoilla löydy enempää, niin onko mennyt pitkäänkin ennen osuman saamista?

Mites muilla kun ootte käyneet kaikki hakualueen naiset läpi eikä hakuehdoilla löydy enempää, niin onko mennyt pitkäänkin ennen osuman saamista?
Tää nyt varmasti riippuu ihan hiton monesta asiasta. Mutta joskus pari vuotta sitten tais tulla selattua tuo läpi, eikä siinä muuta kuin sit vaan annoin appin olla jonkun aikaa ja keskityin muuhun (pari viikkoa?) niin sit siellä oli taas huispattavaa ja pari mätsiä. Eli ei kai se mikään maailmanloppu sinänsä taida olla? :)

Tää nyt varmasti riippuu ihan hiton monesta asiasta. Mutta joskus pari vuotta sitten tais tulla selattua tuo läpi, eikä siinä muuta kuin sit vaan annoin appin olla jonkun aikaa ja keskityin muuhun (pari viikkoa?) niin sit siellä oli taas huispattavaa ja pari mätsiä. Eli ei kai se mikään maailmanloppu sinänsä taida olla? :)

Sulla taitaa olla menoa aika paljon keskimääräistä enemmän, joten luulen että et ole ihan keskivertomätsääjäkään. Varmaan aika tavallista miehille ettei (järkeviä) mätsejä oikein tule. :hmm:

Eräs tapaamaani nainen kertoi ottavansa silloin tällöin maksullisen, että pääsee valkkaamaan hänestä tykänneistä. Ei-kiinnostavat potkii sieltä jonosta pois, ja lopuista kattellee rauhassa kenen kanssa ottaa osuman.

Itse olin muistaakseni toista viikkoa aiemmin tykännyt hänen profiilistaan ennen kuin hän mätsäsi kanssani.

Ja tosiaan siellä voi olla profiileja näkyvillä, joilla just nyt muuta ja vasta viikkojen päästä tulevat kokemaan verkkoja.. Eli osuma voisi tulla myöhemminkin.

Viimeksi oli profiili pari kuukautta Tinderissä. Minun profiilini sai noin 60 tykkäystä noin 2 viikossa eikä siitä enää juurikaan muuttunut.
Suurin osa näytti olevan itseäni vanhempia. (Ei ollut maksullista versiota, mutta sen perusteella mitä ilmaistilillä pystyy näkee / päättelemään.)

Mätsejä taisi tulla puolen tusinaa, tosin pari oli sellaisia, että Tinderi oli paljastanut minulle, että tämänniminen on tykännyt ja uteliaisuuttani tykkäsin kun seuraava sen niminen tuli pakassa vastaan. Profiilin perusteella en olisi mätsännyt, mutta halusin tietää mitä tapahtuu kun omasta painalluksesta tulee osuma.

Kahden kanssa kerran treffasin. Kolmannen kanssa nähtiin muutamia kertoja.

Ja tosiaan viimeistään viikon päästä on vasemmalle vedetyt kortit tulleet uudelleen näkyviin (tykättäväksi).

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 844
Jäsenet
75 510
Uusin jäsen
Kassu6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom